Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: APUA! Millaista kumppania minun pitäisi etsiä?  (Luettu 9790 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 14.02.2007 09:52:42 »

Vai löydänkö sellaista koskaan? Näin ystävänpäivänä panee miettimään...

Olen lyönyt pääni monta kertaa jo seinään. Minulla on varmaankin huomattavasti heikompi arviointikyky kuin Vanhasella. Vaa'at ja jousimiehet ovat olleet erityinen harmini. Niin, ja vesimiehet ja neitsyet.. Näin aurinkomerkeiltään.

Ehtisikö joku teistä katsoa karttaani, ja vilkaista, mitä merkkejä/ominaisuuksia minun pitäisi etsiä/juosta karkuun, jotta joskus ehkä tärppäisi ja lakkaisin joutumasta ojasta allikkoon...

Syntymäaikani on 28.4.1967 klo 21.17, Rovaniemi.

Hyvää ystävänpäivää kaikille!
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 14.02.2007 11:19:12 »

Oletko muuten oinas vai härkä.. kyselee eräs jolla homma hakusessa..
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 14.02.2007 13:00:13 »

siis mie oon tosi huono tulkitsee noita karttoja..täysin aloittelija vielä itsekkin. mutta veikkaisin että sinulle sopisi leijona tai jossain määrin jopa neitsyt.

kartallasi juno oli leijonassa ja sanotaan että leijona on rakkauden merkki ja leijonan merkistä sinulta taisi löytyä nuo molemmat.

5huoneessa sinulla oli oinas joten todennäköisesti rakastat hyvin oinasmaisesti.

itse en tähän nyt oikein muuta vastata osaa..tiedä menikö tuokaan oikein.mutta toivottavasti nämä viisaammat täällä osaisivat valaista sinua vielä tarkemmin.

kiva myös löytää täältä taas yksi aurinko härkä lisää.
tallennettu

sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #3 : 14.02.2007 13:54:26 »

Kiitos Peppilotta!

Härkähän minäkin, tosiaan. Tai kuulemma minun pitäisi tässä elämässä TULLA häräksi ( kuunsolmu aspect_con aurinko). Siinäpä sitä onkin työtä...

Kiitos tulkinnastakin. Tuo leijonamies-juttu onkin tosiaan kummallinen. Vaikka Juno osoittaakin, että leijona voisi olla minun elämäni mies, niin enpä ole koskaan tuntenut - ainakaan hyvin - yhtäkään leijonamiestä. Leijonanaisia on ystäväpiirissä, mutta miehet ovat onnistuneet välttelemään minua - tai minä heitä.

Yhden aivan ihanan neitsyt-miehen tunsin kerran, mutta tiet veivät toisaalle..muistelen kuitenkin lämmöllä häntä.

Mistä tunnistan leijonamiehen?
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 14.02.2007 14:03:37 »

oletkos käynyt lukemassa tuolta horoskoopeista tuo luonnekuvauksen ja rakkaus jutun kans...pitävät mielestäni aika hyvin paikkaansa.
tallennettu

BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #5 : 23.02.2007 13:27:20 »

Härälle sopii kyllä oinas, koska härkä on koti-ihminen jolle on perhe kaikki kaikessa ja oinaalla on kanssa sama juttu, mut kuhan ne vaan eivät tallo toisiaan jalkoihin tosin oinas pystyy tarjoomaan turvallisuutta  smitten toinen olisi neitsyt härkä rakastaa kauneutta ja puhtautta sitä neitsyt pystyy tarjoomaan  angel kaksonen kanssa sopis suht,koht hyvin, mutta jos petikaveria kaipaa pelkästään niin skorppari on paras vaihtoehtona siihen Cheesy
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 24.02.2007 16:52:00 »

Minusta sinulle sopisi Kauris, sillä sinulla on  kuu kauris ja usein sanotaan että naisen ihannekumppanin Aurinko on naisen kuu. Koska sinulla on Mars Vaa'assa, niin kaipaat varmasti tasapainoa, jota kauris voi taata. Kauris ja Härkä sopivat myös hyvin yhteen. Koska sinulla on DC Härkä, niin myös härkä tai härkämäisiä piirteitä omaava tyyppi voisi sopia sinulle. Parhaitenhan sinulle siis näin sopisi tyyppi, joka on  aurinko kauris askendentti harka ja ehkä sitten  kuu leijona kun kerran se Juno on siellä jellonassa. Wink Koska sinulla on vitoshuoneessa kuitenkin tuo Merkurius, niin varmaan huumori parisuhteessa ja todennäköisesti myös lapset ja ehkä niistä puhuminen on sinulle mieluisaa, niin myös se kumppanin mahdollinen  kuu leijona menisi tähän, Leijonathan ovat tunnetusti aika lapsirakkaita. Leijona on myös leikkisämpi merkki kuin sinun Kuu-Kauriisi, mikä saattaisi vapauttaa sinusta sitä elämäniloa ja hassutteluakin.

Mutta kuten todettu, monta sopivaa varmasti on meille kaikille.  smitten

tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #7 : 03.03.2007 22:24:02 »

Nyt vasta huomasin viimeiset kommentit, kiitos niistä!

Ebenia, nuo sinun tulkintasi kuulostavat aika hyviltä... ehkä se sittenkin on se kauris, jolla on hieman tulta rinnassa, jota minun pitäisi etsiä.. ei kuulosta ollenkaan hassummalta...
tallennettu
Cheva
Kanta-astroilija

Aurinko härkä. Kuu kaksonen. Nouseva Leijona.

Profiili
« Vastaus #8 : 13.03.2007 17:08:47 »

Heps!
Ajattelin liittyä tähän jatkoksi kysyjänä, ettei tarvitse uutta aihetta aloittaa Smiley

20.4.1988 klo: 12:20 Rovaniemi

Ja olen syntynyt härän puolella.

Sopivaa merkkiä mie metsästän. Tahdon saada suuuren.
tallennettu

A ttitude
B efore
I ntelligence
(http://www.nafithat.com/vb/images/smilies/zzzr07.gif)

Nyt on menneisyyden päätepiste.
sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #9 : 14.03.2007 10:17:15 »

Hei Cheva, toinen Rovaniemen härkä (minä olen tosin jo ex-rollolainen).
Ovatko härät alkaneet miehenmetsästykseen? Onnea vaan matkaan!

Ebenia, mites, jos sen tyypin pitäisikin olla  aurinko kauris ja  kuu oinas? Tunnen nimittäin erään sellaisen henkilön – asuu vain valitettavasti eri paikkakunnalla –, joka on mielestäni oooikein mukava kaveri. Nousumerkkiä en tiedä.

Mies saa kyllä lapsirakas, mutta lisää lapsia en halua. Etsin elämän- tai sielunkumppania, tai jotain sinnepäin, jotain, joka olisi VAIN minua varten. Näin vaatimattomasti toivon...Wink
tallennettu
Sun73
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #10 : 14.03.2007 17:13:08 »

Sinima  Cheesy

Kyselit tossa aiemmin että miten tunnistat leijonamiehen. No tässä muutama piirre:

Upeennäkönen mies, paksu tukka, kävelee kuin kuningas, leveet hartiat, lihaksikas vartalo, itserakas  Kiss Kyllä nää leijonakuninkaat tunnistaa heti  buck2
Lisään tähän vielä että Leijonalla on lämmin sydän, vaikka voivatkin vaikuttaa päältäpäin kylmähköiltä  smitten

police  Oinas73
                     askendentti kuu jousimies

« Viimeksi muokattu: 14.03.2007 19:43:55 kirjoittanut Oinas73 » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #11 : 14.03.2007 18:40:16 »

juuh samaa mieltä isäni on leijona ja on juuri tälläinen jos minä olisin suomen keisari tyylinen. siis ovat sellaisia itsevarmoja ylvästelijöitä sillee ensi näkemältä mielestäni...
tallennettu

sinima
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 14.03.2007 20:44:39 »

Kuvaus leijona-miehestä kuulostaa TOSI hyvältä, mutta... tuo itsevarmuus on kyllä varmaan ollut sellainen piirre, joka on vähän pelottavakin, ja ehkä sen vuoksi olen kartellut ko. tyyppisiä hahmoja. Vaatinee asennemuutosta lähestyä tuollaista tyyppiä?
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #13 : 14.03.2007 22:19:47 »

Ebenia, mites, jos sen tyypin pitäisikin olla  aurinko kauris ja  kuu oinas? Tunnen nimittäin erään sellaisen henkilön – asuu vain valitettavasti eri paikkakunnalla –, joka on mielestäni oooikein mukava kaveri. Nousumerkkiä en tiedä.

Voihan se unelmien mies olla minkämerkkinen vain. Wink Kyllähän tuo voisi olla ihan hyvä yhdistelmä myös, paitsi että minun tuntemani Kuu-Oinaat ovat valitettavan itserakkaita. Jos siihen päälle vielä Leijonaa, niin huh heijaa. Toisaalta, sekä Kuu-Oinas että Leijonat omistautuvat kyllä lapsille ja perheelleen koko sydämellään, vaikka saattaakin hieman pistoksia tuoda, kun omasta hyvästä pitää luopua. Kuu-Oinas saattaa kyllä kasvaa todella paljon lapsien kautta vähemmän itsekkääksi - aivan kuten moni meistä muutenkin...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: