ONPA IHANA AIHE Lähetetty: tänään kello 15:08:42Kirjoittanut: *Inanna*
Lainaus
Olen huomannut, että yhteys toimiikin niinpäin, että minä en ole se joka kysyy ja pyytää, vaan se joka vastaa ja vastaanottaa. Niin se elämä etenee. Elämä kysyy ja minä vastaan joka hetkeen valitsemalla miten.
Niinpä -"Elämä kysyy ja minä vastaan joka hetkeen valitsemalla miten."
kiitos viestistä *Inanna* !
Tähän täytyy oikein pysähtyä - vaan sitä ennen kerron yhden tapahtuman joka kertoo yhden niistä tavoista joilla itse saan viestiä - vastauksia Jumalalta - tai miten itsekukin Häntä nimeää - se toimii niin kuin vastaukset Enkeleiltä-Arkkienkeleiltä - oppailta- Kristusminältä, Mestareilta, ...en oikeastaan enää niitä "erottele" kun kaikki kuitenkin tulee samasta Luojalähteestä-alkulähteestä...
..jollain lailla "aihe aina kertoo itse mistä vastaus tulee"...itse hain vuosia vastausta siihen, että mistä löydän ja tunnistan SEN OIKEAN vastauksen...sitten päätin alkaa uskoa niihin - vastauksiin joita sain...yksi varma on se että niissä vastauksissa ei ole koskaan ristiriitaa oman sisimmän eikä kaikkeuden hyvän kanssa -vaan ne aina resonoi sisimpään...ei aiheuta ristiriitaa - niissä on SE JOKIN - joskus itkettää joskus naurattaa tai tulvahtaa täyteen iloa, rauhaa, tyyneyttä - uskoa, toivoa Rakkautta - se on kuitenkin varma-että ne koskettaa... ja itselleni ne tulee sekä isoina paketteina eli jokin valtavan iso asia tulee yllättäin tietoisuuteni tänne arkielämän tasolle ja sen ymmärtää alusta loppuun ...tai sitten pieniä ihania jokapäiväisiä vihjeitä viestejä- musiikin, kirjoitusten, lehtien kautta, ohimennen kuultuna toisten puheissa, luonnossa - jokin eläin tulee lähelle-vaikka lintu tai orava ja samassa tulee jokin ajatus , tai pienenkin huokaisurukouksen jälkeen avaa silmänsä tai nostaa päänsä ja katse kohtaa jonkin viestin - vaikka tähdenlennon tai auringon loiston, tai jonkun ihmisen kuka jotenkin puhuttelee tai ... ...
tai vaikka peppilotan kautta saadusta tarot-viestistä. ..oma kokemukseni on että viesti valitsee sellaisen reitin joka on ihmiselle itselleen ominainen...eli minulle tulee joskus kumma tarve avata radio tai televisio tai vaihtaa kanavaa, tai soittaa jolekulle tai lähettää tekstiviesti tai...ja juuri sillä hetkellä jotkin sanat tai kuvat tai ääni sieltä koskettavat JA MONASTI SAAN VIESTIÄ LASTENLASTENI KAUTTA - he vain yllättäin sanovat tai kysyvät jotain joka kolahtaa-3 ja 5vuotiaat.... ajattelen ettei viestin perille tulo tapa tai muoto tee toista viestiä tärkeämmäksi kuin toista...eli ei tarvitse olla mitään järisyttäviä kokemuksia ja "valaistumisen Hetkiä" kun viesti tulee...
...VAIKKA niin kun minulle tänään kävi että yhtäkkiä yhdessä roskiksessa ollut paperi alkoi "vetämään puoleensa" ja kas siinä luki " huolehdi itsestäsi ja ympäristöstä"...tai niinkuin nyt kun tätä kirjoitan alkoi soittimesta soida
" Rakkauden liekki loistakoon-johdattakoon tiesi aurinkoon - pimeän yön poistakoon-ilon maljat ylitsesi vuotakoon../Petri Laaksonen... Tätä on oikein kuulosteltava..kiitos ^Soul´s Adventure^ ...tällaisia ajatuksia täällä nyt