Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: sanoako vaiko ei??  (Luettu 29584 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #15 : 03.12.2005 21:49:11 »

Lainaus
Alku olikin hankalaa, rahat oli aina loppu, kaikesta puutetta jne. Vähitellen opimme kuitenkin luottamaan että pärjäämme, ja huomasimme ettemme me niin hirveästi tarvitse, vähemmälläkin tulee toimeen.

Tällä hetkellä tilanne on se että esimerkiksi kuopuksellemme en ole yhtä ainutta vaatetta joutunut ostamaan, eräänä päivänä puolituttu naapuri tuli kysymään että huolisinko heiltä vaatteita.. Sama asia toistuu jatkuvasti, meille ilmiintyy ruokaa ja kaikkea muuta tarpeellista.

Tässä Tuutikilta hyvä esimerkki siihen, miten synnytys uuteen on aina tavalla tai toisella vaikeaa ja koettelevaa aikaa, muta lopulta asiat vain alkavat järjestyä itsestään - ja juuri oikeaan aikaan! Wink
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #16 : 03.12.2005 22:10:30 »

Niinpä selkälokki, se kuluttaa kauheesti''selkään puukottaminen ja kaksinaamaisuus  tickedoff mutta meidän yhteisössä työskentelee 3 ja ohjattavia on 21 :Smiley + vielä työympäristöön kuuluvat siteet, pitää monelle eritaholle oltava ymmärtäväinen ja rakentava, mutta aika yksinäinen olo olla rakentava kun toinen ei näe kuin oman kannan uglystupid2 ja kuitenkin hän ilmaisee, että ollaan yhtä vastuullisia asioissa ja silti mie se jään ulkopuolelle kokouksissa ja vastuu palavereista Shocked ja oleppa siinä sitten ajankohtainen asioista ja ohjaus suunnista tickedoff kun saa epämääräisiä vastauksia asioiden kulusta tickedoff grrrr tickedoff  vaikka olen oman kannan ilmaissut asiaan, niin vähätellään kuiteskin.... Embarrassed ja kun sanoin että en jatka sopimusta enään, niin tuli kauhee hätä, että entäs sitten Shocked mites me nyt pärjätään ilman sua? ja alko sellainen kieronlainen syyllistäminen  Cry on vaikee tilanne tosissaan knuppel2
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #17 : 03.12.2005 22:34:07 »

Oletpa tosiaan melkoisessa tilanteessa sawotar!!
Enpä ollenkaan ihmettele, että suunnitelet poislähtöä.
Tuollaisessa tilanteessa kuitenkin työtoverien tulis tukea toisiaan, eikä vetää
mattoa jalkojen alta, niinkuin sinulle taidetaan tehdä.
Pimitetään arvokkaita tietoja.
Taitaa olla loppuenlopuksi niin, että sie pärjäät loistavasti ja tuo tietojenpimittäjä pelkää olevansa huonompi.
Siltä vaikuttais näin ulkopuolisesta.
Siis olet vahva ja kykenevä työssäsi ja kateushan se vie kalatkin vedestä...
Eivät ymmärrä, mikä voimavara se voisi olla, jos puhaltaisitte yhteen hiileen.
Valoa ja tukea sinulle, mihinkä ratkaisuun nyt tuletkin!! smitten smitten
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #18 : 04.12.2005 14:10:03 »

Näin olen itsekkin sen huomioinut, että ammattikateus on kyseessä Undecided yritäppä siinä sitten antaa omia ajatuksia kun toinen ei näe metsää puilta ahistaa se kyräily crazy2 oon yrittänyt muuttaa omaa asennettani ja nähnyt sen toimimattomaksi ja kohta ei ole muuta vaihtoehtoa kuin vaihtaa työpistettä Cry joten työmatkaan/aikatauluun tulee todella radikaalinen muutos ja perhe asiat pitää suunnitella uuteen muotoon tickedoff mutta katson että oma terveys on tärkeempi smitten minen tajua sitä kateutta oli se pientä tai isoa, koska päämäärä kuiteskin on kummallakin sama''ohjaus'' niin sillon pitäs todellakin kunnioittaa kummankin näkökantoja ja kokeilla uusia juttuja coolsmiley mut ei kaikista siihen ole laugh
Kiitos myötätunnosta ja valaistuksesta selkälokki smitten
tallennettu
salomi
Kanta-astroilija

Profiili WWW
« Vastaus #19 : 06.12.2005 23:26:29 »

Moni suomalainen miettii tälläkin hetkellä irtisanoutumista työstään, kun se maistuu puulta. Sisäinen pelko ihmisiä pitää paikallaan, kun uskalleta tehdä sitä mitä lapsesta asti on haluttu ja parhaitten osattaisiin. Kovapäistä kansaa, kun ollaan niin pitää kuulua johonkin porukkaan ja yhteiskuntaluokkaan, vaikka se olisikin luontaisen olemuksen vastainen. Hyppyä tuntemattomaan ei voi tehdä askel kerrallaan, vaan on uskallettava katsoa miten siivet kantaa. Itse muutama vuosi sitten tein hypyn, vaikka pelotti ihan kamalasti, perheellisenä kun täytyy ajatella lapsia. Työkaveritkin ihmetteli, että miksi lähden pienempi palkkaisiin hommiin, johon totesin sisältäni ettei tärkeintä ole korkeat tulot vaan pienet menot. On opeteltava rakastamaan itseään eli ei kai sitä nyt kiva ihminen itseään kiusaa turhuuksilla. Elämä on elettävä elämänsä arvoisesti.  smitten
tallennettu
tinjami
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #20 : 06.12.2005 23:53:20 »

Ymmärrän hyvin aprikointisi.

Minulle on kuitenkin se selvää, että en halua hypätä täysin tyhjän päälle - sen tunnen syvästi. Voi olla, että minulta puuttuu tuo upea rohkeus, mitä näillä muilla sinua rohkaisseilla on ollut. Sinun syvin tunteesi ja intuitiosi pitäisi olla se motivaattori, joka sinut saa toimimaan.

Toivon sinulle sitä rohkeutta ja uskallusta kuunnella itseäsi.
 smitten

Tee niin kuin itsestäsi parhaalta tuntuu, itse en uskaltanut, koska oli iso perhe elätettävänä. Minut irtisanottiin, menetin omaisuuteni, tuli avioero ja mitä kaikkea muuta... Ja tämä näkyi etukäteen Sepon kirjoittamassa kuukauden horoskoopissa, en vain uskonut! Mutta kaikesta on selvitty kunnialla. Miten olisi käynyt jos olisin tehnyt toisin, olisin ehkä selvinnyt helpommalla!
tallennettu

aurinko: skorpioni
nouseva: skorpioni
kuu: kauris
selkälokki
Vieras
« Vastaus #21 : 07.12.2005 15:02:04 »

tickedoff tickedoff tickedoff knuppel2 knuppel2 knuppel2

Tänään olisin tehnyt sen....
Yritin tavoittaa esimiestäni, mutta en saanut kiinni ja myöhemmin kuulin, että vasta huomenna tavattavissa.

Nyt huolettaa, että ehtii yön aikana hiipiä pupu pöksyyn.
Olin jo latautunut asiaan...
Voi itku.
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #22 : 07.12.2005 17:03:27 »

2funny Mie annoin palaa tänään kunnolla duunissa, meinaa kyllä tuli kantani selväksi ja nähtäväksi jää tuleeko muutosta työhön Wink ainakin nyt porukka ottaa vakavasti, meni syteen tai saveen olen päättänyt että aivan sama, mä kyllä elän ilman niitäkin  uglystupid2
tallennettu
Kotkansilmä
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #23 : 07.12.2005 18:18:44 »

tickedoff tickedoff tickedoff knuppel2 knuppel2 knuppel2

Tänään olisin tehnyt sen....
Yritin tavoittaa esimiestäni, mutta en saanut kiinni ja myöhemmin kuulin, että vasta huomenna tavattavissa.

Nyt huolettaa, että ehtii yön aikana hiipiä pupu pöksyyn.
Olin jo latautunut asiaan...
Voi itku.

coolsmiley  Ei siis riittänyt että olet itse valmis, koska on muitakin osapuolia ja heidän ratkaisunsa asian suhteen.
 Ehkä täytyi odottaa että tähdet, nuo taivaankannen valoilmiöt olisivat keskenään sopivissa kulmauksissa!!

« Viimeksi muokattu: 22.01.2006 22:38:09 kirjoittanut Kotkansilmä » tallennettu

Hetkiä, joita olen kanssanne,
 haluan unohtaa hetkeksi.
selkälokki
Vieras
« Vastaus #24 : 07.12.2005 20:46:18 »

Lainaus
tähdet, nuo taivaankannen valoilmiöt olisivat keskenään sopivissa kulmauksissa!!

toivottavasti pysyisin tavoitteessani, ja toivottavasti tähdet tukisivat minua. angel

Oman astron mukaan huomenna olisi tarkkana jupiter aspect_squ merkurius  Undecided
ja merkuriuksen  aspect_squ auringolle jo vaikuttamassa.

Joten niiden valossa ei taida olla oikein onnenpäivä.
Mutta tietysti asiat riippuvat myös muista tekijöistä.

Sawotar!!

Hienoa, että sait sanottua oman näkökantasi!! Smiley
tallennettu
sawotar
Vieras
« Vastaus #25 : 08.12.2005 09:34:00 »

Sain sanottua, mutta näkemäksi jää tuleeko muutosta jotenkin sisimässäni tiedän, että mun tehtävä oli käydä laittamassa jotakin liikkeelle ja aika alkaa olla poistua siitä...ei tunnu kodilta toi homma Cry
tallennettu
selkälokki
Vieras
« Vastaus #26 : 08.12.2005 11:25:49 »

HEI RAKKAAT ASTROLAISET!!!! Smiley
MINÄTEIN SEN!!!!!!!!! [/u]
 Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy Cheesy
Sanoin itseni irti tänään.
Mikä onni, että lopultakin uskalsin.
Jeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
 2funny 2funny 2funny
Ja KIITOS kaikille tuesta!  smitten smitten smitten
tallennettu
Synapsi
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #27 : 08.12.2005 12:26:27 »

Selkälokki, huippuhyvä juttu! Iloitsen puolestasi, saat olla todella ylpeä itsestäsi!  coolsmiley

Muistaakseni olit P-karjalan suunnalta?! Muutin sieltä äskettäin pois (parin vuoden kokeilu), ja etelän ihmisenä hämmästelin alueella vallitsevaan työhön suhtautumiseen. Mistä tahansa työstä pitäisi pitää kynsin hampain kiinni  uglystupid2.

Eli sitä suuremmalla syyllä onnittelen rohkeasta päätöksestä ja toivottavasti kestät ympäristösi mahdollisen ihmetyksen. Ja etkös ollut menossa sinne Reikikurssillekin? Taitaa nyt avautua sinulle ihan uudet polut...  Smiley
tallennettu

aurinko oinas    askendentti skorpioni    kuu kaksoset    merkurius kalat    venus harka     mars vaaka
sawotar
Vieras
« Vastaus #28 : 08.12.2005 16:40:16 »

smitten smitten smitten mahtavaa selkälokki...upeeta smitten Onnittelut rohkeudesta smitten Toivon sinulle nyt oikein hyvää onnea eteenpäin ja valoa..ja kestämistä smitten
tallennettu
puntari
Kohtuuastroilija
**

Sininen rytminen myrsky

Profiili
« Vastaus #29 : 08.12.2005 16:54:45 »

Uuuuh!

Olipa rohkeaa!!!

Minulla ihan vatsaa vääntää kun ajattelen... Itse sanoin monia vuosia sitten itseni irti ja olin vilpittömän hyvilläni kunnes huomasin etten saanutkaan enää töitä.

Kuka se sanoikaan että täällä idässä pidetään kynsin hampain kiinni työstä vaikka se olisi p...stä. Minä ehkä tiedän syyn.

Silti hyvä ja onnea!!!! Täytyy hypätä ja kasvattaa siivet!
tallennettu

Kaikki aika käytössäsi - tämä hetki
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  

Siirry: