Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Herätessä huono olo  (Luettu 23371 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« : 17.02.2007 11:18:59 »

Mistähän voisi mahdollisesti johtua se, että minulla on nyt useana aamuna herätessäni ollut sellainen kummallisen huono olo. Päätä jomottaa, oksettaa ja on aivan mieletön jano. Ja tämä olo on siis riippumaton siitä mitä/miten olen syönyt ja juonut ja kuinka paljon tai hyvin olen nukkunut. Niin ja alkoholilla tai millään muillakaan päihteillä ei ole osuutta asiaan,  vaikka onkin kovin krapulamaiset oireet.  Grin Raskaudestakaan ei voi olla kyse.  Huh Tätä huonoa oloa kestää n. tunnin tai puolitoista, jonka jälkeen olo helpottaa ja normalisoituu. Mitähän tämä on ja mistä voisi johtua?  idiot2 Mitähän minä taas oikein unissani teen...  :Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #1 : 17.02.2007 11:57:12 »

Kuullostaisi ongelmalle verensokerin kanssa.
Itselläni on samaa välillä.
Makea tuoremehu, esim. puoli lasillista päärynämehua voi auttaa
tai vaikka joku viikuna tms. Smiley

Joskus kestää vähän kauemminkin se huono olo,
en sitten tiedä johtuuko se siitä, että sokeri ei imeydy tms. idiot2

Lisätyn sokerin käytön lopettamisen myötä
tuo aamuinen oireilu tasottui minulla.

Stressi ja mieliala tietenkin vaikuttavat ainakin minulla. Smiley
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #2 : 17.02.2007 12:16:36 »

Erotuskaa? Käsitteletkö sitä unissa tai muiden auttajien kanssa?
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 17.02.2007 12:48:39 »

Rakkauden valo!

Käyt varmasti läpi hyvin syvää kriisiä, jotakin sinussa on 'lyöty' kuitenkin, vaikka peität sitä itseltäsikin.

Huolehdi maksastasi. Omasta kokemuksesta opin, että vaikka maksa on sellainen fyysisen moottori, on se myös henkisyyden moottori. Pyörii kummankin ruokkimana. Eikä siinä auta pelkästään hyvä fyysinen hoito, vaan myös hoito oman mielensä kanssa.

Minulla suru meinasi viedä maksan kunnon.

Tämä voi olla kaukaa haettua, mutta lämpimästi ajatellen toin tämän esille.
Jaksamista  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 17.02.2007 14:54:16 »

rakkauden valo

veikkaisin kanssa että verensokerisi heittää jonkin verran aamuisin...tämä voi johtua myös esim.jonkin sortin stressistä tai vastaavasta jos vaikka pyörittelet jotain epämiellyttäviä asioita mielessäsi ilman että välttämättä edes sitä tiedostat.

jos voi jotenkin henkisesti vähänkään huonosti saattaa keho reagoida siihen ensimmäisenä verenpaineen ja verensokerin heittelyillä.
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #5 : 17.02.2007 19:33:56 »

Kiitos kaikille vastauksista!  smitten Tuoremehua olen ottanutkin veden lisäksi aamuisin ja se kyllä vähän helpottaakin oloa. Kyllä se vain taitaa olla niin että 1+1=2 eli tottahan tosiaan kroppanikin ilmeisesti reagoi nyt näin voimakkaasti tähän eroon.  Cry Ja varmasti unissani käsittelen, työstän ja puhdistankin kaikenlaista tähän eroon liittyvää.  Huh Taitaa olla nyt vielä rankempaa palata aina takaisin kehoonkin tuolla "unimaailmoissa" liideltyä tms.  Undecided Huoh... Kyllä tämä tästä ajan kanssa...  buck2 angel
Niin ja verenpaineeni on luonnostaan alhainen ja verensokerillakin on taipumusta joskus heittelehtiä. Eli nämä tod.näköisesti nyt entisestään korostuneet...  :Smiley
« Viimeksi muokattu: 17.02.2007 19:36:04 kirjoittanut Rakkauden valo » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #6 : 17.02.2007 19:58:16 »

Kyllä se siitä helpottuu. Smiley
Minulla on myös taipumusta alhaiseen verenpaineeseen
ja mitä enemmän stressiä..  Tongue

Minulla on hiukan sellainen tunne, että
kyllä sinä jo kohta löydät jotain, joka nostaa
sydämen sykettä mukavasti.. :Smiley

Onhan nuo kevät tuuletkin kohta jo puhaltelemassa.. Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 17.02.2007 20:12:32 »

Minulla on hiukan sellainen tunne, että
kyllä sinä jo kohta löydät jotain, joka nostaa
sydämen sykettä mukavasti.. :Smiley

Onhan nuo kevät tuuletkin kohta jo puhaltelemassa.. Wink

Tiedätkö, kaiken tämän surun keskelläkin minulla on itselläni myös sama tunne ja hyvin vahvakin sellainen.  :Smiley  smitten En vastustele ja annan tuulen viedä, kun se kohdalle osuu...  Wink
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 17.02.2007 20:17:04 »

Cheesy hehee radiosta tuli juuri mainos jossa soi pätkä: "Tulee levottomat tuulet noutamaan"...
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #9 : 17.02.2007 20:56:20 »

Sinuna menisin tarkastamaan sokeriarvosi.  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #10 : 17.02.2007 21:28:25 »

Tiedätkö, kaiken tämän surun keskelläkin minulla on itselläni myös sama tunne ja hyvin vahvakin sellainen.  :Smiley  smitten En vastustele ja annan tuulen viedä, kun se kohdalle osuu...  Wink

Juu.. :Smiley  Mitä sitä turhia vastustelemaan.. :Smiley
..yksi elämähän tässä kerralla eletään, miksipä
siitä ei tekisi mahdollisimman kaunista ja nautittavaa..? Wink
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #11 : 18.02.2007 11:05:47 »

Noitten kuvausten perusteella voisi olla kyse ylösnousemusoireista.
Tietysti kannattaa sulkea muut vaihtoehdot pois.

Ovat kovin voimakkaita olleet tammikuusta asti ja tulevat jaksottain.Viimeisessä Bishopin viestissä (16.02)kuvattiin mm.seuraavanlaisia:PAHOINVOINTI,KOVA PÄÄNSÄRKY,HUIMAUS JA PYÖRRYTYS,TILATTOMUUDEN TUNNE,FLUNSSAA JA PAINETTA PÄÄSSÄ.

Oireet voivat vaihdella sen mukaan,kuka sinä olet ja miten sinut on"johdotettu".

Uupumus ja väsymys ovat yleisiä,koska tarvitsemme kaiken energiamme yhdistyäksemme näihin koreampiin taajuuksiin.

Olen kokenut nämä hyvin voimakkaina,kuten myös moni muu.En kuitenkaan kehoita ketään uskomaan pelkästään tähän.Kävin itsekin ensin lääkärin pakeilla,kun oireet palaavat yhä vain takaisin.Tuosta viestistä löytyi selitys kaikille omituisille tuntemuksille.Kaipuu hiljaisuuteen muutamiksi päiviksi kuuluu myös asiaan,ei siedä melua.

Onneksi saamme aina välillä taukopäiviä,jotka taas hyvin energisiä.
Maaliskuussa pitäisi helpottaa.
Kuullostaako tutulta?Onko sinulla myös noita muita kuvattuja oireita?

Jostain syystä sinulle"uskalsin"tämän vaihtoehdon väläyttää. Wink

Ai niin!Ja välillä ne heräämiset litimärästä sängystä. buck2
Olen kysellyt myös nuoremmilta,että ei ole nyt kyse mummotaudista. Grin
« Viimeksi muokattu: 18.02.2007 11:20:11 kirjoittanut Chandra » tallennettu

astraali
Vieras
« Vastaus #12 : 18.02.2007 11:15:32 »

Noitten kuvausten perusteella voisi olla kyse ylösnouseoireista.
Tietysti kannattaa sulkea muut vaihtoehdot pois.

Ovat kovin voimakkaita olleet tammikuusta asti ja tulevat jaksottain.Viimeisessä Bishopin viestissä (16.02)kuvattiin mm.seuraavanlaisia:PAHOINVOINTI,KOVA PÄÄNSÄRKY,HUIMAUS JA PYÖRRYTYS,TILATTOMUUDEN TUNNE,FLUNSSAA JA PAINETTA PÄÄSSÄ.

Oireet voivat vaihdella sen mukaan,kuka sinä olet ja miten sinut on"johdotettu".

Uupumus ja väsymys ovat yleisiä,koska tarvitsemme kaiken energiamme yhdistyäksemme näihin koreampiin taajuuksiin.

Olen kokenut nämä hyvin voimakkaina,kuten myös moni muu.En kuitenkaan kehoita ketään uskomaan pelkästään tähän.Kävin itsekin ensin lääkärin pakeilla,kun oireet palaavat yhä vain takaisin.Tuosta viestistä löytyi selitys kaikille omituisille tuntemuksille.Kaipuu hiljaisuuteen muutamiksi päiviksi kuuluu myös asiaan,ei siedä melua.

Onneksi saamme aina välillä taukopäiviä,jotka taas hyvin energisiä.
Maaliskuussa pitäisi helpottaa.
Kuullostaako tutulta?Onko sinulla myös noita muita kuvattuja oireita?

Jostain syystä sinulle"uskalsin"tämän vaihtoehdon väläyttää. Wink

Ai niin!Ja välillä ne heräämiset litimärästä sängystä. buck2
Olen kysellyt myös nuoremmilta,että ei ole nyt kyse mummotaudista. Grin

Hämmästyttävää... Olen itse potenut noita samoja nyt monta viikkoa... Olen ihmetellyt, että mikä ihme tässä nyt taas on, kun liikun ja syön terveellisesti ja koko ajan väsyttää niin tolkuttomasti, välillä paine kruunuchakrassa on kova ja sitten huimaa...
Energioiden nostatusta taas?  Huh
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #13 : 18.02.2007 11:26:53 »

Niin,, Undecided

Kyllähän sitä toivoisi,että vihdoin jo loppuisivat,vaan nämä tuntuvat ehkä vielä monioireisimmilta kuin aijemmat.

Minulla tuo pahoinvointi vaan keskittyy silloin koko päivään,eikä tiedä oikein mitä söisi.Vettä menee paljon.
Kruunuchakran paine ja"kuplinta"myös tuttua ja päänsäryt ovat muutamilla olleet tosi rajuja.

Lohduttaudutaan vaan sillä,että maaliskuussa on harpottu taas suuri askel eteenpäin. smitten

tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #14 : 18.02.2007 11:35:16 »

tuttuja oireita!  Shocked Minä olen fyysisesti siro mutta vahva kun treenaan, joten uskon että se lieventää oireita. Olen tietoisesti maadottanut itseäni koska ennen häröilin liikaa maasta irti. Tai tiedä sitten tuota. Tuli vain mieleen. Urheilkaa siis!  Cheesy
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  

Siirry: