Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihanan kauheaa seksiä, apua!  (Luettu 33176 kertaa)
0 jäsentä ja 3 vierasta katselee tätä aihetta.
Irish
Vieras
« : 22.02.2007 17:56:59 »

Ette ymmärrä mikä turhautuneisuus minusta huokuu, kun kaverit kyselevät joka päivä että mitäs eilen teitte, *fiffiuuu* *silmäniskuja* *tönimistä*  Wink Wink

En tiedä olenko hidas, mutta tuntuu että en pysy oikein tahdissa. Olen tuntenut miehen nyt n. 2 kuukautta ja olemme harrastaneet seksiä vain ? 3 kertaa.

Tunnen jonkinlaista ympäristön ihmetystä, siitä, miksi en ole joka ilta tuolla noin jyystämässä! Ja vähän ikävämpi juttu on myös se, että kultani kanssa vähän ihmettelee mikä tässä nyt on...  Embarrassed

Olen miettinyt;
- onko minulla niin huono itsetunto, että en kykene?
- onko siitä yksinkertaisesti niin pitkä aika kun olen viimeksi harrastanut seksiä sellaisen ihmisen kanssa kenestä välitän, etten oikein osaa?
- ehkä tämä on normaalia, enhän minä vielä tunne kunnolla tuota miestä, niin miksi kaiken tarvisi tapahtua niin äkkiä?
- viimeinen suhteeni kuihtui seksittömäksi ja minulla on siitä niin paljon stressiä, että se aiheuttaa estyneisyyttä?
- koen liian suurta tarvetta tyydyttää toinen, että en osaa itse nauttia?
- pelkään, pelkään, pelkään
- vaikeaa löytää kaikkia osapuolia tyydyttävä ehkäisymuoto >> toinen on tyytymätön kortsun käyttöön kun ei oikein tunne sen kanssa paljon mitään (ja minulle tulee siitä huono omatunto) ja minä taas en syö pillereitä (söin niitä joskus pari vuotta ja olin koko ajan pöhöttynyt ja ne vei viimeisetkin seksihalut)?
- yleinen painostus herättää minussa vastareaktion?
- Ennen etsin irtosuhteilla rakkautta ja hyväksyntää, nyt kun saan sitä ilmankin niin mitä teen seksillä?
- vaikeaa löytää hyviä asentoja, kun toinen on minua huomattavan paljon isompi?
- en oikein osaa puhua hänelle näistä asioista?

Kaikista kummallisinta tässä on se, että ennen tätä rakastumistani harrastin paljon useammin seksiä ja olin paljon vapautuneempi vieraiden miesten kanssa ja todella nautin siitä. Ehkä asiaan vaikuttaa sekin että olin aina pikku kännissä tai krapulassa ja kun tietää että se on ehkä viimenen kerta kun näkee tyypin, ei voi olla mitään menetettävää.

Mistä minä repisin itselleni sellaista varmuutta, että uskaltaisin heittäytyä tähän?  idiot2
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #1 : 22.02.2007 18:15:31 »

ööö... täältä taloussivujen keskeltä.. just do it..  2funny

Ennen etsin irtosuhteilla rakkautta ja hyväksyntää, nyt kun saan sitä ilmankin niin mitä teen seksillä?

*Tuo oli aika hyvä, vaikka minulla meni tämä hyväksynnänesimisosasto vähän ohi itsellä..  smitten
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Irish
Vieras
« Vastaus #2 : 22.02.2007 18:30:31 »

Minussa on villi, siis todella hirmuisen villi petoeläin-puoli, siis olen hyvinkin seksuaalinen ihminen ainakin ollut rakkaussuhteessakin.

En vain tiedä, miksi se puoli minusta on nyt turhan tiukassa kontrollissa.
Mikä siihen auttaisi?
Alimmissa chacroissa tukoksia?

Kenties olen turhaan näin huolissani ja tämä huoli vain pahentaa asiaa. Ei luottamus voi kehittyä aivan hetkessä. Ehkä odotan liian paljon liian äkkiä, mutta en vain tiedä mistä lähtisin purkamaan tätä "ongelmaa"..
Tongue
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #3 : 22.02.2007 21:20:05 »

Jotenkin tuntuu, että seksuaalisuutesi on rakennettu rakkauden ansaitsemisen eikä antamisen varaan.

Seksi on täysin erilaista ja ehkä outoakin siinä vaiheessa, kun sillä ei yritetä enää ansaita tyylipisteitä tai paikkailla itsetuntoa. Alitajuntasi ei luultavasti ole vielä osannut sopeutua uudenlaiseen tilanteeseen, jossa rakastellaan ihanan ihmisen kanssa sydän täynnä tunteita. 

Nykyaikana tuntuu olevan muuten kovinkin yleistä se, että harrastellaan seksiä, mutta ei sotketa tunteita siihen. Intohimoinen rakastelu koetaan liian pelottavana.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Irish
Vieras
« Vastaus #4 : 22.02.2007 21:26:06 »

Niin... Embarrassed

Se on jotenkin pelottavaa ja hämmentävää! Olen tottunut näyttämään tunteeni kaikin muunlaisin keinoin kun rakastelemalla! Edellisessä suhteessa osasin, mutta sekin vei aikaa ja nyt on ote siihen vähän hakusessa.
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #5 : 22.02.2007 21:38:44 »

Intohimoinen seksi onkin helppoa, koska se on paljon itsekkäämpää kuin rakkausseksi. Kun naitattaa ja on kiva sopiva tyyppi siinä lähellä, niin helppohan siinä on villiksi heittäytyä, sanoa kiitti ja jatkaa elämää tyydytettynä. Seksi maustettuna rakkaudella on ihan toisella tasolla, koska silloin mukana on syviä tunteita ja toisen huomioimista ihan eri tavalla. Seksi naintina on helppoa, mutta seksi rakkaudenosoituksena usein vaatii vähän enemmän opettelua. Kun on syviä tunteita seksikin on herkemmällä pohjalla. Näin minä olen sen kokenut ja minusta on ollut ihanaa opetella rakastamaan syvästi ja rakastelemaan rakastettua - vieläkin opettelen.   Smiley
tallennettu
Minerwa
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #6 : 22.02.2007 21:46:27 »

Listasit itsekin aika kovia "erotiikan tappajia", joista tässä mun mielestäni pahimmat...

- viimeinen suhteeni kuihtui seksittömäksi ja minulla on siitä niin paljon stressiä, että se aiheuttaa estyneisyyttä?
- koen liian suurta tarvetta tyydyttää toinen, että en osaa itse nauttia?
- pelkään, pelkään, pelkään

Stressi, halu miellyttää, suorituspaineet ja pelko. Kaikki omiaan lukitsemaan aidon, sydämestä kumpuavan seksuaalisuuden ja kyvyn heittäytyä hetkeen! Se juuri onkin niin vaikeaa, kun toista rakastaa kauheasti ja haluaisi niin kovasti kaiken olevan ihanaa ja täydellistä... olla itsekin ihana ja täydellinen. Silloin joutuu väkisinkin silmätysten myös oman epäonnistumisen pelkonsa kanssa. Välittäminen voi olla myrkkyä seksuaalisuudelle, jos se saa yrittämään liikaa  Wink

Mäkin olen näiden tunteiden kanssa joskus painiskellut - tällainen kokopäivätoiminen perfektionisti kun olen... Grin  Sitä kautta olen kuitenkin oppinut myös armollisemmaksi itseäni kohtaan. Niin tärkeää kun onkin ottaa toinen huomioon, pikkuisen itsekäskin saa olla  Wink  Ystävän neuvo siis... Yritä olla murehtimatta asiaa ja anna tunteiden viedä. Ota toinen huomioon, mutta älä yritä miellyttää liikaa. Kaikelle on aikansa, kaikelle on paikkansa. Rakastele silloin, kun siltä tuntuu ja anna itsellesi/toisella aikaa löytää se yhteinen sävel myös sillä elämänalueella.

Puhuminen auttaa myöskin - ja varmaan se aikaa myöten onnistuu helpommin. Joten nou hätä  smitten Mäkin kannatan tuota Smallin opettelua. Parhaimmillaan se voi olla koko elämän kestävä prosessi - mutta mikäs sen mukavampaa!!
tallennettu

"Luultavasti myrskyjä on vain siksi, että niiden jälkeen saataisiin auringonnousu."

Kuu-Mars-Asc Kaksoset, Au Vesimies, Venus-Merkurius-MC Kauris
Ärrimurri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #7 : 22.02.2007 23:43:55 »

En tiedä olenko hidas, mutta tuntuu että en pysy oikein tahdissa. Olen tuntenut miehen nyt n. 2 kuukautta ja olemme harrastaneet seksiä vain ? 3 kertaa.

Tunnen jonkinlaista ympäristön ihmetystä, siitä, miksi en ole joka ilta tuolla noin jyystämässä! Ja vähän ikävämpi juttu on myös se, että kultani kanssa vähän ihmettelee mikä tässä nyt on...  Embarrassed

Olen miettinyt;
- vaikeaa löytää kaikkia osapuolia tyydyttävä ehkäisymuoto >> toinen on tyytymätön kortsun käyttöön kun ei oikein tunne sen kanssa paljon mitään (ja minulle tulee siitä huono omatunto) ja minä taas en syö pillereitä (söin niitä joskus pari vuotta ja olin koko ajan pöhöttynyt ja ne vei viimeisetkin seksihalut)?

Mistä minä repisin itselleni sellaista varmuutta, että uskaltaisin heittäytyä tähän?  idiot2

Älä ainakaan tunne suojautumisesta huonoa omaatuntoa, vastuuntunto on tärkeämpää, kuin toisen liiallinen miellyttäminen. Ennenkaikkea anna itsellesi aikaa. Varsinaisen rakastelemisen sijaan kokeilkaa edetä hitaammin, opetelkaa puhumaan aiheesta ja tutustukaa rauhassa toistenne kosketukseen, kehoihin, vartalon muotoihin, ihon pinnan tuntuun sormenpäillä, mieltymyksiinne ja kokeilkaa etsiä sitä kautta luottamusta, sekä läheisempää yhteyttä, jolloin asia voi muuttua kuin itsestään hyvinkin luontevaksi.

Älä anna ympäristön painostaa, äläkä itsekään painosta. Ei kannata stressata vanhoista asioista, eikä tämän hetkisestä tilanteesta, se ei ainakaan paranna asiaa. Asioilla on tapana selvitä tavalla tai toisella ennenpitkää.

Muista sekin, etten minä mikään asiantuntija ole. Lähinnä omien ajatusten pohjalta lähestyin asiaa.  Embarrassed
« Viimeksi muokattu: 22.02.2007 23:46:06 kirjoittanut Ärrimurri » tallennettu

Skorpioni, nouseva vaaka, kuu leijona, venus jousimies.

Tulilohikäärme
Hevoskastanja
Valkoinen itsevallitseva koira
Asterix
Vieras
« Vastaus #8 : 22.02.2007 23:58:32 »

Hmmm... mutta miksi sinun miehesi ei tee mitään
saadakseen sinut rentoutuneeksi, olosi miellyttäväksi
ja vähitellen siitä kiihottuneeksi? idiot2

Etenkin, jos sinua pelottaa, jännittää ja hermostuttaa? idiot2

Mikäs se sellainen mies oikein on? knuppel2

Oletko sanonut hänelle, että sinua pelottaa/jännität, ettet osaa/
haluat noin tai näin/ jne?

Jos ette kykene keskustelemaan toiveistanne ja ongelmistanne
rakastelun suhteen avoimesti, niin mielestäni silloin ei
myöskään voi olla sisäkkäin.
Puhuminen on sentään paljon helpompaa näistä kahdesta toiminnosta. Smiley

Ota huumori avuksi. Wink
tallennettu
Ärrimurri
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« Vastaus #9 : 23.02.2007 00:24:32 »

Puhuminen vaikeistakin asioista yleensäkin syventää suhdetta ja helpottaa poikaystävääsikin ymmärtämään, missä mennään. Hän saattaa olla tavallaan varautunut, eikä näe metsää puilta ajatellessaan, että hänessä on jotain vikaa, tai oletko miettimässä eroa tms. Miehetkin on omituisia Wink Eikä miehilläkään ole ajatustenlukutaitoa, jolla tietäisivät miksi naiset käyttäytyvät tai reagoivat eri tilanteissa kuten tekevät. Puhumalla avoimesti monista epäselvyyksistä pääsee eroon ja on helpompi ymmärtää toisen toimintaa, sekä ajatuksia. Kertomalla rehellisesti omista ajatuksistaan ja toiveistaan molemmat voivat oppia toisistaan todella paljon.
tallennettu

Skorpioni, nouseva vaaka, kuu leijona, venus jousimies.

Tulilohikäärme
Hevoskastanja
Valkoinen itsevallitseva koira
kaiko
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 23.02.2007 09:10:23 »

Minun ja mieheni suhde alkaa muuttua seksittömäksi, minä en vain enää halua. Ennen olin halukkaampi ja halusin useammin kuin mieheni, mutta useimmiten hän torjui minut, tuli olo etten ole kovinkaan haluttava. Nyt minun ei tee edes mieli. Kaipaisin hellimistä, joskus pieni halaus tai suukko, olen mehelleni tästä sanonutkin monesti. Olen yrittänyt halata ja suukotella. Ja seksin jälkeen tulee jotenkin halpa olo, kelpaan kyllä siihen silloin harvoin kun se tapahtuu mutta muuten minusta ei tarvitse välittää...olipa taas valitus.
« Viimeksi muokattu: 26.02.2007 14:42:06 kirjoittanut kaiko » tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #11 : 23.02.2007 09:11:28 »

Kiitos Sparkle In The Distance aiheen aloituksesta! Smiley
VAIKKA olen jo parin vuoden päästä 40vee, niin silti kun olen aloittanut uuden suhteen ja olen oikeasti rakastunut, saatan hetkittäin muuttua kuin "teini-tytöksi" ja tunnen itseni hyvin jännittyneeksi kun alkaa olla ilmeistä, että rakastelemaan tästä kohta "ajaudutaan".
 Embarrassed
Kyse ei todellakaan ole siitä, etten haluaisi, tai minulla olisi niin vähän asiasta kokemusta.  Grin

Olen miettinyt samantyyppisiä asioita, mitä sinäkin tuossa listasit. Ja kuvittele, miltä tuntuu kokea vielä tässä iässä näin.  Embarrassed Olisihan se hieno tuntea itsensä eroottiseksi-naaraaksi, joka osaa olla vapautunut ensi sekunneista asti.  Cheesy Taikka ehkä tunnenkin olevani vaikka mitä, vaan en silti tuo kumma jännitys iskee. enkä pysty antautumaan tunteiden ja halujen vietäväksi.

Minusta Lilli ja Small vastasivat niin hienosti (luin ne jo eilen) ja tuo yksinkertainen totuus jäi kuplimaan ja myhäilemään ajatuksiini koko yöksi.
Seksin ja rakastelun kautta ja avulla ilmaistaan TUNTEITA, joita kumppaniaan kohtaan tuntee!
Kiitos teillekin!

Tuntuu varmaan lapselliselta ja typerältä, mutta noiden sanojen kautta oivalsin jotain todella suurta itselleni.
Miten meille on tarjolla vaikka mitä tantraa yms, mutta eihän siihen moisia tarvita....

Ymmärsin jotain tästä uudesta mies tuttavuudestani:
Tämä uusi haparoiva suhteeni joka minulla on, jossain tunnen vielä myös haparoivia ja intohimoisia tunteita vuorotellen...
Olen puhunut asiasta tämän miehen kanssa alusta asti(mikä minulle on itselleni itsestäni aika uutta ja outoa), että jännitän, vaan en ymmärrä mitä ihmettä jännitän.
Ja joka kerta hän tekee pieniä asioita joilla ilmaisee, että haluaa auttaa ja tukea minua rentoutumaan. Ne jotenkin niin suloisia ja lutusia juttuja.  smitten
Mutta tuo mitä Lilli ja Small kirjoitti sai sydämeni laulamaan ilosta ja ymmrtämään jotain itsestäni.

Olisin kyllä voinut jättää tämänkin itsestäni paljastamatta...  Embarrassed

Olen tiennyt kauan mikä omenankin on, mutta kun muutuin omenaksi, tiesin vielä enemmän...  :Smiley

« Viimeksi muokattu: 23.02.2007 10:38:19 kirjoittanut *Inanna* » tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #12 : 23.02.2007 10:55:17 »

Seksin pitäisi minun mielestä olla iloista hulluttelua rakastetun kanssa. Ei paineita, ei vaatimuksia, ei pakkoja - mukavaa yhdessä oloa ja pilkettä silmäkulmassa! Grin Seksi on iloinen asia ja siihen suhtaudutaan aivan liian vakavasti parisuhteessa (itse en kannata pelkkiä hoitojen etsimisiä, vaan seksi kuuluu osaksi parisuhdetta, ei yhden illan juttua).

Keskustelkaa asiat läpi. Muistakaa hellitellä toisianne myös muutoin kuin seksin aikana. Puhua pehmeitä ja vähän "kiusata" toista Wink Kunnioitus, kuunteleminen ja yhteen hiileen puhaltaminen ovat kaikessa tiimityöskentelyssä sen Aja Ö ja mikä onkaan suurempaa tiimityötä kuin seksin harrastaminen! laugh
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #13 : 23.02.2007 11:11:14 »

Minä olen hullutellut ja yrittänyt "kiusata" miestäni, mutta kun se mörökölli suuttuu siitä, ei saa leikillisesti kutittaa tai mitään muutakaan:P
« Viimeksi muokattu: 26.02.2007 14:43:23 kirjoittanut kaiko » tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #14 : 23.02.2007 12:37:00 »

Minä olen hullutellut ja yrittänyt "kiusata" miestäni, mutta kun se mörökölli suuttuu siitä, ei saa leikillisesti kutittaa tai mitään muutakaan, koska silloin minä olen ärsyttävä, ja jos yritän höpöttää jotain hölmöä niin olen omituinen....hmmm...aika outo suhde... Tongue

Shocked

Vaihda miestä.. Tongue

Tai kokeile jotain toista keinoa.. Wink

Minä vastaan, toisin sanoen huokailen
puhelimeen Härän tai Vaa'an soittaessa,
että I wanna make love with you....
tai jotain muuta vastaavaa. :Smiley

Yleensä se on 15 min ja olemme jo lounaalla. :Smiley

Tosin sitä ei kannata tehdä koko ajan, ettei se kulu loppuun. Wink
Myöskin kannattaa olla varovainen muutenkin.

Kerran puhelimeni softa tai pääni meni jotenkin sekaisin
ja kuvittelin Vaaka-mieheni soittavan
ja vastasin puhelimeen jotain hyvin kosteaa ja kuumaa,
mitä juuri sillä hetkellä olisin halunnut tehdä
ja hetken hiljaisuuden pomoni saa kakaistua äänensä kuuluvile
ja kysyy, että;
"...Niin tuota, että perunko neuvottelut muiden kanssa
ja tuon shampanjaa ja kaksi lasia huoneesi..? "

(http://i47.photobucket.com/albums/f178/Alextheangel/bricks.gif)

Hittolainen, kun olisin halunnut hautautua
kilometrien syvyyteen maan alle! buck2 Grin
tallennettu
Sivuja: [1] 2 3 ... 5
  Tulostusversio  

Siirry: