Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Rakkautta ensi silmäyksellä vai ystävyydestä rakkauteen?  (Luettu 4416 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
Neilikka
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 18.02.2007 21:48:39 »

Kirjoittelin tänne jokin aika sitten,mistä saada voimia,kun suhteeni päättyi eroon ja kun kuulin exäni uudesta suhteesta alkoi ahdistaa  Sad
No, "otin härkää sarvista" ja tapasin itsekin sitten yhden kaverin..Ajattelin,että kun on mukava,niin vietetään aikaa yhdessä ja katsotaan miten etenee (vai mitenkään)Vaan asiassa kävi niin "hassusti" että tämä kaveri kiintyi minuun tosi nopeassa tahdissa,minä kyllä kerroin,missä mennään ja että tarvitsen aikaa  Undecided
Nyt tilanne on se,että viihdyn hänen seurassaan jne,mutta enpä voi olla miettimättä sitä,voidaanko tai lähinnä voinko minä "edetä" tästä vielä rakkauteen? No,sitä ei tietenkään kukaan tiedä,mutta miten omat suhteenne ovat edenneet? Vai olenko todella outo,kun en ensin käsitellyt edellistä suhdetta loppuun mielessäni? Tämä kuitenkin tuntui minulle oikealta tavalta päästä eteenpäin..Hmm,olipas sekavat selostukset  idiot2
tallennettu
Yulunga
Vieras
« Vastaus #1 : 18.02.2007 22:15:30 »

Minä olen kokeillut molempia. Huomaan, ettei kumpikaan ole toiminut  Grin
Uskon vahvasti siihen, että "sen vaan tietää heti". Vaikka suhde kehittyisi hitaasti, niin sen tietää onko toisen seurassa helppo olla vaiko ei. Uskon myös, että tempot ovat silloin kohdillaan. Minulla on mennyt pieleen juuri siinä vaiheessa kun nämä tempot hankaavat. Yleensä se olen ollut minä joka ei ole enää jaksanut jarruttaa, vaan olen lähtenyt eteen päin. Ja se on ollut aina hyvä päätös - lopulta.
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : 18.02.2007 22:26:23 »

olen sitä mieltä että niin kauan kun sinä itse sydämessäsi tunnet että tämä kulkemasi tie on se oikea niin siinä ei ole mittään väärä.

anna mennä vain juuri niinkuin oma sydämesi sinulle sanoo.sen suuren rakkauden tuntee sydämessään kun se kohdalle tulee.

koska rakkaus on se tunteista suurin niin se on aina oikealaista oikeaan aikaan.

toivotan sinulle oikein paljon onnea ja uskallusta tämän uuden suhteesi kanssa.
tallennettu

astraali
Vieras
« Vastaus #3 : 19.02.2007 14:58:16 »

Kyllä minäkin olen taipuvainen uskomaan, että sen tietää heti... Ainakin kaikkien merkittävien kohtaamisten kanssa omassa elämässäni niin on käynyt. Luulen meidän olevan siinä mielessä jo "valppaita" että pystymme näitä tunteita ja tilanteita tulkitsemaan.

Olen siinä mielessä vähän "kranttu" etten edes lähde mukaan sellaisiin juttuihin, jotka eivät tunnu joka solussa. Tosin täytyy tunnustaa, että tarve on yleensä se suurin sanelema voima niissä suhteissa. Haluaa jotain niin kovasti, että on valmis näkemään toisen kullattuna ja säteilevänä vaikka todellisuudessa hän ei sitä olisikaan... Wink Sitten kieritään ja kupsahdellaan alas sieltä korokkeelta kuin suurin tarve on tyydytetty. Enkä puhu nyt vain seksuaalisesta tarpeesta vaan niistä kaikista hellyyden, huomion, yksinäisyyden, yhteenkuuluvaisuuden, kosketuksen... name it! Se oli sitä huumaa ensi silmäyksellä...  Grin
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: