Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 32
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä korusi sinusta kertoo?  (Luettu 302056 kertaa)
0 jäsentä ja 15 vierasta katselee tätä aihetta.
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #30 : 21.02.2007 01:41:47 »

Mitäpä kertoo minusta se, etten juurikaan koruista välitä ja todella harvoin käytän niitäkin harvoja joita minulla on?  :Smiley Ne ovatkin kaikki sitten joitain intiaanikoruja tai "rihkamaa". "Lempikoruni" on kuitenkin intiaanisormus jossa on turkoosi kivi.

Valo pieni, mitäpä sinä päälläsi tarvitsisitkaan!

Ensimmäiseksi sinusta tulee mieleen eräs tarotkortti, ehkä tunnetkin. Aurinkokortti, jossa on aurinko ja valkoinen hevonen. Hevosen selässä pieni iloinen lapsi, joka on heittämässä pois punaista raskasta viittaa. Turhuuksien turhuutta. Vapaa. Raikuva nauru! Enpä ihmettelisi, vaikka juuri se kortti olisi sinulle tuttu muutenkin.

Kyllä sinä tiedät, että kaikki maallinen, jopa ulkonäkömme on vain fyysisen ja mielentilan symboliikkaa. Sinä kannat kaikki korut väreineen aurassasi. Ja jos koruja päälläsi, ehkä muistona sieltä jostakin, jossa olet oppinut elämäsi suurimmat läksysi. Turkoosi, suojaa tarvitset tässäkin elämänvaiheessasi!  smitten

Niisk... Tuli ihan tippa linssiin.  Cry Kiitos!  smitten
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #31 : 21.02.2007 03:38:31 »



Mikä on sinun mielikorusi, missä sitä pidät, värit, muoto, koko?

Kerro, niin minä kerron mielikuviani sinusta. Ja olisi hauskaa jos muutkin kokeilisivat.


Vau miten hieno aihe Esmiralda! Smiley

Lempikoruni ovat korvissani olevat pienet nappi timantit
ja pienet helminapit. Varsin klassista siis. Smiley
Vaihtelen näitä kaksia vähän mielen
ja asusteiden mukaan, mutta en oikein osaa käyttää korvissani
mitään muuta ja tunnen oloni epämukavaksi isoissa korvakoruissa.

Koruna ja lempikoruna voi pitää myös Dolce & Gabbanan kelloani,
johon olen jostain syystä niin kiintynyt,
että en osaa vaihtaa kelloa asusteen mukaan. idiot2

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/DG.jpg)

Se ei ole edes mikään kallis kello ja minua pidetään
hiukan hassuna, että pidän moisia kelloja,
kun olen omistan Raymond Weilin ja Cartierin vähän erityisemmät kellot,
mutta jotenkin miehille se on tärkeämpää,
onko se kello yli 20.000 € vai 200 € arkikäytössä. Huh

Tässä Guessin kello, jonka ostin maanantaina,
mutta en ole saanut vielä sitä käytettyä.
Ostin sen käytettäväksi oikeassa kädessä väärinpäin
silloin kun on jotain kultaista muuta asustetta jossain,
esim. käsilaukkuni ja kenkieni koristeissa,
jolloin hopean värinen kello näyttää vähän hölmölle.
(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/Guess.jpg)

Ei ehkä kuvista tule kovin esiin,
mutta molemmat kellot ovat varsin kookkaita ja näyttäviä ranteessa,
eikä ne kaipaa muita isokokoisia lisäkilluttimia seurakseen. Smiley
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 03:43:03 kirjoittanut Asterix » tallennettu
Heli
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 221



Profiili
« Vastaus #32 : 21.02.2007 07:44:07 »

Lempikoruni on tarkoitettu chakrojen hoitamiseen.
Kivet : vuorikidekristalli, ametisti, sodaliitti, vihreä aventuriini,
        keltainen jade, karneoli ja hematiitti.

Mitäs tulis mieleen ?? Cheesy
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti
*****
Viestejä: 1922



Profiili WWW
« Vastaus #33 : 21.02.2007 08:49:58 »


Tuo pörhöisesti ärhäkkään sympaattisen näköinen avattaresi on nyt pikkuisen häiritsemässä tuota enkelikuvaa. Tulee mieleen sammakkosatu. Paha noita, joka on noitunut pienen kiltin enkelin villiksi kissaksi, ja unohti silmät. Sieltä kurkistaa enkelin lempeä katse. Ja lämmin sydän. Tulee sydänchakra ja rakkauden suuri kaipuu sekä tarve heijastaa sitä maailmaan. Se ON varmasti juuri sinun korusi!  smitten


esmiralda

kuvauksesi pitää paikkansa paremmin kuin hyvin.toivottavasti nyt sentään kukaan ei minua noitunut olisi sentään.

tuon kuvan valitsin lähinnä ihan sen takia että kun mieheni sanoi että oikeat enkelit eivät pidä itsestään suurta meteliä mutta ovat aina valmiina pyydettäessä auttamaan.sillä kissassa sitten varmaan tuo sanomasi enkelin katse.

kiitos vielä tuosta kuvauksesta.

kun minua täällä niin enkelinä pidetään niin katsoin aiheelliseksi vaihtaa kuvaa kuvamaan osuvammin itseäni ja kutsumustani...
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 20:38:08 kirjoittanut peppilotta » tallennettu

kultainen sulka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 570



Profiili
« Vastaus #34 : 21.02.2007 10:25:20 »



No, en minäkään niin paljon ole matkustellut,
ehkä enemmän matkannut tätä elämää Smiley
Kuitenkin joka matka on ollut yksi pieni elämä, amuletit kertovat näistä Smiley

Kiitos  smitten

tallennettu

ASC Vaaka
Aurinko &  Merkurius Skorpionissa
Kuu Vaa * assa
Venus & Mars Jousimiehessä
             ***
* Sininen lunaarinen yö  *
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #35 : 21.02.2007 10:28:38 »

Minä en arjessa kovinkaan koruja käytä. Yksi koru minulla on ollut lähes yhtäjaksoiesti kaulassa useita vuosia ja se on pieni kultainen risti, jossa on ikäänkuin päällä toinen hieman pienempi risti valkokultaa, jossa on kuvio joka muistuttaa pieniä nuolia, jotka osoittaa ristin keskikohtaan, jossa taasen on piskuinen punainen rubiini.

Vuosi sitten käytin tuon ristin lisäksi, ehkä vuoden verran tällaista korua;
(https://www.aatma.fi/imgs/muut_tuotteet/koru12.jpg)

Korviksina minulla on yleensä jotain aika pientä kultaista, jossa saattaa ottaa muutama pikku kivi.

Yhteenaikaan käytin vain ja ainoastaan kalevalakoruja ja niitä onkin kertynyt tuonne "lippaaseen" jos jonkinmoista käätyä yms. Nykyään käytän niitä harvemmin.

« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 10:30:38 kirjoittanut *Inanna* » tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 118


Profiili
« Vastaus #36 : 21.02.2007 12:01:55 »

Minä pidän harvoin koruja, joskus kaulassa kiikkuu jonkunlainen riipus, tällä hetkellä mieluisin on kristallisydän. Kihlasormus oli ylitse muiden mutta kadotin sen...muutoin kaikki koruni ovat rakkaita,jokaiseen liittyy jokin muisto. En vain osaa/muista pitää koruja...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 5323



Profiili
« Vastaus #37 : 21.02.2007 13:39:31 »

En itse osaa hirveästi pitää muita koruja kuin korviksia ja nekin samat killuvat korvassa vähintään vuoden putkeen! Grin Mutta joitakin suosikkeja löytyy:

Miun lempikoruni on oikeastaan nahkainen kaulapanta, jossa on puöreitä rinkuloita pitkin matkaa. Pidän siitä ihan hirveän paljon (Tampereen miitissä olleet ovatkin sen nähneet Wink) ja se on niin erityinen, ettö pidän sitä vain erityistilaisuuksissa. Olen saanut sen ystävältäni.

(http://hoopee.fi/images/kaulap_6_rengasta.jpg)

Toinen koru, jota pidän jonkinverran on toisen ystäväni Lyonista, Ranskasta, tuoma hopeinen riipus, jossa arkkienkeli Mikael iskee alas paholaista (tämän kuuluisan puupiirroksen mukaan, josta en tosin nyt löytänyt tähän hätään kuvaa....) Hyvin pieni ja siro koru, usein minulla on se samaan aikaan tuon kaulapannan kanssa.
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #38 : 21.02.2007 13:43:29 »

Minun tärkeimmät koruni ovat isäni antama rippiristi, joka on kaulassani aina, sekä äitini antama 18-vuotissormus, joka on minulle vähintään yhtä tärkeä. Oikeastaan tuo äitini antama sormus kuvastaa jotenkin todella paljon suhdetta äitiini, tai muistuttaa siitä, tuo rippiristi muistuttaa minua oikeastaan enemmän suuremmista voimista, jotka suojelevat (toivottavasti ainakin) minua. Smiley

Muuten käytän kaikkia ihania heliseviä ja kiliseviä koruja, isojaisoja ja upeita kimaltevia roikkuvia korvakoruja mielelläni. Cheesy Kaikki suuri ja näyttävä on koruissa mieleeni.  Tongue Ei ihme, onhan minulla  askendentti harkaCheesy
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #39 : 21.02.2007 15:24:20 »

Kiitos Esmiralda, se on koru jota ei voi pitää aina  :Smiley alkaa painaa (vaikka ei ole iso), mutta lempikoru se tällä hetkellä on  smitten Ennen sitä kannoin pitkässä ketjussa (rintalastan päälle ulottuva) vesimeloniturmaliini kidettä, jonka olin hionut vain toiselta puolta ja toinen puoli oli kide pinnalla. Ja tuotakin ennen on ollut monia koruja...
Kuis usein teil muil vaihtuu vai vaihtuuko?

Ps. toivottavsti en kolauttanut tekstilläni liiaksi, ei ollut tarkoitus... lämmöllä kirjoitin  smitten

Pallaskissa, kiitos sinulle myös... tahdon tulla vahvaksi, mutta en kovaksi... kovat katkeaa tai murtuvat  angel
Kuusirppi korvakoruista tuli mieleen, onko juhla-asusikin hieman hillitti, viileä ja salaperäinen? Nostatko hiukset ylös...?
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 15:26:59 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
aviomies
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 91



Profiili
« Vastaus #40 : 21.02.2007 16:04:17 »

Minun koruni ovat seuraavanlaiset:kaulassani roikkuu pieni kultainen enkeli,korvissa neljät kultaiset pienet ja ohuet renkaat ja sitten vähän erikoiset toisetkin kultaiset korvikset... aivan kuin olisi kuu,sulkia ja silmä jonka sisällä on timantti(en osaa paremmin selittää niiden muotoa...)sitten tietenkin sormukset joita en aina voi pitää käsiongelmieni takia, yhteensä sormuksia on neljä,kihlat(tähtikuvio)ja mummolta perittyjä vanhoja kultaisia sormuksia kaksi.Mutta näistä merkittävin tietenkin vihkisormukseni kultainen ehkä n.3mm leveä jossa viisi timanttia. Mitähä nää musta meinaa? Smiley
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 347


I Love Yuo Mom


Profiili
« Vastaus #41 : 21.02.2007 16:09:09 »

Itselläni on hopeinen suomi-leijona riipus jossa on hopeinen sydämenpuolikas jossa on mieheni nimi  smitten en ole rasisti vaan suomi leijonan tarkoitus on kunnioittaa sodassa kaatuneita ja veteraaneja smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #42 : 21.02.2007 16:37:35 »

Suomi-leijona  smitten merkitsee meillä samaa, ei rasismia. Mieheni vihkisormus on tehty hopeasta, Suomen hopea markasta otettu kukka kuviot sivuille, josta nousee vaakuna mallien taulu ja tähän on laitettu kultaisesta markasta suomi-leijona  smitten saman tapainen, mitä nykyään myydään kultasepän liikkeissä, mutta tässä on käytetty aitoja rahoja ja sen löytyminen oli myös yksi tapaus elämässämme... se ei ole alkuperäinen vihkisormus, se jäi aikojen saatossa pieneksi  Wink tuo sormus on uniikki ja tekijälle arvokas, myi kuitenkin sen meille, vain miehelleni...?
« Viimeksi muokattu: 21.02.2007 16:39:08 kirjoittanut Jaspis » tallennettu
mammamma
Vieras
« Vastaus #43 : 21.02.2007 17:21:28 »


Siis onpa kaunis, kaula kulki pitkästi eteenpäin kun katsoin. Mistähän tuo? Kelttiläisyyttä, viccamaista arvoituksellisuutta, pyhää tietoa koru täynnä.
Ja ilman muuta, avaranmallinen pusero, näkisin mieluummin sen mustana, v-aukkoisena, pitkät kapeat hihat. Hyvä ryhti, varmaan kohennatkin sitä silloin.
Kaulan asento ylväs, kasvot vakaat, rauhalliset, ehkä pehmeät. Näin sinut näkisin tuon korun kanssa. Jos istut junan ravintolassa, sinusta heti näkee, milloin et halua seuraa, mutta varmasti olet luokseenkutsuva juteltavaksi, jos sillä päällä olet.

Olet varmaan aivan eri tilanteessa ja tuulella, kun laitat päällesi tuon toisen korun. En osaa sitä nähdä, tuo äskeinen tuli niin vahvaksi näyksi.  smitten

Jep, kyllä olet ihan oikeasa, että silloin kun tuo eka koru, (jonka löysin samasta kaupasta kuin aikaisemmin ostamani kristallit - se oli PAKKO saada!), on kaulassa, olo on yleensä sellainen, että "katsokaas maailma, mä oon täällä!"  Grin Toi toinen tai joku muu taas sattuu kaulaan "pikkusievällä" tuulella kun asuste tarvii korua mutta on sellainen olo että antakkee mun olla...  Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #44 : 21.02.2007 17:36:22 »

Lainaus
minä pidän kivikoruista,
tällä hetkellä kaulallani roikkuu ystävän lapista tuoma ametisti,
se roikkui seinällä pitkän aikaa enkä osannut sitä käyttää,
sen hopeinen ketju jotenkin häiritsee vieläkin,kultaa mieluummin,

Ehkä kivet todella 'puhuvat' ja sinä 'puhut' niille. Se on varmaankin sitä värähtelevää vuorovaikutusta, jota fyysikot voisi vaikka testata nykyään.
Sen 'puhe' ei aina ole sellaista, jota viitsisi läheltä kuunnella. Sitten kun on tarve. Onkohan koruilla siksi tietyt paikat kehossa, jossa ne haluavat olla?

Lainaus
sitä ennen läpikuultavan kaunis sitriini,
se irtosi kannakkeestaan ja siirryin ametistiin,
myös ystävältä saatu turkoosi on aika ajoin kaulallani kuin myös suuri tiikerinsilmä-sydän,se on ehkä lempparini,hehkuva,
sitä ei voi vaan töissä pitää,

Tässä sinun listassasi se tulee jollakin lailla voimakkaasti esiin.
Ajattele, mitä meillä on vielä hämärän peitossa. Kivien ja esim. chakrojen asiantuntijathan näistä osaisivat paljon enemmän puhua.

Lainaus
avioliiton aikaan pidin häälahjaksi saatua kultaista sydäntä aina ja kaikkialla,sen ketju aina kummasti katkesi miehen ollessa teillä tietymättömillä..

Tämä todistaa jotakin siitä. Siis mielenkiintoista!

Lainaus
vasemmassa korvassa on ollut parikymmentä vuotta pienen pieni kultainen rengas,ystävä sen siihen laittoi eikä sitä pois edes saa,
hammasröntgenissä se aina kummittelee..

Jostakin et halua tässä irtaantua, tai jotakin jäi kesken vielä. Oletko ajatellut?

Lainaus
tuo täysikuun kuunsirppi killui toisessa korvassa parikymppisenä,
tuli vaan mieleen,kun se oli korvassa ja liftasin kouluun,
ja liftikuski sanoi että jos hän ei olisi ukkomies,hän kosisi minua..
jopas nämä herättävät muistoja..

Eli koruilla on usein yhteys myös toisiin ihmisiin, erilaisia herätteitä,
ah, ja näitä ajatuksia ainakin, jos tässä ei nyt niin niitä mielikuvia tulekaan. Jokaisesta korusta voisi varmaan kirjoitta oman tarinansa.

Lainaus
Astuvansalmen akat heiluvat myös aika ajoin korvissani,
se olisi avattareni,jos sellainen minulla olisi,
jousipyssyakka

Nytpä taisin sinut parhaiten 'tunnistaa'! En tosin tunne tuota mallia, mutta kuulostaa tosi vauhdikkaalta. Artemis tuosta tulee mieleen. Onkohan Artemis sinun yksi vahvoista arkkityypeistäsi. 'Pienet' arat ihmiset voivat vähän pelätä sinua päällepäin vahvana näyttävänä tarkkailijana, eivätkä huomaa kuinka reilu ja ymmärtäväinen, jopa lojaali olet.  coolsmiley
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 2 [3] 4 5 ... 32
  Tulostusversio  
 
Siirry: