Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Oikeita valintoja rakkaudesta huolimatta?  (Luettu 10460 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
maallikko
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 377



Profiili
« Vastaus #15 : 28.02.2007 21:35:16 »

Muistini mukaan teidän yhteiskartta näytti oikein hyvältä, mutta ota vain sen suuruisia askelia kuin sinusta sopivalta tuntuu. Hosumallahan ei tule muuta kuin k***päisiä kakaroita.
tallennettu

Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #16 : 19.03.2007 21:36:52 »

Hei taas,

Alussa kai muutenkin kuuluu asiaan, että epävarmuus on kova. Paineet suhteelle ovat kovat, ja edelleen jatkuvat, lähinnä siis taustoista johtuvat paineet. Itsellä on välillä sellainen fiilis, että ei tästä tule mitään ja heti kun 'luovutan', hän ottaakin yhteyttä ja haluaa nähdä.

Tiedän, että tykkään hänestä ihan hirveän paljon, mutta mihin suuntaan suhteemme kehittyy, niin en tiedä. Ilmeisesti kaksosille on tyypillistä, ettei tunteista hirveästi puhuta? Hän haluaa vain 'katsella' rauhassa. Minusta taas tuntuisi, että haluaisin jo jonkinlaisen varmuuden...Pitäisi varmaan luottaa vain siihen, että elämä kantaa ja kaikki järjestyy kyllä.

muoks muoks taas..

Ilmeisesti se, että kartalla olisi oikeinkin positiivisia kuvioita ja elämänkin mittakaavassa merkittäviä, ei takaa vielä yhtään mitään? Vai miten tämä menee? Kriisiä pukkaa, ja epäilyttää kovasti kaikki.
« Viimeksi muokattu: 26.03.2007 23:36:38 kirjoittanut KissaKuu » tallennettu
KissaKuu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 52


Profiili
« Vastaus #17 : 26.03.2007 23:38:20 »


Nii vastaisiko joku tuohon kysymykseen siitä, että mikä on suhde astrologia ja kartta versus, eli miten kaikki sitten kuitenkin menee.... Hyvällä yhteiskartalla ei taida olla lopulta paljoa merkitystä?
tallennettu
rita70
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 6


sielu täynnä rakkautta


Profiili
« Vastaus #18 : 28.03.2007 10:37:54 »

Hei Smiley Olen aurinko vaaka  :askendentti:neitsyt ja  kuu leijona

Minusta tuntuu, että silloin kun ihminen kaipaa vierelleen rakasta niin
silloin helposti tuntuu siltä että salamat sinkoilee mikäli toinen osapuoli vastaa edes osiltaan niitä itselle sopivia ominaisuuksia. Sitä antaa tavallaan mahdollisuuden suhteelle vaikka sitä huomaisi jo alussa, että ihmisten välillä on liiaksi arvojen välisiä ristiriitoja. Itse olen tähän sortunut pelkästään siksi, että luulin rakkauden olevan anteeksiantavaista ja että toinen osapuoli tulisi edes puolitiehen vastaan, mutta omien elämänvalintojen ja tapojen muuttaminen ei näytä olevan mahdollista. 

Kuitenkin rakkaudessa ja luottamuksessa kaikki perustuu yhteisiin arvoihin, mitä molemmat pitää tärkeinä. Rakkaus repeilee väkisinkin pitkässä juoksussa, mikäli arvot/arvostukset ovat erilaiset. Tästä minulla on erittäin syviä kokemuksia itselläni ja parhaillaan elän suhteessa jonka tunnen sydämestäni olevan lopussa juuri noiden elämän arvojen vuoksi. Mikäli toinen osapuoli ei katso tätä elämää ja arkea yhtään samoilla silmillä niin toinen tulee aina loukatuksi ja se jos mikä kuluttaa ja murentaa rakkautta. Toista osapuolta pitää rakastaa ja kunnioittaa ja luottamuksen kautta rakkaus vahvistuu. Mikäli ei ole yhteisiä arvoja joista molemmat ovat yhtä mieltä niin heikompi osapuoli kokee olevansa suhteessa se joka alistuu eikä hänen arvojaan arvosteta. Silloin luottamus rakkauden voimaan alkaa hiipumaan ja ristiriidat alkavat näytelemään suurempaa roolia arjessa.

Yritän itse opetella sitä, että olisin vahva puolustamaan omia arvoja koska pidän niitä oikeina ja joiden ei pitäisi olla erityisen vaikeita hyväksyä myös oman kumppanin. Rehellisyys, avoimuus, luotettavuus, toisen kunnioittaminen ja inhimillisyys.  smitten

En tiedä astrologisista kartoista vaan oman sisimpäni kuunteleminen ja elämän kokemus sekä pettymykset rakkaudessa ovat kasvattaneet minua. Silti tunnen olevani vasta alkutaipaleella näiden moninaisten asioiden ymmärtämisessä. Olen tehnyt kyllä itselleni ja miesystävälleni kartat, mutta en siltikään osaa lukea niitä kovin hyvin. Voisiko joku tarkentaa miten vaikuttaa omaan luonteeseeni  :
 aurinko vaaka 1 huone
 kuu leijona 11 huone
 mars neitsyt 12 huone
 merkurius neitsyt 12 huone
 pluto neitsyt 1 huone
 uranus vaaka 2 huone
 vesta vaaka 2 huone
 venus  skorpioni 3 huone

Kiitos tulkitsijalle,

rita
tallennettu

Aurinko vaaka
Kuu leijona
Mars neitsyt
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
 
Siirry: