Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 32
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä korusi sinusta kertoo?  (Luettu 302269 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #120 : 01.04.2007 16:16:03 »

No ei ihme jos miehesi vastustaa kissakorviksiasi, kissa symbolisoi noitaa ja feminista voimaa-kumpi on kampi?  2funny
tallennettu
Petra72
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #121 : 01.04.2007 17:02:12 »

Minun lempikoruni ovat kultainen riipus, jossa roikkuu äitini minulle ostama neliapila. Hänelläkin on omansa, jonka on saanut äidiltään, se meneekin minun pikkusiskolleni, minä sain oman jonka antaa tulevalle tyttärelleni  Smiley

Korvissa on rakkaat kultaiset napit jollain punaisilla kivillä, alhaalla sydämen muotoiset isommat ja oikeassa korvassa ylhäällä pieni ja pyöreä, siinäkin punainen kivi. Nämä sain jo poisnukkuneelta rakkaaltani.

Oikeassa ranteessa on hopeinen sydänketju.. Sydämet muodostavat ketjun ja sitten on yksi isompi sydän, mikä on joskus ollut kullattu  Cool

Nämä ovat sellaisia, että jos joudun ottamaan pois, niin tunnen itseni täysin alastomaksi  idiot2
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #122 : 01.04.2007 18:00:44 »

Petra!

Näen sinut rakastettuna ihmisenä, syntynyt onnellisten tähtien alla, kuten sanotaan. Ja olet varmaan sen arvoinen. Sen huomaa miten annat arvon koruillesi juuri ihmisten kautta, jotka ovat ne sinulle antaneet.

Äiti varmaan näki sinut myös herkkänä, sydän täynnä toivoa, uskoa ja rakkautta, ja halusi antaa sinulle luonnon suojelevaa voimaa, neliapilat onnen tuojana.

Punainen ja pieni, tiivistetty sanoma rakkaudesta!

Sydänchakrasi varmasti toimii hyvin, se on avoin, rakastettu ja rakastava! Älä unohda sen voimaa, mitä se ympärille voi hehkua ja antaa!  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Petra72
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 50



Profiili
« Vastaus #123 : 01.04.2007 20:42:10 »

Petra!

Näen sinut rakastettuna ihmisenä, syntynyt onnellisten tähtien alla, kuten sanotaan. Ja olet varmaan sen arvoinen. Sen huomaa miten annat arvon koruillesi juuri ihmisten kautta, jotka ovat ne sinulle antaneet.

Äiti varmaan näki sinut myös herkkänä, sydän täynnä toivoa, uskoa ja rakkautta, ja halusi antaa sinulle luonnon suojelevaa voimaa, neliapilat onnen tuojana.

Punainen ja pieni, tiivistetty sanoma rakkaudesta!

Sydänchakrasi varmasti toimii hyvin, se on avoin, rakastettu ja rakastava! Älä unohda sen voimaa, mitä se ympärille voi hehkua ja antaa!  smitten

Siihen pyyteettömään rakastamiseen pyrin, ihanaa että välittyi näin positiivinen kuva  smitten
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #124 : 01.04.2007 21:11:41 »

Hei! Vai musta kissa ja soikea muoto!

Noin äkkikseltään tulee heti mieleen naisen voima! Musta kissa tarotkorteissa on tuntematon, sisäinen aarre, jota ei tulisi kovin tuoda esiin, vaan pitää tallessa, piilossa, kuitenkin olla tietoinen siitä ja ottaa esiin kun on tarvis. Näkisin sen juuri feminiinisenä voiman symbolina, jopa noitamaisena.  Grin

Ja eihän miehet tykkää sellaisesta. He haluavat nähdä naisensa herkkänä, pienenä ja olkaansa nojaavana.
Soikean muodon näen itsenäisyyttä ja omaa tilaa hakevan muotona.

No ei ihme jos miehesi vastustaa kissakorviksiasi, kissa symbolisoi noitaa ja feminista voimaa-kumpi on kampi?  2funny

Vieläköhän onnistuisi piilottaa itsenäisyys? Vaikka onhan miehiin jo vuosituhannet uponnut nämä naisten kikat. Minä vaan aattelin, että nykyaikana voisi jo jättää kikkailut ja olla rehellisesti oma itsensä. Ei tuo ukkokulta kyllä uskoisi, jos ryhtyisin kehräämään kuin kissa vieressä. Taidan sittenkin pitää korvikseni.   Wink     Grin
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #125 : 01.04.2007 21:25:37 »

Small!

Ehdottomasti!  Grin
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #126 : 02.04.2007 11:43:04 »

Lempikoruja on aika niukasti, sillä olen aika huono käyttämään minkäänlaisia koruja. Nenäkorustani, pienestä timantista, en suostu luopumaan. Minulla roikkuu oikeassa korvassa hopeasta tehty sulka. Vasemmasta korvasta olen antanut reiän umpeutua rauhassa. Kaulakoruista suosikikseni on noussut isompi hopeinen risti johon on upotettu mustia ja punaisia pieniä kiviä. Kuitenkin kaulassani roikkuu aina sudämenpuolikas jossa lukee rakkaani nimi. Sitä en voi ottaa pois, sillä tunnen itseni orvoksi ilman sitä. Hopeinen sydän hopeaketjussa.
« Viimeksi muokattu: 05.04.2007 12:15:53 kirjoittanut Illusiana » tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #127 : 02.04.2007 14:53:59 »

Illusiaanalla!

Ensinnäkin nämä uudenajan korupaikat! Se että etsitään 'uusia tiloja ja paikkoja', on minusta hyvä.
Se, että entistäkin näkyvämmäksi laitetaan korun paikka, jopa 'tunnettavaksi', osoittaa oma tarinaansa.

Minä tulkitsen tämän näin:

Se että korut eivät ole enää vallanmerkki eikä edes rikkauden merkki, kuten vyötäröllä ja rinnan päällä raskaasti roikkuvat käädyt, tai ranne-ynnä kaulakorut kuin kahledittuna tiettyyn yhteiskunnan osa-alueeseen, on tosi terveellistä.

Toisaalta silläkin, että koru kimaltelee kulmakarvassa, nenässä tai jopa huulissa, näen merkityksellisenä. Jopa niin, että toisen katse suunnataan rehellisesti kasvoihin, ei kasvoista pois. Tämän päivän nuori haluaa olla sieluinensa mukana (kasvothan kertovat mielen ja sielun) rehellisesti ja avoimesti vuorovaikutussuhteissa. 'Katso mitä minun ilmeeni ja oloni kuvastavat kasvoistani'-äänellä. 'Ja tule sitten luokseni'. Nuoret haluavat olla oma itsensä, tuoda esiin myös sisimpänsä eikä peittää sitä eri rooleihin, vaikka senkin he tekevät (ehkä molemmat hyviä yhdessä).

En tiedä mitä sinä, Illusiaana, tästä ajattelet, ja mitä muut.  coolsmiley Kertokaa ihmeessä!

Tuo sulkahan on aivan ihana. Se on sinun sielusi henkäys, kevyt ja herkkä. Pidä mielesikin sellaisena. Ei käy kipeään, vaikka tipahtaa korkeammaltakin. Oikea korva, oikea aivopuolisko, eikö se painotakin taiteita ja intuitiota. Hyvä!

Ja kaulakorusi symboloi suhdetta toiseen ihmiseen.

Näin juttelee Esmiralda  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #128 : 02.04.2007 16:08:13 »

Voi hyvänen AIKA! Vasta tuosta Illusianan viestistä (ja Esmiraldan vastauksesta) tajusin, että omasta aiemmasta viestistäni unohdin aivan tykkänään, että minulla on AINA nenässäni pienenpieni hopeinen rengas, vasemmassa sieraimessa. Se on ollut siinä vuodesta 1990... Jolloin se jopa herätti ihmetystä  :Smiley, ei ollut niin tavallista kuin nykyään.

Hmm, olenkohan tiedostamattani huutanut "Katso minua! Näe minut!"
...Saattaa hyvinkin pitää paikkansa. 
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #129 : 04.04.2007 20:50:02 »

Rakkain koruni on muorilta lahjaksi saatu Vanamon hopeakääty, jossa on makeanveden helmiä. Koru on siis ketju, jonka voi laittaa vaikka ranteeseen ja pukea kaulalle monella eri tavalla.

Tässä muutama viikko sitten luulin hukanneeni korun ja voi hyvänen aika sitä ahdistusta ja surua!  Cry Onneksi koru kuitenkin löytyi ihan kotoa, kylläkin hyvin erikoisesta paikasta, nimittäin oli päässyt sujahtamaan kynäpurkkiin.  Smiley En luopuisi tuosta ikuna!  smitten
« Viimeksi muokattu: 04.04.2007 20:52:17 kirjoittanut Tulikukka » tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #130 : 04.04.2007 22:36:47 »

Ah, huomaanpa heti, että nimesi on Tulikukka, ja voin kuvitella sen temperamenttisen ahdistuksen, minkä koit, et tainut aivan hiljaa olla. Siis kuvitteluani.  Wink

Joten tuliselle luonnollesi sopii hyvin viilentävä hopea ja rauhoittava uskonnollinen symboli. Helmet muistuttavat sinua siitä että elämä on aina hioitumista, tunteethan sitä hioo ja sen symbolina helmi valmiina, valaistuneena säteilemään joka taholle.  smitten

Pidä se tallessa! Muorisi taisi tuntea sinut hyvin.
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #131 : 05.04.2007 09:40:12 »

Minulla oli vielä n.6v sitten koruja kuin joulukuusessa, nykyisin olen ns. riisuttu versio entisestä.  coolsmiley

Ehdottomasti rakkaimmat koruni ovat isäni ja isoisäni vihkisormukset smitten,
jotka ovatkin samassa sormessa sulassa sovussa (pienennyttämään toki jouduin)

Sitten on Kalevalan Kaupunki sormus, tämä oli haaveenani hyvin nuoresta asti ja
viimein vein kaikki killuttimeni romukultana kultasepälle ja ostin tämän aarteen.

Vanhoista koruistani säästin ainoastaan yhden kaulaketjun jossa roikkuu äitini
vihkisormus ja kummitätini aikoinaan bismark-ketjuun ostama Vangittu helmi,
toisessa korvassa on ohut ketju, joka on pujotettu kaikista kolmesta reiästä läpi.
Niinsanottu pirun nyrkki-sormus jäi myös viemättä romuksi, se jotenkin kuuluu
imagoon  Huh
tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Illusiana
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 72


I picture your face at the back of my eyes


Profiili
« Vastaus #132 : 05.04.2007 12:26:59 »

Toisaalta silläkin, että koru kimaltelee kulmakarvassa, nenässä tai jopa huulissa, näen merkityksellisenä. Jopa niin, että toisen katse suunnataan rehellisesti kasvoihin, ei kasvoista pois. Tämän päivän nuori haluaa olla sieluinensa mukana (kasvothan kertovat mielen ja sielun) rehellisesti ja avoimesti vuorovaikutussuhteissa. 'Katso mitä minun ilmeeni ja oloni kuvastavat kasvoistani'-äänellä. 'Ja tule sitten luokseni'. Nuoret haluavat olla oma itsensä, tuoda esiin myös sisimpänsä eikä peittää sitä eri rooleihin, vaikka senkin he tekevät (ehkä molemmat hyviä yhdessä).

Kyllä se on aika lailla juuri noin, kuten itse sanoit. Olen huomannut sen, että vaikka en itse enää huomaa korua, ihmiset katsovat enemmän herkästi minua kasvoihin, liekö se juuri korun ansiota? Ajattelin, kun tuon lävistyksen pari vuotta takaperin otin, että saan tasapainon kasvoihini, kun kerta sulka on intuitioni ja taiteeni kuva, olkoon toisen puoleni kuva pieni kivi.

Olen kuitenkin huomannut sen, että oli lävistyskoru pieni ja sievä tai suuri ja huomiota herättävä, viesti jonka minä haluan muille lähettää muttuu ristiriitaiseksi lävistykseni kanssa. Kummastelen sitä hiukan, koska herkästi voin situa uusia tuttavuuksia bussipysäkillä arjessa. Silti sellainen lämmin olemukseni saa terävän kärjen kun huomataan vain yksi korvakoru, punaiset hiukset ja nenässä koru. Toisaalta kummeksun sitä, toisaalta se on mielestäni kiehtovaa.  Smiley
tallennettu

Aurinko Kaksonen
Kuu Härkä
Nouseva Kalat
Merkurius Härässä
Venus Oinaassa
Mars Kaloissa

~Valkoinen Kosminen Maailmojen Sillanrakentaja
~Tuuli
~Hevoskastanja
~Anubis

(http://i44.photobucket.com/albums/f1/Usvatar/hug.gif)
Tulikukka
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 250



Profiili
« Vastaus #133 : 05.04.2007 13:50:28 »

Esmiralda: En todellakaan ollut hiljaa! Armoton mellastus ja noituminen käynnissä kun huomasin ettei rakas koruni olekaan tallella...  Grin
tallennettu

We have got two gifts,that we should use as much as possible:
the sense of humore and the imagination.
The imagination replaces that what we are not and the sense of humor
helps us to accept that what we are.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #134 : 06.04.2007 21:36:59 »

Toisaalta silläkin, että koru kimaltelee kulmakarvassa, nenässä tai jopa huulissa, näen merkityksellisenä. Jopa niin, että toisen katse suunnataan rehellisesti kasvoihin, ei kasvoista pois. Tämän päivän nuori haluaa olla sieluinensa mukana (kasvothan kertovat mielen ja sielun) rehellisesti ja avoimesti vuorovaikutussuhteissa. 'Katso mitä minun ilmeeni ja oloni kuvastavat kasvoistani'-äänellä. 'Ja tule sitten luokseni'. Nuoret haluavat olla oma itsensä, tuoda esiin myös sisimpänsä eikä peittää sitä eri rooleihin, vaikka senkin he tekevät (ehkä molemmat hyviä yhdessä).

Kyllä se on aika lailla juuri noin, kuten itse sanoit. Olen huomannut sen, että vaikka en itse enää huomaa korua, ihmiset katsovat enemmän herkästi minua kasvoihin, liekö se juuri korun ansiota? Ajattelin, kun tuon lävistyksen pari vuotta takaperin otin, että saan tasapainon kasvoihini, kun kerta sulka on intuitioni ja taiteeni kuva, olkoon toisen puoleni kuva pieni kivi.

Olen kuitenkin huomannut sen, että oli lävistyskoru pieni ja sievä tai suuri ja huomiota herättävä, viesti jonka minä haluan muille lähettää muttuu ristiriitaiseksi lävistykseni kanssa. Kummastelen sitä hiukan, koska herkästi voin situa uusia tuttavuuksia bussipysäkillä arjessa. Silti sellainen lämmin olemukseni saa terävän kärjen kun huomataan vain yksi korvakoru, punaiset hiukset ja nenässä koru. Toisaalta kummeksun sitä, toisaalta se on mielestäni kiehtovaa.  Smiley

Hyvä huomio!!

Terävä kärki voi olla terävä totuus. Neutraaliin ihmiseen on aina helpompi tutustua kuin sellaiseen, joka julkituo persoonaansa. Seuraapa joskus tilannetta. Iso joukko vieraita ihmisiä. Ihmiset hakeutuvat usein sen 'tavallisen' tai itsensä oloisen seuraan. Jos sinun seuraasi tulee joku, voit olla varma, että nyt jotakin voi loksahtaa. Tai sitten kukaan ei 'tohdi' kääntyä puoleesi. Haittaako se sinua?

Joskus jopa tiedostamattaan ihminen tekeytyy erilaiseksi tai itsekseen juuri sen vuoksi, että välttyisi niiden ihmisten seurasta, jotka ovat 'kuivia' eivätkä kiinnosta.

Tietenkin tämä 'nykymuoti' voi symbolisoida myös varoituksen: Älä tule minua liian lähelle tai lähelle ollenkaan!

Mutta .... nakkelin rennosti vain nyt-ajatuksia tulemaan!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sivuja: 1 ... 7 8 [9] 10 11 ... 32
  Tulostusversio  
 
Siirry: