Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 32
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä korusi sinusta kertoo?  (Luettu 301973 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #285 : 12.04.2011 22:59:30 »

Joo, ei tarvitse tehdä tulkintoja jos on surullinen tilanne päällä, voimia sinulle Esmiralda!

Minulla on kaulassa kultainen ketju jossa kultainen risti ja enkeli, sain korun 30 v lahjaksi ystäviltä. Yhdessä vaiheessa minulla oli tuon korun tilalla ovaalinmuotoinen kristalli kaulassa. Tosin tulee aikoja jolloin en käytä mitään. Sormuksia en ole käyttänyt ainakaan 8 vuoteen ja korvissa on joskus helmet, ei muuta.

Kulta kuvaa lämpöä ja sopii mielestäni sellaiselle hillitylle ja ehkä vähän hiljaisemmallekin. Kulta korostaa ja antaa itsevarmuutta. Ystäväsi varmaan tunsivat sinua, kun päätyivät ristiin ja enkeliin.
Ja itse annoit heille arvoa, kun vaihdoit sen tuohon kristalliin, minkä sitten ehkä itse olit itsellesi hankkinut.

Kun ei kaipaa koruja, ei tarvitse itseänsä korostaa. Tai sitten antaa vaatimattomuuden kaunistaa, sillä vaatimattomuudessa kirkastuu muuta, joka on varmasti koruja kauniimpaa. Mikähän sinua saa väliin tarttumaan sitten koruihin? Sitä voit miettiä. Onko niillä merkitystä sinulle itsellesi vai sillä mitä haluat muille niillä kertoa?
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #286 : 12.04.2011 23:04:20 »

Minulla on aina kummilta lahjaksi saatu kasvua symboloiva koru, sekä samassa ketjussa roikkuva savukvartsi. Toisena koruna on aina eräänlainen ystävä koru, palapelinpala, jollaisia on monella tärkeällä ystävälläni.  smitten Ylipäänsä rakastan koruja, erityisesti erilaisia ristejä on usein kaulassa vaikkeivat ne minulle symboloikkaan uskoa.

Palapelikoru? Sellaista en ole ennen nähnytkään. Sen merkityksen tiedät vain sinä ja ystäväsi. Hauska idea.

Minustakin on ihana nähdä kuinka mukavasti nykyään koruja käytetään. Niillä korostetaan vaatetusta ja ne ovat virkistäviä. Hyvää niissä on myös se, että usein ne ovat uniikkeja, käsin tehtyjä. Niissä on myös huumoria.

Risti voisi symbolisoida myös tien risteyksiä. Josta taas tulee mieleen sinussa ehkä jonkinlainen seikkailunhalu, uteliaisuus ja aina vain jonkin uuden tenho. Et kulje laput silmäkulmillasi vain yhtä suoraa tietä.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
mc82
Astro-nauttija
****
Viestejä: 872


Lunar Leo - GROARRR!!!


Profiili
« Vastaus #287 : 13.04.2011 10:26:17 »

Kiitos, kiitos, kiitos, Esmiralda smitten  Ihana tulkinta, kyllä lämmitti lukea näin harmaana aamuna Cheesy

Muoks. Kirjoitushärö - anteeksi Esmiralda, kirjoitin nimesi väärin Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 19.04.2011 11:29:42 kirjoittanut mc82 » tallennettu

Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies
Kuu 7 Leijona
Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris
Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni
Pluto 8 Vaaka
Chiron 3 Härkä
Vesta 1 Vesimies
Vertex 7-PF 7 Neitsyt
Noususolmu 6 Rapu
AC Kauris (DC Rapu)
MC Jousimies (IC Kaksonen
Pia Koukila
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 17



Profiili
« Vastaus #288 : 13.04.2011 23:19:41 »

Hei, tämähän on jännittävä juttu, joten osallistun siis minäkin.

Minulla on paljon koruja ja lempikoruni vaihtelee, mutta tällä hetkellä se on teräksinen Nomination rannekoru joka vaaleanpunainen ja jossa on kolme kiveä, rakastamani ametisti sekä turkoosi ja lapis lazul. Pidän koruani vasemmassa ranteessa varsinkin selvänäköistuntoja tehdessäni.

Toinen koru joka on minulle rakas on vihkisormukseni, se on kultaa, siinä on kaksi pienenpientä timanttia molemmin puolen siroa tummansinista safiiria. Safiiri on myös lempikiveni jalokivistä. Sormus on erittäin siro, silti siihen kiinnittää huomiota sillä sekä timantit että safiiri säihkyvät valossa.

Nyt jään innostuneena ja kiinnostuneena odottamaan, mitä nämä korut sinun mielestäsi kertovat minusta.
Kiitos jo etukäteen.

Pia
tallennettu

Valoon on monta tietä mutta jokaisessa tienviitassa lukee; Rakkaus.
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #289 : 14.04.2011 10:38:45 »

Kiitokset Esmiraldalle.

Korvaperhoseni tosin hukkui yhtenä yönä, kun nukuin. Nyt samalla paikalla korvanöehdellä on koristeellinen, kukkaa muistuttava nappikorvakoru, jossa on vaaleansininen kivi. Siitä kivestä en tiedä, sillä olen saanut korvakorut joskus monia vuosia sitten äidiltäni lahjaksi. Kivi on keltakultaisessa upotuksessa ja kiven väri muistuttaa pilvetöntä kesäistä poutataivasta.
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #290 : 16.04.2011 12:28:36 »


     smitten smitten

Huomenta rakas ystävä, Esmis!
Elämä otti minut niskalenkkiin ja heitti mahalleen. Auvoista aikaa kesti n. puoli vuotta. Sain joululahjaksi teräksisen "kananrenkaan", jota pidin kuukauden verran. Sitten lensivät sekä mies että rengas.
Nyt kuljen kahden terässormuksen kanssa (ENERGETIX-magneettikorut) molemmissa nimettömissä. Toinen on 7mm leveä ja toinen 5mm kuin pikkutimanteilla päällystetty (synteettisiä kiviä). Päivällä käytän lisäksi molemmissa ranteissani ohuita magneetti-teräs-renkaita. Tuli tuossa mieleen, että onko nyt vahvistumisen aika?
Kelloa tarvitsen jatkuvasti työssäni. Melkoista minuuttipeliä! Korvissa nytkin pienet aidot timantit.

Hyvää Pääsiäisen aikaa ja lepotaukoa työstä!  smitten
Halein Evea

Voi Evea-ystävä, sinua renkainesi! Miksi tarvitset 'kahleita' välistä? Orjuuttamisen ihanuudessa on omat puolensa, avautua ja antautua jollekin, jonkin virran vietäväksi ja nähdä mitä elämä antaa. Näin pitää välillä tapahtua. Sitten teet kahleesi itsekin, voimaantuaksesi? Ehkä tarvitset vankkaa itsekuriakin, tiedät varmaankin itse, miksi. Mielen hallintaan? Elämän kaaoksessa pystyssä pysymiseen? Ja kellokin vielä. Minulla ei ole kelloa ollut vuosiin. Luotan, että ympäristöstäni aina jokin kello löytyy. Ajelehtimista se!

Timantti on kovaa ja loistaa! Jossakin haluat loistaa, etsiä merkityksiä ja tarkoituksia, elämän sisältöä. Timantti on kuin tarkka silmä. Katselehan sinäkin ei vain tarkasti vaan myös avoimin silmin ympärillesi, kuuntele ja mieli mitä kohtaat!
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #291 : 16.04.2011 12:36:59 »

Hei, tämähän on jännittävä juttu, joten osallistun siis minäkin.

Minulla on paljon koruja ja lempikoruni vaihtelee, mutta tällä hetkellä se on teräksinen Nomination rannekoru joka vaaleanpunainen ja jossa on kolme kiveä, rakastamani ametisti sekä turkoosi ja lapis lazul. Pidän koruani vasemmassa ranteessa varsinkin selvänäköistuntoja tehdessäni.

Toinen koru joka on minulle rakas on vihkisormukseni, se on kultaa, siinä on kaksi pienenpientä timanttia molemmin puolen siroa tummansinista safiiria. Safiiri on myös lempikiveni jalokivistä. Sormus on erittäin siro, silti siihen kiinnittää huomiota sillä sekä timantit että safiiri säihkyvät valossa.

Nyt jään innostuneena ja kiinnostuneena odottamaan, mitä nämä korut sinun mielestäsi kertovat minusta.
Kiitos jo etukäteen.

Pia

Hei Kermasusi-Pia, en ole vielä sinua jututtanutkaan, olet uusi täällä!

Tulee noista koruistasi mieleen ensimmäiseksi innostuneisuutesi moneen asiaan, elämän ahnehtija, energinen ja valmiina moneen asiaan, lähtötilanteessa kuin pesäpallokentällä.

Ei taida riittää yksi juttu, vaan pitää olla monta rautaa tulessa (tuo rannerenkaasi tuossa). Haaveitakin paljon, tuo vaaleanpunainen. Olet tutustunut kiviinkin, haluat tietää asioita, tunnistaa.
Myös henkistä puolta elämästä näköjään. Vaaleanpunainen voisi kertoa myös hakuisuudesta nöyryyteen, sinulla on tieto sen sisällöstä elämässä.

Kulta on 'painava väri', omistavainen, sinetöity jotakin, lämmin, jopa kuuma. Safiiri tulee esiin viilentävänä, kuin tarkkana silmänä. Uskon että se auttaa sinua pitämään kiinni omasta tahdostasi.

Muu ei nyt tule mieleen. Hyvää kevättä!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #292 : 16.04.2011 12:41:16 »

Kiitokset Esmiraldalle.

Korvaperhoseni tosin hukkui yhtenä yönä, kun nukuin. Nyt samalla paikalla korvanöehdellä on koristeellinen, kukkaa muistuttava nappikorvakoru, jossa on vaaleansininen kivi. Siitä kivestä en tiedä, sillä olen saanut korvakorut joskus monia vuosia sitten äidiltäni lahjaksi. Kivi on keltakultaisessa upotuksessa ja kiven väri muistuttaa pilvetöntä kesäistä poutataivasta.

Kauniilta kuullostaa korusi! Se tuo kesän mieleen ja unelmat! Jotta unelmat kantaisi, haluaisin muistuttaa kaikkia korvakorujen kantajia siitä, että korvalehti on hyvin herkkää aluetta. Joskus ja ehkä aika useinkin kannattaisi ottaa korvakorut pois, puhdistaa alue ja tehdä kunnon sormihieronta koko korvalehdille reilun minuutin tai parinkin ajan. Siis hieroa korvalehtiä ylös-alas-ylös ja jopa venytellä niitä vähän. Ja antaa yön yli levätä ilman koruja.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Fawnette
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 148



Profiili
« Vastaus #293 : 16.04.2011 20:42:57 »

Itselleni tärkeitä koruja on kaulakoru, jossa on yksinkertaisesti vain yksi valkoinen sulka. Toinen, mistä pidän on avain-kaulakoru, sellainen vanhanaikainen avain jonka olen vain laittanut ketjuun. Kolmas tosi tärkeä ja merkityksellinen on lusikka-korvakoru.  Cheesy Sellainen vanhanaikainen teelusikka jonka "lusikkaosasta" ja varresta on tehty korvikset. Varsiosasta tehty korvis on kadonnut, mutta tärkeämpi puoli, eli se varsinainen "lusikkaosa" onkin rakkaampi.  smitten
tallennettu

aurinko vesimies
kuu  askendentti neitsyt
merkurius  venus  mars saturnus neptunus uranus kauris
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #294 : 16.04.2011 22:30:15 »

Itselleni tärkeitä koruja on kaulakoru, jossa on yksinkertaisesti vain yksi valkoinen sulka. Toinen, mistä pidän on avain-kaulakoru, sellainen vanhanaikainen avain jonka olen vain laittanut ketjuun. Kolmas tosi tärkeä ja merkityksellinen on lusikka-korvakoru.  Cheesy Sellainen vanhanaikainen teelusikka jonka "lusikkaosasta" ja varresta on tehty korvikset. Varsiosasta tehty korvis on kadonnut, mutta tärkeämpi puoli, eli se varsinainen "lusikkaosa" onkin rakkaampi.  smitten

Onpas mielenkiintoisia koruja!! Tiedätkös...valkoisesta sulasta tuli heti mieleen 'yksisarvinen'. Ehkä sinuakin kiinnostava taruolento, joiden sanotaan palaavan takaisin Maahan jättäen jälkeensä valkoisia höyheniä. Sulka kuitenkin kuullostaa vapauden tavoittelulta, ehkä viihdyt irrallisuudessa, kevyessä olotilassa, missä ei ole raskaita vastuita eikä riippuvuussuhteita. Tai sitten osoitat tarpeesta lentää välillä omille teillesi.

Lusikka? Taidat olla aika kekseliäs ja omaperäinen, et pelkää erottua joukosta. Vaikka ehkä oletkin ujonpuoleinen. Lusikka tuo mieleen elämää pieninä annoksina. Taidat olla pienistä asioista nautiskelija, ei kerrallaan liian paljon. Näet arjen pienet ilon aiheet?  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Ratkaisu
Astroholisti
*****
Viestejä: 1283



Profiili
« Vastaus #295 : 18.04.2011 23:05:33 »

Hum hum. Kyllähän noita koruja on, mutta en juurikaan jaksa niitä käyttää. Enimmäkseen olen koruton. Tällä hetkellä ainoastaan nännikorut, mutta ehkä nekin voisi heittää syrjään. Tällä hetkellä käytän ainoastaan vanhaa Bulgarian armeijan kompassia, joka näyttää aina minne sattuu. Se on sellainen aika karun armeijamainen, mutta silti miellyttää omaa silmääni. Sitäkään en tosin päivittäin käytä. Se on siis sellainen ranteeseen nahkaremmillä kiinnitettävä asia. =)
tallennettu

askendentti jousimies
 aurinko neitsyt
 kuu harka
 mars oinas
 venus rapu
 merkurius vaaka
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #296 : 19.04.2011 12:33:55 »

Ihana ketju....  Smiley

Minullakin paljon koruja, mutta ehtottomat suosikini ovat..

1:Edesmenneeltä mummoltani saama kultainen "pitsimäinen" risti, joka kierteellä olevassa ketjussa  ja
2:Joku "epäaito" äskettäin ostamani horoskooppiriipus, jossa pyöreä laatta ja siinä kaksosen merkki, ja samassa roikkuu sinisävyinen "lasinen kristalli2 tai mikälie feikki korukivi onkaan..
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
AnniA
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 481



Profiili
« Vastaus #297 : 20.04.2011 08:17:25 »

AnniA, olisikohan pitsimäinen ristisi filigraani? wanha työstötapa joka antaa korulle herkän ilmeen, ohuen ohuilla metallilangoilla taiteilua. olen nähnyt jokusen käsintehdyn filigraaniristin ja ovathan ne upeita

Juu juuri sellainen(googletin)  kiitos kun sanoit tuon nimen, en ole aiemmin tiennyt smitten
tallennettu

"sopivasti sekaisin"
*Kide*
Astroholisti
*****
Viestejä: 2400


oinas, asc jousimies


Profiili
« Vastaus #298 : 21.04.2011 09:34:03 »

Minun nykyinen "voimakoru" on... aito peukalon pään kokoinen rubiini, jonka olen hionut ainoastaan pinnalta ja jättänyt reunoista kiteen omat muodot koskemattomiksi. Pohjaksi olen valinnut auringon mallisen tinapohjan ja kannan kaulalla sitä silloin kun tunnen tarvetta vahvistaa itseäni  angel
Vuonna nakki ja naurin olikin näin... nyt tuo koru saa maata rauhassa laatikon pohjalla ja en sitä kaulaani laita kovinkaan helpolla.
 Grin
Nykyisin arkena korvissa kultaiset napit, jotka ovat kiinalainen merkki "pitkä elämä"
Muutoin jos koruja käytän... vähentynyt hurjasti  Shocked sormuksia tuskin koskaan enään!
Niin, akvamariini löytää kiteenä, pyöröhiettuna tai viistehiottuna korviin tai kaulaan, mutta hopeaan edelleen sidottuna  smitten
Kiven tiedän, mutta kerro sinä mitä vaikutelmia saata muutoksesta. Kiitos  Smiley

Voimallisimman korun, jota käytin tuossa välissä joka päivä... hopeinen kelttisymboli... oli pakko saada nahkaan ja siinä se nyt jalassa kulkee matkassa mukana ja koru sai jäädä laatikkoon  Wink

Näin tämä syklisyys kulkee... mitähän seuraavaksi...  angel
tallennettu
SanctAstra
Astroholisti
*****
Viestejä: 1086


Sun: Cap - Mo: Lib - AC: Leo - MC: Ari - IC: Lib


Profiili
« Vastaus #299 : 21.04.2011 10:05:52 »

Voimallisimman korun, jota käytin tuossa välissä joka päivä... hopeinen kelttisymboli... oli pakko saada nahkaan ja siinä se nyt jalassa kulkee matkassa mukana ja koru sai jäädä laatikkoon  Wink

Minulla oli tämä sama Yin&Yang korun kanssa. Nyt se symboli on ollut jo kymmenisen vuotta nahkassa sakraalichakran kohdalla selässä.  Smiley
tallennettu

May those who Love us Love us / And those that don't Love us / May God turn their hearts / And if He doesn't turn their hearts / May He turn their ankles / So we'll know them by their limping. ~ Celtic blessing ~
Sivuja: 1 ... 18 19 [20] 21 22 ... 32
  Tulostusversio  
 
Siirry: