Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Ihanan kauheaa seksiä, apua!  (Luettu 33219 kertaa)
0 jäsentä ja 1 vieras katselee tätä aihetta.
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #15 : 23.02.2007 13:35:28 »

Hmmm...mut seksin määrä?  Huh Mikä on se oikea määrä? esim. toinen haluaa usein ja toinen ei...kun taas toinen haluaa kokeilla uutta niin toinen ei...miten sellaseen voisi löytää kultaisen keskitien? Huh jotkut harrastaa seksiä 5 krt/pv:ssä taas toiset 2krt/vko:ssa ja jotkut taas 3krt/kk:ssa..äääh vaikeeta jos sanoo, että olen ikionnellinen mutta harrastan seksiä 1krt/vko:ssa niin joku voi pitää sitä suurena ihmeenä Shocked että HÄH...Kuis nyt noin vähä? aijaa meillä vaan joka ilta Tongue taas toisen mielestä se voi olla hyvinkin outoa, että miten  Shocked joka ilta voi edes tehdä mieli Cheesy..nyt en puhu omasta seksi elämästä vaan sen mitä olen kuullu ja kuunnellu muiden juttuja maailmalta Wink niin eli mikä se oikea määrä on oikeesti  idiot2
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #16 : 23.02.2007 13:39:33 »

Sawotar, teillähän sauhuaa lakanat. Meillä on harrasteltu seksi puuhia ehkä 1/krt kuukaudessa, nyt ei edes senkään vertaa,vähenemään päin ...
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #17 : 23.02.2007 13:42:00 »

Sopiva määrä seksiä on parisuhdekohtaista, ei henkilökohtaista. Parisuhteessa täytyy kyetä kompromisseihin, myös seksin suhteen. Jos haluttaa, aina on omat kädet apuna, ei tarvitse ahdistella puolisoa, jos tätä ei juuri silloin kiinnosta. Wink Tämä on myös yleinen seksiterapeuttien ohje.

Toisekseen seksi ja henkinen läheisyys kulkevat käsikädessä. Jos seksiä ei ole eikä kuulu, kannattaa miettiä, mitä voisi tehdä lähentääkseen suhdettaan puolisoonsa. Suhteen alussa seksiä on paljon, koska molemmat haluavat vain helliä ja helliä ja vielä helliä toisiaan. Hiljalleen hellyys kuitenkin unohtuu arkiaskareiden alle.
Parisuhde on työtä, myös hellyyden osalta.
tallennettu
BlueRose
Kanta-astroilija

I Love Yuo Mom

Profiili
« Vastaus #18 : 23.02.2007 13:55:44 »

Sawotar, teillähän sauhuaa lakanat. Meillä on harrasteltu seksi puuhia ehkä 1/krt kuukaudessa, nyt ei edes senkään vertaa,vähenemään päin ...

Grin Öööö...ei ollu mun seksielämästä vaan yleisestä mielipiteestä mitä olen elämäni varrella kuullut Smiley
tallennettu
Asterix
Vieras
« Vastaus #19 : 23.02.2007 13:57:38 »

Hmmm...mut seksin määrä?  Huh Mikä on se oikea määrä? esim. toinen haluaa usein ja toinen ei...kun taas toinen haluaa kokeilla uutta niin toinen ei...miten sellaseen voisi löytää kultaisen keskitien? Huh jotkut harrastaa seksiä 5 krt/pv:ssä taas toiset 2krt/vko:ssa ja jotkut taas 3krt/kk:ssa..äääh vaikeeta jos sanoo, että olen ikionnellinen mutta harrastan seksiä 1krt/vko:ssa niin joku voi pitää sitä suurena ihmeenä Shocked että HÄH...Kuis nyt noin vähä?

Oh god...! Minä olen kyllä tosi.... Lips Sealed ! :Smiley Grin

Joka päivä..!
Vaa'an kanssa väh. 2-3 kertaa/päivä,
toki emme tapaa ihan joka päivä.. 4-5 kertaa viikossa,
koska minulla on vielä Härkä-miehenikin..  Embarrassed
Loput päivät ja vähän päällekkäinkin Härän kanssa kerran päivässä.

Vaakamies erittäin seksuaalinen, enemmän kuin Härkä,
enkä pidä sitä ollenkaan huonona asiana, että
minun ei aina tarvitse olla se aloitteellinen seksiin. Smiley

2 päivää ilman seksiä ja tunnen kivistystä
munasarjojen ja alavatsan kohdalla ja t*ssuni kävellessäni.. buck2
..ja päänuppi alkaa olla kireä. buck2
tallennettu
kaiko
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #20 : 23.02.2007 14:47:36 »

sawotar, anteeksi väärin ymmärrys... uglystupid2
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #21 : 23.02.2007 16:02:55 »

Ette ymmärrä mikä turhautuneisuus minusta huokuu, kun kaverit kyselevät joka päivä että mitäs eilen teitte, *fiffiuuu* *silmäniskuja* *tönimistä*  Wink Wink

En tiedä olenko hidas, mutta tuntuu että en pysy oikein tahdissa. Olen tuntenut miehen nyt n. 2 kuukautta ja olemme harrastaneet seksiä vain ? 3 kertaa.

Kaikista kummallisinta tässä on se, että ennen tätä rakastumistani harrastin paljon useammin seksiä ja olin paljon vapautuneempi vieraiden miesten kanssa ja todella nautin siitä. Ehkä asiaan vaikuttaa sekin että olin aina pikku kännissä tai krapulassa ja kun tietää että se on ehkä viimenen kerta kun näkee tyypin, ei voi olla mitään menetettävää.

Mistä minä repisin itselleni sellaista varmuutta, että uskaltaisin heittäytyä tähän?  idiot2

Minusta tosiaan Lilli ja Small vastasivat jo "hienosti" tähän. (kuten jo tuolla aiemmin mainitsin) Smiley

Helposti sitä tulee ristiriitaisia kokemuksia ja tuntemuksia kaikenmaailman "informaatiotulvista" ja sitä rikkoo vain siinä "vaatimusten" melskeessä itsensä.
Unohda 'paljon ja vähän'. Niillä lopun viimeksi ensisijaisesti ei ole mitään merkitystä. Nekin tulee luonnostaan sivutuotteena.
Minulle tulee mieleen, että olet vain niin "aito"(sisältäpäin ohjautuva) ihminen, ettet lähde helposti tekemään mitään siksi, että olet kuullut sillä saavutettavan jotain tai että se olisi ulkoisesti jonkin sisäisen määre.
Minusta tuo ajatus, että seksi on tunteiden ilmaisua, herkkyydestä intohimoon ja kaikkea siltä väliltä, on hieno ajatus pohjalla.
Jos olet rakastunut/rakastumassa aidosti toiseen ihmiseen, on hyvin luonnollista, että tunteet eivät olet vielä "täysiä", vaan luonnollista etsintää ja haparointia, tutustumista, maistelua ja aistimista... tunteissa ja sitä myöden seksissä.
Ei kai itsevarmuus ole sitä, että hyökkää pedon lailla seksin pyörteisiin.  Grin

Minusta on hienoa, että joku menee tunteiden mukaan, eikä vain himon mukaan. Tunteista syntyvä himo on paljon "arvokkaampaa" kuin himosta syntyvät tunteet. Kait.  :Smiley
Ja jos toinen osapuoli kokee epävarmuutta jollain tasolla, se eittämättä heijastuu sinuunkin, joten en usko, että kaikki tässä on yksin sinusta kiinni.
En tiedä.
Itsekin vielä matkalla... Smiley

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #22 : 23.02.2007 16:04:55 »

Ai niin...  Wink

Muistathan, merenkävijä:
sumussa oli joskus pysähdyttävä
niin kuin arka eläin kuuntelemaan
Purjehduksista pisimmät,
ne lähes perille vievät,
tehdään lopulta,
avoimien silmien välillä

- Tommy Tabermann-
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #23 : 23.02.2007 17:51:54 »

Onpa tänne tullut paljon vastauksia, kiitos kaunis teille kaikille!

Pahoittelen en jaksa lainailla, mutta monien teidän tekstit herättivät minussa seuraavanlaisia ajatuksia:

Suorituspaine ja rakkaus ovat asioita, jotka eivät mitenkään voi synkata keskenään. Miksi siis tunnen suorituspaineita? Nämä ongelmat eivät ole pelkästään päässäni vaan ne ovat itse toiminnassakin. En ole ikinä harrastanut seksiä miehen kanssa joka jaksaa noin kauan! Itse asiassa se on aina pitänyt lopettaa kesken, koska minä olen aina ihan puhki. Ehkä se ei ole enää ongelma siinä vaiheessa, kun pääsemme noista kortsuista eroon, mutta se taas vaatii minulta sen että alan syömään pillereitä, mitä en tekisi mielelläni.

Kellään mitään hyvää ehkäisymenetelmää tiedossa?  idiot2

Toisekseen aloitimme ehkä liian aikaisin. Asioista olisi voinut puhua ensin.
Minä en ole sanonut hänelle suoraan kaikkea, vaan olen pitänyt pahan mielen sisälläni.
Hän ei ehkä ymmärrä miten arkaluontoinen ja monimutkainen tämä asia voi minulle olla. Hän ei itse ole ikinä aiemmin seurustellut vakavasti ja sen kyllä huomaa. Vaikka hän muuten arjessa koko ajan hellii, hieroo, halailee, pussailee, huomioi, niin sängyssä hän muuttuu jotenkin ... pelottavaksi.. En tiedä. Etäiseksi? Tai sitten vain kuvittelen?  idiot2

No ehkä viimeisin kerta onnistui melko hyvin, ainakin nauroimme ihan katketaksemme kun vaihdettiin asentoa ja sitten (hei apua, mitä mä puhun täällä tällaisia  Cheesy Grin) siitä ei meinannut tulla mitään kun ei vaan mennyt. On oikeasti jotenkin tragikoomista kun me ei vaan jotenkin meinata löytää asentoja missä se onnistuisi kun on niin paljon pituuseroakin ja mä olen ainakin kokematon noin isojen miesten suhteen!

Rakkautta on ja läheisyyttä paljonkin, mutta minä ja minun seksikompleksini yhdistettynä tuohon joka on tähän mennessä varmaan pannut jokaista vastaantulevaa vaikka ei edes välitä yhtään, niin.. Olenkohan jotenkin katkera siitä?  idiot2 idiot2

Olen yleensäkin aika jumiutunut menneisiin, pari raiskausta ja yksi suhde jossa minun ulkonäköäni haukuttiin koko ajan, luulin kuitanneeni sen huumorilla ja päässeeni eroon niistä kaikista katkeruuksista, mutta siltikin joskus tulee niin vahvana päähän se että v*ttu jos kosketkin niin tapan sut.  tickedoff En ole ikinä siitä kenellekään raivonnut, itkenyt tai tilittänyt, koska tuntuu että ei ole oikeutta kun se on mennyttä, pitää vaan unohtaa. Miten karistaisi paremmin uuden jätkäkaverin seksihalut kun kertomalla mitä mulle on tehty?!  uglystupid2 Tai mitä tyhmyyttäni olen sallinut itselleni tehtävän?
Miten voin päästä yli, miten voin antaa anteeksi,
sillain tosta vaan, *naps*?

Meidän tosiaan pitää puhua asioista, mutta se vaan on niin vaikeaa.
En voi olla nyt myöntämättä että minua pelottaa, että tämä seksihomma pilaa kaiken "jos en tee itselleni äkkiä jotain"..  uglystupid2

tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #24 : 23.02.2007 18:01:52 »

Kellään mitään hyvää ehkäisymenetelmää tiedossa?  idiot2

Yksi vaihtoehto:
http://www.verkkoklinikka.fi/?page=3569336&id=6968203
http://www.tohtori.fi/?page=3328096&id=3843740
tallennettu
Irish
Vieras
« Vastaus #25 : 23.02.2007 18:08:31 »

*Inanna*, olisihan tuo tietenkin parempi kuin pillerit, mutta siltikin olen aika nihkeä kun vähänkään ajattelen mitään ehkäisymenetelmää, josta vapautuu hormoneita kehooni. Se ei voi olla luonnonmukaista eikä terveellistä.

Olen sitä paitsi harvinaisen lääkeherkkä ihminen, saan pahan olon jo ihan tavallisesta päänsärkypilleristä. Kun viimeksi söin puolitoista vuotta pillereitä (kokeilin kolmea eri merkkiä) olin jatkuvasti pöhöttynyt, oli outoja päänsärkyjä, huimausta, kuumeilua ja hirveää pahoinvointia ja mahakipuja uuden liuskan alussa. Olin sitä paitsi mieletäni aivan liian tasainen ollakseni minä! Se oli outoa!  Wink Grin Minä haluan olla juuri niin ailahtelevainen kuin olenkin ja masentua silloin kun masennun, kamalaa jos jotkut lääkkeet tekee musta normaalin!  uglystupid2

Pitääkö tässä nyt sitten alkaa lisääntymään.  Grin
tallennettu
*Alkmene*
Vieras
« Vastaus #26 : 23.02.2007 18:16:08 »

Heh, itselleni tuo ringi oli ainut mitä viitsin/ilkesin käyttää(hormonaalisista), mutta tosiaan siinäkin niitä hormoneita on vaikka hiukan vähemmän kuin joissain pillereissä.
Aika vähissä ne keinot kyllä on..  :Smiley
Joskus kuulin sellaisesta jostain pienestä "laitteesta" (eräältä homeopaatilta) johon "syötettiin" oman kierron tiedot jonkin aikaa ja sitten painettiin aina jotain nappia ja se näytti vihreää valoa varmoina päivinä ja punaista ei varmoina...  Grin
En kyllä uskaltanut moista kokeilla... ja voihan se itsekin laskea, jos luottaa ns."varmoihin päiviin".
tallennettu
taiska
Astroholisti

Silmät ovat sielun peili :)!

Profiili
« Vastaus #27 : 23.02.2007 20:19:38 »

No ainakin sinun pitää puhua, PUHUA ja PUHUA ! Nyt se ehkä tuntuu vaikealta, mutta se että pidät kaveristasi jopa ehkä rakastat häntä, niin jos hän on koko ajan väärässä luulossa ( miehetkin ajattelee  Cheesy )se ei ole mikään hyvä asia suhteenne tulevaisuutta ajatellen ja yksi tärkein asia useimmalle miehelle on seksi ja se on myös herkin alue miehille  Smiley. Toisaalta jos et itsekään nauti siitä, niin menetät paljon.Nämä asiat on vain selvitettävä, vaikka tekee kipeää ! Olemalla rehellinen hänelle, olet rehellinen myös itsellesi ja se on tärkeintä mikä suhteessa merkitsee   Cool .Rohkeutta sinulle  smitten .
tallennettu

Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona
Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies
Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja
Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen
Egyptiläinen: Isis
Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko
Druidi: Pähkinäpensas
Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
Asterix
Vieras
« Vastaus #28 : 23.02.2007 22:09:22 »

No huh. Sitten varmaan lystit vähenee vaakalaisen kanssa kun härän kanssa ollaan naimisissa?

Miksi en itse ollut noin seksikoukussa edes seurustellessani? Huh.
2 päivää ilman? Miten olisi 5-50 kuukautta? En osaa kuvitella tuollaista. Miten tyttölapsi alkaa noin seksinnälkäiseksi? Siis ensin ollaan lapsia. Sitten yhtäkkiä on pakko olla mies/miehiä joilta saa sitä koko ajan. En ymmärrä.. en tosiaan.. ja siis en tuomitse, en vain osaa kuvitella.

Olin hyvin seksuaalinen ja erittäin utelias jo lapsena,
myöskin varsin rohkea kokeilemaan kaikkea. Smiley
tallennettu
Ippuska
Astroholisti

4ever

Profiili
« Vastaus #29 : 23.02.2007 22:22:15 »

*Inanna*, olisihan tuo tietenkin parempi kuin pillerit, mutta siltikin olen aika nihkeä kun vähänkään ajattelen mitään ehkäisymenetelmää, josta vapautuu hormoneita kehooni. Se ei voi olla luonnonmukaista eikä terveellistä.

Olen sitä paitsi harvinaisen lääkeherkkä ihminen, saan pahan olon jo ihan tavallisesta päänsärkypilleristä. Kun viimeksi söin puolitoista vuotta pillereitä (kokeilin kolmea eri merkkiä) olin jatkuvasti pöhöttynyt, oli outoja päänsärkyjä, huimausta, kuumeilua ja hirveää pahoinvointia ja mahakipuja uuden liuskan alussa. Olin sitä paitsi mieletäni aivan liian tasainen ollakseni minä! Se oli outoa!  Wink Grin Minä haluan olla juuri niin ailahtelevainen kuin olenkin ja masentua silloin kun masennun, kamalaa jos jotkut lääkkeet tekee musta normaalin!  uglystupid2

Pitääkö tässä nyt sitten alkaa lisääntymään.  Grin
juu-u  Wink
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
Sivuja: 1 [2] 3 4 5
  Tulostusversio  

Siirry: