Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energioiden nostatusta?  (Luettu 12630 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 09.04.2007 00:52:58 »

En tiedä, liittyykö tämä suoranaisesti energioiden nostatukseen, mutta tämä vuosi on ollut lähipiirini tapahtumia seuratessa erittäin outo. Todella paljon ihmeellisiä juttuja, sekä hyviä että huonoja, tunkee perätysten. Esim. äitini aivoverenvuotokohtaus, ystäväni urheilullisen ja terveet elämäntavat omaavan isän sydänkohtaus, mummoni kuolema, ystäväni siskon avioero (ihan käsittämätön), vanhempieni eroprosessi, ystäväni lemmikkikissan yht´äkkinen kuolema. Samaan aikaan sitten hyviä juttuja esim. ystäväni vaihtokausi Japaniin, ystäväni avoliitto, ystäväni veljen kihlaus, ystäväni tuleva perheenlisäys tuossa kesällä, äkillinen rahan saaminen jostain.... Esimerkkejä on ihan hirveästi sekä ensimmäisestä että toisesta listasta, itse tunnun vain seuraavan niitä vierestä oman elämäni polkiessa paikoillaan. Ehkä oma vauhdikas kauteni ei ole vielä alkanut ja odottelee nurkan takana, kunnes iskee päälle?

..Tai no, sain kyllä uuden mahtiystävän, se on harvinaista ja sarjiksen julkaistuksia ihan virallisessa julkaisussa. ^____________^ Lisäksi kaupoista (lue:kirpparilta Cheesy) on nyt löytynyt (tosi halvalla) sellaisia juttuja, joista olen haaveillut vuosikausia, kuten ihan oikeat kesäkengät (ettei tarvitse mustissa täysnahkamonoissa hiihtää helteellä Grin)

Oli mitä oli, tällä vuodella tuntuu olevan aivan kummalliset ja erittäin voimakkaasti eteenpäin työntävät energiat. Sen huomasi jo heti kun vuosi vaihtui. Mutta! Energia tuntui hyvältä. Mitä tapahtuukin tapahtuu meidän hyväksemme, se tulee ilmenemään vahvasti tänä vuonna. Elämä potkii perseelle niitä, joiden on aika siirtyä eteenpäin (ja jotka eivät ehkä pääsisi uusiin tuuliin ilman, että heidät revitään irti vanhasta) ja pudottelee toisten eteen yhtä suuria tapahtumia vähän helläkätisemmin.

Ex-kämppiksenikin on sanonut samaa näistä energioista. Kaikkea kummaa tapahtuu sekä hänen että hänen lähipiirin elämässä. Oikeastaan ne muutokset alkoivat jo viime vuoden loppupuolella ja näkyvät näin nuorten ihmisten elämässä lähinnä arvaamattomina eroina, rakastumisina, töiden loppumisina/alkamisina tai koulun burn-outina.

Mitään erityistä väsymystä en ole huomannut, en ainakaan normaalista tai PMS-oirestani poikkeavaa. Minä nyt nukun muutenkin 12h joka yö Grin
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #16 : 09.04.2007 08:05:50 »

Oli mitä oli, tällä vuodella tuntuu olevan aivan kummalliset ja erittäin voimakkaasti eteenpäin työntävät energiat. Sen huomasi jo heti kun vuosi vaihtui. Mutta! Energia tuntui hyvältä. Mitä tapahtuukin tapahtuu meidän hyväksemme, se tulee ilmenemään vahvasti tänä vuonna. Elämä potkii perseelle niitä, joiden on aika siirtyä eteenpäin (ja jotka eivät ehkä pääsisi uusiin tuuliin ilman, että heidät revitään irti vanhasta) ja pudottelee toisten eteen yhtä suuria tapahtumia vähän helläkätisemmin.

Ex-kämppiksenikin on sanonut samaa näistä energioista. Kaikkea kummaa tapahtuu sekä hänen että hänen lähipiirin elämässä. Oikeastaan ne muutokset alkoivat jo viime vuoden loppupuolella ja näkyvät näin nuorten ihmisten elämässä lähinnä arvaamattomina eroina, rakastumisina, töiden loppumisina/alkamisina tai koulun burn-outina.

Niinpä  Huh Minäkin juuri vuoden vaihteessa erosin ja se todellakin oli niin etten olisi päässyt kunnolla niihin "uusiin tuuliin" ilman että tuli se ero. Eräs Englannissa asuva ystävänikin juuri mailissa kirjoitteli minulle, kuinka hänellä on ihan itsestään ruvennut jäämään tupakka ja kahvi pois. Jotenkin hänen kehonsa vain alkanut hylkiä niitä. Itse en ole kahvin juoja enkä tupakoi, mutta minullakin jäi kuin itsestään liha ja kala pois ruoasta. Se tosin tapahtui sen erään Jeesus "unen" jälkeen ja jo 2005.  :Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 09.04.2007 12:38:59 »

Minullakin on alkanut jäämään liha pois ruokavaliosta ihan itsestään. Voisin väittää olevani nyt 90% kasvissyöjä, lihaa tulee syötyä silloin jos käy pitsalla tai jos elimistö ilmoittaa, että se tarvitsee vielä esim. broileripyörykän. Uskon, että liha jää ajallaan pois ihan kokonaan. Samoin sokerin ja hunajan käyttö loppuivat itsestään kuin seinään, vaikka lapsena oli totaalinen sokerihiiri.
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #18 : 09.04.2007 12:52:51 »

Kyllä sairastelu, väsymys ja vastaavat viittaisivat ennemminkin energioiden lasketukseen.
Energioiden nostatuksessahan pitäisi kadota viimeisetkin vaivat. Smiley

---
People, are you sick ?
That’s your choice !
www.angels-light.org
« Viimeksi muokattu: 09.04.2007 13:11:41 kirjoittanut Lake » tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #19 : 09.04.2007 13:03:06 »

tai jos elimistö ilmoittaa, että se tarvitsee vielä esim. broileripyörykän.

Heh, en sanoisi broilerpyörykkää ihan liharuoaksi  Tongue Mutta joo, kuulostaapa nuo oireet kovin tutuilta. En vaan ole kiinnittänyt niihin sen kummempaa huomiota. Töissä on ollut aika vipinää, joten stressin piikkiin olen ne pistänyt (vaikkakin hyvälaatuista stressiä).

Reikittäessä olen pistänyt kyllä merkille, että kruunuchakra imee virtaa ihan tuhottomasti, samoin sydänchakra. Muut tuntuisivat olevan tasapainossa.
tallennettu
eppana
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #20 : 09.04.2007 13:10:42 »

Olen totaalisen väsynyt tai sitten energiaa täynnä kuin durasel-pupu. Tilanne vaihtuu silmänräpäyksessä Huh
Kolmannen silmän takana hurja paine ja kiristävä panta pään ympärillä, tätä on jatkunut ainakin 3 vkoa Undecided
Tunnen, että jotain muuttavaa on tulossa, mutta mitä ja mihin liittyen en tiedä. Ja vaikka kuinka suojaan itseäni, olen energia tasolla saanut tänä vuonna "maistiasia" kaikista ikävistä jutuista-vaikken ole osannut kohdistaa tunnetta kehenkään Cry eroja, kuolema, raskausongelmia, loppuunpalamisia, todella synkkiä ajatuksia..

Ja nyt kipeänä kun kävin Naisen Voima 1 kurssin ja opettelen nostamaan voimani täysille sekä virtaamaan täysillä..alilämmöstä kuumeeseen mennään.. Smiley-tämäkin olisi ehkä kulunut tuonne puoleensa vetämisen kohtaan  Smiley
Jotain on tapahtumassa.
tallennettu

"Optimisti pärjää helvetissäkin, pessimisti ei taivaassakaan"- vanha sanalasku.
Sivuja: 1 [2]
  Tulostusversio  

Siirry: