nyt ovat ruvenneet vaivaamaan nämä miun uneni oikein todenteolla.
osaisiko täällä joku kertoa että mitä voisi tarkoittaa selleinen että ympärilläsi on aivan mustaa hetken aikaa ja seuraavassa hetkessä kaikki sateenkaaren värit sinkoilevat takaa ympärilleni.
...huomenta peppilotta - kello on jotain 5.13....ja koirani tuossa onnellisena kuorsaa kaikki neljää tassua kohti kattoa..ja minä tässä sormet näpyttimillä ajattelen sinua ja tuota kysymystäsi...nytpä vastaankin sitä mukaan mikä sponttaanisti mieleeni kulkee...koetin jo illalla vastata...mutta muistanet ne ristipistot...
- aloitan omasta unestani 2005 lokakuun aikoihin - silloin kun vasta " odoteltiin uuden ajan energioiden tuloa - ja kaikkea sitä puhdistusta mitä sekä fyysisessä kehossa että muillakin olemuksemme tasoilla oli alkamassa...
..
OMASSA UNESSANI muistan polkeneeni pyörällä ja katselin koko ajan taivaalle - minulla oli tieto että "pian alkaisi sataa taivaasta jotain" siihen oli ihan annettu kellonaika ja koetin polkea kovasti ehtiäkseni "suojaan" matkalla havahduin että aikataulut oli muuttuneet ja sitä jotain alkaisi tulla jo paljon nopeammin - sen näkikin jo - no vielä minä poikkesi huoltoasemalle ostamaan suklaata, limsaa ja muita hyödykkeitä....sillä seurauksella että pian huomasin etten enää ehtisi sinne minne olin menossa suojaan .VAAN minun oli mentävä lähimpään mahdolliseen paikkaan...unessa tunsin kuinka
"taivaasta tipahti" jotain kuin auki jääneen maalipurkin päälle tullut "nahka - ja se oli mustaa", PIAN "se jotain "oli päällämme -sen alla pystyi aivan etanavauhdilla-kyykyssä ja polvillaan siirtymään - ja huomasin suojapaikkani - paikan johon olin ehtinyt olevan HUOLTOASEMA - korjaamoineen - ja veljenikin oli siellä( on muutes erityis liikunnanohjaaja oikeasti) Siinä kun silmittelin tilannetta "kuulin sanat jostain ylhäältä" ETTÄ vuosi tässä menee. Siitä olin unessa jo kiitollinen että olin symboolisesti "jäänyt huoltoasemalle" eli kun hätä oli suuri oli apukin lähellä -
TÄMÄN ITSE KOIN UNENI VIESTIKSI .Taivaalliset tahot vain ilmoittivat NOU HÄTÄ teistä pidetään varmasti hyvää ja rakastavaa huolta - muista keskittyä olennaiseen- vrt. ostokseni suklaa-limsa-ja hyödykkeet!!!!..... ja herätessäni olin tuhannen ihmeissäni että: ", mitä, missä ja milloin ja kuinka paljon - ja äkkiä tänne kaikki selitykset ja heti"
...sen jälkeen onkin näitä unia riittänyt "kuuluu ajan laatuun tämäkin asia- että unet ovat muuttuneet tai muuttumassa".
Kun koetin kuulostella kertomani oman unen symboleja , pääsin johonkin asti - vaan lopullisesti uneni merkityksen ymmärsin vasta "kun vuosi oli mennyt" eli lokakuussa 2006 . Unen viesti : " vuosi siinä menee" aikana kun "uusia energioita vastaanotettiin - vanhaa puhdistui" ja monenmoista kipua ja särkyä ja tunnetilaa ja olotilaa ns. haudan pohjalta-kirkkaisiin sfääreihin tuli koettua....itse olen todella herkkä energioille - tunnistamaan niitä olemuksessani, ympärilläni, ja välillä näiden uusien energioiden vastaanotto tuntui kuin olisi ollut raketissa joka läpäisee ilmakehää - sitä tutisi ja tärisi ja paineet ravistelivat - rakastavaa huolta silti pidettiin ( ja tietoa missä mennään tuli oitkin vuotta runsaasti) JA pidetään edelleen - matkahan jatkuu....ei tästä enempiä....ja sitten se SINUN sateenkaarimyrskypyörreunesi...itse koen että oma uneni kertoo sinullekin jotain siitä symbolisesta pimeästä - mustasta...
... diamond..Inkivääri, Yulunga ja Rakkauden Valo ovat jo sinulle kirjoittanut SATEENKAARESTA ja CHAKROISTA ja lisään Rakkauden valon sanoihin omat ajatukseni jtoka minut tavoitti - kun viestiäsi luin......ajatuksiini nousi
Kryon-kirja " Matkalla kotiin" lainaan tähän tekstiä kirjasta: "...alempana hänen ympärillään alkoi hahmottua seitsemän olentoa piirissä. Hänen katsellessaan alkoi kehittyä seitsemän usvamaista väriryhmää. Jokainen väriryhmä oli kuin himmeänvärinen pilvi, joka vähitellen täyttyi ja sai hahmon. Hän tiesi mitä oli tapahtumassa ja hänen sydämensä hypähti ilosta.....hänen alapuolellaan seitsemän hennonsävyisen pilven värit kirkastuivat ja lopulta ne hehkuivat kirkkaasti omissa todellisissa säteilevissä olemuksissaan...SIINÄ OLIVAT : Sininen, Oranssi, Vihreä, Violetti, Punainen, Valkoinen ja jopa KULTAINEN! Tasaisin välimatkoin olevat pienet pilvet kasvoivat vähitellen ja muuttuivat kiinteiksi enkelihahmoiksi, jotka hän oli tavannut ja joiden kanssa hän oli "näennäisesti" vasta eilen viettänyt aikaa....Mike oli iki-ihastunut nähdessään heidät täällä....Mikael Thomas puhdashuoneinen-enkelit sanoivat " me tervehdimme sinua"....
PEPPILOTTA itse ajattelen että unilla on monenlaisia tehtäviä - ja yksi on se ETTÄ unissa katsomme-koemme "kun jotakin tulee meissä ns, valmiiksi ja nousee pimeästä päivänvaloon!... tai johonkin asti valmiiksi niin että meillä on sitä jotain ottaaksemme unen tieto vastaan " UNI KERTOO - että missä mennään...NÄMÄ OVAT OMIA AJATUKSIANI ...
ja jokaisella on oma symbolimaailmansa ja uni käyttää juuri symbolimaailmaa sanoinaan luodessaan uninäyttämön ja valitsee sitten ihmiset jotka edustavat esm jotain tiettyä ominaisuutta jota tarvit TAI jota itsessäsi juuri tutkit ....avuksi itsellesi tai irtipäästettäväksi.......itse ajattelen ehdottaa sinulle tällaista ETTÄ unesi kertoo sinulle puhdistautumisesta ...energiasuihku-pyörre kuvaa sitä hyvin - ja aina poistuessaan pyörre vie jotain negatiivista mukanaan...muuntumista - muutosta.....sinulla on kuitenkin itselläsi lopullinen vastauksenavain tähän -kysymykseesi- mitä kertoo se pimeään jääminen -
eikä kannata hätäillä asioilla on tapana selvitä-UNILLAKIN eli...pyydä uneasi kertomaan - kysele siltä - voi olla että se vastaa lisää symbolikielellä? ...tämän verran JA OLIHAN TÄTÄ tässä kiitettävän pitkästi-heh
.....vielä tupsahti ajatuksiini " Matkalla kotiin"-kirjan alkuteksti Kryonin
sanat:
" Tämä kirja on omistettu niille, jotka ovat oivaltaneet, että ihmisillä on voima muuttaa omaa elämäänsä ja että asiat eivät ole aina siltä miltä näyttää"...jatkuu..." Kryon on lempeä, rakastava olento, joka on tällä hetkellä Maassa auttamassa meitä siirtymään korkeampaan energiaan, jota me kutsumme " uudeksi aikakaudeksi"
Kryonin sanat ovat muuttaneet elämiä JA TUONEET RAKKAUTTA JA VALOA sisäisen olemuksemme PIMEIMPIIN PAIKKOIHIN"....jk.klo. on nyt 6.22 ja toivotan sinulle rauhallista unta ja aamuhetkeä....JA pyydä lisäselvitystä jos jokin kohta jää epäselväksi....kun kirjoitan sanat tulevat niin nopeasti ettei sormet aina pysy perässä....toisaalta omin silmin luettuna omaa tekstiä ei ehkä huomaa että "onko teksti luettavissa niin että sen ymmärtää niinkuin itse kirjoittajana ymmärrän....kuulumisiin taas..
..
KLIKKAA allaolevien kuvien päältä, saat ne sitten isommiksi, joskus kuva kertoo "enämpi kuin 10000 sanaa"