Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Mistä luonteenpiirtestä et ole ylpeä?  (Luettu 54516 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
nataraja
Kohtuuastroilija
**

On matkustettava pitkä matka, syvälle sisimpään.

Profiili
« Vastaus #15 : 14.12.2005 07:46:13 »

Ujous. siitä olen kärsinyt koko elämäni ajan, enkä siltikään uskalla tehdä asialle mitään. On vaikeaa luoda ihmissuhteita, mutta silloin kun siinä onnistun, ovat ne todella hyvinä ystävinä myös pysyneet.
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #16 : 14.12.2005 11:30:53 »

Lainaus
Öö... Mitä olen nähnyt oinaita niin heillä yleensä menee niin että
he eivät paljoa välitä yleisestä mielipiteestä vaan painavat eteenpäin sen koomin
sivuille vilkuilematta. Muiden miellyttämisen tarpeen liittäisin vaikkapa kalaan tai vaakaan,
mutta oinas... huhhuh..

Näin minä lukaisin Oinaista jostain horoskooppikirjasta. Siinä sanottiin, että vaikka Oinas ei myöntäisikään sitä ääneen ja vaikka hän päällisin puolin näyttääkin siltä, ettei tätä hetkauta mikään, hän on kuitenkin suunnattoman utelias tietämään mitä muut hänestä ajattelevat. Tietenkin jokainen haluaa, että hänestä ajateltaisiin hyvää, joten eräänlaisesta miellyttämisentarpeesta on kyse. Itselläni on tosin Kuu Ravussa, ehkä se myös vaikuttaa asiaan.

Isäni on myös Oinas ja hänellä on aivan samanlainen piirre "miellyttää". Lähinnä hän haluaa enemmänkin antaa itsestään hyvän kuvan muille. Tämä suuntautuu myös meihin lapsiin, sillä meidän pitää tavallaan olla sellaisia kuin isä meidän haluaa olevan / näkee meidän olevan, jotta muut ihmiset voisivat ajatella, että "onpas siinä hyvä mies, kun kasvattaa lapsensa niin hyvin" sen sijaan, että nämä kauhistelisivat "voi taivas! Millainen isä antaa lapsensa näyttää tuolta!"
Esimerkkinä vaikka kaikenlaiset lävistykset, vaikkapa vain 2kpl korvakoruja samassa korvassa (joskin itse olen onnistunut - Oinaana, hehheh - hankkimaan mieleisiäni lävistyksiä kaikesta huolimatta  Wink Helpottaa kun ei asu enää kotona!)
tallennettu
Faust
Vieras
« Vastaus #17 : 16.12.2005 22:22:24 »

Tästä.
tallennettu
vilmu
Kohtuuastroilija
**

~Au skorpioni ~Ac leijona ~Kuu rapu

Profiili
« Vastaus #18 : 16.12.2005 23:40:59 »

Silloin tällöin ilmenevästä ilkeydestäni, joka on nostellut taas päätään tällä viikolla, niin että sain rakkaani kanssa hyvän riidan aikaiseksi eilen jostain ihan pikku jutusta, jota en enää edes muista. Monelle muulle tuo ilkeys tietysti näyttäytyy harvemmin niin suoraan, mutta saatan ilkeillä mielessäni kaikenlaista ja hymyilen luultavasti silloin tosi pirullisesti. Oppisimpa pitämään suuni kiinni. 
Lips Sealed

Sitten on tuo itsetunto, joka heittelee. Monessa asiassa itsetuntoni on ihan terveellä tasolla ja suurimmaksi osaksi itsetuntoni on ihan hyvä, mutta joku aina välillä kaihertaa tuolla olkapäällä sanomassa, etten olekaan niin hyvä...  Undecided
Eli sitä itsensä kunnioittamista ja arvostamista tilaisin lisää..
tallennettu
nataraja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #19 : 17.12.2005 11:59:35 »

Muistakaa rakkaat ystävät, että vaikka emme ehkä olekkaan täydellisiä, niin olemme jokainen silti 100% itseämme, ainutlaatuisia!  smitten smitten smitten
tallennettu

Elämässä ei ole pahaa, on vain asioita joista meillä on tilaisuus ottaa oppia. Se, että käyttääkö tilaisuuden, on oma valintamme elämämme matkaan...
nataraja
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 17.12.2005 16:32:43 »

Sitä samaa sinulle smitten
tallennettu

PerfectHell
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #21 : 17.12.2005 21:40:44 »

Itsekkyys ja muiden ihmisten huomioimattomuus(ihme sana)..

Joskus huomaa ettei muita jaksa/muista kuunnella. Harvinaisen ärsyttävää.
Argh.
tallennettu
Vajra
Astroholisti

om tare tuttare ture soha

Profiili WWW
« Vastaus #22 : 18.12.2005 15:08:04 »

Nataraja, tosta sun tekstistä...
Miten syvälle sisimpään voi matkustaa?
tallennettu

Some are tortured with initiation rites,
others say 'hum', 'phat' and always count their rosary,
others eat shit, piss, blood, semen and meat,
others meditate the yoga of channels and winds,
but all are deluded

- Virupa
Nefertari
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #23 : 20.12.2005 13:42:03 »

jaa-a. Taitanee olla yleinen epäluulo kaikkea kohtaan. Ja etenkin se, ettei pysty luottavaan kuin hyvin harvaan ihmiseen niin paljon, että voisi purkaa ongelmansa. Eli enemmänkin tällainen yksinjurottaja joka tarkkailee ensin tilanteen ennenkuin uskaltaa aukaista suunsa.
Voisipa joskus irroitella kunnolla ilman katumuksen tunnetta.  :Smiley

Ja olen armoton materialisti. Siis järki sanoo että aivan turhaa ja järjetöntä. Mutta. niin, milläs selitän... Embarrassed

ja sekin vielä, että miksi kaikki pitää aina jättää viime tinkaan sen takia, että jos jotain tekee on se tehtävä kunnolla-periaatteen takia. ja loppujen lopuksi lopputulos oon vain tyydyttävä koska siihen jäi liián vähän aikaa... Embarrassed

*pyörittelee päätään* kai se kaikki korjautuisi myös hillittömällä itsekurilla.  knuppel2
tallennettu

Härkä
Nousumerkki skorppioni
Aurinko härässä
Kuu oinaassa
Merkurius oinaassa
Venus Oinaassa
Mars skorppionissa
rapture
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #24 : 29.12.2005 21:53:40 »

Minulla nämä luonteenpiirteet tuppaa olemaan:

- Kärsimättömyys
- Laiskuus / saamattomuus
- Kunnianhimottomuus
- Mustasukkaisuus

Pahimmat ovat kyllä nuo kaksi ensimmäistä.  Undecided
tallennettu

Vaaka - > nouseva leijona

Aurinko vaa'assa
Kuu oinaassa
Merkurius skorpionissa
Venus skorpionissa
Mars vesimiehessä
Chandra
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #25 : 30.12.2005 00:19:31 »

Mitä olen kauriista lukenut,pitäis olla järjestelmällinen,ahkera,järkevä,tunnollinen ja mitä kaikkea vielä.
Ensinnäkin,pidän siisteydestä,vaan tavarat,kirjat ja tärkeät paperit pitää olla huoneessani näkyvillä.Niitä joka puolella,laatikoista en löydä.

Juurikaan mistään ei tule valmista,säntäilen aina uusiin asioihin.Ja osaan kyllä laiskotella,teen kun innostun,pakolla ei synny mitään.
Eli toivoisin omaavani nuo kauriin piirteet,vaan apina se minussa asuu.
tallennettu

salomi
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #26 : 30.12.2005 04:00:13 »

moikka

Härkä skorpparina tottakai ottaa päähän molempien elementtien vahvimmat ominaisuudet. Härän liika harkitsevaisuus, kun noin erilaiset projektien aloitukset venähtää, kun pitää varmistaa asiat vimpan päälle. Nousu skorpparissa ottaa päähän toisinaan äkkipikaisuus eli ei tartte tulla neuvomaan tai ei tartte auttaa enkä ole pitkävihainen, mutta toisaalta kuitenkin???

Tasapainoile sitten tässä tälläisen sisäisen energia pommin kanssa.
 uglystupid2                     uglystupid2                       uglystupid2
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #27 : 01.01.2006 08:10:23 »

coolsmiley
                    Mistä luonteesta, mistä piirteestä?

Hyvä kysymys!   knuppel2

Vastaus = PEILISTÄ!                       angel

Sieltä katsoo minua aina eri henkilö kuin valokuvissa!  :Smiley

VAI, OLIKO SE PÄINVASTOIN!    uglystupid2

TÄYTYY TARKISTAA!

« Viimeksi muokattu: 19.01.2006 23:53:51 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
metsätonttu
Vieras
« Vastaus #28 : 01.01.2006 23:23:56 »

Hyvä Puuma!

Miksiköhän negatiivisia puoli löytää helpommin kuin positiivisia?

En ole yhtään ylpeä siitä tavasta, jolla luulen tietäväni niin hirveästi ja sotkeudun joka paikkaan. Olen henkisesti vähän laiska.
tallennettu
^Saaga^
Satunnainen astroilija
*

Profiili WWW
« Vastaus #29 : 02.01.2006 00:43:39 »

Laiskuudestani en ole tippaakaan ylpeä, en myöskään siitä, että minun pitäisi aina saada se viimeinen sana. Lisäksi olen kateellinen ja hieman salakavala. Sitten olen hieman sellainen hötkyilijätyyppi. Tuossa lienevät tärkeimmät. Monesti olen sitä miettinyt, että mikä nuo piirteet aiheuttaa. Viitsisikö joku vilkaista karttaani ja tehdä hieman tulkintaa?
tallennettu

aurinko  harka
askendentti  skorpioni
kuu  vesimies
Sivuja: 1 [2] 3 4 ... 7
  Tulostusversio  

Siirry: