Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eiko teita huolestuta?  (Luettu 50028 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« : 16.02.2007 22:04:30 »

Nain juuri aika kamalan tekkariohjelman- jossa todella oli asiaa.
Me tuhoamme itse itsemme!!!
Atmosfaarin lampo nousee ja jaatikot sulavat nopeammin kun ymmarramme.
Amerikat rahakoneet kohta pysaytetaan jos eivat ymmarra ilman saastumisesta.(eivat halua ymmartaa)
Israelissa tulee paha maanjaristys 20 vuoden sisalla- ja me itse olemme syypaita kaikkeen-sodat-raha-mukavuudenhalu ja VALINPITAMATTOMYYS!!!
emmeko valita lastenlapsistamme???
Onko nyt jo liian myohaista tehda mitaan-mukavuudenhalusta on vaikea luopua.
Tiedemiehet ovat oikeassa- mutta mita se auttaa.
Jos elama kiertaa, ensikerralla olemme nuijat kasissa ilmeisesti!!!
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #1 : 17.02.2007 22:30:47 »

Toki se huolestuttaa  Cry mutta yksi ihminen ei paljoa pysty ja kaikki tapahtuu yleesä hitaasti, yhden ihmisen hyvä toivo on aina loputon ja joskus se turhauttaa kun ei muutosta tapahdu ja tälläinen tavan pullianen ei kyllä pysty vaikuttamaan mitenkään kun vaan uskomalla parasta coolsmiley mutta nyt on uudenajan lapsia paljon syntynyt ja meidän tie on näyttää niille parempaan, että pysähdys tulisi ja suuntaus muuttuisi, meistä on kiinni miten kasvatamme nyt lapsemme ja millaisen ajatusmallin niille annamme knuppel2 nyt katse lapsiin ja nuoriin ne pelastaa sen minkä me olemme aiheuttaneet
tallennettu
maallikko
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #2 : 18.02.2007 03:00:20 »

"Minulla on niin paljon rahaa, että minä en voi kuolla". A Onassis on kuulemma sanonut näin. Kun tämän maailman mahtavat ovat näin hulluja, toivoa hallitusta laskusta kestävän kehityksen tasolle ei taida olla. ( Ja miksi pitää aina kehittyä, eikö voisi vain olla tickedoff ). Ihminen on eläinlaji muiden joukossa ja kun populaatio kasvaa liian suureksi, se romahtaa enemmän tai vähemmän. Vaikka ihminen on käynyt kuussa, se ei hallitse edes oman populaation koon säätelyä. Tässä asiassa olemme yhtä fiksuja kuin kanit, hiiret tai bakteerit eli ei ole hurraamista uglystupid2
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #3 : 18.02.2007 10:00:55 »

No nythan voi ostaa jo maatilkkuja kuusta-jos on tarpeeksi rahaa!
Mitenkahan sinne saataisiin ELAMAA?
Teknologia heratys, uusia valtausasemia.  Grin
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #4 : 18.02.2007 11:16:21 »

Osin ärsyttääkin tuo ihmisen tuppautuminen joka paikkaan. Eikö se jo riitä, että on saastutettu maa. Pitääkö sitä roinaa kulettaa jokapaikkaan muuallekin? Ainakin uutisissa sanoi äsken, että nasa aikoo tukiaseman rakentaa kuuhuun... buck2
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #5 : 18.02.2007 11:38:11 »

Toki se huolestuttaa  Cry mutta yksi ihminen ei paljoa pysty ja kaikki tapahtuu yleesä hitaasti, yhden ihmisen hyvä toivo on aina loputon ja joskus se turhauttaa kun ei muutosta tapahdu ja tälläinen tavan pullianen ei kyllä pysty vaikuttamaan mitenkään kun vaan uskomalla parasta ...

Ei!! Väärä asenne! Vaan yksi, johon liittyy toinen... kolmas muodostaa lopulta suuren joukon ja maailma muuttuu! Väärä asenne on uskoa, ettei yksi pysty vaikuttamaan! KYLLÄ PYSTYY!!!!!  knuppel2 Lisäksi sitä voi opettaa lapsille, jotka ovat tulevaisuus.
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #6 : 18.02.2007 11:41:36 »

Kuussa on tälläkin hetkellä niin paljon elämää, että saattaa ihmisiltä mennä kahvit väärään kurkkuun, kun he tajuavat sen... Vähän kuun asukkaita naurattaa ihmisten suunnitelmille valloittaa kuu, se on oikeasti niin vanha juttu jo...  Grin

Kuussa sijaitsee ns.siirtolaisalue, jossa käy ja asuu hyvin erirotuisia kansalaisia. Se on yksi tukikohta maaplaneetan tarkkailuun. On ollut jo iät ja ajat. Wink
Kuusta lähtee myös useita eri energiaväyliä eripuolille tätä universumia ja paljon kauemmaksikin.

Positiivista, jos lähtee hakemaan näistä ilmastonmuutoksista jne. Niin, ihanaa huomata, että ihmiset ovat heränneet edes tässä vaiheessa.... :Smiley Paljon on menetetty mutta ei kaikkea...
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #7 : 18.02.2007 11:43:33 »

Kioton sopimus umpeutuu, mutta eiköhän sillekin ymäristöjärjestöt saa lobattua jatkoa.  Cool
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 18.02.2007 11:58:57 »

Olen samaa mieltä,että kaikki yleensä lähtee ensin yhdestä.Eli kyllä omalla käyttäytymisellään ja kasvavalla joukolla on vaikutusta.

Mutta luonto hoitaa myös suuremmat puhdistukset ja niille emme oikein taida voida mitään.On taidettu jo nautinnon halussa sohlata sen verran suurissa määrin,että kaikkea ei voi pelastaa.

Meitä suuremmat voimat joutuvat puuttumaan peliin.Ja olemmehan jo näitäkin luonnonmullistuksia nähneet/kokeneet.
Vielä ollaan kuokat käsissä ja harjoitellaan tulemaan toimeen sillä,mitä luonto antaa.Silloin on hieman ajateltava riistääkö sen tyhjäksi,vai haluaako vielä seuraavankin sadon nähdä.

Huolestuttaa ja toisaalta ei.Ehkä elämän laatu palaa taas paremmaksi ja arvot oikeaan järjestykseen.Yhdistihän tuo tuhoisin tsunamikin jo melko paljon ihmisiä puhaltamaan yhteen hiileen.
tallennettu

Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 18.02.2007 12:05:08 »

Tietysti kaikki alkaa yhdesta-tilanne vaan nayttaa niin toivottomalta.  Sad
Ja toi maatilkkujen myynti kylla on kaiken huippu-sensaation hakemista ja tietysti kuussa on elamaa, mutta en usko ainakaan viela, etta me voisimme nailla nakymilla elaa siella-paitsi happinaamarit paalla.(konkreettisesti ajateltuna)
Niin, mista alkaa ja olemmeko valmiita luopumaan esim. yksityisautosta? Sen ainakin VOISIMME tehda?
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #10 : 18.02.2007 15:36:22 »

Ei!! Väärä asenne! Vaan yksi, johon liittyy toinen... kolmas muodostaa lopulta suuren joukon ja maailma muuttuu! Väärä asenne on uskoa, ettei yksi pysty vaikuttamaan! KYLLÄ PYSTYY!!!!!  knuppel2 Lisäksi sitä voi opettaa lapsille, jotka ovat tulevaisuus.

yulunga

tässä puhut asiaa...lapsissamme on todellakin tulevaisuus ja aina voi yksikin ihminen vaikuttaa asioiden kulkuun.

pienistä pisaroistahan se valtamerikin syntyy.
tallennettu

Irish
Vieras
« Vastaus #11 : 18.02.2007 17:39:28 »

Minusta tuntuu että ei ole mitään hätää eikä syytä olla epätoivoinen!
Päinvastoin!
On paljon ihmisiä, jotka kovasti tekevät parantavaa työtä tätä maailmaa ja sen ihmisiä kohtaan, aina vain useampi kuuntelee sydäntään ja sosiaalista omatuntoaan, tämä myllerrys on sitä muutoskriisiä..

Kärsivällisyyttä.
Ei Roomaakaan rakennettu päivässä!  smitten
Onneksi meillä on mahdollisuus vaikuttaa asioihin!
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #12 : 18.02.2007 17:54:04 »

Nain juuri aika kamalan tekkariohjelman- jossa todella oli asiaa.
Me tuhoamme itse itsemme!!!
Atmosfaarin lampo nousee ja jaatikot sulavat nopeammin kun ymmarramme.
Amerikat rahakoneet kohta pysaytetaan jos eivat ymmarra ilman saastumisesta.(eivat halua ymmartaa)
Israelissa tulee paha maanjaristys 20 vuoden sisalla- ja me itse olemme syypaita kaikkeen-sodat-raha-mukavuudenhalu ja VALINPITAMATTOMYYS!!!
emmeko valita lastenlapsistamme???
Onko nyt jo liian myohaista tehda mitaan-mukavuudenhalusta on vaikea luopua.
Tiedemiehet ovat oikeassa- mutta mita se auttaa.
Jos elama kiertaa, ensikerralla olemme nuijat kasissa ilmeisesti!!!
No kukaanhan ei voi tehdä muuta kuin OMAT valinnat, mutta juuri niistä pienistä pisaroista muodostuu virtoja, jokia... järviä...
Esim: JOS olisin MIES, en menisi sotimaan jne.
Vuosi 2012 - uskon, että silloin JOTAIN ratkeaa, suuntaan jos toiseenkin  Huh

Huolestuminen lamaannuttaa, teot ratkaisevat - valinnat yksilötasolla  :Smiley
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Yulunga
Vieras
« Vastaus #13 : 18.02.2007 18:51:08 »

Mitenkäs ne yhdet jos toiset, joilla riittää tekemistä ihan oman ittensä ja elämänssä kanssa riittämiin?

Mun mielestä pitäis ensin tapahtua jotain, joka sais yksilöt voimaan paremmin. Sen jälkeen vois miettiä, jopa tää yksilö itse, että miten voisi osallistua ja mitä voisi tehdä kokonaisuuden hyväksi.

Mua huolestuttaa se, että tällä hetkellä on niin paljon yksilöitä, joilla on paha olla.

kyllä kaikki vaikuttaapi kaikkeen. yksilö ympäristöön ja ympäristö yksilöön.
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 18.02.2007 20:11:20 »

Mita tassa paasaan kun paraskin pappi, eli tuumasta toimeen! Menin tassa itseeni. Totta, etta rakastan luontoa, mutta mita ITSE teen sen hyvaksi? Mietin lausetta, pienista pisaroista kasvaa suuri jarvi.
Minun on luovuttava osittain mukavuuden halustani, luontoystavallisempia tuotteita, menen vahemman autolla toihin-vaikka aikaa kuluu enemman, kirjoitan ja uhkailen...
Mita sina teet oman rakkaan luontosi puolesta?
Ensinnakun siita ajatuksesta tuli alyttoman hyva olo. Eli seuraava potilas...
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 6
  Tulostusversio  

Siirry: