Johnny Depp on oman tiensä kulkija... Lähetetty: 17.02.2007 23:10:24Kirjoittanut: Rakkauden valo
Näyttelijä JOHNNY DEPP=
Kyllä näin on
...
olen kanssanne samaa mieltä
INKIVÄÄRI ja RAKKAUDEN VALO Jee, ja aika moista syvyyttä tuo hän näkyviin ja saa rooleissaan näkyviin - ihmisenä olemisen pimeitä
puolia myös...ja niissäkin on läsnä ihmisenä olemisen toisaalta raadollisuus jaja raadollisimmillaankin inhimillisyys...siinä se on SE jokin joka minun sukkani saa pyörimään villisti ja vapaana...
Jos olette seuranneen ***TÄhdet kertovat***-sarjaa - niin siinäkin hän oli juuri niin "oma inhimillinen itsensä" - ja havaitsi kuinka se löytyy hänen rooliensa takana...puhumattakaan hänen olemuksestaan joka vetoaa itsessäni ihan "karttani mukaan " siihen että kiinnostun miehistä jotka ovat omien polkujensa kulkijoita - riippumattomia...sekin kun on "yksi oma läksynikin " tällä kertaa - löytää itsestäni Leijona joka osaa ottaa paikkansa itseään ja toisiaan kunnioittaen - Tanhuan sanoin " ei kukaan kunnioita sellaita hallitsijaa joka ei uskalla tehdä päätöksiä ja ottaa paikkaansa " vrt. Leijonakuningas-Leijonakuningatar...minulla onkin leijona nouseva merkki, aurinkomerkin ollessa
...
ja
on oinaassa
melkoinen rypäs ja vielä T-risti...
ETTÄ JOHNY DEPP jk. Pieni Suklaapuoti - ehdoton lempparini - siinä elokuva jonka kautta olen havahtunut monelle asialle itsessäni...ensin se oli Se rakkaussuhde riippumattomaan mieheen - kuka menee ja tulee "kuin tuuli"...sitten oma ikuinen toiveeni omasta "suklaapuodista"...lopulta havahduin omalle äiti-suhteelleni ja kylmät väreet meni kohdassa ...jossa "erään tytärtään vuosikymmeniä sidoksissaan pitäneen äidin tuhkat katoaa pohjois-tuulen mukana Taivaantuuliin"
YES!!!! ja tytär-aikuinen nainen rohkenee viimeinkin tehdä omia valintoja
,,,
ja sitten tulee
Jon Bon Jovi -John Francis Bongiovi...ja se onkin uusi tarina , kuitenkin edellä mainittu käy häneenkin...ja kun on "sellainen hetki" että tuuletella jumiutuneita energioita eli antaa negatiiviselle Chille kyytiä kotini nurkista NIIN EHDOTTOMASTI BON JOVIA ja kovaa - bassot täristen- sellainen ääniaaltojen värinä ajaa ulos paatuneimmatkin tukokset
... sekä sisältä=kehosta että ulkoa=nurkista
saa hänen musiikkinsa muutenkin sukat pyörimään, varpaisiin vipinää ja liikettä niveliin... ja hiukseni hulmuavat...no ei oikeesti niin hirveesti-mulla kun on puolipitkät-"saahan sitä silti kuvitella, jos jakun siitä "tulee hyvä olotila"