No nyt ehdin lukea paremmin ajatuksianne.
Heti ensimmäisenä pitää sanoa, että minäkin olen kova säästämään lehtiä ja lisäksi "kerään" kirjoja - piirteitä, joita avomieheni kiroaa joka muuton yhteydessä.. :
Hamstraamisen liittäisin kyllä minäkin enemmän Rapuun, mutta en minäkään myönnä noin yleensä tavaraa säilyttäväni turhaan. Toki aina voisi varmaan heittää jotakin pois, mutta ihan niistä toistuvista muutoistakin johtuen olen kyllä myös onnistunut karsimaan kovalla kädellä.
Eli liittäisin tuon lehti- ja kirjamanian johonkin muuhun kuin hamstraamiseen - ehkä juuri siihen EternalSunin mainitsemaan maailman haltuunottamiseen median kautta. Kaloja enemmän olen tulkinnut tätä omalta kohdaltani vahvan Merkuriuksen kautta - tiedonjanoni ja uteliaisuuteni ovat nimittäin hyvin suuria.
Vaikken ole kova hamstraaja, arvostan kyllä perinteitä ja vanhoja esineitä. Rapu on kartallani muuten heikko, mutta nuo Kaloissa olevat Aurinko ja Kuu sattuvat olemaan juuri neljännessä - eli Ravun - huoneessa. Siksi ehkä olen niin kova historiafriikki ja todella kiinnostunut esim. sukututkimuksesta.
Mutta takaisin Kaloihin: Olisi kiva löytää jotakin uutta, valaisevaa tästä Aurinko- ja Kuumerkistäni. Se on kartallani siis vahva (Aurinko ja Kuu ovat vielä tosi vähän aspektoituneita - eli "puhtaita") ja kyllä minussa on paljon niitä tyypillisiä Kala-piirteitä, mutta toisaalta olen ihan "järkevä" ja pystyn hoitamaan myös käytännön asioita. Ja omiin maailmoihin uppoutumisesta huolimatta olen myös seurallinen. Ja vaikka olen avulias ja tunnen myötätuntoa ns. heikompia kohtaan, en pystyisi ikinä ajautumaan parisuhteeseen, jossa palvelisin kumppaniani ja olisin uhrin asemassa marttyyrina. En muutenkaan ainakaan tunnusta/tunnista olevani mikään paha marttyyri.
Sen sijaan rasittava piirteeni on se, etten osaa ottaa yhtään neuvoja vastaan tai hirveästi kritiikkiäkään. Tämä liittyy kuitenkin uskoakseni muuhun kuin Kaloihin.
Vielä sen verran, että tunnen sattumalta (?) tosi vähän Aurinko-Kaloja. Siis hyvin. Moneen olen kyllä törmännyt, mutta lähimmissä ystävissäni tai perheessäni ei ole (muistaakseni) ketään, jolla Kalat olisi voimakas kartalla. Onkohan tämä tosiaan jotenkin sattumaa, vai enkö oikein välitä muiden Kalojen seurasta?
Tulen tosi hyvin toimeen koko perheeni kanssa, mutta olen meistä kolmesta siskosta se "erilaisin". Siskot ovat tupla-Skorpioni ja Neitsyt-Rapu. Isäni on Jousimies ja äitini Rapu-Kaksonen. Lapsena olin "isin tyttö". Nykyisin olen läheisempi äidin kanssa ja aiemmin olin myös enemmän hänen kaltaisensa, kun taas vanhemmiten huomaan muuttuvani koko ajan enemmän ja enemmän isäni kopioksi. Valitettavasti en tiedä iskän kartasta paljonkaan, koska syntymäaika ei ole selvillä.
Huh, tulipa pitkä posti. Rakastan mitä ilmeisemmin itsestäni puhumista..
Linn