Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Suruaika  (Luettu 6366 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
Fitnina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 22.02.2007 10:52:05 »

Heippa astrolaiset!

Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi täällä kirjoitellut. Alkava vuosi on ollut äärettömän raskas ja pelottava.  Kerron kahdesta "unesta".

Muutama viikko sitten heräsin yöllä valkoiseen hahmoon sänkyni päädyssä ja hyppäsin pelokkaana ylös ja huusin " ei ei ei". Näky oli todella pelottava. Muutaman viikon sain "nukkua rauhassa" kunnes....
Sama näky ilmestyi minulle perjantaina 16.2. ja oli jo ihan vierelläni sängyn vierellä. Heräsin taas ja huusin "apua apua". Näky oli todella pelottava. Se oli jokin valkea hahmo jonka näin silmät auki ja se pikku hiljaa hiipui pois... Muutama tunti tästä toisesta näystä, rakas koirani nukkui pois.

Hän oli iältään jo vanhus, 16.8 vuotias mutta silti.... Tiesin että hänen aikansa on pian mutta silti se tuli liian äkkiä. Suru on pohjaton. Nyt on ongelmana se etten uskalla enää olla yhtään yksin en uskalla nukkua ja koko ajan iho on kuin antenneinneina kuulostelemassa sitä vaaleaa hahmoa, tuleeko se mulle kostamaan vai mikä se oli?? Pelottaa ihan hirveästi. ja tuntuu että kohta menee järki.
Miksi en kykene käsittelemään kuolemaa "järkevästi" vaan se tuntuu vievän multa järjen.

Olen täällä joskus aikaisemmin kirjoitellut kipeitäkin asioita ja kertonut myös myös äitini kuolemasta ja koirapojastani. en tiedä muistaako joku teistä minut mutta nyt tarvitsisin enkelivoimia tai jotain millä mennä eteenpäin.....

Onko muilla kokemuksia "näyistä"?? ja miten te niihin suhtaudutte?

smitten Metalgirl_Artemis  smitten
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #1 : 22.02.2007 11:09:42 »

Ah, mie muistan sinut ainakin! Mukavaa, että olet palannut tänne joukkoomme kirjoittelemaan! coolsmiley

Onpa kauheaa kokemus! Juuri tuossa äsken kirjoittelin, miten itse en näe koskaan mitään fyysisesti. Jos näkisin saisin taatusti samanlaiset sätkyt kuin sinä!

Kyseessä on voinut olla viestintuoja koskien koirasi kuolemaa, joka on vain näyttänyt/tuntunut sinusta pelottavalle, kun hahmo ilmestyi niin äkkiä ja vieläpä kesken unien huoneeseesi.

Toinen mahdollisuus on, että kyseessä on olento toiselta planeetalta. Suurin osa asutetuista planeetoista on jo niin pitkällä henkisellä tiellä, etteivät olennot tarvitse fyysistä ruumista vaan elävät samantyylisissä oloissa kuin henkiolennot kuolleiden tasolla. He siis pystyvät esimerkiksi siirtymään minne tahansa pelkällä ajatuksen voimalla.

Kolmas mahdollisuus on se, että raskas vuotesi on vienyt energiasi alhaisiksi ja vetänyt puoleensa näin raskaampia olentoja. Samanlainen vetää puoleensa samanlaista, universaali yleislaki.

Suosittelen puhdistamaan kodin. Voit pyytää arkkienkeli Zadkielia/hopeanviolettia liekkiä puhdistamaan paikan ja nostamaan sen energiat takaisin positiivisiksi. Arkkienkeli Mikaelin voit pyytää suojelemaan sinua ja pitämään ei-toivotut vieraat poissa.

Polttele kynttilöitä ja pidä huolta siitä, että huoneeseen tulee paljon puhdistavaa auringonvaloa. Tuuletus auttaa myös, samoin esimerkiksi lootussuitsukkeet (tai jotain mielestä tuoksua). Merisuolan laittaminen nurkkiin vetää puoleensa matalan energiat, jonka jälkeen suola kannattaa heitää suoraan roskisastioiden roskiin (ettei se jää asuntoon/imuriin/omiin roskiin levittämään matalaa energiaa).

Gayatri-mantra on erittäin puhdistava sekä paikkojen että auran suhteen (kannattaa huolehtia omienkin energioiden nostosta). Mantraa voi toistella ääneen/mielessä niin monta kertaa kuin haluaa, kunhan luku on jaollinen kolmella.

om bhūr bhuvah svah
tát savitúr váreniyam
bhárgo devásya dhīmahi
dhíyo yó nah pracodáyāt

Tietoa Gayatrista englanniksi
tallennettu
astraali
Vieras
« Vastaus #2 : 22.02.2007 11:11:47 »

Ystävä rakas...

Ymmärrän hyvin pelkosi ja ahdistuksesi. En osaa nyt äkkiseltään sanoa, kuka tuo olento luonasi on ollut. Mutta en saa hänestä ainakaan mitään negatiivista tuntumaa.

Universaaleja perusperiaatteita on, ettei ketään saa lähestyä ilman hänen omaa lupaansa. Voit tiukasti kieltää kaikkia tulemasta lähellesi. Illalla ennen nukkumaan menoa voit suojata itsesi ja kotisi pyytämällä yllesi Arkkienkeli Mikaelin tummansinista suojaviittaa tai kultaista Kristusvaloa suojelemaan sinua.
Pelko vetää puoleensa pelkoa, joten luovu pelostasi ja koe hallitsevasi tilanne. Kukaan olento ei voi tehdä sinulle pahaa.

Olet kokenut paljon ja olen herkässä mielentilassa. Juuri ko. tilanne saattaa edesauttaa näkemään ja kokemaan erilaisia asioita. Jollain saattaa olla sinulle vielä jotain kerrottavaa. Voit pyytää, ettei sinua enää säikyteltäisi vaan asiat kerrottaisi sinulle unen kautta. Itse pyysin sitä aikoinaan ja pyyntöäni noudatettiin.

Mukava, että kirjoitit tänne. Lähetän sinulle myös suojelevia enkeleitä huolehtimaan sinusta -jos vaan sopii? 
tallennettu
Fitnina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #3 : 22.02.2007 11:24:52 »

Kiitos ystäväiseni lohduttavista sanoistanne  smitten

Täytyy kyllä sanoa, että tämä koti jossa tällä hetkellä asun tuntuu nyt todella kuolleelta. Kun katson tätä asuntoa ulkoa päin, tuntuu etten uskalla enää astua sisään tähän huusholliin. Näyttää niin mustalta ja pelottavalta ja täällä oikein aistii sen ettei mikään enää liiku. ja nuku täällä sitten makeat unet  tickedoff
Olen mieheni kanssa keskustellutkin siitä vaihtoehdosta, että tästä kämpästä on päästävä mahdollisimman pian pois. En pysty enää asumaan täällä. Onneksi ollaan muutenkin oltu jo katsomassa omaa asuntoa eli nyt kyllä nopeutuu tämä muutto. Tietty tarkoitus oli muuttaa koirulin kanssa, mutta hän menikin muille niityille  Cry
Oletteko muuten koskaan kuulleet paikasta Sateenkaarisilta?? http://www.indigo.org/rainbowbridge_ver2.html
Sinne lemmikit menee ja tämän löysin netistä ihan sattumalta. Jos vaan "pitää kutinsa" niin tämä lohduttaa.....

Tästä näystä vielä että toivottavasti sellainen ei enää tule ainakaan kun olen puoliksi valveilla. Pelottaa ihan hirveästi.
Mä varasin ensi tiistaiksi hypnoterapian itselleni ja todellakin toivon että saisin sieltä rauhan, sellaisen jolla pystyn suremaan koiruliani ihan rauhassa ilman että en pelkää koko ajan. Töissäkään en pysty olemaan kun keskityskyky on nyt ihan 0.

Tuli vielä mieleen sellainen seikka, että koirulin viimeisinä viikkoina kuolema sana pulppusi joka raosta suoraan naamalle. Esim. jos katsoin telkkua niin siellä puhuttiin kuolemasta, jos vaihdoin kanavaa niin taas sana kuollut hyppäsi silmille. Sitä ihan kun viljetiin joka tuutista ja nyt tuli mieleen, että yritettiinkö mua herätellä siihen todellisuuteen mikä oli tuleva ja mitä ei voinut kiertää?? ja viimeiseksi valkea hahmo joko tuli hakemaan pojua taivaankotiin taikka se oli mulle viimeinen herätys että aika on päättynyt?Huh Hui............

Kiitos teille enkeleistä rakkaat ystäväni!!!

smitten MG  smitten

« Viimeksi muokattu: 22.02.2007 11:44:18 kirjoittanut Metalgirl_Artemis » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #4 : 22.02.2007 11:43:08 »

Heippa astrolaiset!

Siitä onkin aikaa kun olen viimeksi täällä kirjoitellut. Alkava vuosi on ollut äärettömän raskas ja pelottava.  Kerron kahdesta "unesta".

Muutama viikko sitten heräsin yöllä valkoiseen hahmoon sänkyni päädyssä ja hyppäsin pelokkaana ylös ja huusin " ei ei ei". Näky oli todella pelottava. Muutaman viikon sain "nukkua rauhassa" kunnes....
Sama näky ilmestyi minulle perjantaina 16.2. ja oli jo ihan vierelläni sängyn vierellä. Heräsin taas ja huusin "apua apua". Näky oli todella pelottava. Se oli jokin valkea hahmo jonka näin silmät auki ja se pikku hiljaa hiipui pois... Muutama tunti tästä toisesta näystä, rakas koirani nukkui pois.

Hän oli iältään jo vanhus, 16.8 vuotias mutta silti.... Tiesin että hänen aikansa on pian mutta silti se tuli liian äkkiä. Suru on pohjaton. Nyt on ongelmana se etten uskalla enää olla yhtään yksin en uskalla nukkua ja koko ajan iho on kuin antenneinneina kuulostelemassa sitä vaaleaa hahmoa, tuleeko se mulle kostamaan vai mikä se oli?? Pelottaa ihan hirveästi. ja tuntuu että kohta menee järki.
Miksi en kykene käsittelemään kuolemaa "järkevästi" vaan se tuntuu vievän multa järjen.

Olen täällä joskus aikaisemmin kirjoitellut kipeitäkin asioita ja kertonut myös myös äitini kuolemasta ja koirapojastani. en tiedä muistaako joku teistä minut mutta nyt tarvitsisin enkelivoimia tai jotain millä mennä eteenpäin.....

Onko muilla kokemuksia "näyistä"?? ja miten te niihin suhtaudutte?

smitten Metalgirl_Artemis  smitten

en usko että sinun tätä ilmiötä pelätä tarvisee.tämä nyt ei sinua varmasti paljon lohduta mutta et ole yksin näiden "näkyjesi" kanssa.

sanoit että koirasi nukkui samaan aikaan pois. otan syvästi osaa suruusi ja enkeleitä avuksesi lähetän.  angel

jostä päästäänkin tuohon sinun kertomaasi näkyyn. oletko varma ettei se ollut enkeli?

monet jotka harvoin enkeleitä näkevät ovat ne ainakin minulle kuvanneet vaaleina hieman usvaisina "olentoina".

ja koska tämän ihmeen näit useamminkin kuin kerran olisiko tämä enkeli kentien tullut valmistamaan sinua koirasi pois lähtöön ja sitten myöhemmin hänet luotasi hakenut.

näyttäytyen hän kenties haluaa kertoa että oli koirasi aika siirtyä eteenpäin tässä elämänkiertokulussa ja siellä missä koirasi nyt on. on kaikki hänellä hyvin ja hän on päässyt suureen rauhaan ja lepoon.

en kuitenkaan usko että enkelit tekisivät mitään meitä peloitellaakseen...avaa tietoisuuttasi ja pyydä apua enkeleitäsi niin saat varmasti heiltä vastauksia jopa ehkä vielä yhteyden koiraasi hyvästien jättämistä varten

edelleen otan osaa suureen suruusi ja voimia lähetän jotta jaksat jatkaa elämääsi eteenpäin.  smitten smitten
tallennettu

Fitnina
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #5 : 22.02.2007 11:53:20 »

en usko että sinun tätä ilmiötä pelätä tarvisee.tämä nyt ei sinua varmasti paljon lohduta mutta et ole yksin näiden "näkyjesi" kanssa.
sanoit että koirasi nukkui samaan aikaan pois. otan syvästi osaa suruusi ja enkeleitä avuksesi lähetän.  angel
jostä päästäänkin tuohon sinun kertomaasi näkyyn. oletko varma ettei se ollut enkeli? monet jotka harvoin enkeleitä näkevät ovat ne ainakin minulle kuvanneet vaaleina hieman usvaisina "olentoina".
ja koska tämän ihmeen näit useamminkin kuin kerran olisiko tämä enkeli kentien tullut valmistamaan sinua koirasi pois lähtöön ja sitten myöhemmin hänet luotasi hakenut. näyttäytyen hän kenties haluaa kertoa että oli koirasi aika siirtyä eteenpäin tässä elämänkiertokulussa ja siellä missä koirasi nyt on. on kaikki hänellä hyvin ja hän on päässyt suureen rauhaan ja lepoon. en kuitenkaan usko että enkelit tekisivät mitään meitä peloitellaakseen...avaa tietoisuuttasi ja pyydä apua enkeleitäsi niin saat varmasti heiltä vastauksia jopa ehkä vielä yhteyden koiraasi hyvästien jättämistä varten

edelleen otan osaa suureen suruusi ja voimia lähetän jotta jaksat jatkaa elämääsi eteenpäin.  smitten smitten

Hei Peppilotta!!

Kiitos lohdutuksesta!! Äsken lisäsin alla olevan tekstin omaan viestiini ja samalla sainkin siulta vastauksen. Eli vastasitkin jo kysymykseeni, kiitos  smitten
Nän se varmaan sitten meni, että hänet tultiin hakemaan. Se vaan on niin vaikeata kun ei oikein tiedä mihin uskoa? Tavallaan uskon jälleensyntymiseen/näkemiseen, mutta kaikki se mitä en pysty järjellä selittämään niin pelottaa ihan hirveästi. Voi kun saisi sellaisen viitan harteilleen joka todellakin lohduttaa ja vie multa pelon pois.

Lainaus omasta txtistä:
"Tuli vielä mieleen sellainen seikka, että koirulin viimeisinä viikkoina kuolema sana pulppusi joka raosta suoraan naamalle. Esim. jos katsoin telkkua niin siellä puhuttiin kuolemasta, jos vaihdoin kanavaa niin taas sana kuollut hyppäsi silmille. Sitä ihan kun viljetiin joka tuutista ja nyt tuli mieleen, että yritettiinkö mua herätellä siihen todellisuuteen mikä oli tuleva ja mitä ei voinut kiertää?? ja viimeiseksi valkea hahmo joko tuli hakemaan pojua taivaankotiin taikka se oli mulle viimeinen herätys että aika on päättynyt"

Kiitos sinulle!!

MG  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #6 : 22.02.2007 12:15:12 »

pyysin sinulle enkeleiltä vielä pientä elämän lankaa jolla päästä surusi yli ja he vastasivat seuraavasti.

enkelit minulle kertoivat että sinua on tosiaankin jo pitkän aikaa valmisteltu tuota ikävää tapahtumaa varten.he pyytävät sinua luottamaan siihen että tämä oli teidän molempien kannalta paras aika koirasi siirtyä eteenpäin vaikka se ei välttämättä juuri nyt itsestäsi siltä tuntuisikaan.

sinua tullaan valmistelemaan myös vielä johonkin suurempaan muutokseen ja he pyytävätkin sinua avamaan sen mahdollisuuden kanavan auttaa sinua ilman että se loisi pelkoa elämääsi.

kun aika on kypsä ja olet valmis ja virkistynyt.tulevat enkelit sinua uudelleen auttamaan ja avamaan uusia mahdollisuuksien ovia.

jotenkin minusta tuntuu että saatat vielä uudestaan enkeleihisi törmätä.älä tällöin enää pelästy vaan ota heidän suuri apunsa elämääsi
tallennettu

Yulunga
Vieras
« Vastaus #7 : 26.02.2007 23:36:36 »

Tuosta sanojen pomppimisesta silmille... se on minulle tuttu juttu.

Mutta... minä uskon että koirasi viestitti sinulle, että on lähdössä toiseen todellisuuteen.  smitten

ei siis mitään pelättävää. Ennemminkin suuri suuri yhteys teidän välillänne, mikä tarkoittaa sitä että koirasi varmaan inkarnoituu lähellesi vielä uudelleen tässä elämässä.  smitten

kuu kauniita unia  kuu
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #8 : 27.02.2007 15:18:49 »

Näkemässäsi hahmossa ei ole mitään pelättävää, vaikka sitä säikähditkin. Minusta tämä hahmo, mikä ikinä se olikaan (saattoipa olla enkelikin  angel) oli hyvällä asialla, eli valmistelemassa sinua kohtaamaan tuo koirasi kuolema ja samalla ollen esimerkkinä siitä, että elämä todellakin jatkuu kuoleman jälkeen. Toivoa ja lohtua tuomassa, sen itse aistin. En sitten tiedä kuinka niin säikähdit, mutta kyllähän tuollaisia asioita aluksi saattaa säikähtääkin... Syytä pelkoon ei ole.  angel
tallennettu
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: