Julietta
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #15 : 20.02.2007 23:22:32 » |
|
Minäkin sanoisin, että härkämies on menneen talven lumia, jos tässä vaiheessa olet noin vietävissä. Jos yhtään epäilyttää, häät kannattaa siirtää. Siinä on turha miettiä, millaista herjaa tädit tai kaverit heittävät asiasta.
Olen itse eronnut kaksi kertaa, ja kyllä se on ollut huomattavasti työläämpää kuin häiden peruminen. Häissä muuten vaativin osuus painottuu loppua kohti. Sitä paitsi sinun ei tarvitse (eikä kannatakaan) selitellä.
Ja vielä yksi syy erota nopeasti: jos vietät pitkään kaksoiselämää härkäsi selän takana, ette taatustikaan pysy kovin hyvinä ystävinä, kun asia paljastuu hänelle. Härkä ei kuitenkaan ole kovin liberaali eikä mitenkään anteeksiantavainen merkki (vaikka sellaista esittäisi).
Vaakamiesjuttua et tietenkään voi jättää katsomatta. Vaaoista täytyy kyllä sanoa, että he osaavat olla todella hurmaavia, mutta ailahtavat siitä autuudesta toisenlaiseksikin, ja muutos voi olla liukasta laatua.
Ole varovainen, ettet joudu kilpailuasetelmaan hänen lastensa kanssa, muuten tilanteesi näyttää hyvältä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #16 : 20.02.2007 23:23:27 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 20.02.2007 23:45:03 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 21.02.2007 00:40:16 » |
|
Minäkin sanoisin, että härkämies on menneen talven lumia, jos tässä vaiheessa olet noin vietävissä. Jos yhtään epäilyttää, häät kannattaa siirtää. Siinä on turha miettiä, millaista herjaa tädit tai kaverit heittävät asiasta.
Voi..! Hän pitää härkäpäisesti kiinni hääpäivästämme. Yritin tänään illallisella puhua häntä ympäri, että voisimmiko mitenkään siirtää häitä edes syksylle, jolloin Vaaka-miehen ero olisi selvä ja aikaa kulunut niin paljon, että näkisin ja tuntisin selkeästi, mutta hän sanoi, että hän nyt miettii, eikä halua vastata tuohon tällä hetkellä.
Minua kauhistuttaa, että nämä hää-järjestelyt ehtivät liian pitkälle, esim. kutsujen lähettämiseen hänen miettiessään. Ja vielä yksi syy erota nopeasti: jos vietät pitkään kaksoiselämää härkäsi selän takana, ette taatustikaan pysy kovin hyvinä ystävinä, kun asia paljastuu hänelle. Härkä ei kuitenkaan ole kovin liberaali eikä mitenkään anteeksiantavainen merkki (vaikka sellaista esittäisi).
Minä elän jo kaksoiselämää! Enkä mitenkään Härkäni selän takana, vaan ihan avoimesti.
Vaaka-mies antoi lahjaksi minulle tämän asuntoni, johon muutin hiukan reilu kk sitten Härkä-mieheni luota. Härkäni tietää kaiken ja tuntee ko. Vaakani hyvin.
Kohtaamme kaikki kolme, ehkä neljä, jos Vaaka-miehen vaimo tulee, perjantaina erään ystävämme muistojuhlassa hautajaisten jälkeen, joka järjestetään suosikki ravintolassamme. Hän kuoli vaikean sairauden murtamana viime viikolla Sveitsiläisessä sairaalassa. Ole varovainen, ettet joudu kilpailuasetelmaan hänen lastensa kanssa, muuten tilanteesi näyttää hyvältä.
Mitä sinä tuolla tarkoitat? En oikein ymmärrä? Jotain käytännön esimerkkiä, missä lasten kanssa pitäisi kilpailla?
Lapset ovat lapsia ja me aikuisia. Mielestäni ei lasten kanssa voi kilpailla, eikä siihen ole mitään syytäkään. Hänen lapsensa ovat ihania ja pidä heistä hyvin paljon.
Minä olen miesten kanssa vähän sellainen vempula, että en oikein halua, että mies on koko ajan hyörimässä ympärilläni.
Vaaka-miehellä on ihan tarpeeksi aikaa olla lastensa kanssa, mikäli niin haluaa. Minulla on ystäväni, työni ja Härkä-mieheni ja tarvittaessa myös joku muukin.. :
Minulla on kaunis elämä ilman Vaaka-miestänikin, kuten myös ilman Härkä-miestäni.
En ole oikein koti-vaimo tyyppiä, vaan loco chicka, kuten Vaaka-mies asian ilmaisee.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 21.02.2007 01:48:56 » |
|
Hei "Asterix"
Herkkänä naisena olen miettinyt kuviotasi
Oletko valmis toisen vallankäytön alle - rahalla on voimakas valta
Hmmm.. Vallankäyttöä jutussa ei ole miesten puolelta. Taitaa se vallan (väärinkin) käyttäjä löytyä, kun katson peiliin.
Oma taloudellinen tilanteeni on hyvä ja vakaa ilman näitä miehiäkin. Minulla on varsin kohtuullisen hyvä asema urallani ja elän kaunista elämää.
Myönnän toki, että molemmat miehet ovat varsin hyvistä lähtökohdista, mutta tuskin olisin heitä koskaan kohdannut, jos en olisi nähnyt itse vaivaa ja kärsimystä oman itsenäisen tulevaisuuteni rakentamisen suhteen viimeiset 10 vuotta.
Minulle on kuitenkin tärkeää, että kykenen elämämään kaunista elämää ilman miestäkin.. - silloin pystyy hiukan ottamaan elämässä riskejäkin pelkäämättä, että menettää kaiken miehen myötä. taitaa sokaista sinut; Intohimoista rakkautta Ei epäilystäkään! Minun vastaa siihen täydellä intohimolla.. Myös hänen :sa vetoaa minun :een ajatusmaailmallaan ja vetää minun :sta puoleensa kuin magneetti. Vetäähän Härkä-mieheni samoin.
Vaaka-miehen ja minun sopivat hyvin yhteen, kuten myös Härkä-mieheni takaa sen, että hyvän tuulista juttua riittää vaikka kolmestaan.. Mies on sinua lähes 10 v. vanhempi; - hänen lapsensa tulevat tavalla tai toisella vaikuttamaan yhteiseloonne - oletko tähän kaikkeen valmis
Minä en tiedä! Hänen tuleva ex-vaimonsa tulee vaikuttamaan myöskin. Mitä minä muuta voin kuin hyväksyä asiat sellaisina, kuin ne elämääni tulevat? Tässä elämässä ei kuitenkaan aina voi kaikkea valita, eikä mikään ole täydellistä. Minun on hyväksyttävä Vaaka-miehen menneisyys ja "reppu" sellaisinaan, jos niikseen tulee.
Minulle on hiukan helpotuskin, että lapset ovat valmiina, eikä minun tarvitse niitä alkaa pyöräyttelemään, mikä taas on väistämättä edessä Härkä-miehen kanssa. 5. Huone kuvaa rakkauden laatua; - miehelläsi siellä on (väkivalta) ja (erotilanteet) Väkivaltaiseksi edes henkisesti on tätä Vaaka-miestä mahdotonta ajatella missään tilanteessa, minun on vaikea kuvitella häntä edes kunnolla suuttuneena, vaikka hän väittää, että osaa sen taidon. Mutta sitä vastoin Härkä-mieheni on oikein yleisesti tunnettu aika ajoin arrograntista käytöksestä ja välillä silmittömästäkin henkisestä julmuudesta ihmisiä kohtaan, joista hän ei pidä.
Häntä saa aina välillä vähän hävetä ja pyydellä anteeksi ja tasoitella tietä ja rakennella siltoja hänen puolestaan. : Mutta minä toisaalta pidän kovasti hänen rohkeudestaan ja julkeudestaan.
Fyysisesti väkivaltaisia kummatkaan miehet eivät ole.
Se kuuluu enemmän venäläisten ja scandinaavisten miesten elämän kuvioihin ja tapoihin, vaikka mistä tuota tietää, mutta kokemusta asiasta minulla on vain suomalaisten aikaan saannoksina.
Minä en halua edes ajatella mitään noin kauheaa.
Tuollainen ei kuulu elämääni, eikä tule kuulumaan tulevaisuudessakaan. Minä en edes enään keskustele, jos mies edes nostaa kätensä heilauttaakseen minua vastaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #19 : 21.02.2007 08:48:21 » |
|
Tule Suomeen.. täällä en rakastu kehenkään.. missähän olis ykskään kiinnostava mies.. ota elämäsi elokuvana.. toisten elämä ei ole meille kovin todellista. Tai tee jotain muuta kuin olet näiden miesten keskellä.. lähde luostariin.. parantamaan maailmaa.. sinun leffasi jatkunee tämän tyyppisenä valitset nyt minkä miehen tahansa, luulen. Aina tulee jotain muuta, koska kukaan ei ole tarpeeksi hyvä/ varakas/ kaunis, vaan aina voi jostain tupsahtaa joku uusi.
Itse en olisi hetkeäkään ollut noin henkisesti epämiellyttävän miehen kanssa, mutta itsehän kokemuksesi koet.. tai tulihan sitä oltua sen kauriin kanssa, mutta.. vaaka merkkinä kuulostaa kaksoselle paremmalta.. kait.. kokeile ottaa se jolla on vähemmän rahaa.
Nimim. ei koskaan 2 loukussa..
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 09:15:03 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ »
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 21.02.2007 09:52:34 » |
|
Huhhei.. Itse myös kahden miehen koukussa tiedostamattani jo ehkä pari vuotta olleena ja nyt näkyvästi tiedostaen about 5kk:tta, en voi muuta sanoa, että kuin onnea, voimia, jaksamista vain teille kaikille! Tosin onneksi tällä kertaa en ole kuviossa, jossa periaatteessa kukaan olisi enää varattu mihinkään suuntaan, vaan kaikki suhteet roikkuu ilmassa, eikä kukaan tiedä kenen kanssa olisi. Itsensä ja osalliset tässä kyllä saa rikki, sen olen huomannut. Toissapäivänä juuri vielä itkin, että eikö voi rakastaa kahta miestä samaanaikaan.... Vai onko kunnioittavaa vain sitoutua yhdellle, ottaa se epävarmuuden riski... onko se reilumpaa kuitenkin kaikille... olla varmistamatta vain sitä, että joku on ainakin joka minua rakastaa... ottaa riski, että jää lopulta itse yksin...onko edes kysymys siitä, sitä en tiedä. Toinen eli exäni tuli eilen luokseni "tuekseni" leikkauksen jälkeen ja samalla pisti poikki välit naiseen, joka on omalla tahollaan naimisissa ja jota exäni on tapaillut. Monenko ihmisen draamaksi tämä onkaan jo muodostunut... Itse olen tilanteeseeni kysynyt neuvoa sieltä ja täältä ja tuntuu, että niin se vain on, että ei auta muu kuin elää päivä kerrallaan. Hiljentyä aina välillä miettimään, että missä mennään ja mitä viettiäni tässä toteutan. Mitä ehkä pelkään. Toisaalta on asioita, joita joidenkin "elämän tehtävänä" on, joiden kanssa tulee monasti kivitetyksi. Mutta ne tuo pintaan vaiettuja asioita. Itse olen sellaisissa kuvioissa paljon ollut. Välillä mietin toteutanko jotain "elämän tehtävääni" vaiko vain "traumaani" pelkoani tulla rakastetuksi juuri sellaisena kuin olen. Ja en muuten tiedä itsekään sitä edelleenkään. Minulle on herännyt ajatus, että vaikka minulle on annettu kauniit ja hyvät määreet rakkaudesta ja kunnioituksesta ja moraalista, niin olen ihminen, joka joutuu elämään ne todeksi askel kerrallaan ja se ei aina ole kaunista katsottavaa. Tosin sinun tarinasi on hieman erilainen ja "pidemmälle" mennyt. Sanoisin vain, että hiljenny aina välillä, pysähdy ja anna sen hetken tiedon valua tajuntaan ilman mitään toiveita lopputuloksesta. Päivä kerrallaan... katsellen.. mahdollisimman vähän ketään rikkoen. Myös itseään. Kaikkea saa tehdä. Kaikkea pitää tehdä. Kaikkia ovia täytyy tempoa, kaikkia kuita kurkotella. On vain yksi ehto, elinehto: värisevää sielua ei saa tallata. -Tommy Tabermann- muoks*kirj virh.
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 10:51:44 kirjoittanut *Inanna* »
|
tallennettu
|
|
|
|
kaiko
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #21 : 21.02.2007 10:14:23 » |
|
Miksi sinun härkämiehesi ei suostu siirtämään häitä, jos hän tietää että olet rakastunut toiseen? Mietin tässä, että kuinka hän antaa sinun olla toisen kanssa jos hän rakastaa sinua ja haluaa naimisiin? Miksi vaakamies on vielä vaimonsa kanssa yhdessä, jos teidän juttu on kestänyt jo kuukausia? Jos rakastat vaakamiestä, miksi et jätä toista? Et kai sinä voi molempia pitää. Onko sinun ja vaakamiehen rakkaus aitoa jos kuitenkin epäröit perua häät ja jättää härkämiehen?Vai rakastatko todellisuudessa kumpaakaan? Joskus voi käydä niin että rakastuu rakastumisen tunteeseen...Ja kun arki astuu mukaan kuvioihin ei toinen enää tunnukkaan niin ihanalta ja jännittävältä. Ei kai heidän välillään voi miettiä kumpi on parempi? Rakastatko kumpaakaan oikeasti? Minusta olisi hirveää jos minun mieheni miettisi minun ja jonkun toisen välillä kummanko haluaa, kumpi on parempi, minä lähtisin siinä tilanteessa kyllä jo itse menemään, olisi aika nöyryyttävää odotella, että toinen tekisi valintansa. En edelleenkään halua loukata, tuli vain paljon kysymyksiä mieleeni...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 21.02.2007 10:31:09 » |
|
Minulle on ajoittain tullut mieleen ja taasen tuosta Kaikon kirjoittamasta, mistä olen tietyllä tapaa myös samoilla linjoilla ja mikä minun mielestäni on yksi huomioonotettava näkökulma, myös se, että jokainen joka tällaisessa kuviossa on mukana, pitäisi olla aikuinen ja vastuussa omista valinnoistaan. Helposti vain yksi pyrkii toteuttamaan sitä "rakkaudellisinta" näkökulmaa ja sekin on aika iso "taakka". Siis tavallaan. Itse olen kuitenkin ottanut välillä huomioon sen lisäksi, että vaikka minulla on vastuu omista valinnoistani, myös sen, että yhtälailla muillakin on sama vastuu itsensä kanssa. Kenenkään ei pitäisi olla missään ihmissuhdeasetelmissa vain ainostaan uhrin asemassa. Miksi nämä kaikki ovat tässä mukana, luultavasti aikuisina ainakin omasta vapaasta tahdostaan....ihan jokainen. Tiedostaa sitä tai ei.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #23 : 21.02.2007 10:54:33 » |
|
5. Huone kuvaa rakkauden laatua; - miehelläsi siellä on (väkivalta) ja (erotilanteet) ÖÖH, tähän väliin huikkaa kissa, jolla on 5. huoneessa , jotta ei se aivan niin yksinkertaista ole tulkita noita rakkauden huoneen "kalusteita", Pluto siellä voi tarkoittaa myös sitä, millaisen esikoislapsen saa tai voimakasta, pakkomielteenomaista suhtautumista huoneen teemoihin (joita onmuitakin kuin romanttinen rakkaus tai lapset, esim. pelit, kilpailu, Pluto voi 5. huoneessa indikoida myös voittamisen tarvetta) ja 5. huoneen Uranus voi tarkoittaa yhtä hyvin äkkirakastumisia kuin erojakin, kuten tässä casessa nyt näyttäisi olevan [Muoks] Uranus voi tarkoittaa myös epätavallisiin tai epäsopiviin kumppaneihin ihastumisia, luulisin että myös tämä "tilanne" voisi olla Uranusta, vaikkei siis mitenkään epätavallisesta tilanteesta ole kyse. ...Entäpä jos pitäisit molemmat (ja enemmänkin )? Ajat ovat muuttuneet, ei kahden ihmisen parisuhde ole välttämättä enää ainoa rakkaussuhteen muoto. Minullakin on ystävä, joka on elänyt välillä onnellisena laumassa, usean ihmisen yhtäaikaisessa rakkaussuhteessa
|
|
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 11:00:32 kirjoittanut Pallaskissa »
|
tallennettu
|
|
|
|
nikki
|
|
« Vastaus #24 : 21.02.2007 11:01:37 » |
|
.."mutta yleensä vain yksi on tarpeeksi vahva,ja häneltä sitä päätöstä odotetaan.." kiitos mondo,tämän poimin ihan itselleni tästä mielenkiintoisesta keskustelusta..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #25 : 21.02.2007 11:58:38 » |
|
En edelleenkään tiedä astrologiasta yhtikäs mitään, joten en osaa sanoa kuinka Kaksoisliekkisuhde näkyisi kartalta. Korostan kuitenkin, että Kaksoisliekkisuhde EI ole romanttinen haavesuhde, jossa kaikki sujuu kuin tanssi, sillä Kaksoisliekkisi edustaa kaikkia niitä ominaisuuksia joita sinussa ei ole ja päinvastoin. (tuollainen onnenhuuma suhde on yleensä parisielusuhde. 9/10 suhteesta perustuu parisielusuhteeseen). Parisuhde Kaksoisliekin kanssa on erittäin stressaavaa ja raskasta - toisaalta ette voi olla ilman toisianne ja tunnette sydän yhteyden, toisaalta toinen ottaa päähän niin kerpeleesti, että tekisi mieli pamauttaa tältä aivot pihalle! Tyyni Kaksoisliekkisuhde syntyy minun mielestäni parhaimmillaan vasta sitten, kun molemmat kumppanit tiedostavat olevansa toistensa Kaksoisliekkejä (näin on mm. tuon ystäväni vanhempien kesken). Kaksoisliekkihän on sinun toinen osa. Eräänlainen kaksipalainen palapeli, joka yhdessä muodostaa kokonaisuuden. Lissee kaksoisliekeistä on Henkimaailman puolella
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 21.02.2007 12:52:03 » |
|
Miksi sinun härkämiehesi ei suostu siirtämään häitä, jos hän tietää että olet rakastunut toiseen? Mietin tässä, että kuinka hän antaa sinun olla toisen kanssa jos hän rakastaa sinua ja haluaa naimisiin?
Minä en tiedä, miksi hän ei halua siirtää/perua häitä, vaikka tietää tilanteen. Hän sanoo, että rakkaus on joskus paljon suurempaa kuin ihmissuhteet. Yllättävää kyllä, hän sanoi sen ensin Vaaka-miehelleni ja hän oli täysin samaa mieltä.
Rakkaudessa ei mielestäni ole kysymys yhden ihmisen omistamisesta.
Rakastan molempia miehiä aivan järjettömän paljon, enkä pysty selittämään sitä, vaikka olen kuinka yrittänyt sekä heille ja ystävillemme.
Homo-ystäväni, joka on käynyt läpi karikkoja aikaisemmin heterosuhteissaan ja nyt homosuhteissaan, sanoo, että jos ihminen olisi luotu rakastamaan vain yhtä ihmistä, niin hän ei olisi kykenevä rakastumaan yhä uudelleen ja uudelleen eron jälkeen. Hänen mielestään ihminen ei ole monotoninen rakkauden tuntemisen/rakastumisen suhteen ja jos joku niin väittää, niin on ihminen, joka haluaa omistaa toisen ihmisen kuin tavaran.Miksi vaakamies on vielä vaimonsa kanssa yhdessä, jos teidän juttu on kestänyt jo kuukausia? Jos rakastat vaakamiestä, miksi et jätä toista?
Vaaka-mies on laittanut eropaperit menemään. Miksi minä en jätä Härkä-miestäni..? En ole vielä kyennyt siihen. Syynä ovat toki meneillään olevat häävalmistelut, mutta ennen kaikkea rakastan (myös) häntä, kuten myös Vaaka-miestäni. Et kai sinä voi molempia pitää. Onko sinun ja vaakamiehen rakkaus aitoa jos kuitenkin epäröit perua häät ja jättää härkämiehen?Vai rakastatko todellisuudessa kumpaakaan? Niin.. en kai. Ympäristö tuomitsee hyvin ankarasti, jos pitää kahta puolisota. Yleinen (kristillistä alkuperää oleva) mielipide on, että kahta ihmistä ei voi rakastaa yhtä aikaa, mutta minun kokemukseni asiasta on kyllä aivan päin vastainen.
Olen tuota miettinyt, että onkohan homoseksuaaleista tuntunut hiukan samalle, kun ympäristö pitää sinulle luonnollista asiaa luonnottomana?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #27 : 21.02.2007 12:58:30 » |
|
Hänen mielestään ihminen ei ole monotoninen rakkauden tuntemisen/rakastumisen suhteen ja jos joku niin väittää, niin on ihminen, joka haluaa omistaa toisen ihmisen kuin tavaran. Ihan samaa mieltä! Rakkaus ja sen kokeminen on ihmisen sielun luontainen olo- ja elintila. Sielu pyrkii olemaan onnellinen ja pääsemään lähelle tuota normaalia tilaansa. Usein vain maanpäällä se menee niin, että rakkautta etsitään fyysisistä suhteista, toisista ihmisistä, koska täällä se on lähin (ja tunnetuin) keino päästä käsiksi sielun normaaliin olotilaan. Kuten sanoin tuossa aiemmin, kaikki sielut ovat yhtä ja he rakastavat toisiaan (ihan eri asia, rakastavatko egot/persoonat toisiaan, sielut rakastavat kuitenkin tai vähintään hyväksyvät toisensa). Kaverini ystäväpiiri on tällaista vapaamielistä porukkaa: kaikki halaavat, suutelevat ja hellivät toisiaan. Miehet ja naiset keskenään, naiset keskenään, miehet keskenään. Ei mitään tietoa mustasukkaisuusdraamoista tai tappeluista. Jokainen vain tietää, että se on sallittua eikä puoliso pahastu siitä. Minusta se on NIIN ihanaa... ^_____^ Kysyy muuten ihan hirveän paljon voimaa sielulta nujertaa egon mustasukkaisuus ja katkeruus tuollaisessa tilanteessa!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 21.02.2007 13:09:33 » |
|
Minulle on ajoittain tullut mieleen ja taasen tuosta Kaikon kirjoittamasta, mistä olen tietyllä tapaa myös samoilla linjoilla ja mikä minun mielestäni on yksi huomioonotettava näkökulma, myös se, että jokainen joka tällaisessa kuviossa on mukana, pitäisi olla aikuinen ja vastuussa omista valinnoistaan. Kenenkään ei pitäisi olla missään ihmissuhdeasetelmissa vain ainostaan uhrin asemassa. Miksi nämä kaikki ovat tässä mukana, luultavasti aikuisina ainakin omasta vapaasta tahdostaan....ihan jokainen. Tiedostaa sitä tai ei. Jokainen tässä suhteessa on mukana omasta vapaasta tahdostaan.
Minä en ole huumannut tai kolkannut kumpaakaan miestä ja väkipakolla pakottanut suhteeseen kanssani, vaan he ovat tulleet minun luokseni itse omasta tahdostaan ja olleet itse aloitteellisempia osapuolia suhteeni.
Minä en ole vastuussa Vaaka-miehen avioliitosta, vaan hän on itse valinnut, käveleekö minun luo vai vaimonsa luo.
Myöskin Härkä-miehelläni täysi vapaus lähteä suhteesta, mikään ei pidättele häntä. Hänellä on myös vapaus jäädä suhteeseen kanssani, joka ei ole huono asia sekään.
Minä nautin elämästäni molempien kanssa, mutta tiedostan ympäristön paineen ja sen tuomat ongelmat.
Jos minusta olisi kiinni, niin pitäisin molemmat miehet.
Tässä ei ole uhreja ja koko ajatus kuullostaa vähän draama-hakuiselta.
Vaa'an lapset eivät kuulema kärsi tilanteesta mitenkään, vaan ymmärtävät, että äiti on edelleen heidän äitinsä ja isä edelleen heidän isänsä vaikka he eivät asu saman katon alla. Fixuja tenavia.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 21.02.2007 13:17:25 » |
|
No juuri tuota tarkoitinkin Asterix. Ehkä se oli höpinää itselleni, sillä minulla on taipumusta yrittää kantaa vastuu koko kuviosta helposti, enkä tule ajatelleeksi, että se on myös toisten alentamista tietyllä tapaa ja heiltä oman elämän hallinnan varastamista... Mutta helposti tuohon voi ajatua, jos on pajon ihanteita ja arvoja, joihin ei ole vielä kasvanut... Tai ottaa liikaa muiden neuvoja vastaan. Toisaalta, jonkun on oltava "aikuinen", jos kukaan ei haluaisi olla.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|