Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Eräänlainen rakkaustarina ystävien välillä..  (Luettu 7642 kertaa)
0 jäsentä ja 7 vierasta katselee tätä aihetta.
E.T
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 20.02.2007 10:37:49 »

Mulla on tälläinen pikku tarina viimeisen 5-vuoden aikana tapahtuneesta kehonkielestä(ystäväni).
Vuonna 2002-2003 olin sinkku, lähennyin ystäväni J:n kanssa, välillämme oli selvää kemiaa ja tunnetta,saatoimme kävellä käsi kädessä ravintolaan ja takaisin(olimme ystäviä), tanssia hitaita lähekkäin kotibileissä kuin ravintolassakin, olla ihan lähekkäin usein, suudella.
Vuonna 2003 pistin hänet seinää vasten ja kysyin mitä hänestä välillämme oli,
vastaus kuului vain ystävyyttä.
Peli oli mielestäni selvä, ei enään läheisyyttä jne.
Sitten hyppäsin suhteeseen,jotta saisin irroitettua itseni hänestä,
en oikeasti välittänyt koko miehestä, mutta halusin palautua normaaliin elämään.
J:n reaktio oli ensin hämmentynyt uudesta suhteestani,
sitten kihladuttuani suorastaan kiukkuinen, kun rupesin odottamaan poikaani,
hän raivosi ja vaati että olisin tehnyt abortin, pikkaisen rauhoittui.
Vauvan syntymän aikoihin hän pyysi minua kuuntelemaan marionin *kertokaa tää kotiin*. Sain levyn häneltä lahjaksi.
Hän oli tuohon aikaan hyvin surullinen, jos kävimme kahvilla taikka hän oli kotonani hän usein itki.
Kevät-talvella 2005 kerroin hänelle, että eroan.
Kesällä erosinkin.Hän oli silloin seesteisen rauhallinen.
Kesällä kysyin haluaako hän kanssani enemmän, vastaus sama en.
Tapasin suunnittelematta nykyisen kumppanini T:n.
Ihastuin häneen, hän rakastui minuun.
Siitä alkoi tiivis suhde, joka jatkuu yhä.
Samana syksynä J oli harkinnut itsemurhaa, se tuli mulle yllätyksenä pikkujouluissa ystävien kesken, hän kertoi mulle, ei syytä.
Tulin raskaaksi nykyiselleni, keväällä-06 raskaana ollessani mielestäni  välimme oli hyvät.
Kesällä hän oli yhä herkässä mielentilassa, tippa tuli herkästi silmään.
Pidin etäisyyttä häneen jotta hän ja minä emme kokisi noin yhdessä.
Hän tulkitsi etäisyydenpitoni,niin etten halua enään olla ystävä,
hän loukkaantui syvästi.
Tekstarilla hän päätti välimme,kun en halunnut häntä nähdä.
Yritin oikaista asiaa mutta turhaan, marraskuussa-06 sitten yhteinen ystävämme Tiina sai heidät yhdessä ravintolaan.
Eka kerta oli aika varautunut, hän oli.
Kuukausi kului tavattiin Tiinan kotona, kysyin suoraan miksi näin?
Ja selvitimme tilanteen, hän o käynyt luonani.
Nyt tilanne on jälleen entisensä lämmin.
Mutta huomaan eron muuttaneen häntä, hän on nyt vihdooin vuosien vuoristoradan jälkeen löytänyt itsensä, ja tietää mitä haluaa mitä ei.

Mutta se että mitä hän sillä tarkoitti en tiedä??
Ystäväni ovat arvailleet hänen vihdoin myöntäneen rakkauden välillämme, ja sen mitä kappalekkin kertoo rakkauden löytämisen uudelleen..

Mielipiteenne tästä tarinasta.. Cool
Mikä tilanne  mielestänne on ja on ollut hänen osaltaan?
MIksi hän näin toiminut?
« Viimeksi muokattu: 01.03.2007 11:17:42 kirjoittanut E.T » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 20.02.2007 13:57:21 »

Minulle tuli mieleen intuitiivisesti läheisyyttä etsivä mies, joka ei kuitenkaan halua sitoutua mihinkään. Tavallaan heilahtelee kahden suure voiman välillä - halun olla rakastettu ja omistettu ja halun olla vapaa. On ehkä rakastunut, muttei uskalla ottaa sitä tärkeää askelta kohti suhdetta, vaan toteaa, että "ei tässä muuta kuin ystäviä olla", mutta vetääkin herneet nenäänsä ja kokee itsensä petetyksi, kun ihastuksen kohde suuntaakin parisuhteensa toiseen henkilöön.

Sielullisesti katsottuna (anteeksi, en vain voi olla tarkastelematta asioita henkimaailman mukaisesti! Grin) me emme kuulu kellekään, eikä rakkaus vaadi toiselta yhtään mitään. Korkeimmilla kehityksen tasoilla kaikki rakastavat toisiaan täysin vapaasti: suutelevat, hellivät, halaavat, pitävät lähellä. Kukaan ei kuitenkaan ole omimassa toissa "miehekseen" tai "vaimokseen". Jokaisella on oma kumppani, Kaksoisliekki, sellainen Ainoa Oikea, mutta tämä kumppani ei kuitenkaan rajoita milläänlailla oman kumppaninsa rakkauden ilmaisua toisia kohtaan. Hyvin vapaamielistä touhua siis, mutta puhtaan rakkauden ja kunnioituksen puitteissa.

On mahdollista, että tämä sielu, joka on nyt tässä elämässään miespersoona nimeltä J, muistaa tiedostamattaan tuon, ettei toista tarvitse omistaa tai olla toisen omistettavissa saadakseen rakkautta osakseen. Ystävyys kukoistaa. Samaan aikaan kuitenkin ego, sielun vastakohta, muistuttaa, että "äläpäs kuule päästä tuota naista elämästäsi, pidä kiinni siitä - omista hänet". Ei ihme, jos vähemmästäkin sekoaa.

Epävarma, ehkä itseään ja omaa paikkaansa parisuhteen nähden etsivä sielu.
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #2 : 20.02.2007 14:34:53 »

Lainaus
Kirjoittanut: AthaMaarit
Minulle tuli mieleen intuitiivisesti läheisyyttä etsivä mies, joka ei kuitenkaan halua sitoutua mihinkään. Tavallaan heilahtelee kahden suure voiman välillä - halun olla rakastettu ja omistettu ja halun olla vapaa On ehkä rakastunut, muttei uskalla ottaa sitä tärkeää askelta kohti suhdetta, vaan toteaa, että "ei tässä muuta kuin ystäviä olla", mutta vetääkin herneet nenäänsä ja kokee itsensä petetyksi, kun ihastuksen kohde suuntaakin parisuhteensa toiseen henkilöön  tickedoff ...JA HII ihan ITSENSÄHÄN TÄSSÄ NÄKEE POMPPIMASSA kun oikein tarkasti "peiliin katsoo" kirjoittajan Rakkaudenliekin huomautus  Grin .

AthaMaarit osuit aivan asian ytimeen Shocked  Shocked  PYSÄHDYTIT täydellisesti  Shocked  - itse asiassa juuri tuli kirjoituksesi minulle kuin tilauksesta  Shocked tämä se on SYNKRONIAA  smiley6600  parhaimmillaan Smiley ...ja nyt  on  Undecided ....TOTTA ON SEURAAVA :
Lainaus
...Sielullisesti katsottuna (anteeksi, en vain voi olla tarkastelematta asioita henkimaailman mukaisesti! ) me emme kuulu kellekään, eikä rakkaus vaadi toiselta yhtään mitään.
....henkimaailman mukaisesti minäkin tätä katson ja tämä nappasi yks yhteen : päiväkirjan kanssa - ihmettelinkin juuri aamusella, että mistähähän niitä "viestejä-opetuksia" alkaa tulemaan - oikeastaan OSASIN JO ODOTTAA TÄTÄ - silläpä tämän niin helposti TUNNISTIN... Lips Sealed..olen sanaton...
Lainaus
eli Mars tekee nyt neliötä syntymäkarttasi Neptunukselle- Tarkka: 23.2.2007. Alkaa: 19.2.2007. Loppuu: 27.2.2007....Jokaisella meistä on tehokas sisäinen varoitusjärjestelmä, jota seuraamalla pystymme välttämään ainakin suurimmat pettymykset elämässämme. Kuinka hyvin sinä olet pystynyt seuraamaan omia varoittavia signaalejasi selviää hiukan karulla tavalla tämän jakson aikana. ...Opiksi ottaminen tarkoittaa sitä, että hyväksyt itsesi ja oman hyväuskoisuutesi ongelmiesi ainoaksi syyksi, jolloin hankaliksi käyneet tilanteet alkavat ihan lähitulevaisuudessa kääntyä paremmin totuutta vastaaviin uomiinsa eikä sinun tarvitse kohdata vielä paljon suurempia pettymyksiä. 
....rakentamista se on suhteen rakentaminen vai olenko väärillä jäljillä VARSINKIN kun juuri materia on "esteenä" jonka taakse riippumattomuus piiloutuu - tai päinvastoin  Shocked

Saattaa olla että kirjoitin "väärälle aihealueelle" MUTTA koin sellaisen HERÄTYKSEN ettei tässä ehtinyt topiceja arvailemaan tai vaihtamaan - Sopi niin täydellisesti tähän hetkeeni - saa siirtää tämän "lennossa" uuteen paikkaan...VOIHAN KÄYDÄ ETTÄ SIELTÄ LÖYTYY LISSÄÄ OIVALLUKSIA-UUTTA NÄKÖKULMAA Grin ...hmmm. mielenkiintoista katsoa mihin tässä/tästä vielä pääseekään  2funny ...KIITOS AthaMaarit  ja  E.T smitten  smitten  smitten
« Viimeksi muokattu: 20.02.2007 15:21:26 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
E.T
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 20.02.2007 18:39:35 »

Uskon hänen olevan se oikea minulle elämässäni, mutta se olenko minä hänelle on mysteeri.. Cry smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #4 : 21.02.2007 12:00:52 »

Jos tapaa ihmisen, jonka uskoo olevan Oikea Itselleen, silloin sen on toimittava myös toistepäin: Sinä olet Oikea Hänelle. Parisuhde ei saisi koskaan lähteä siitä, että toinen antaa minulle jotain mutten ole varma annako minä hänelle mitään (tai haluanko edes antaa). MINÄ-lähtökohtaisuus mille tahansa ihmissuhteelle on tuomiollista.

tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #5 : 21.02.2007 12:06:38 »

Onko tuo nyt sitten korkeammalla tasolla sitoutumiskammoisen henkinen opetus toiselle?

Minä sanoin tuollaiselle miehelle, haluat siis vapautesi ja minut. Mies: "En kielläkään että olen ihastunut". Se meni niin raskaaksi etten jaksa tuntea enää.

Pikku sivuongelma siitä tuli, kun en tiedä tarvitsenko itse enää toista, tai miten se sielun side taas syntyikään. Voisin "leikkiä" että olen toisen oma - oikeastaan on kyse tunteesta, rakkaudesta. Jos jonkun kanssa kokee tietyn siteen, se on kai "suhteellisen" todellinen. Eri asia jos ei tunne sitä kenenkään kanssa.

Joo, on hän vapaa, ei hän minua omista enkä minä häntä, mutta kieltämättä olisi ollut kiva olla  pidemmän aikaa yhdessä. Muistan sen kuin unen kun sanoin hänelle "Haluaisin olla kanssasi kauan". No, sen jälkeen on koetettu rakastaa maailmaa.. vaihtelevalla menestyksellä.

Eikö minulla sitten ole aitoja sielun siteitä kenenkään kanssa? Sitäkään en usko.. täytyy olla kyse ajoituksesta.  angel
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #6 : 22.02.2007 11:57:52 »

Kumpi sattuu enemmän, leikki vai leikin loppu?  Wink toinen kirpaisee vain kerran
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #7 : 22.02.2007 14:37:24 »

Päästä irti, katso palaako.
tallennettu

^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 27.02.2007 22:33:55 »

Tässä vielä muistutus siitä, mitä luopuminen voi olla parhaimmillaan, siis kun viimeinenkin toivo on nitistetty.

All good things come to an end. And on this 9-Day, chances are this will happen. While this can be difficult to handle emotionally, you will always have the good memories to treasure. That thought may not bring much comfort at the time, but it will down the road. Try to recognize that the path is being cleared for something new, One. With  your love of starting fresh adventures, this will bring you even more comfort.

Se oli kova teko, mutta tuntui että välit oli paras poikkaista kokonaan, ja olo kevenee. Ehkä joskus tapaa, jos on syytä.. nyt ei jaksa miettiä sitä miten monta syvällistä kokemusta hän pyrki vääristelemään.  Wink
« Viimeksi muokattu: 27.02.2007 22:36:05 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

E.T
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 28.02.2007 22:07:30 »

Ystävänä palasi.. Lips Sealed
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: