Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä korusi sinusta kertoo?  (Luettu 302201 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #165 : 12.04.2007 16:37:03 »

Muuten, onko ketaan joka pitaa kuunkivesta. Itse rakastan tata kivea koska siita saihkyvat sateenkaaren varit.
Eihan kuivateta ihanaa topic'kia!
ps. kivat varit Artemisun koruissa...ja tosiaan miksei tullut mieleeni ladybird'lle turmaliini(punaisia kivia on sadoittain)ja turmaliinia ei yleensa hiota sarmeihin ja koska se on kaunis sileanakin.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #166 : 12.04.2007 16:48:51 »

Muuten, onko ketaan joka pitaa kuunkivesta. Itse rakastan tata kivea koska siita saihkyvat sateenkaaren varit.
Eihan kuivateta ihanaa topic'kia!
ps. kivat varit Artemisun koruissa...ja tosiaan miksei tullut mieleeni ladybird'lle turmaliini(punaisia kivia on sadoittain)ja turmaliinia ei yleensa hiota sarmeihin ja koska se on kaunis sileanakin.

Voiih! Sehän on horoskoopeissa ravun kivi! Kas kun olen rapu ja olen aina tuohon kiveen törmännyt, muutenkin kun olen kuuihminen, kuu kaloissa.

Ja olen tuota kiveä etsinytkin, en suoranaisesti kysellyt, kun tuntuu että rahat ovat aina vähissä.

Mutta kyllä kiinnostaisi!

Diamond! Kerro lisää siitä! Miten sitä koruissa pidetään yleensä? Mihin paikkaa se minulla sopisi?

ps. Ei todellakaan ole tarkoitus lopettaa tätä topikkia! Kysykää vain lisää, kyllähän minä juttelen ummet ja lammet ja toiset sitten lisää.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #167 : 12.04.2007 17:00:20 »

Kuunkivi symbolisoi muutoksia ja halua muutoksiin. En tieda mihin se pitaisi laittaa-kait mihin kukin haluaa.Symbolisoi myos hedelmallisyytta ja hyvaa onnea kaupoissa, niin todella ravun merkin kivi.
Minulla on kaksi sormusta kuunkivesta ja se kivi on kulkenut perheessamme jo vuosisatoja. Sateenkaaren varit heijastavat chakroja ja auttaa niita kulkemaan vapaasti...ja silloinhan energiat mahdollistavat uusia tuulia.  smitten
« Viimeksi muokattu: 12.04.2007 17:14:26 kirjoittanut diamond » tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #168 : 12.04.2007 17:53:19 »

En ole koskaan ostanut itselleni koruja, vain tarvittavaa rihkamaa tanssiasuihin.

Nyt minulla voisi olla vähän varaa siihen. Onkohan kuukivi kallsta?

haaveilee Esmiralda

ps. Kuka viitsisi tulkita minulle tällaisi mielihaluja?  knuppel2
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Sissis
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 300



Profiili
« Vastaus #169 : 12.04.2007 18:40:52 »

Tällaisia löysin kuukiveen liittyen

"Vahvistaa intuitiota ja naisellisuuden energiaa. Luo yhteyden kuuhun ja sen kertomaan tietoon."
http://www.harmoniahuone.com/shop/product.php?productid=147

"Kuukivi on onnekkaan rakkauden kivi, rauhoittava ja itseään tutkiskeleva. Se auttaa myös tunteiden vapauttamisessa."
http://www.energiakeskus.com/tuotteet/kivet-hoitokivet-1.php
http://www.energiakeskus.com/energiasivut/kiviterapia-kivien-voimat-4.php

Täältä sitten löytyy jos on intoa itse suunnitella ja tehdä..
Nytpä tiedän kuinka ilahdutan kummityttöäni  Smiley
http://www.anhelmi.fi/epages/Kaupat.axl/?ObjectPath=/Shops/Anhelmi/Products/5012

tallennettu

aurinko &  kuu Leijona
nousu &  merkurius Rapu
venus Neitsyt
mars Skorpioni
Tuli-Vuohi
Keltainen Spektraali Siemen

http://kuutarha.nettisivut.fi/
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #170 : 12.04.2007 20:19:41 »

Nain naita vihjeita. Tosiaan kuunkivi hinnat vaihtelevat 5 Eurosta tuhansiin euroihin. Poikani toi Tiibetista hopeasormuksen joka maksoi 5 euroa, mutta mina kylla tarkoitin oikein maitomaisen valkoista puhdasta kuunkivea jossa auringossa sateilevat kaikki sateenkaaren varit, ei ainoastaan sinertava kuten eraassa  Sissis topic'lla kerrottiin(muistuttaa valkoista opaalia hiukan) ja silloin hinnat ovat ihan erilaisia ja yleensa ne on istutettu kultaan.Tietysti kulta ja kiven paino on hinnassa otettava huomioon.
Jos sinulla on kultaketju, voit saada kivankokoisen riipuksen siihen muutamalla sadalla eurolla(riippuu koosta ja kullan painosta)pienikokoiset halvemmalla.
Osta ihmeessa jos olet rapu!
Tosiaan unohdin mainita etta kuunkivi on erittain hyva intuution energiaa tuovana.
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #171 : 12.04.2007 20:27:41 »

Kiitos hirveästi!

Aivan kuin olisin lahjan saanut.  smitten

Mutta nyt tämä tyttö alkoi haaveilemaan kuukivestä tai kuukivikorusta! Kerron kun sen löydän!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Pallaskissa
Astro-nauttija
****
Viestejä: 920



Profiili
« Vastaus #172 : 12.04.2007 20:47:55 »

Kissa rakastaa kuukiveä, onhan se minulle nousu-Rapuna "oma" kivi. Vuosia, vuosia sitten ostin erään pienen kaupungin perinteikkäästä kultasepänliikkeestä useita vanhoja sormuksia, 50-, 60-, ja 70-luvuilla liikkeen edellisen sukupolven kultasepän tekemiä hopeisia. Yksi näistä on kuukivisormus, jossa on sellainen maitomaisen sinertävä, mutta valossa muitakin värejä paljastava kivi.

Nykyään käytän harvoin ja harkitusti sormuksia, ennen minulla oli tapana kantaa suuria ja näyttäviä sormuksia useita kerrallaan käsissäni.
tallennettu

aurinko vaaka
kuu kalat
askendentti rapu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #173 : 12.04.2007 21:27:10 »

Mielenkiintoista Pallaskissa!

Kissanainenhan se minäkin. Pari vuotta sitten oli niitä kolme, vanhuuttaan autoimme vähän rajan taakse, Iidan viimeksi 2o-vuotiaana. Ja arvaapa. Kun katselen sinun avatartasi, on kuin Eemeli-kissa siitä minua katselisi.
Hänkin jo 13-vuotias. Ihana kaveri!

Mutta siis kissatkin. Kyllä kyllä, se pitää hankkia!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Eileithyia
Astroholisti
*****
Viestejä: 1236


Jebah


Profiili WWW
« Vastaus #174 : 13.04.2007 11:38:51 »


ps. Artemisu, omistatko nuo kuvan korut? Halusitko jotain niistä tietää lisää. Tässä yksi toinen gelttiläisyyden ihailija, pidän Irlannista!

Kumpa omistaisinkin! Sen tiedän ainakin, että tuo viimeinen taitaa olla Arianrhodin symboli..
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #175 : 13.04.2007 12:40:54 »

Käytän paljon sormuksia, hopeiset ovat lemppareitani. Ne ovat yleensä näyttäviä ja hankittu reissuiltani.
Ranteissani, molemmissa on korut, toisessa meripihkahopea ketju ja toisessa massiivisempi rihakama koru. Kaulassani on aina hopeariipus. Korvissa käytän milloin mitäkin, tykkään isoista hopeisista korvakoruista. Nilkassani on hopeaketju.
Kesällä tykkään käyttää varvaskoruja  Smiley
Korut on kivoja  smitten
tallennettu
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #176 : 13.04.2007 16:17:54 »

No voi sun sentää  tickedoff "tiedosto liian iso"
Piti pistää kuva tekemästäni sormuksesta, jossa on kuukivi  smitten Sitä on muuten vaikea saada hienona sinertävän hohtavana... tietty rahalla saa, mutta  Shocked jokin raja siinäkin on mitä maksan raaka kivestä  police
No, tämä oli myös kirjastossani...
Kuukivi - väri maitomaisen valkeasta persikansävyyn ja läpikuultavan sinertävään (arvostetuin väri ja vaikein saada), silkki kiilto ja miellyttävän pehmeä värähtely. Perinteisesti kuukiveä pidetään naistenkivenä ja se saattaa auttaa ymmärtämään omaa luonnonrytmiä paremmin ja näin tasapainottaa  smitten
Se suojelee matkoilla, antaa rohkeutta aloittaa uusia ihmissuhteita ja paljastaa kantajaansa kohdistuvat pahat aikeet.
Kasvavan kuun aikana ripustaisin kuukiven kaulaani vahvistamaan fyysistä kehoa ja rohkaisemaan rakkaudessa.
Täyden kuun aikaan ranne- ja nilkkakorut kuukivestä tasapainottaisivat nestetasapaino ja synnyttää romantiikan kaipuun  angel
Vähenevän kuun aikaan korvakorut ehkäpä... kuukivi silloin tasapainottaa henkistä puolta, lisää telepaattisia kykyjä ja selvännäköä.
Uuden syntyvän kuun aikaan kuukivi otsalla auttaa muistamaan oikeasti tärkeät asiat ja päästämään irti niistä asioista mitä ei tarvita  :Smiley
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #177 : 13.04.2007 17:36:53 »

Voi kiitos Jaspis!

Ja Artemis, palaan paremman ajan kanssa!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #178 : 13.04.2007 18:13:00 »

Voi kiitos Jaspis tiedosta.
Ilmeisesti eri maissa on eri hintoja, koska minulla on myos yksi taalta ostettu sormus jossa on juuri tata hienoa sinertavaa 3 isoa kivea aavistuksen verran violettiin savyyntyvaa ja se ei ollut kallis, mutta valkeat maitomaiset ovat kalliita(sateenkaari)taytyis ostaa kuukivi korvikset jos intuutio lisaantyis...
tallennettu
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #179 : 13.04.2007 18:49:52 »

Tässä ketjussa on ollut niin kauniita koruja, että en osaa edes kommentoida  mitä tuovat mieleen. No: ainakin hyvää oloa Grin
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
Sivuja: 1 ... 10 11 [12] 13 14 ... 32
  Tulostusversio  
 
Siirry: