Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Energioiden nostatusta?  (Luettu 12632 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
astraali
Vieras
« : 18.02.2007 11:22:18 »

Vaihtoehtohoidoissa keskustellaan energioiden nostatuksesta mutta avaan tähän nyt uuden aiheen, koska sitä tuntuu nyt olevan ilmassa taas...

Oletteko te huomanneet näitä oireita vaihteeksi?

Minua ainakin on väsyttänyt lamaannuttavasti viime viikot. Olen neljän jälkeen niin väsynyt, ettei järki meinaa enää kulkea mukana. Ja se väsymys ei päiväunilla lähde... Paine kruunuchakrassa on kova ja välillä huimaa niin, ettei meinaa jaloilaan pysyä.
Öiseen ainaan olen alkanut hoitamaan ihmisiä. Lähes joka yö hoidan ystäviäni, tuttuja tai tuntemattomia... Milloin energeettisesti, milloin kivillä jne.
Pari yötä sitten hajotin yhden tumman voiman atomeiksi käsistäni tulleella energialla ja johdatin nämä atomin "sirpaleet" valoon. Hämmästelen unissanikin sitä, miten osaan toimia niin hienosti ja fiksusti... Grin

Nyt vasta tajusin yhdistää nämä asiat... Jotain liikkeellä?

Miten teillä muilla rakkailla?
 smitten

(nytkin tätä kirjoittaessani kruunichakraani kohdistuu kova paine...)
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #1 : 18.02.2007 11:27:59 »

"miten teillä muilla rakkailla..."  smitten

Olin kaksi päivää seminaarissa, mihin kokoontui 70 maailmanparantajaa pohtimaan maailman tilannetta ja kuinka vaikuttaa siihen. Kokemus oli huima! Uskon, että kurssikeskuksesta lähti aikamoinen vaaleanpunainen voima liikkeelle maailmankaikkeuteen (nytkin menee kylmät väreet...).

Se tuli mieleeni vasta sen jälkeen kun olin eilen itkuisena halunnut vain takaisin sinne seminaariin! Ja kyseessä oli sentään työseminaari...  Grin
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #2 : 18.02.2007 11:38:59 »

Minua ainakin on väsyttänyt lamaannuttavasti viime viikot. Olen neljän jälkeen niin väsynyt, ettei järki meinaa enää kulkea mukana. Ja se väsymys ei päiväunilla lähde... Paine kruunuchakrassa on kova ja välillä huimaa niin, ettei meinaa jaloilaan pysyä.

Minulla on ollut ihan samaa! Tosin ehkä minulla se paine on kohdistunut otsachakraan, ja joku onkin ehdotellut kolmannen silmän avautumista.

Kävin vähän aikaa sitten reikikurssin, ja olen jonkin verran sitäkin harjoittanut.
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Yulunga
Vieras
« Vastaus #3 : 18.02.2007 11:40:44 »

Muoks: ainiin ja tää kone on temppuillu koko hemmetin viikon.  tickedoff Liekö sitten energioita vai perääntyvää merkuriusta.
Vaiko molempia.  Tongue

Grin jos sulla on Welho niin se johtuu ihan vain maallisista päivityksistä!  2funny

Omani alkoi äsken toimia kun kone sai ladattua kaiken uuden.  Wink
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 18.02.2007 11:41:19 »

Kyllä ollaan huomattu.Siitä jo ajatuksia vaihdoimmekin tuolla vaihtoehtohoitojen muodossa.

Eikä näitä voi olla huomaamatta,sen verran rajuja ovat.Siis päänsäryt,pahoivointi,huimaus,pyörrytys,flunssa,uupumus,kireys ja jopa sydänoireita.
Lisään hikoilu,koska koen sen myös voimakkaana.

Tuo öiseen aikaan lätäkössä herämineen selittyneekin yöhoitamisilla? ???Päivä aikaan sen tiedostaakin.
Toisaalta,hoidot ovat olleet huomattavan voimakkaita.Että jotain hyvääkin. Grin
Oireet päällä n.3 päivää,runsas viikko energinen ja taas oireiluaika.
Unia näen myös paljon joka yö.Entä muut?

Ja lupausta on ilmassa,että maaliskuussa helpottaa. smitten
Siis jaksetaan nämäkin! Smiley
tallennettu

Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 18.02.2007 11:45:57 »

2funny

Jos yhtään vietät aikaa tietokoneella,saatat huomata sen käyttäytyvän melko kummallisesti,kuten myös muiden sähköisten laitteiden,,,

Suoraan Bishopilta.Sain käsiini eilen ja olin tosi helpottunut,kun piti jo lekurillakin käväistä.
Ja täällä sekoilee kännykkä! tickedoff
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #6 : 18.02.2007 11:50:28 »

Jep, olen ollut viikon tosi väsynyt, ihan kuin ois flunssa tulossa koko ajan päälle. Pientä nuhaa onkin ja lihaskipua, joten ehkä vain kuvittelen flunssan olevan jotain "ylwvämpää"... Shocked
Ja päätä on myös särkenyt. En tiedä miltä kruunuchakran paine tuntuu, joten en pysty vertaamaan...
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #7 : 18.02.2007 23:59:55 »

Kyllä ollaan huomattu.Siitä jo ajatuksia vaihdoimmekin tuolla vaihtoehtohoitojen muodossa.

Eikä näitä voi olla huomaamatta,sen verran rajuja ovat.Siis päänsäryt,pahoivointi,huimaus,pyörrytys,flunssa,uupumus,kireys ja jopa sydänoireita.
Lisään hikoilu,koska koen sen myös voimakkaana.

Tuo öiseen aikaan lätäkössä herämineen selittyneekin yöhoitamisilla? ???Päivä aikaan sen tiedostaakin.
Toisaalta,hoidot ovat olleet huomattavan voimakkaita.Että jotain hyvääkin. Grin
Oireet päällä n.3 päivää,runsas viikko energinen ja taas oireiluaika.
Unia näen myös paljon joka yö.Entä muut?

Ja lupausta on ilmassa,että maaliskuussa helpottaa. smitten
Siis jaksetaan nämäkin! Smiley

Niinpä...  Wink smitten Unia näen yleensä aina paljon ja muistan niitä hyvin. Nyt on kuitenkin ollut vielä vilkkaampaa. Unissani olen kuitenkin nyt käsitellyt lähinnä omaa eroani ja siihen liittyvää, mutta kyllä noita "ylimaallisempiakin" unia on ollut enemmän. Sen vain tiedän vaikkeivät ne muistiin nyt ole jääneetkään. Vain nuo erounet.  buck2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti

Minne tie vie...

Profiili WWW
« Vastaus #8 : 19.02.2007 00:47:01 »

Eräs hyvin omituinen juttu on tapahtunut tässä minun työpöytäni ääressä.

Jalkojeni alle on ilmaantunut mustaa mönjää. Se on kuin rasvaa, tai mustaa pien tapaista. Rappaan sitä aina veitsellä pois tai sitten hinkkaan sitä kuivalla paperilla. Ihmeellistä mönjää!!! Huh

Sitä ei lähde kengistäni. Sitä paitsi en istu tässä koskaan kengät jalassa, eikä kukaan muukaan. Sitä ei lähde tuolista, olen tutkinut joka jalan. Sitä ei ole missään muualla, ei edes villasukissa.

Ja jo kolmannen kerran rapasin sitä tänään irti.

Tippuuko minun jalkojeni kautta jotakin saastetta pois!!!!?Huh Shocked

Kuka keksis?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
inkivääri
Vieras
« Vastaus #9 : 19.02.2007 08:01:38 »

Puuduttava väsymys ja sitkeä flunssa, joka ei liiku mihinkään suuntaan. Työt on seis. Paljon olen kirjoitellut omiani.
Tänään pitäisi alkaa töitä, mutta sen sitten näkee, että onko niitä. Kai ne yläkerrasta heittää korppupaketilla, jos tiukaksi menee.
  smitten
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #10 : 19.02.2007 09:04:43 »

Eräs hyvin omituinen juttu on tapahtunut tässä minun työpöytäni ääressä.

Jalkojeni alle on ilmaantunut mustaa mönjää. Se on kuin rasvaa, tai mustaa pien tapaista. Rappaan sitä aina veitsellä pois tai sitten hinkkaan sitä kuivalla paperilla. Ihmeellistä mönjää!!! Huh

Sitä ei lähde kengistäni. Sitä paitsi en istu tässä koskaan kengät jalassa, eikä kukaan muukaan. Sitä ei lähde tuolista, olen tutkinut joka jalan. Sitä ei ole missään muualla, ei edes villasukissa.

Ja jo kolmannen kerran rapasin sitä tänään irti.

Tippuuko minun jalkojeni kautta jotakin saastetta pois!!!!?Huh Shocked

Kuka keksis?
Onpa omituista! Tuoksuuko se millekään?  Huh
Viepä nokare sitä johonkin labraan analyysiin?
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti

PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON

Profiili
« Vastaus #11 : 19.02.2007 11:59:10 »

Minua kiinnostaisi ihan oikeasti tietää, mistä tässä on kysymys. Normaalisti olen nimittäin yhtä energinen kuin lohikäärmeeni, mutta viime aikoina olen ollut niin VÄSYNYT... ja tämä on minulle vierasta.

Löysin taudin nimeltä krooninen väsymysoireyhtymä, googlettamalla löytyy paljon tietoa ja se tuntuisi osuvan. Oletteko samaa mieltä, vai onko kyseessä sittenkin korkeammat värähtelyt?
tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
Myria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #12 : 19.02.2007 16:10:43 »

Samoja oireita. Lihassärkyä, sydänoireita, väsymystä, flunssaista oloa, huimausta... Unta tarvitsen tosi paljon; pitkien yöunien lisäksi saatan "pudota" päivällä ihan ykskaks puoleksi tunniksi. Yöllä näen valtavasti unia, todella voimallisia. Yhtenä yönä leijuin pitkin kotiamme, ei tainnut välttämättä olla edes unta...
Viikonlopun olin niin kovassa päänsäryssä, että nukuin 40 tuntia  Huh
Kyllä nämä oireet on selkeästi energioiden kohottamisesta johtuvia ja jotain tuloksiakin on alkanut jo näkyä  :Smiley
tallennettu
Eufrasyne
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 19.02.2007 17:42:20 »

Heip   Smiley

En ole ihan vastaavia oireita huomannut, mutta jotain outoa on ilmassa ollut, jo ainakin viikon verran   coolsmiley

Ei väsymystä tai kummempia särkyjä, mutta käsien lämpötila ikään kuin aaltoilee.. siis vaihtuu nopeasti kylmistä lämpimiksi   idiot2

Sekä omituista poskien kuumotusta, ne oikein punoittavat  Embarrassed

Ajattelin ensin jotain mausteita ym. mutta eipä ole ruokavalioni erityisemmin muuttunut, enkä mitään tavallisesta poikkeevaa ole suuhuni laittanut.. Päinvastoin, olen yrittänyt syödä jopa normaalia terveellisemmin.   Shocked

Onko kellään tälläistä ollut?   coolsmiley

Mutta, olisi hienoa ajatella, että ne olisivat energioita, jotka kuuluvat  jokaiseen päivään ja että "oireilla" olisi jonkinlainen tarkoituskin.  :Smiley
tallennettu

Aurinko - Vaaka
Asc - Skorpioni
Kuu - Kaksonen
Merkurius - Skorpioni
Venus - Vaaka
Mars - Vaaka
Glendora
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #14 : 09.04.2007 00:00:19 »

Itsellä olen huomannut ihan samaa. Olen kärsinyt migreenistä jo hyvin pitkään, mutta tänä keväänä se on ollut erityisen paha. Outoja lihassärkyjä, kuumotuksia ja ärsytyksiä.

Fyysisten reaktioiden lisäksi henkinen puoleni on melkoinen romukoppa. Energiani ovat täysin sekaisin, ja olo on sen mukainen. Olen yrittänyt puhdistaa niitä -tuloksetta.

Outojen unien lisäksi joku koittaa ottaa minuun (varsinkin öisin) yhteyttä. En saa unta, mutta näen kovin omituisia kuvia ja välillä "putoan" sateenkaaren väreihin. (APUA)

Voi miten sekavaa  idiot2 noh, jos muillakin on samanlaista niin ehkä voin sitten HIEMAN rauhoittua.
tallennettu

Second star on the right,
Straight on 'til morning.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: