Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mitä korusi sinusta kertoo?  (Luettu 303386 kertaa)
0 jäsentä ja 14 vierasta katselee tätä aihetta.
taiska
Astroholisti
*****
Viestejä: 2144


Silmät ovat sielun peili :)!


Profiili
« Vastaus #330 : 25.04.2011 22:31:53 »

Minulla on paljon koruja, mutta en pidä niitä. Minun kaulassani on aina mieheltäni lahjaksi saama kultainen pieni enkeli ohuessa kultaketjussa ja sormissa vihkisormukset ja toisessa kädessä kultainen sormus jossa kuin avautuva kukka ja sininen kivi. Ei hajuakaan mikä kivi se on, hih Wink!
Korvissa nappikorut, vähän samaa tyyliä kuin avautuva kukka sormus. Korut ovat kauniita, mutta vain harvat koskaan pääsevät ylleni  :Smiley. Jostain syystä ne eivät vain sovi minulle !
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #331 : 26.04.2011 16:13:25 »

Tota noin, onko kivesi matta ja vain sininen, jos siinä on kimaltelevia pilkkuja sillion on kysymyksessä Lapis Lazuli, kun tuli mieleeni ruusun nupusta ja sisällä on kivi,se voisi sopia näin herkkään ja kauniiseen koruun.
Lapis Lazuli auttaa hapen saantia vereen ja poistaa silmätulehduksia.
Sitähän pidetään yleisesti härän kivenä.
Kiven lisäominaisuuksista:
Tuo onnea, sympatiaa ja rakkautta.
tallennettu
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #332 : 27.04.2011 13:26:04 »

No hauska että kolahti se meripihka. Smiley Tää symboliikka on kyllä mielenkiintoista.. smitten

Mielenkiintoista, naamarikoru! Kirppikseltä tarttuu se mihin käsi menee aivan itsestään. Ei kai sinulla ole jokin salaisuus, jonka haluat naamioida? Noin symbolisesti? Puu on kasvamisen symbolia myös, jotain haluaa elää vahvemmasti, jotain, jota et uskalla ihan päivän valoon vielä tuoda.

Siis tää osuu niin kovaa että laivat uppoo! coolsmiley smitten

Todellakin, eipä oo tullut mieleen ennen koskaan ajatella korujen symboliikkaa.. Smiley
Mulla oli todellakin naamari henkisesti, salaisuus.. Ja mua naurattaa, kun tuolla kirppisreissulla tuo naamari- symboliikka on niin totta, sillä tuolla reissulla tapahtui riitelyä ym. niitä vanhoja tunteita jotka liittyivät tuohon naamariin varmaan. -Ja sitten menen ostamaan tuollaisen..

Ihanan ironista, että koen päässeeni salaisuuksista ja naamarini laskeneeni, ja koru onkin mennyt rikki! Wink Grin
Yritin korjata, mutten osannut.. Se myöskin putosi yhteen ällöttävään paikkaan, sen tarina alkaa olla siinä.. Smiley


Tuo simpukkakin on kulkeutunut sinulle. Joltakin jäänyt, joka on halunut jonkin asian jättää, ehkä jotakin on jo valaistunut, varjo tullut tutuksi. Mieti itsekin, onko se todella sinun korusi ja kauanko on tarkoitus sitä pitää? Sen voi laittaa sitten kiertoon kun siltä tuntuu, sillä ehkä se on 'vaeltajakoru', joka tarvitsee olla aikansa itse kullakin, kuiskimassa jonkin tarvittavan asian.

Enpä ollut ajatellutkaan. Tämän taisi tosiaan olla tarkoitus minulle tulla, isä koitti jo aiemmin kysellä että onko tuo koru minun.. Vastasin ettei ole, ja kerran pitkän ajan päästä isä vaan toi sen mulle. Smiley
Kiitti vinkistä, laitan ehdottomasti vaeltajan maailmalle vaeltamaan.. Smiley
Tolleen yleisesti tuosta helmiäisestä tulee mulle mieleen herkkyys. Pitääkin mennä tutkimaan simpukankuorta lisää... ->

Vihreä rannekoru (kivistähän on oma topikkinsa, josta voi tarkistaa kiven merkityksen, tai sitten googlesta, joten en opiskele niitä enempää). Arvaa, lukki taapersi koneeni eteen seinälle juuri nyt, komean näköinen lukki, joita en voi tappaa tai hävittää, en myöskään pelkää niitä.

Se ei varmaan merkinnyt mitään, vei ehkä ajatuksen jostakin, jota ei ehkä sitten tarvinnut tulla.
Mutta virheän renkaan näkisin liittävän sinua luontoon, luonnon kiertoon, jossa nyt ihastuneena seuraat kevään tuloa, voimaa, eiköhän vasen edustanutkin isää, maskuliinista... Hyvää kevättä!

Oho! Tuli pakottava tarve kysyä, miksi et voi tappaa/hävittää?

Tuo lukki muistuttaa mua tämän malakiitin kuvauksesta; auttaa kaivamaan ja selvittämään menneisyyden mörköjä ja parantumaan.. 
Itteäni vähän ällöttää lukit.. :Smiley Tuli olo, että pitäiskö tää kivi ladata.. tai ostaa uusi koru kannettavaksi, se lukkihan siihen tsippaili ihan näkyville.. Tiijä tuosta.. :Smiley

Mutta luonto ja kevät ja ahhh, kyllä! smitten Ja maskuliinisia puoliani olen koittanut kehittää. smitten

Mielellänihän minäkin voin osallistua miettimään..
Olen vain vähän arkailija ja keskittymiskyvytön välillä.. crazy2 Noi myös syitä miksen ole unia jaksanut tulkita nyt..

e: No pomppas, mieleen jotain.. Kysymykseeni, mikset voi lukkeja tappaa tai hävittää (johon tunsin niin pakottavaa tarvetta)..
En minäkään voi menneisyyteni mörköjä tappaa enkä hävittää, eikä niitä pidä minun pelätä, että esim. toistaisin virheitä. Olen kaivanut, nähnyt, oppinut ja hyväksyn menneisyyteni möröt osana minua, menneisyytenä. Eikä pidä jäädä kiinni menneisyyteen. Menneisyyden seitit yltää tähän päivään, mutta on hyödynnettävä sen positiivista voimaa! (Eikä sotkeuduttava siihen syötiksi. Grin )

Semmoista tuli mieleen, kuin itselleni nyt... smitten
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #333 : 27.04.2011 17:14:49 »

Metsänkeiju!

Sinulla on hauskaa symboliikkaa, vertauskuvauksellisuutta, millä varmaan selittelet myös unia paljon!

Jotakin mitä minunkin on helppo ymmärtää. Tuo lukki. En ole koskaan tappanut lukkeja. Niitä on aina ollut ympärilläni. Annan niiden rauhassa kulkea. Vain jos ne tuppaa luomaan lankaa suoraan silmieni edessä, tuuppaan ne syrjään.

Ehkä en myöskään halua tappaa mitään menneisyydestä, en mörköjäkään. Koska ne ovat siellä tietyssä tehtävässään. Ne odottavat tulevansa ymmärretyksi. En koskaan ole ymmärtänyt sitä, 'ettei saa muistella menneisyyttä'. Minusta ne painavat hartioita siihen saakka, kunnes ne tulevat ymmärretyksi. Hyvässä ja pahassa. Ei ole pimeää ilman valopuolta. Ei seittiä enää, kun sen purkaa.
Ei siihen tarttuvaa. Kun on jokin rankka juttu, siihenhän tarttuu kaikki, toisen tarkoittamattomat sanatkin.


Ehkä siinä sitten sekin, etten tapa lukkia.  Cheesy

MInä pidän myös paljon noista simpukkamaisista koruista. Nappaan kouraani kaikki, jotka ovat tehty simpukasta. Siitä on veistelty monenlaisia. Niiden helinä on mukavaa korville. Ja niissä on niin kauniita kuvioita ja sävyjä.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Metsänkeiju
Astro-nauttija
****
Viestejä: 900



Profiili
« Vastaus #334 : 29.04.2011 10:53:16 »

Juu kyllä nämä vertauskuvat ja symboliikka vaan tulee mieleen ja unien tulkinta saa samasta pohjansa.

Hauskasti sanoit siitä seitistä. Se ei saa liikaa liimata nykyhetkeä, vaan juurikin sillä on osansa ja tarkoituksensa tässä elämän kiertokulussa, omalla tavallaan.. kytkeytykäämme menneisyyden positiiviseen voimaan. Smiley smitten


Minä pidän muuten tosi harvoin koruja. Sekin liittynee siihen, kun pieniä lapsia on ja kiire ja kotona paljon.. Mutta tykkään muutenkin ehkä olla aika koruton nykyään, en ole 'laittautuja' -luonnekaan, niin paljoa kuin luonnollinen -tyyppi. Smiley
tallennettu

"It is you're mind that creates this world" -The Buddha-

askendentti jousimies aurinko merkurius kalat kuu vaaka venus vesimies mars harka  ~Kiinalainen jänöjussi~
*Tiina*
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 147



Profiili
« Vastaus #335 : 26.05.2011 20:45:35 »


Minun rakkain koru on "kuiskauksen": Hopeinen sydän jossa keskellä enkelin muotoinen aukko,siis kaulakoru smitten
tallennettu

Sininen Yliääni Käsi
Kokoan voimavarani rajattomaan jakamiseen!
Opas:Kotka
Vastapartneri:Maa
Planetaarinen partneri:Ihminen
Okkultti:Taikuri
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #336 : 29.05.2011 19:52:51 »

Ostin tuossa joku aika sitten henkistä kehitystä symboloivat korvakorut ja heti kun pistin ne korviini, alkoi sattua. Mulla on noita kolme korvissa, tai oikeastaan yks isompi ja kaks pienempää, vasemmassa korvassa ylhäällä pienempi ja alempana isompi, niin että ne näyttää tavallaan yhdeltä korulta.
Oiskohan noissa jotenki liian voimakkaat energiat mulle? Osaisitko Esmis kertoa? Mulle käy tosi harvoin näin, että reiät tulehtuu koruista. Embarrassed
Tykkään noista kumminkin tosi paljon sekä sen tarkotuksen että ulkonäön takia. smitten

Ensin realiteetti: Tämän henkisen alan markkinat ovat hyvin moninaiset. On huomattu, että kun laittaa halpoihinkin koruihin symboliikkaa, niin kauppa käy. Ja korujen taso sekä valmistusaine voi olla hyvin köykäistä. Nikkeli aiheuttaa tulehdusta. Jos niissä onkin hopeointia päällä, se voi olla hyvin köykäistä ja tehotonta peittääkseen nikkelin. Joten energioihin en usko.

Toisaalta sisimpäsi kaipaa vahvistusta. Luot ja rakennat itse noiden korujen merkitystä. Voit kokeilla kirkasta lakkaa, se voi helpata. Mutta muutenhan voit pitää niitä vaikka yöpöydällä. Sinuna minä kuitenkin menisin sormituntumassa kirjastoon tai kirjakauppaan ja sieltä voi löytyä apu 'nälkään'.  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #337 : 29.05.2011 19:54:57 »


Minun rakkain koru on "kuiskauksen": Hopeinen sydän jossa keskellä enkelin muotoinen aukko,siis kaulakoru smitten

Kuulostaa kauniilta! Olet antamassa Enkelille tilaa! Kun vielä juttelet enkelillesi, huomaat hänen läheisyyden. Ei tarvitse muuta kuin esim. autossa ajaessa tai istuessa kyydissä muistaa sanoa: 'Voi enkelit, olkaa kanssani tässä vaarojen tiellä', niin tuntee jo yhteyden ja tulee hiljainen 'kiitos'. smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #338 : 29.05.2011 19:56:57 »


      smitten smitten

Minulla on samanlaiset hopeiset sydän+enkeliaukko korvakorut. Pidän niistä kovasti. Nyt kesällä voin taas pitää roikkuvia koruja, kun ne eivät tartu kaulaliinaan kiinni.

Ja sinulla korvissa nuo enkelit! Olet varmasti herkistänyt kuuloaistiasi. Juttele enkelisi kanssa, voit kuulla vastauksia. Tai kuten itse joskus olen tehnyt, kun paha olo on yllättänyt, otan kynää ja paperia. Hiljennyn ja kirjoitan vihkoon kysymyksen. Vastaus tulee, kun sen heti kirjoittaa ylös eikä ala järkeilemään. Hyvin toimi!  Wink
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
faerie
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 528


Profiili
« Vastaus #339 : 29.05.2011 21:53:21 »

Sain siskoltani eräänä jouluna joululahjaksi hopeisen sydänkorun. Se on pieni ja loistava, aivan kuten kantajansakin. Smiley Totta kai korullani on paljon tunnearvoa ja symboliikkaa, symboloihan sydän rakkautta, jota minä kannan aina mukanani, minne menenkin. Myös korun antajan takia se on minulle tärkeä ja merkityksellinen esine, joka tuo minulle turvan tunnetta minne ikinä menenkin.  smitten
tallennettu
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #340 : 29.05.2011 23:28:32 »

Kauniisti puhut Faerie!

Rakkaalta antajalta siirtyy tunne ja energia ympärillemme esineen mukana. Hämmästyn joskus itse, kun muistan niin hyvin esineen antajan, vaikka esine voi olla hyvinkin 'mitätön', jos sen antajaan liittyy tunneside. Esineen ei tarvitse olla kallis tai kauniskaan. Taas joistakin esineistä ei muista, mistä ne on saatu. Valitettavasti. Usein lahja annetaan velvollisuudesta tai tavan vuoksi. Tunne puuttuu.

Siksipä se esine on joskus sama kuin 'tunne' ja muisto.  smitten
tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #341 : 30.05.2011 16:39:59 »

     smitten smitten

Kiitos rakas ystäväni, Esmis!
Ihailen taitoasi löytää näihin koruasioihinkin näky. Joko selvänäkökykysi on puhjennut?  smitten

Kuulehan! Eihän minulla mitään selvännäköä ole!  Cheesy Mielikuvitusta kylläkin. Ja jos sen yhdistää jonkinlaisen herkkyyden kanssa 'kohtaamistilanteessa', ehkä tunnen ne energiat. Niin...en minä tiedä mitä se selvännäkö on oikeastaan. Ehkä se on juuri erinäisten asioiden summa.  :Smiley

Ja minä tottelen heti ensimmäistä sisimmän ääntä. En ala järkeilemään.

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #342 : 30.05.2011 16:42:27 »

Kuule Soma... smitten

tuli mieleen, että taidat olla henkisille asioille vähän vielä yliherkkä. Minäkin laitoin ne nätisti syrjään, kun aavistin, että ei ole vielä aikani. Vasta keski-iässä otin ne esille ja aloin ymmärtämään niitä ilman pelkoa ja ahdistusta.

Riittää, kun nautit luonnosta, kavereista ja ihan arkipäivän asioista. Niistä löytyy vahvistusta. Hyvää kesää sinulle!  smitten

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
Esmiralda
Astroholisti
*****
Viestejä: 5772


Minne tie vie...


Profiili WWW
« Vastaus #343 : 30.05.2011 16:46:13 »

Antajalla ja ajatuksella on eniten merkitystä minunkin koruissani. En käytä koruja juuri koskaan mutta jos käytän niin miehen antamia. Hänellä on aika hyvä maku niiden suhteen ja niissä on aina ajatusta mukana. Useimmat hänen antamansa korut ovat  taiteellisen näköisiä riipuksia joissa on joissain myös kiviä tai sitten suurikivisiä sormuksia.  En tiedä mitä ne minusta kertovat muille mutta minulle ne kertovat hänen välittävän minusta.

Ja...kunnioituksesta ja kiintymyksestä mieheesi. Todella!  smitten

Mutta voisit joskus miettiä, mistä sinä itse todella tykkäisit. Minkä valitsisit itselle. Tuosta kuvauksestasi tulee mieleen, että joskus annamme ehkä liiankin paljon toiselle valtaa päätellä itsestä ja itsen mielenkiinnoista, unohdamme mitä itse löydämme itsestä. Miten itse arvostat itseäsi? Wink

tallennettu

Nousu Skorpioni (Jousimies)
Chiron Skorpioni
Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu
Kuu Kalat       
Pluto ja Saturnus Leijona
Jupiter Jousimies
Mars Neitsyt
Neptunus Vaaka
Uranus ja Ceres Kaksonen

Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu
Kiinalainen Rotta
Kelttiläinen Omenapuu

OLLAAN IHMISIKS
eailu
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 67


Profiili
« Vastaus #344 : 01.06.2011 00:00:52 »

Miulla on nykysten koruja käytössä pääsasiassa 2 sormusta, toinen hopeinen tuntureita kuvaava Taigakorujen sormus, toinen kelta-/valkokultainen kihlasormus. Pohja on keltakultaa ja sormus on profiililtaan kupera, urassa on valkokultaus niin, että laidoille jää vain raidat keltaista näkyville. Mie en tykkää kultakoruista ollenkaan, enkä olisi halunnut tätäkään kultaisena, mies halusi kultasormuksen ja olin ihan sitä mieltä, että voimme kumpikin hommata semmoset kuin haluamme kunnes löyty nämä joista molemmat tykkää.
Kaulassa käytän viimevuonna joululahjaksi saamani (taas Taigakoru) Sarvijumala riipuksella olevaa ohutta hopeaketjua. Samalla kuvalla haluasin (halusin jo ennen joulua Smiley) leveän sormuksen, mutta en ole vielä hommannut.
Korvissa miulla on yleensä jotkut pienellä kivellä olevat nappikorut, vasemmalla 2, oikealla1. Nyt mustat.
tallennettu
Sivuja: 1 ... 21 22 [23] 24 25 ... 32
  Tulostusversio  
 
Siirry: