Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Vastauksia Jumalalta  (Luettu 80803 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #45 : 17.02.2007 13:51:51 »

Jos tämä on teoriassa ok, niin eikö sen pitäisi toimia läpi elämän käytännössä?

-Jumaluus, Yliminä jne

-kaksoisliekki jonka rakkaus on ehdotonta, mutta saattaa olla toisella tasolla (on koettu)

-rakastettu, kenties seksuaalisesti voisi olla yksi kerrallaan, ja tämän kanssa elämänsuunta ja uskomus about sama (ainakin minulle sopisi yksi, tosin tätä ei nyt oo, mutta on ollut eli tiedän mitä se on
parhaimmillaan) - tämä on sitten parisielu

-sieluperheen porukka, joka tukee ja TUNTEE lähteneensä samasta pisteestä aikojen alussa, ja joka palaa takaisin samaan. Näiden välillä rakkauden side (jotkut tuntemistani saattaisi olla näitä); osa rasittavia opetuksia, osa rakkaita. JOS näitä on erittäin paljon, pitäisikös ne tuntea?

-karmasuhteet, joista osa saattaa kuulua sieluperheeseen, ja karma johtuu menneistä inkarnaatioista (osa suhteistani)

-ihmisillä tässä sakissa voisi olla selkeä käsitys annetuista sielunsopimuksista (jota en muista, kaikkia, osan muistan, osan olen
toteuttanut)

Wink Smiley
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #46 : 17.02.2007 14:24:04 »

Lainaus
Mutta luuletteko että hän itse näkee sen näin? Ei. Hän pilkkaa minua vain enemmän.

Pelkääkö hän sinua - mistä hän on sinulle katkera?  :Smiley

Tässäpä asiassa tunnen olevani todella keskenkasvuinen. Ehkä hän odotti minulta kiistelyä, riitaa ja jälleen selittelyjä ja jotakin... Mutta en enää jaksanut. Sydän oli niin kipeä. Resulssit eivät riittäneet kait enää kohtaamaan enempää sitä mitä en kyennyt saamaan 'filtterini' läpi. Ja uskon, että ei keskenkasvuisuus ja väsymys olisi myös toisen kohtalo. Kun ei ymmärrä, niin nostaa piikit pystyyn tai ne sakset, hänkin toinen rapu. Voi hän olla katkerakin, ehkä siitä että minä en toiminut tavalla, että hänkin olisi saanut nähdä jotakin itsestään. Tämä juttuhan se minua vielä vaivaakin... Undecided

Miten sinä sen selvitit, kuinka pitkälle jaksoit ?\

Lainaus
Vähän jotakin samaan tyyliin kuin Juudas ja Jeesus nykyversiossa. (tosin tämä kriisini on käyty läpi jo melkein 10 vuotta sitten)

Vaan olisiko ollut niin, että Juudas suostui ja Jeesus valmistautui?

Enpä osaa niin pitkälle kuvitella kumpi tässä oikein juudasteli ja kumpi jeesusteli, ehkä hän suostui jotenkin tekemään sen 'likisen työn'.

Samperi, anteeksi, mutta miten ihmeessä te otatte noita välijuttuja lainauksena noin hienosti?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Yulunga
Vieras
« Vastaus #47 : 17.02.2007 15:03:01 »

Nyt kaipaisi taas vastauksen Jumalalta... tapasin TAKUUVARMASTI 2 sieluperheeseeni kuuluvaa ihmistä, toinen nainen toinen mies. Ihastuin tietenkin molempiin, mieheen seksuaalisessa mielessä  buck2

Mutta miksi taas tuo mies asuu muualla, on elämäntilanteessa aivan eri vaiheessa kuin minä  tickedoff  Cry

Vietimme eräässä työseminaarissa 2 vuorokautta ja tänään heräsin taas sydän vereslihalla että ON SE NIIN EPÄREILUA KUN EI SAA AINA HENGATA SIELUPERHEIHMISTENSÄ KANSSA!!!  tickedoff  Cry  Embarrassed  Undecided
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #48 : 17.02.2007 16:09:53 »

Anteeksi kauheasti tällainen välihäiriö niin syvällisessä keskustelussa, mutta yritän 'liimata' sitä jotenkin yhteen.

Tässä omaa tekstiä.
Lainaus
Kiellän kolmesti olevanikaan tekniikan ihmelapsi  Cheesy ,
mutta, haa, yritänpä keittää rautalankasoppaa:

Mutta nyt kokeilin itsepäisesti 'minä itte-systeemiä, eli leikkaa - liitä. Mutta ensimmäistä kertaa tajusin, mitä tuo kupla 'lainaus' sisältää.

Kokeilenpa.  :Smiley

tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #49 : 17.02.2007 16:16:48 »

Melkein! Täytyy harjoitella jossain muualla...printata Rauhan ohjeet, kiitos sinulle!

Mutta... vastauksia Jumalalta: neronleimaus, vai spontaani juttu. idiot2

Mutta käykö meillä samoin, kuin yrittäessä 'lainata' tässäkin. Että sotkeudumme siinä mitä meille yritetään ylhäältä lähettää. Emme osaa 'lainata' vaan mutkikas järjestelmämme tässä elämässä sotkee siihen aina jotakin omaansa 'minä-itse-egoa' tai 'minä tiedän'?  Emmekä kuuntele, emme osaa kuunnella, sitä ohjetta, mitä meille annetaan. Tai vielä mutkikkaammin, sitä ohjetta, jonka meille jokin välikäsi ystävällisesti ojentaa. Esim. jumalan puhe toisen henkilön kautta kuten kirjaa lukiessamme. Huh!!!
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
inkivääri
Vieras
« Vastaus #50 : 17.02.2007 16:29:16 »

En ole lukenut koko viestisarjaa, joten vain hyppään taas tähän väliin..  Wink

Koen kohdanneeni ns. sielunkumppaneita moniakin, mutta suurimmaksi osaksi he ovat käyneet vain kääntymässä. Niin hyvässä kuin vähän huonommassakin tunnelmassa.

Ne hyvätkin ovat siirtyneet eteenpäin, vai olenko itse siirtynyt eteenpäin? Kenties se tämänkertainen kohtaaminen ja kokemus on vain nyt koettu ja loppuunsaatettu. Sitten pitää jatkaa matkaa uusiin kohtaamisiin.

Koen, että tämäkin foorumi on jollain tavalla sielunkumppaneitten kohtaamista. Koska sitä reagoi eri ihmisten ajatuksiin vahvemmin kuin toisten. Joskus vähän negatiivisesti ja sitten silkalla ilolla.

Toivottavasti en poikennut kauheasti aiheesta...
  coolsmiley

tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #51 : 17.02.2007 16:52:18 »

Koen kohdanneeni ns. sielunkumppaneita moniakin, mutta suurimmaksi osaksi he ovat käyneet vain kääntymässä. Niin hyvässä kuin vähän huonommassakin tunnelmassa.

Minäkin ymmärrän noin, eivät he rinnalla pysy kuin sen tarvittavan hetken, ehkä taas palaavat kun on oikea hetki. Näinhän on käynyt monen ystävänikin kanssa; vuosia jälkeenpäin ottavat yhteyttä, ilmestyvät jotenkin eteen tai tulee tarve itse ottaa yhteyttä.

Lainaus
Ne hyvätkin ovat siirtyneet eteenpäin, vai olenko itse siirtynyt eteenpäin? Kenties se tämänkertainen kohtaaminen ja kokemus on vain nyt koettu ja loppuunsaatettu. Sitten pitää jatkaa matkaa uusiin kohtaamisiin.

Ainakin kuulostaa paremmalta sanoa, että 'on itse kulkenut eteenpäin', vaikea sanoa, että on jäänyt laahustamaan hitaammasti.  Wink

Lainaus
Koen, että tämäkin foorumi on jollain tavalla sielunkumppaneitten kohtaamista. Koska sitä reagoi eri ihmisten ajatuksiin vahvemmin kuin toisten. Joskus vähän negatiivisesti ja sitten silkalla ilolla.

Juuri noin koen minäkin. Ei niitä 'kumppaneita' aina löydy vierestä. Uskon, että nettikäytäntö ei pelkästään ole tekniikoiden ojentama rahanpyydyslaite, vaan taustalla on myös ojennettu meille muita mahdollisuuksia, nopeampia, onhan tästä paljon puhuttu. Että 'jotakin valmistetaan toisella vauhdilla kuin ennen'. smitten

[/quote]
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #52 : 17.02.2007 19:05:42 »

Niin, edelleen, alkakoot ilmestyä.

Ja ihmettelen vieläkin miksi, jos ollaan samaa sielunperhettä/ sielunkumppaneita/ menneen elämän pari, ei voisi olla elämää kestävää ystävyyttä. Yritin sitä viimeisen kerran, en tiedä yritänkö enää.

Afterthoughts.. voihan olla että joku tuttavistani on sieluperheen osia, oli hän sitten Amman seuraaja tai joku meditaatio-opettaja tai evankelista.. en tiedä onko tässä omasta tulkinnasta kyse vaan.. kuka tuntuu jossain,tms. Silti mikäli vaikkapa enkelit tai unet antavat viestejä/ vastauksia, niitä pitää ajatuksella seurata. On se silti totta että esimerkiksi sisäistä yhteyttä/ telepaattista yhteyttä en juurikaan tunne kenenkään kanssa.

Ja. Lueskelinpa vanhoja tiedostoja mitä olen tallennellut ja sielläkin tuli vastaan Aikojen alussa tehdyt sopimukset. Ne olisi nyt hyvä muistaa.
« Viimeksi muokattu: 17.02.2007 21:01:24 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #53 : 17.02.2007 21:40:49 »

Soul, minusta pääasia on, että ilmoitat kanaville sen mitä tarvitset ja kaipaat.

Siinä on kaiken alku.  smitten
tallennettu

Chiron Skorpioni
Kuu Kalat       
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Julietta
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #54 : 17.02.2007 22:21:45 »

Tuntuu, että tuo sielunperhejuttu on Sinulle kuin Vanhan testamentin opetukset juutalaisille: kirjasta opittua asiaa. Täytyykö siihen ripustautua, vaikka se kuulostaa fiksulta?

Minulle on muuten opetettu, että kaksoisliekkejäkin tulee vastaan monta (ja on tainnut tullakin).

On lauantai-ilta. Jos haluat suhteen, joka on ylitse entisten, miksi et ole kohtaamassa ihmisiä?

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #55 : 18.02.2007 11:18:22 »

Huhhuh, kai tämä kaikki pitää vielä toistaa.

Rakastan itseäni, olen henkinen, en ole ruma jne jne. Olen valmis kumppanuuteen, henkiseen kasvuun, muuttoon, elämänmuutokseen, elämän kestävään, sielunkumppanuuteen, ystävyyteen, sieluperheen löytämiseen jne jne ymv.
« Viimeksi muokattu: 24.09.2007 07:31:36 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #56 : 18.02.2007 11:24:18 »

Mietin ihan samaa kuin Rauhis tänä aamuna. Minulla näitä ihmisiä virtaa elämääni, mistä olen ihmeissäni. Ok, rakastettua ei nyt ole, mutta sieluperheen ihmisiä on käynyt elämässäni - ja jokainen omalla tavallaan myös jäänyt elämääni.

Viimeksi pari päivää sitten. En odottanut mitään ja kahden päivän kuluttua tajusin, että olin itseasiassa ollut suuren henkiperhejoukkoni keskellä nämä päivät. Teemme samankaltaista työtä, mikä meidät yhdistää toisiimme. Ja sitten nämä kaksi ihanaa ihmistä! Ensimmäinen tunne oli, että olimme tunteneet AINA. Toinen heistä jopa sanoi sen minulle ennen kuin olin itse edes tajunnut että näin on. Olin vain nauttinut tunteesta.  smitten

Olen ollut tosi tukossa viime kuukaudet, mutta jotenkin tavoitan tuon Rauhiksen kommentin. Että pitää rakastaa itseä muissa ja muita itsessä. No, tässä tapauksessa se on helppoa, koska koko 70 henkinen joukko tekee samaa maailmanparannustyötä... helppo nähdä itsensä heissä! Tuon joukon tapaaminen vaikutti minuun niin voimakkaasti, että aloin jopa hyväksyä sitä, että tuleva mieheni tulee astrohuoneen 10 taajuuksilta elämääni, kuten Rakkauden rastit kartalla ehdottaa.

Ehkä ihmisissä kannattaa etsiä mieluummin samankaltaisuuksia kuin erilaisuutta. Minä olen etsinyt sitä minua täydentävää ihmistä, mutta tajusin miten helppoa on olla samankaltaisten ihmisten kanssa. Ja toinen tärkeä asia minkä huomasin on HUUMORI! Mikä voima samankaltaisella huumorilla on yhdistää ihmisiä toisiinsa!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #57 : 18.02.2007 11:26:20 »

Olen kokenut jossain määrin yksinäiseksi esim yhteismeditaatiotilaisuuksissa tai Amman kekkereissä, koska siellä mietitään juuri korkeaa henkisyyttä, eli eivät ole mitään kumppanin bongauspaikkoja. Ja lopulta, en tiedä miksi en koe että he olisivat sieluperhettä, mutta voihan sitä yrittää kokea niin.
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #58 : 18.02.2007 11:32:20 »

Amman kekkereissä, koska siellä mietitään juuri korkeaa henkisyyttä, eli eivät ole mitään kumppanin bongauspaikkoja.  

hei murunen! tässähän se ongelmakohta on!! Et sinä hakemalla mitään saa! Yritä unohtaa koko kumppaninmetsastys ajatus ja keskity sen sijaan elämään tätä elämää! Tämä on juuri se paradoksi, mistä "saat sen mistä luvut" kertoo (vaikka tiedän ettet pidä koko kirjasta...  Wink )
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #59 : 18.02.2007 11:51:42 »

Rauhis, pystytkö vieläkin konkreettisemmin ilmaisemaan kuinka lupaukset puretaan ja milloin/missä tilanteessa niitä on tehty?  :Smiley
tallennettu
Sivuja: 1 2 3 [4] 5 6 ... 10
  Tulostusversio  

Siirry: