Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vastauksia Jumalalta  (Luettu 80771 kertaa)
0 jäsentä ja 11 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« Vastaus #30 : 14.02.2007 13:56:49 »

Atha, sinähän voisit helpottaa dilemmaani.  Kiss  Miten sinä käsität alun ja lopun ja sielujen / sieluryhmien luomisen, ja sen MINNE IHMINEN menee jos ei valitse Jumalaa? Jos joku sieluryhmästä ei valitse Jumalaa?

Kadotus? Tai jokin puolittainen olemassaolon tila? (Fyysisesti voi olla mahtavakin ja aktiivinen olotila, valtaa, mammonaa ym) Meneekö kaikki Ykseyteen väistämättä vai ei? Toisaalta tulee mieleen energian häviämättömyyden laki, eli ei kukaan voi hävitä (ellei ole 100% paha) vaan on olemassa toisella tasolla kuin toinen. Lopulta on kyse vain siitä missä muodossa olemassaolon taaplaa? Ei-uskovaa ei välttämättä häiritse ateisminsa ("sieluttomuutensa"), ellei jotain koetuksia kokien tule valinnan paikkoja?  angel smitten

En nyt ole AthaMaarit mutta vastaan sinulle silti...  Wink

Minä näkisin niin, että nämä meidän kysymyksemme ovat ihmisen kysymyksiä. Vastaukset niihin on jo meissä itsessämme olemassa. Ateismia ei ole muualla kuin meissä inkarnoituneissa ihmisissä, sitä ei tunneta rajan toisella puolella. Onneksi meitä ei "tuomita" omeidän oman rajallisen tietämyksemme mukaisesti vaan tällä vapaan tahdon planeetalla, meillä on mahdollisuus olla tietämättömiä. Etsiä vastauksia, löytää niitä ja kehittyä.

Ei ihmisen TÄYDY löytää Jumalaa tässä elämässä -omaa sisäistä totuuttaan voi ilmentää muillakin tavoilla.
tallennettu
enkelitär
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #31 : 14.02.2007 21:21:23 »

Miksi Jumalan pitäisi henkilökohtaisesti puhutella sinua?
Mitä hyötyisit Jumalan puheesta sinulle?

Sinuna keskittyisin kuuntelemaan ja uskomaan. Paranna omaa uskonelämääsi ja hanki itsellesi henkistä kasvua, niin näet, että sinulla on vastaus jo kaikkeen mitä haluat. Jumala puhuttelee sinua koko ajan, mutta sinun täytyy hyväksyä se että vastausta ei kaikille heru siinä muodossa missä sitä vaadit. Lue raamattua, se on Jumalan puhetta sinulle ja minulle, meille joita ei luotu profeetoiksi. Rakkaus on vastaus. Enkeleitä  angel!
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #32 : 14.02.2007 22:35:00 »

Ehkäpä aina ei ole tarkoituskaan/parhaaksi tietää kaikkea.  coolsmiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #33 : 15.02.2007 11:11:59 »

Hmm... jaa... ei näitä vastauksia noin vaan saa, mutta eri asia miten tärkeitä vastaukset on. Teologiselta kannalta kyllä. Käytännössä voi sieluperhekin hajota, eikä ole tietoa mihin se seikkailussaan päätyy.  Wink

Hyvää fiilistä kaikille uskoon katsomatta!  Cool  PS Miksi Jumala olisi jotain niin tavoittamatonta, jos olemme osa tätä voimaa?

smitten angel Cool coolsmiley
« Viimeksi muokattu: 15.02.2007 14:43:40 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #34 : 15.02.2007 15:09:45 »

Lainaus käyttäjältä: leijonamieli
Rakkaus, rakkaus, rakkaus..siinä on elämän punainen lanka.  Smiley
Amen  smitten
Kaikki vain eivät sitä muista  Cry
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #35 : 15.02.2007 17:26:04 »

Minun Jumalani vastasi minulle nain:
Han on Jumala joka rakastaa kaikkia ihmisia, kaikkia uskontoja ja kaikkea elollista.
Han kunnioittaa, ymmartaa ja hyvaksyy jokaisen sielun.
Kaikilla meilla on rakkaus sielussa, meidan pitaa pyrkia avaamaan tama rakkaus.

smitten
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #36 : 15.02.2007 23:09:12 »

Amen.  smitten angel
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #37 : 15.02.2007 23:49:06 »

Tuossa kun lueskelin,

jäin miettimään, kuka minulle on puhunut uskoni ja näkemykseni.

En minä pienenä muista papin sanoja, en kai uskonut niihin, en usko raamattuakaan sellaisena kuin se usein käsitetään, silloin yhtä lailla haluaisin uskoa kaikkiin muihinkin kirjoihin. Ihmisen ne kaikki ovat kirjottamia, 'Jumalan puhumia'.

Kukahan minulle jo ihan nuorena kun maailmalle lähdin, puhui, että Jumala on kaikkialla, kaikissa kulttuureissa, kaikkien kansojen parissa ja puhuu sillä kielellä mikä itse kullakin on kanavana? Kuka kumma minulle puhui niin että olo oli turvattu, vaikka huomasin olevani kovin yksin kummallisen uskoni kanssa? En minä mitään muuta kaivannut. Kuka minua ohjasi?

Kuka minua oli lähinnä muu kuin oma itseni? Siihen olen oppinut luottamaan, intuitiooni, sille olen ollut nöyrä. Ei se aina ole teetättänyt minulla helppoja asioita, päinvastoin. Miksi Jumala ei johdata minua helppojen asioiden pariin, miksi valitsen usein sen vaikeamman? 

Näitä mietin. Myös sitä miksi Jumala kehottaa minua ymmärtämään ja kunnioittamaan myös toisen uskoa, vaikka se on erilainen kuin omani.

Jokainen siemenkin kasvaa aina vähän erilaisessa maastossa, saa oman ravintonsa, oman verran valoa ja voimaa. Mitä me ihmiset sen kummempia?

Ollaankohan me joskus vähän suuruudenhulluja?  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #38 : 16.02.2007 09:44:25 »

Se joka uskoo.-edelleen kyse sellaisten vastausten saamisesta, joita lähinnä olen saanut regressiossa, näin se vaan on. Mikäli tiettyjä vastauksia haluan saada, ne eivät ole toistaiseksi tulleet kirjoja lueskelemalla tai uskomalla. Kyllä siinä pitää olla henk. koht kokemus sieluntason tapaamisista. Joka on siis ulottuvuus lähinnä Jumalaa, näin ymmärtäisin? Muistetaan mitä sovittiin ennen tänne tuloa.

Kokemus, keskustelu, ei usko.

En olisi koskaan "uskolla" kokenut kaksoisliekkiäni, vaan kokemalla. En myöskään suojelusenkelin+oppaan voimaa. En tiedä miksi tuo tekniikka tarvitaan, ainakin varmaan siksi, että se tietoisuuden tason pitää olla niin korkea. Arkitietoisuus ei riitä, kehossa oleminen. Sieluperhe myös luotiin aikojen alussa, joten sielun tasolla se on puhdasta kokea, olivat nämä fyysisesti missä vain tällä hetkellä. Jos regressiossa näkee menneen, miksei myös tulevan.

Muistakaa uskoa itseenne, ei kukaan muu tiedä mitä vastauksia tarvitsette ja mitä keinoja, mutta tässä ketjussa voi keinoista puhua.  Wink Jos ei ole tarkkoja kysymyksiä, ympäripyöreät vastaukset riittävät. Lisäksi eri regr.terapeutit osaavat hommansa eri tavoin. Tarkensin kysymyksen myös regr. terapeutilleni, sillä se selkiintyy omassakin mielessäni.
« Viimeksi muokattu: 16.02.2007 11:16:41 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
inkivääri
Vieras
« Vastaus #39 : 17.02.2007 11:00:57 »

Vai lasketaan jumaluutta maan päälle? Jaa-a. (sanoi Soul's Adventure)

Eikös Jumala ole Valoa ja Valo paljastaa pimeyden...
Kaikki moskat tulevat esiin, vaikka ei se niin mukavaa olekaan.

Cheesy
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #40 : 17.02.2007 11:59:49 »

Hei ^Soul´s Adventure^ :
https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9938.msg124472#msg124472

Lainaus
Monesti ovatkin syntyneet muualle eikä sielunperheen tarkoitus ole olla tässä elämässä välttämättä lähellä toisiaan vaan kerätä tietoa perheelle omilla tahoillaan henkisen kasvuna myötä ja yhdistyä sitten joskus kun sen aika on.

...jotenkin sen aina tietää kun kohtaa "oman sielunperheenjäsenen - hengenheimolaisen" ...ja näinkin voi ajatella , että se mikä egosta näyttää ikävältä ja hankalalta onkin SIELUSTA ihan jotain muuta - että se ikävä ja hankala on haaste jota kautta löytää itsestään AIVAN UUSIA OMINAISUUKSIA toimintamalleja, tai tekee uusia valintoja tai joutuu pysähtymään,  - tekemään SIELUN näkökulmasta valintoja jotka vievät eteenpäin sielunpolulla - sielunsopimuksessa - ja että tämä mahdollistuu "ovat asiassa mukana mm. sielunperheenjäsenet joiden kanssa "asia on sovittu jo aioneitten alussa" eli siis se tai hän mikä ja kuka maallisin silmin katsottuna" näyttää mitä ikävvimmältä tapahtumalta, asialta, kokemukselta, kohtelulta.... tai ihmiseltä, ystävältä, kumppanilta biologisen perheen jäseneltä, virkamieheltä, työkverilta, astrofoorumilaiselta.....Onkin juuri siinä asiassa tässä elämäsi kohdassa SIELUN NÄKÖKULMASTA katsottuna tekemässä mitä suurinta ja ihnaninta asiaa - palvelusta sinulle... tässä yksi näkökulma pohdinnoillesi  angel  smitten
 smitten Rakkaudenliekki
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #41 : 17.02.2007 12:38:23 »

Olen oppinut ymmärtämään, että olemme sielun tasolla jotain aivan muuta kuin mitä persoonamme näyttää meille. Myös sen että teot ja tapahtumat ovat sielun tasolla aivan eri juttuja kuin se mihin persoonamme (egomme) törmää.

Minä olen aivan varma, että juuri se ystäväni, joka on minua kipeimmin elämäni aikana loukannut ja jota syvästi rakastin, on juuri läheisimpiä sielunperheeni jäseniä. Hänen piti loukata minua, jotta näkisin oman alhaisen olemukseni ja josta olen sitten pystynyt pääni nostamaan.

Mutta luuletteko että hän itse näkee sen näin? Ei. Hän pilkkaa minua vain enemmän.

Se vain ei koske enää. Kun jotakin itsellensä myöntää ja ymmärtää, ei se enää koske kipeästi, vaan tietyllä nöyryydellä ja anteeksiannolla häntä ajattelee.

Vähän jotakin samaan tyyliin kuin Juudas ja Jeesus nykyversiossa. (tosin tämä kriisini on käyty läpi jo melkein 10 vuotta sitten)

Voisin hyvin kuvitella, että kun me 'henkinä' joskus kohtaamme, nauramme tälle elämälle ja sille miten ego näitä asioita käsittelee.

Hah! Cheesy  Tottakai ymmärrykseni voi olla aivan hakoteille ja maalailen näitä näkymiä. Kummasti ne näkymät vain helpottaa ja rikastuttaa tätä elämistä.  Wink

ps. Tässä versiossa 'vastauksia jumalalta' näkökulmasta voisin kysyä itseltäni, mistä tällainen tieto sitten saavuttaa ajatteluani. Ympäristökö se puhuu, vai kirjat? Tottakai niistäkin voi asioita summata, mutta mistä sitten kaikki se tieto?
« Viimeksi muokattu: 17.02.2007 12:42:17 kirjoittanut Esmiralda » tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Asterix
Vieras
« Vastaus #42 : 17.02.2007 12:44:00 »

Oikeastaan mielestäni olennaisempaa kuin toisten käyttäytyminen
on se, mitä tekee omille tulkinnoilleen
- tavalleen nähdä vihollisia ympärillään.

Uskon ihmisen kutsuvan esiin sitä,
mikä täydentää kokonaiskuvaa omasta itsestä.

Ja kun "tylyttäjä" astuu kehiin,
piileekö yleinen syyttäjä omissa kulisseissani?

Undecided angel

Agree! Smiley

Ympäristö ja muut ihmiset kohtelevat sinua
samoin kuin sinä heitä. Smiley

Vastauksia voi yrittää repiä jumalilta sun muilta,
mutta aina ne vain löytyy oman itsensä sisältä,
ei itsensä ulkopuolelta. Wink

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #43 : 17.02.2007 12:47:11 »

Jaa, olen tutkaillut sisintäni ihan riittoisasti, ne merkittävät ja rakkaat sielut saisivat nyt alkaa ilmestyä, antamaan minulle rakkautta kuten minä heille, ja en ala tästä nyt kiistelemään enää kanssanne.

Wink
tallennettu

Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #44 : 17.02.2007 13:03:50 »

Juu, juu.

Mutta jotain hauskempaa, rakastavampaa, kivempaa karmaa, ei sitä jaksa sieluperheen kanssa koko ajan revittää äärimmilleen "henkisiä läksyjä".

More love.

On toki sitten heitäkin, joilla on vähän lempeämpi ote  angel, tukijoita. Kyllä heitäkin tarvitaan, ei tätä kummaa matkaa muuten jaksaisi. Varmasti sinullakin.  smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta