Esmiralda
|
|
« Vastaus #75 : 31.05.2009 11:22:06 » |
|
Voi jukra, Ylypiä Chandra kurkisti*!!!!
Hei ystävä hyvä!!! Vai oot sinä ylypiä. Se on mahtava kun voi olla ittestä ylpeä!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
Maya, Punainen Itsevallitseva Kuu Kiinalainen Rotta Kelttiläinen Omenapuu
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
mc82
|
|
« Vastaus #76 : 06.06.2009 18:40:06 » |
|
No näitä riittää - Saamattomuus. Aloittaminen kaikessa on vaikeaa, en vain saa alulle oikein mitään ilman patistamista - ja paradoksina on se, etten voi sietää sitä, että mua käskytetään.. - Huono itsetunto. Koen usein itseni alempiarvoisena/huonompana/tyhmempänä/luuserimpana/rumempana kuin muut ihmiset. Luovutan helposti, koska en koe itseäni riittävän hyvänä/arvokkaana. Rupean helposti möyrimään alavireisyydessä. - Laiskuus. Tai mukavuudenhalu, miten sen voi sanoa. En jaksa panostaa siivoamiseen ja olenkin puhunut, että sitten, kun olen iso niin sitten me palkataan siivoaja - Kärsimättömyys. Haluan ne näkyvät tulokset HETI. Tai sitten mielenkiinto kaikkea kärsivällisyyttä vaativaa lopahtaa kesken kaiken ja suunnitelmat vaihtelevat aika ajoin. - Temperamenttisuus. Reagoin kaikkeen voimalla, sekä hyvässä että pahassa. Hyvässä huudan ilosta ja hypin tasajalkaa, vaikka keskellä ihmisjoukkoa. Huonossa tapauksessa lentää jotain seinään ja desibelirajat ylittyvät ja ovet paukkuvat.. Mutta reagoin kaikkeen TUNTEELLA. - Perfektionismi. Sitten, kun saan jonkun homman alulle, niin jään nuhraamaan jotain yksityiskohtaa loputtomiin ja kokonaisuus unohtuu - Hajamielisyys. Dementia iskee jo nuorella iällä ja unohdan, minne jätin jonkun tavaran 20 sekuntia aikaisemmin tai ihmisten sanomisia. - Blondius. Mä olen aivan uskomaton blondi ja järjenjuoksu on hitaudessa ihan omiaan..
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko 10-Merkurius 11-Venus 11-Uranus 10-Neptunus 11-Pallas 10-Ceres 11 Jousimies Kuu 7 Leijona Mars 1-Juno 1-Lilith 1 Kauris Jupiter 9-Saturnus 8 Skorpioni Pluto 8 Vaaka Chiron 3 Härkä Vesta 1 Vesimies Vertex 7-PF 7 Neitsyt Noususolmu 6 Rapu AC Kauris (DC Rapu) MC Jousimies (IC Kaksonen
|
|
|
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #77 : 29.09.2009 12:27:45 » |
|
-En ole ylpeä siitä että voin jättää asioita joita pitäisi tehdä tekemättä ja tuntematta siitä sen suurempaa katumusta. Tai esim. tavata jotakin ihmistä vaikka järjellä tietäisin että hänet pitäisi nähdä. Samainen luonteenpiirre on toisaalta aina auttanut eteenpäin vaikeina aikoina ja kaikissa vaikeissa tilanteissa. =) -En ole ylpeä siitä että olen turhamainen! Enkä ikinä myöntäisi tai kertoisi kellekkään (livenä) saatika näyttäisi ilmeellä tai eleelläkään että rakastan omaa ulkonäköäni. Nuorempana koin olevani epäviehättävä ja joskus jopa kiusattiin ulkonäön takia. Nyt aikuisiän kynnyksellä olen todella kaunispiirteinen ja kroppainen ja minua hävettää myöntää sitä. Se on myös asia josta en pysty rehellisesti puhumaan edes läheisilleni. (pelkään leimautuvani pinnalliseksi) -En ole aina ylpeä siitä että osaan ailahdella hiljaisesta puheliaaksi, rohkeasta ujoksi jne.. Osaan ketkutella itselleni minkä tahansa luonteenpiirteen mikäli haluan ja se on varsinkin nyt nuorena tuonut paljon päänvaivaa itselleni. Ja koska osaan näin tehdä, olen käyttänyt sitä väärin hyväkseni ja uskotellut välillä itselleni olevani jotakin muuta kuin mitä oikeasti olen. Voihan V-mies!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies Kuu Neitsyt Asc, Jupiter & Chiron Rapu
DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris Pallas Oinas Ceres Kaksonen Vesta Kalat Pluto & Juno Skorpioni
|
|
|
Veskari-83
Kanta-astroilija
Inner peace is found through passion
|
|
« Vastaus #78 : 29.09.2009 15:02:18 » |
|
Voihan V-mies!
Kyl me veskarit ollaan silti niin rakastettavia Ole vain ylpeä siitä mitä saat olla, moni on kateellinen koska ei näe läheskään yhtä kauas tulevaisuuteen Me ollaan pääpiirteittäin n. 20v muita edellä ajasta, ja sen takia meitä helposti leimataan ties mihin eri ihmeellisyyksiin
|
|
|
tallennettu
|
(4. huone) nousu (5.huone) (8.huone) Kuunsolmu (10.huone) "Esiinnyt naismaailmassa itsevarmana ja haluttuna miehenä, jota ei kuka tahansa nappaa mukaansa ja etsit koko ajan naista, joka mitään kyselemättä vain ottaisi sinut.
|
|
|
Kamelikontti
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #79 : 01.10.2009 14:48:27 » |
|
Voihan V-mies!
Kyl me veskarit ollaan silti niin rakastettavia Ole vain ylpeä siitä mitä saat olla, moni on kateellinen koska ei näe läheskään yhtä kauas tulevaisuuteen Me ollaan pääpiirteittäin n. 20v muita edellä ajasta, ja sen takia meitä helposti leimataan ties mihin eri ihmeellisyyksiin Kiitoksia paljon rohkaisusta!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko, Merkurius, MC & Kuunsolmu Vesimies Kuu Neitsyt Asc, Jupiter & Chiron Rapu
DC, Mars, Venus, Neptunus, Saturnus, Uranus Kauris Pallas Oinas Ceres Kaksonen Vesta Kalat Pluto & Juno Skorpioni
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #80 : 01.10.2009 15:07:13 » |
|
Nimien unohtamisesta ja niiden sekoittamisesta en ole ylpeä! Siis hävettää rutkasti välillä, kun lasten nimetkin sekoitan! Tänäänkin heti monesti!
|
|
|
tallennettu
|
Nousu Skorpioni (Jousimies) Chiron Skorpioni Aurinko, Venus ja Merkurius Rapu Kuu Kalat Pluto ja Saturnus Leijona Jupiter Jousimies Mars Neitsyt Neptunus Vaaka Uranus ja Ceres Kaksonen
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
rovatar
|
|
« Vastaus #81 : 02.10.2009 13:28:50 » |
|
No just nyt ei tuu mieleen mitään huonoa itessäni... mut jos oikein mietin ja punnerran älynystyröitä, niinku väkisin väännän.. niin.. ehkä se, etten just nyt saa mitään mieleen...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Kauris, AC Skorppari, Kuu Kaksonen. Merkurius Jousimies. Venus Kauris. Sideerinen Jousimies. Keltainen Kosminen Aurinko.
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #82 : 21.10.2009 21:15:47 » |
|
Toki, olisin täydellinen, jos olisin pitempi, laihempi ja jopa muutenkin sopusuhtainen. Eipä silti, ei ne mitat ihan mahdottoman kaukana ole, eli tavoitettavissa kuitenkin. Mutta kun jokin on siinä välissä, jokin mitä en vielä hallitse, tai tiedosta!
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Lemmikki
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #83 : 03.11.2009 13:48:36 » |
|
En pidä siitä, että tapanani on aliarvioida itseäni ja suorituksiani.
Lemmikki
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vesimiehessä/1. huoneessa Nouseva jousimies, Deskendentti Kaksoset Keskitaivas Skorpioni, Keskiyö Härkä Kuu Jousimies/1. huone Merkurius Kauriissa/1. huoneessa Mars Oinaassa/3. huoneessa Venus Kauriissa/1. huoneessa Chiron Vesimiehessä Noususolmu Skorpionissa, Laskusolmu Härässä
|
|
|
mirka222
Vieras
|
|
« Vastaus #84 : 03.11.2009 15:08:55 » |
|
-Liiallinen mustasukkaisuus liittyen vainoharhaisuuteen -Pessimistisyys ja kriittisyys -ehdottomuus ja anteeksiantamattomuus -räjähtelevyys -miellyttämisen tarve väärissä paikoissa (just niille mulkqvistereille, ei sellasille, jotka oikeesti sinusta välittää), mikä alentaa itsetuntoa ja itseluottamusta Tässäpä nämä "pienet" puutteet onkin, planeetat huoneissa näkyy signaturesta
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #85 : 03.11.2009 15:40:23 » |
|
Olen vihainen itselleni, kun en osaa jakaa energioitani oikein...
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Corvus Leonis
|
|
« Vastaus #86 : 24.11.2009 20:44:27 » |
|
Se dementia. Unohdan välittömästi minulle esiteltyjen ihmisten nimet eikä se kasvomuistikaan oikein pelaa. Oikeastaan se ei muuten haittaa, mitä nyt joku joskus loukkaantuu, jos en muista sen nimeä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Esmiralda
|
|
« Vastaus #87 : 24.11.2009 21:33:49 » |
|
Sama vika, nolo juttu ja yritän aina korvat hörölläni kuunnella vinkkejä ja mietin kamalasti. Eikä siinä kaikki, sekoitan monet nimet ja sanon milloin mitäkin. Joku kerran sanoi, että se on luovan ihmisen vika. Päässä kun hurisee koko ajan ideoita, oivalluksia ja kaikki on sekaisin!
|
|
|
tallennettu
|
OLLAAN IHMISIKS
|
|
|
Ulkopuolinen
|
|
« Vastaus #88 : 26.11.2009 14:19:45 » |
|
Minä en ole ylpeä siitä, että hermoilen etukäteen aina valtavasti ja mietin mitä toinen osapuoli toimistani tuumaa. En toki anna sen vaikuttaa käytökseeni, mutta liika arvailu rassaa.
Ja vielä pahempi on se, että reagoin kehollani kaikkeen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #89 : 03.12.2009 23:32:44 » |
|
Että, en ole edes kiinnostunut ihmisistä tai heidän nimistään. Siinä suhtkoht pienessä sosiaalisessa kontaktipinnoitetussa maailmassani se aiheutta kisallisia tilanteita, helposti.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
|