Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: ahaa elämys...  (Luettu 8772 kertaa)
0 jäsentä ja 9 vierasta katselee tätä aihetta.
selkälokki
Vieras
« : 11.02.2007 17:49:47 »

Hih, onko täällä muita, jotka vaihtavat asuntoaan usein? Miun mies on hanakka muuttamaan, koti-immeinen hän kyllä on, mutta ollaan tosi usein muutettu yhdessäolomme aikana. Hän tympääntyy paikkaan, ja alkaa sitten haaveilemaan asunnonvaihdosta.
Niin, äsken katselin karttaansa, niin  aurinko jollottaa hällä 4. huoneessa ja erinomainen onkin kotitöissä ja viihtyy muutoin kotona. Mutta tattadaa, mars tekee neliötä tuolle auringolle. Ja vieläpä mars kaksosen merkissä...Hmm, vaihtelu virkistää vai kuinka?
No niin, te muut muuttoalttiit, löydättekö samantapaisia juttuja, kuin armaalla miehelläni on?
Ja kokeneemmat vois tietty kommentoida, menikö tulkintani männikköön suorilla...
Toisaalta tuntuu toivottomalta, ehkä hän ei koskaan juurru aloilleen Undecided
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #1 : 13.02.2007 12:29:15 »

Itse muutan säännöllisin väliajoin. Ensimmäiset 21 vuotta elämästäni asuin yhdessä ja samassa paikassa, mutta sen jälkeen olen laskujeni mukaan asunut 11 eri osoitteessa 18 vuoden aikana. Keskiarvo on siis vajaat 2 v/kämppä.

Omalla kohdallani en kuitenkaan muuta sen takia, että vaihtelu vain virkistäisi, syyt ovat olleet enemmän tai vähemmän pakottavia.

Olisikohan se  uranus 4. huoneessa  aspect_squ aurinko asialla??
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
selkälokki
Vieras
« Vastaus #2 : 13.02.2007 13:05:36 »

ahaa, no tsekkasinpa taas mieheni karttaa niin uranus on avautuvassa semisekstiilissä tuohon 4.aurinkoon....
Hmm, mitähän tuo nyt syntymäkartalla tahoisikaan sanoa...Onko avautuvan semisekstiilin energiat hieman neliön omaisia, toisin kuin jos kyseessä olisi sulkeutuva semisekstiili? niin saisi ymmärtää semisekstiilistä transiittina, lienee aspektina samaan suuntaan?
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #3 : 13.02.2007 13:08:10 »

tietopaketista löytyi sepon selitys avautuvalle semisekstiilille, kuuluu näin: 

Lainaus
Pienet vastoinkäymiset ja ongelmat kuuluvat näiden planeettojen yhteiseen toteuttamisprosessiin. Homma kyllä sujuu ilman tätä tiedostamistakin, mutta todelliset tulokset antavat odottaa itseään kunnes keskinäinen kitka on oivallettu, hyväksytty ja sovellettu oikealla tavalla käytäntöön.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #4 : 13.02.2007 13:27:22 »

Lainaus käyttäjältä: selkälokki
Toisaalta tuntuu toivottomalta, ehkä hän ei koskaan juurru aloilleen  Undecided
Eihän ihmisellä ONNEKSI olekaan juuria  Cheesy
Minä käsitän juurilla esivanhemmat  :Smiley - geneettiset juureni.

Ihminenhän ON henki, jolla on keho, jossa on jalat, joilla voi liikkua ja muuttaa niin monta kertaa kuin sielu/karma halajaa  Kiss smitten

(Olenkohan miehesi sukulaissielu  Huh
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #5 : 13.02.2007 14:09:23 »

Minulla on se IC Kaksosissa ja Merkurius (mm. liikenne) Veskarissa kuun kanssa yhtymässä, joten hinkusin jo varhain pois kotiseuduilta. Smiley Täysi-ikäiseksi tultua pääsin vihdoin muuttamaan ja sen jälkeen olen muuttanut kotiani äkkiseltään laskien kymmenen kertaa, plus lisäksi opiskeluaikana oli myös jonkin aikaa kakkoskoti. Kirjaimellisesti ajatus "liikkuvasta kodista" on jotenkin sisäänrakennettu minuun. Grin Nyt olen asunut "jo" kolme vuotta samassa paikassa, enkä periaatteessa pistäisi muuttamista pahakseni, joskaan siihen ei ole suoranaista tarvetta juuri nyt.

Miehellä taas on IC Neitsyessä (niinikään Merkuriuksen merkki) ja IC:llä Pluto-Jupiter-Mars-Uranus-stelliumi (muut paitsi Pluto nelosen puolella). Lisäksi nelosessa sijaitsee sen hallitsija eli Merkurius. Hän on muuttanut lapsuudessaan/nuoruudessaan jatkuvasti ja eri puolille Suomea, eikä sen vuoksi koe olevansa "mistään kotoisin". Minulla kuitenkin on olemassa ne juuret siinä mielessä, että omat vanhempani ovat asuneet koko elämänsä samalla seudulla, heidän lapsuudenkotinsakin ovat vain muutaman kilometrin päässä toisistaan ja molemmat nykyisin alkuperäisen suvun omistuksessa. Jos siis haluan uppoutua lapsuusmuistoihin ja kävellä samoja metsäpolkuja kuin silloin pienenä, ei tarvitse onneksi matkustaa kuin yhdelle paikkakunnalle. Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
selkälokki
Vieras
« Vastaus #6 : 13.02.2007 16:12:20 »

Miulla on tuo IC härässä, joten lienee sopii kuvioon, että mielelläni löytäisin paikan, jossa hyvä olla pitemmänkin aikaa. Matkusetelen kylläkin mielelläni, mutta minusta olisi ihanaa, ettei jatkuvasti tarvitsisi muuttolaatikoiden kanssa tenuta.
Olenhan miekin tehnyt radikaaleja muutoksia, 19 vuotiaana muutin ruuhkasuomesta kainuun rauhaan vain serkkutyttöjen houkuttelemana. Siellä törötinkin 10 vuotta, josta sitten tänne Joensuuhun kimppaan mieheni kanssa. Nyt hänen kanssaan onkin saanut kokeilla jos jonkinmoista asumismuotoa ja miulla alkaa sinänsä olla mitta täysi muutoille.
Haluaisin tietyn oman paikan, josta kylläkin voi matkustella silloin kun siltä tuntuu. :Smiley
Noh, nyt hänellä on muuttokuume synnyinpaikkakunnalleen, jotta sinne kai se on seuraavaksi suunnattava. Etelä- Suomessahan hän kävi myös, mutta sinne en suostunut muuttamaan perässä. EI OLE miun paikka se... buck2
Rakastan isoja puhtaita järviä ja luontoa ja kunnon talvea ja sitä ei siellä ole.
Joten Ippuska, saattaa hyvinkin käydä niin, että kun sie lennät sieltä Tampereelle, niin tullaan sitten juuri sinne siun paikkakunnalle. Ristiin menee Cry

Olen tosi hyvin kyllä viihtynyt täällä Joensuussa, en oikeastaan haluaisi täältä minnekään, mutta kai se sitten on koetettava vielä tuota synnyinpaikkakuntaansa. Siellä jos ei hän viihdy, niin asukoon sitten missä lystää, mie en enää seuraa sen jälkeen.
Tuntuu, että hän vaan hakee ongelmiinsa ratkaisua tuolla jatkuvalla muutolla, ei kestä missään hyvin pitkään. No mene ja tiedä, tapansa kai kullakin.
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #7 : 13.02.2007 16:21:59 »

Lainaus käyttäjältä: Selkälokki
Joten Ippuska, saattaa hyvinkin käydä niin, että kun sie lennät sieltä Tampereelle, niin tullaan sitten juuri sinne siun paikkakunnalle. Ristiin menee  Cry
No tännehän mahtuu kyllä  Cheesy vapaita asuntoja on pilvin pimein, sekä vuokralle että omistukseen.

Luonto on ollut täällä minulle se paras anti, paljon rauhaa ja avaruutta eikä ruuhkia tai jonoja missään  Smiley
Täällä saat edelleen hiihdellä järvenjäällä, vieläpä sen saman järven   Smiley
Nähellään sitten niissä miiteissä  smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Absintti
Vieras
« Vastaus #8 : 13.02.2007 16:24:07 »

Mun isä on muuttanut elämänsä aikana yli 30 kertaa. Tarkka  uranus :aspect_con:IC  :Smiley

Kyllä astrologia on ihmeellistä  2funny
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #9 : 13.02.2007 16:27:08 »

Kyllä minäkin olen aika paljon muutellut elämäni aikana, joskaan nyt en ihan mahdottomasti. Pisimmän ajan jonka olen samassa paikassa asunut elämäni aikana oli 7 vuotta. Asun tällä hetkellä 14:ssa paikassa. Tosin on ikääkin jo  laugh. Tekee kaksi ja puoli vuotta yhdessä paikassa kerrallaan ja sitten vaihto. Jos näin voisi laskea.  Huh
Minulla on IC härässä, joten se ei kai ainakaan kuvasta mitään kovaa muuttohalua?
Ehkä se vaihtelun haluisuus tulee sitten jostain ihan muusta. Neloshuonekin on tyhjä.
Tuskin koskaan tulen jäämään mihinkään "loppu elämäksi". Minusta on ihan hassua kun jotkut jää kotikonnuileen tai asuvat koko ikänsä vain parissa eri paikassa.
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #10 : 13.02.2007 16:27:55 »

Lainaus käyttäjältä: Selkälokki
Joten Ippuska, saattaa hyvinkin käydä niin, että kun sie lennät sieltä Tampereelle, niin tullaan sitten juuri sinne siun paikkakunnalle. Ristiin menee  Cry
No tännehän mahtuu kyllä  Cheesy vapaita asuntoja on pilvin pimein, sekä vuokralle että omistukseen.

Luonto on ollut täällä minulle se paras anti, paljon rauhaa ja avaruutta eikä ruuhkia tai jonoja missään  Smiley
Täällä saat edelleen hiihdellä järvenjäällä, vieläpä sen saman järven   Smiley
Nähellään sitten niissä miiteissä  smitten
Niin, juuri tuon luonnon takia voisinkin kuvitella sinne tulevani ja toisaalta taajamajunalla/bussilla pääsee suht helposti Joensuuhun, jos haluaa ja tietty autolla. Hah, ja polettiinhan me viime keväänä tämä väli polkupyörilläkin! Grin (ei kyllä ihan shoppailureissu Joensuuhun onnistu pyörällä...)
tallennettu
Ajatus
Astroholisti

Linnunradan liftari

Profiili
« Vastaus #11 : 13.02.2007 19:32:50 »

En koskaan muista mihin suuntaan tuota ympyrää katotaan; huoneen kärkeä mietin, että kumman huoneen kärki tuo nyt sitten on.

Muistisääntönä kannattaa katsoa akseleita, eli yleensä askendentti (AC) aloittaa ykköshuoneen ja IC neloshuoneen. Vastaavasti DC aloittaa seiskan ja MC kympin. Nämä ovat niin sanottuja kulmahuoneita (engl. angular houses), eli tärkeitä koska liittyvät kartan AC-DC- ja MC-IC-akseleihin. Kartan huoneet siis etenevät vasemmalta (askendentista) aina vastakkaiseen suuntaan kuin kellon viisarit.

Linkki aiheesta: http://www.answers.com/topic/angular-house Smiley
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: