Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vampyyrit, ihmissudet ja muut muodonmuuttajat  (Luettu 32337 kertaa)
0 jäsentä ja 4 vierasta katselee tätä aihetta.
normaalilapsi
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 7



Profiili
« Vastaus #30 : 28.07.2008 23:08:19 »

kirjotin ihan älyttömän pitkän pätemisen siitä miten paljon etenkin Dysfasia elämää haittaa, mutta menee niin paljon yli aiheen että pitäisköhän alottaa uus aihe sitä varten? vois tulla aika paljon asiaa, kun tuskin olen edes ainoa ihminen tällasen ongelman kanssa. onko täällä jo kyseistä aihetta? Ja kiitos, kai mää tänne voin kirjottaa jos sääkin tänne kirjotat puolen punaviinilasin jälkeen Grin
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #31 : 29.07.2008 03:09:59 »

Dysfasiasta voi halutessaan aloittaa uuden ketjun esimerkiksi Vaihtoehtohoitojen tai Muiden Kokemusten puolelle. Uskoisin keskustelua syntyvän ja aihe kiinnostanee muitakin Smiley Rohkeasti  vain aloittamaan ketjuja, nehän tämän foorumin tekevät!
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #32 : 15.05.2010 22:27:59 »

hmmm.... pidän veren mausta, mutta en juurikaan juo sitä... harvinaista herkkua. xP olenko tulossa hulluksi?
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #33 : 16.05.2010 00:03:32 »

No enpä usko Cheesy Käytetäänhän Suomessa muutenkin verta ruokapöydässä. Amerikkalainen ystäväni selitti minulle aivan tohkeissaan, että "jumalauta, teillä syödään suomessa VERIlettuja! Ja mitä, saako teiltä pullotettua VERTA pakastimesta?!" 2funny
tallennettu
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #34 : 16.05.2010 11:50:38 »

O.o Verilettuja.... mitä niissä käytetään?
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
MegaNarri13
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 186


And I'm not fooling no-one.


Profiili
« Vastaus #35 : 21.05.2010 19:40:15 »

ohhoh! oikein ohjeet! = D xD alankin kokkailemaan. xD minkä verta olla pitäs? X_X
tallennettu

My monsters keep me company
And I'll never be lonely
They will keep me safe
Protected from harm
Monsters keep me company
Until I will set them free!
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #36 : 22.05.2010 20:46:17 »

hmmm.... pidän veren mausta, mutta en juurikaan juo sitä... harvinaista herkkua. xP olenko tulossa hulluksi?

Ettei sinulla vain olisi jokin puutos? Anemia?  :Smiley Verihän sisältää runsaasti rautaa.
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #37 : 28.07.2010 21:31:07 »

"Back in my days, vampires sucked blood, not c*ck"  Grin Grin

Joo-o, en ymmärrä tätä nykypäivän vampyyrihysteriaa ja vammavampyyreitä. Kaipa tämä on taas TV:n ja elokuvan muotikeikaus - tuossa joitakin vuosia sittenhän kovassa huudossa mediafantasiassa olivat homot (tosin homoja vastaan minulla ei ole mitään Cheesy)

Kuinkahan moni edes tietää mitä vampyyrit OIKEASTI aikoinaan olivat? Cheesy Meinaan ei mitään kiiltokuvamiehiä, vaan niistä kaikkein ruttosimmista köyhistä syöpäläisten täyttämistä ihmisjätteistähän muuttui vampyyreitä, jotka eläinten lailla raatelivat saaliinsa silpuksi.
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #38 : 28.07.2010 22:05:32 »

Ketä alkaa jo kyllästyttää nämä vampyyriaiheiset telkkariohjelmat ja -leffat? Damn you Twilight-saaga ja kasvissyöjävampyyrit. Kyllä Anne Ricen Lestat hakkais jonku Edwardin sata-nolla jos skaba pistettäis pystyyn.

annaelen

Mä en ole enään vuosiin ehtinyt vahdata TV:ta, kun on muutakin tekemistä elämässä
ja uutiset voi lukea ja katsoa netistäkin, kuten kaiken muunkin tarvittavan
silloin kuin itse haluan.

Mua kyllästyttää kaikki nämä wanna be-noidat, shamanistit, vampyyrit, kanavoijat,
henkiolennot sun muut, joita pyrkii esittämään jotain yli-ihmistä tai vieläpä jotain senkin yli,
kun eivät pärjää normaalissa elämässä normaalien ihmisten kanssa. Tongue

Ne jutut alkaa olla jo aika kuluneita tekosyitä sille, ettei taidot riitä (edes sille) normaalille
kanssakäymiselle ja vuorovaikutukselle tavallisessa elämässä niin, että siinä jotenkin pärjäisi.

Hämää hiukan, kun joku itseään henkiolentokummajaisena pitävä tyyppi
ei kykene niin simppeliin hommaan kuin tulla toimeen jonkun yksinkertaisen
ja henkiolentoihin verrattuna varsin tyhmän olennon kanssa kuin vain tavallinen ihminen on. uglystupid2

...ja sitten  kaikki nuo kanavonnit sun muut saagat pursuaa ihmisolentoa ohjaavaa
ja neuvovaa "ihmistä suurempaa yli-tietoa" noilta "henkiolennoilta". Tongue uglystupid2 crazy2 idiot2

Kirjoittamaton sääntö kuuluu, että jos et ymmärrä pointtiani ja tee kuten haluan,
olet vielä niin kehittymätön ihmispolo surkeassa elämässäsi,
jonka pitää kehittyä MINUN korkealle tasolleni -jos edes kykenet.  Wink
« Viimeksi muokattu: 28.07.2010 22:07:13 kirjoittanut Kreivi Krapula » tallennettu
sherry
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 62



Profiili
« Vastaus #39 : 25.08.2010 16:22:01 »

Lainaus
Olenpa miettinyt Anne Riceakin,että mistä hän ammentaa sellaista "tietoa" mielikuvitusta kirjoihinsa

Tästä tuli mieleeni sellainen juttu, että kirjailijat, käsikirjoittajat, taiteilijat, artistit, sarjakuvapiirtäjät jne. jotka tekevät fantasia-aiheisia töitä, ammentavat usein tiedostamattaan ihan oikeaa informaatiota teoksiinsa. Fantasiakirjallisuudessa vastaan tulevat rodut tai scifikirjallisuuden muukalaiset saattavat olla todellisuudessa olemassa toisilla tasoilla. Tällaisilla henkilöillä on joko jäänyt alitajuntaan muistiin elämää, kulttuuria ja olentoja muista sfääreistä tai sitten he ovat yhteydessä tällaiseen lähteeseen, josta tietoa vaan tulee heille lisää ja lisää.

Kuinkahan paljon esim. Tolkienin tai Edgar Allan Poen kirjojen sisällöstä on totta jossain tuolla toisessa maailmassa?

Pakko kommentoida tuota sen verran, että muistan joskus lukeneeni J.K. Rowlingin haastattelun, jossa hän myönsi idean koko Potter-maailmaan tulleen unessa. Mulla on sellainen käsitys että yksi helpoimmista tavoista saada yhteys mm. henkioppaisiin olisi juuri nukkuessa, kun tietoisuus ei ole niin nopeasti karsimassa mieleen tulevaa turhaa informaatiota? Vai olenkohan mä ihan hakoteillä nyt :Smiley Joka tapauksessa uskon, että jossain toisessa todellisuudessa ja tasolla Rowlingin kuvaama velhomaailma on olemassa Smiley
tallennettu

aurinko oinas, kuu neitsyt, askendentti rapu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #40 : 25.08.2010 19:25:02 »

Avataressa on paljon pointteja ja ihan oikeasta maailmasta. Yksi pointti ainakin elokuvassa on kuvata näitä eri ulottuvuuksia mitä maailmassa on ja sitten myös ilmeisesti koko tuo Avatar planeetta on olemassa galaksissamme.  Smiley
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #41 : 25.08.2010 23:15:31 »

Kyllä, kyllä. Nukkuessa alitajunta on valppaana ja hälisevä mieli poissa siitä tieltä, joten informaatiota henkimaailman tasolta pääsee paremmin läpi. Kaikkein kuuluisin tällainen unessa koettu AHAA-elämys on DNA-rakenteen "keksiminen", kun toinen tutkijoista (olikojan James nimeltään) meni nukkumaan ja näki unessa DNA:n muodon, jota he olivat yrittäneet veljensä kanssa löytää. Joseph Murhyn kirjassa "Alitajuntasi voima" oli pieni sivuhuomautus kuuluisasta amerikkalaisesta dekkarikirjailijasta, joka sanoi joka ilta alitajunnalleen/henkimaailmalle "Keksi minulle yön aina hyvä juoni kirjaan". Hän kertoikin, ettei periaatteessa ole kirjoittanut yhtään kirjaansa itse vaan alitajunnan avulla.

Kävin itse Japanin matkallani katsomassa kuvataiteilija Inoue Takehikon näyttelyn. Näyttelyn yhteydessä julkaistussa kirjassa Takehiko kertoi että tiukan aikataulun vuoksi hän eräs päivä maalatessaan teoksia vaan henkäisi "Jätän tämän nyt herran huomaan, hän antaa minulle inspiraatiota ja maalauksia". Loppupuheessan hän sanoi, ettei voi ottaa kunniaa tekemistään maalauksista - hän oli vain välikäsi teoksien tekemisessä. Ne eivät ole hänen tekemiään, ne ovat tulleet hänen kauttaan.

Eli, eteenkin tehtävissä, jotka liittyvät kyseisen sielun elämäntehtävään ja jos elämäntehtävä on luova, Henkimaailmasta vaan tipahtelee ideoita, jotka ihminen välittää tälle fyysiselle tasolle.

Ei tietenkään tarvitse omistaa luovuuteen liittyvää elämäntehtävää kuten kirjailijan ammattia tai vastaavaa voidakseen vaan olla avoin kanava luovalle energialle. Ihan sama mitä tekee, antaa sen energian vaan tulla. Liialla miettimisellä työt menevät pilalle. Yritin itse selittää tätä koulussa (opiskelin taidetta) opettajallemme. Meidänhän olisi pitänyt aina piirtää ja suunnitella kaikki maalauksemme ja teoksemme valmiiksi viimeistä piirtoa myöten ja sitten vain kopioida se suurempaan mittakaavaan. Sanoin ettei tekniikka toimi minulla, minun täytyy saada tehdä teos valmiiksi kerralla. Suunnitelma syntyy päässäni ja muokkautuu sitä mukaa kun teen teosta. Noh, opettaja tietysti pisti minut tekemään yhden tärkeän teoksen tällä periaatteella - aivan pilalle mennyt sonta! Teki mieli heittää se seinään! Opinnäytetyössäni huitelin vain menemään ja keksin selitykset teokseni eri osa-alueille sitten jälkeen päin. Onpa vaan elämäni paras teos tähän mennessä Cheesy



tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 27.08.2010 14:30:50 »

kyl määkin sitten jos miljardeja tulis..

Los Angeles. Vampyyrit suorastaan imevät rahaa Hollywoodiin. Vampyyriteeman lasketaan tuottaneen jo yli 7 miljardia dollaria (5,5 miljardia euroa) sen jälkeen, kun Twilight-elokuvat nostivat verenimijöiden buumin.

Tuottoarviossa ovat mukana niin elokuvat, tv-sarjat, dvd-levyt kuin vampyyriaiheiset kirjatkin. Filmien osuudeksi potista arvioidaan 3 miljardia taalaa.

Elokuvina ja kirjoina ilmestyneen Twilight-saagan lisäksi viime aikojen vampyyrihitti on ollut tv-sarja True Blood. Suomessa sarjaa esittää TV2.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #43 : 28.08.2010 16:04:12 »

Jostain syystä minä en pitänyt siitä True Blood-sarjasta. Katsoin ensimmäisen jakson, enkä sen jälkeen enää katsonut.

Twilightia luin ja katson omaan romantiikannälkääni, koska oma romanttinen elämä on olematon.  Cheesy

En ymmärrä, mikä minua on tässä vampyyriaiheessa kiinnostanut myös lapsesta lähtien. Minulta löytyy erilaisia vampyyriaiheisia elokuvia ja kirjastosta olen kirjoina lainannut Tanith Leetä (Pimeyden tytär) sekä Anne Ricea. Nyt luen myös "Mustan tikarin veljeskunta"-sarjaa. Se taas vastaa eroottisen mielikuvituksen tarpeeseen.  Grin

Kuitenkin lapsenakin tein suojauksen nukkumaan mennessä nimenomaan vampyyreja vastaan. Ettei vampyyri näkisi minua sängyssäni, visualisoin kirkkaan valkean valon ympärilleni. Olin siis vähän niin kuin valoarkussa piilossa.

Olen miettinyt, ovatko nämä vampyyrit vastavoimia, jotka yrittävät houkutella pois ns. kaidalta polulta.  Minun uniini ne tulevat säännöllisen epäsäännöllisesti, niin kuin toisaalla kirjoitin.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Corvus Leonis
Astroholisti
*****
Viestejä: 1652


Kaikkien sisällä on jokainen meistä.


Profiili
« Vastaus #44 : 28.08.2010 17:23:37 »

Päivittelen itsekin, kun joka tuutista suoltaa vampyyrejä. En ole itse ollut koskaan niistä kovin kiinnostunut mutta huomaan, että kai ne kiinnostavat teinejä ikuisesti, ja sitten niitä jotka on olleet teineinä niistä kiinnostuneita, mutta olisiko taustalla myös jokin tietty pitkäaikainen transiitti. Ei vain tule äkkiseltään mieleen mikä.

Trendi on kuitenkin niin vahvasti teinifadi, että haistan syy-yhteyden siinä seikassa, että jälkeeni syntyneellä populalla on merkittäviä ulkoplaneettoja Kauriissa, joita transitoiva Pluto on parhaillaan aktivoimassa.  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3] 4
  Tulostusversio  
 
Siirry: