Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hammas irroitettiin ja minulle odotettiin lasta  (Luettu 3465 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
slslsl
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 12.02.2007 14:45:20 »

Näin viime yönä (muun muassa) sellaista unta, että hampaani irroitettiin, siis vanhanaikaisesti vedettiin jollain pihdeillä pois. Tälle oli olemassa kyllä uneen liittyvä syy, en muista sitä muuten kuin että syy oli varsin absurdi, unieni tapaisesti.

Myöhemmin näin sellaista unta, että eräs ala- ja yläasteen naispuolinen koulutoveri, johon en ole ollut vuosiin yhteydessä, odotti minulle lasta. En ollut pahemmin ajatellut kyseistä henkilöä, varmaan vuoteen tullut mieleenkään, joten se oli aika outoa.

Enemmän minua mietityttää tuo hammasuni. Olin muutama viikko aiemmin nähnyt unta, että hampaani olivat todella huonossa kunnossa, nyt ne taas olivat hyvässä ja muistaakseni se irrottaminen liittyi jotenkin juuri siihen, että hampaideni piti näyttää huonommilta kuin ne olivatkaan. En ole tästä kuitenkaan täysin varma.

Ei kai minun tule mitään kuolemaa lähipiirissä odottaa?
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 13.02.2007 13:24:45 »

Hampaiden irtoaminen tai irtirepiminen kuvastaa yleensä jostain vanhasta luopumista. kuolema ei välttämättä ole fyysinen vaan symbolinen - ehkä kuljetat mukanasi jotain taakkaa, joka pitää poistaa. Kenties työpaikkasi vaihtuu tai jos olet työtön työttömyyden aika päättyy ja alkaa uusi vaihe elämässä. Vaihtoehtoja o hyvin, hyvin monia.

Hienoa on kuitenkin se, että olet samana yönä nähnyt ystävästäsi unta, joka odottaa lasta sinulle. Raskaus ja syntymä kuvastavat puolestaan jonkin uuden, hyvän hedelmällisen asian tai aikakauden alkamista. Itse tulkkaisin unen näin, että sinulta otetaan jotain pois/joudut luopumaan jostain, mutta tuo muutos tuo pelkkää hyvää mukanaan ja saat jotain uutta vanhan tilalle. Tämä uusi asia saattaa tulla yllättävältäki taholta, koska kyseessä oli ystävä, jota et ole nähnyt pitkään aikaan.

Ei siis huolta! Unestasi välittyy tänne hyvä tunnelma! Jotain todella mukavaa on odotettavissa, kunhan vanhasta päästään ^______^
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #2 : 13.02.2007 13:52:19 »

minä tekisin samanlaisen tulkinnan kuin Athis.  Cheesy
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 16.02.2007 22:09:40 »

Turha piirre poistetaan ja uudet ideat ovat syntymassa...
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: