Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Neljä planeettaa ja lahjoja parisuhdetta varten..!  (Luettu 2720 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« : 12.02.2007 20:06:14 »

Pyytäisin tulkintaa äitini toissaöisiin uniin.
Hänellä on tapana nähdä enne- ja opetus-unia hyvin vahvoin symbolein.

Ensimmäinen uni:

Äidille näytetään vuorotellen rauhalliseen tahtiin neljä planeettaa ja hän kuulee äänen sisällään, joka sanoo planeettojen nimet. Venus, Jupiter, Uranus ja Pluto. Hän kuvasi tätä unta "kosmiseksi yhdentymiseksi" sillä lopussa planeetat yhdistyivät.

Toinen uni:

Äiti näkee unessa jo 15 vuotta sitten kuolleen isänsä, joka on juuri palannut matkoilta puku päällä, hyvinvointisen ja charmikkaan näköisenä. Hän on tuonut matkoiltaan äidille lahjan; erittäin kallista ja hienoa, yrteistä luonnollisesti valmistettua hammastahnaa ja suuvettä. Ojentaessaan niitä, hän hymyilee ja sanoo "nämä ovat parisuhdetta varten".

Minulla heräsi suuri mielenkiinto ja innostus siitä, jospa nämä unet ennakoisivat jotain uutta suhdetta äitini elämään hänen oltua nyt 4v leskenä?  idiot2

*muoks. korjasin yhden planeetan, kun olin laittanut ensin väärin..
« Viimeksi muokattu: 12.02.2007 20:17:30 kirjoittanut Sparkle In The Distance » tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #1 : 13.02.2007 22:17:13 »

Anteeksi jos nyt olen kärsimätön, mutta tuleeko kenelläkään mitään mieleen..?  idiot2
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: