Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Hoitajan kokemukset reiki-hoidon aikana  (Luettu 8974 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
Daria
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« : 20.02.2007 08:32:18 »

Hei,

olen vasta aloitellut "reiki-uraani", eli kävin I kurssin ja olen tietysti kurssilla että kurssin jälkeenkin päässyt hoitamaan ihmisiä. Itse en tunne käsissäni sen kummemmin kylmää tai kuumaa, mutta välillä näen värejä, erityisesti kun hoidan sydänchakran aluetta. Värit vaihtelevat. Osaisiko joku sanoa mitä nämä värit kertovat?

Ja itse kun olen saanut hoidon, näin otsachakran kohdalla värejä, ja kropassani tunsin kyllä kuumuutta tai kihelmöintiä muutenkin.

Reiki on ihanaa smitten
tallennettu

Aurinko Vesimies
Kuu Rapu
Merkurius Vesimies
Venus Kauris
Mars Vesimies

Valkoinen Magneettinen Maailmojen Sillanrakentaja
Sula
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #1 : 26.02.2007 14:43:28 »

Heippa!

Nämä värit merkitsevät ihmisille eri asioita. Voit nähdä auran värejä tai oppaasi voivat värit tuoda nähtäviksesi. Merkityksen tulet varmasti aikanaan itse keksimään.

Itse aloin kanssa nähdä värejä reiki kurssin jälkeen ja pikkuhiljaa "kaikkea pientä ylimääräistä" on alkanut näkymään.

Jokin tarkoitus värien näkemisellä on..  smitten  smitten  smitten
tallennettu
Lake
Vieras
« Vastaus #2 : 02.03.2007 13:19:00 »

Teen kristilliseltä pohjalta reikiä.

Minkälaista on kristilliseltä pohjalta tehty reiki?
Miten se eroaa muista reikeistä?
tallennettu
Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #3 : 02.03.2007 13:33:13 »

Itse olen menossa ensimmäistä kertaa reikihoitoon kun en millään huonon ajankohdan vuoksi itse päässyt I kurssille.
Olen vielä vähän skeptinen, joten lupaan tulla kertomaan mitä koin ja tunsin hoidossa ja tapahtuiko sen jälkeen "mitään"............... Shocked
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 02.03.2007 23:56:14 »

Hassua, jokainen uskonto uskoo omien porukoiden pelastumista?
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #5 : 03.03.2007 12:44:43 »

Hassua, jokainen uskonto uskoo omien porukoiden pelastumista?
Se on sellainen inhimillinen tarve uskoa johonkin. Kuka nyt mihinkin valitsee uskovansa niin sitä samaa inhimillistä kainalokeppien tarvetta se on. Usko ei siis ole mikään huono juttu laisinkaan vaan ihan oikeasti tarvekalu. Se antaa ihmisille toivoa ja toivo auttaa jaksamaan elämän karikoissa.  Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 03.03.2007 17:56:54 »

En sanonutkaan etta uskonto(uskonnot) ovat huono juttu- vaan sivustakatsojana totesin etta nayttaa olevan samat periaatteet melkein kaikissa uskonnoissa
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #7 : 03.03.2007 18:53:55 »

Jep! Näin ymmärsin viestisi ja halusin osoittaa olevani samaa mieltä kanssasi. Sorry, että ilmaisin itseni huonosti.  Embarrassed
tallennettu
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 04.03.2007 19:31:14 »

smitten

Värien näkeminen taitaa olla yksi yleisimpiä kurssin käyneitten kokemuksia.Niin myös itselläni.Tosin aloin nähdä niitä hieman aijemmin.

Myös jotkut asiakkaat näkevät hoidon aikana värejä,vaikka olisivat ensi kertaa.Juuri oli tällainen hoidettava ja hänen aikansa meni värien ihailussa. smitten

Itselleni jäi sanonta Taivaallisen tai universaalin tahdon mukaan.
Se tuntui luontevalta,kun en omaa yhtä ainoaa uskontoa.
Kaikille kai muodostuu omat tapansa.

Auringonkukka!Ehkä sinun on tarkoituskin käydä ensin kokeilemassa hoitoa.Innostut,jos natsaa,tai säästyt kurssimaksuilta,jollei tunnukaan omalta jutulta.
Mielenkiinnolla jään odottamaan kokemaasi. Cheesy
tallennettu

Rohana
Astro-nauttija

Profiili
« Vastaus #9 : 14.03.2007 19:25:51 »

Lupasin tula kertomaan miltä tuntui reikihoidon jälkeen Smiley
Nimimerkki on ainakin vaihtunut tässä välissä kuten avatarkin. Wink
Itse en tuntenut mitään kovin kummallista, lämpöä tulematta kuuma kuitenkaan, pään aluetta käsiteltäessä näin hyvin voimakasta indigon sinistä 3 eri kertaa. Tunsin ehkä jotakin virtaavan päähäni, voimaa. Näin kai sen voisi tulkita.
Yöllä en nähnyt mitään erityisiä unia, olin todella rentoutunut ja rauhallinen. Tänäänkin on ollut ihan tyyni olo, vaikka arki on raastanut sinne sun tänne (tänäänkin).
Ainiin, alkoi itkettää monasti, etenkin tasapainotuksen (?) kohdalla tuli hallitsematon puuska, lähinnä sen takia koska se tuntui kuin olisi pidetty sylissä ja heijattu ja lohdutettu ja sanottu ettei mitään hätää.
Tahtoisin mennä kokeilemaan uudelleen ja hiukan vielä avoimemmin mielin!
tallennettu

-Lähden, jotta tulisin, Menen kauas, jotta lähellä olisin.-
Nils-Aslak Valkeapää
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: