BlueRose
Kanta-astroilija
I Love Yuo Mom
|
|
« Vastaus #15 : 23.02.2007 13:35:28 » |
|
Hmmm...mut seksin määrä? Mikä on se oikea määrä? esim. toinen haluaa usein ja toinen ei...kun taas toinen haluaa kokeilla uutta niin toinen ei...miten sellaseen voisi löytää kultaisen keskitien? jotkut harrastaa seksiä 5 krt/pv:ssä taas toiset 2krt/vko:ssa ja jotkut taas 3krt/kk:ssa..äääh vaikeeta jos sanoo, että olen ikionnellinen mutta harrastan seksiä 1krt/vko:ssa niin joku voi pitää sitä suurena ihmeenä että HÄH...Kuis nyt noin vähä? aijaa meillä vaan joka ilta taas toisen mielestä se voi olla hyvinkin outoa, että miten joka ilta voi edes tehdä mieli ..nyt en puhu omasta seksi elämästä vaan sen mitä olen kuullu ja kuunnellu muiden juttuja maailmalta niin eli mikä se oikea määrä on oikeesti
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kaiko
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #16 : 23.02.2007 13:39:33 » |
|
Sawotar, teillähän sauhuaa lakanat. Meillä on harrasteltu seksi puuhia ehkä 1/krt kuukaudessa, nyt ei edes senkään vertaa,vähenemään päin ...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Hiisitär
|
|
« Vastaus #17 : 23.02.2007 13:42:00 » |
|
Sopiva määrä seksiä on parisuhdekohtaista, ei henkilökohtaista. Parisuhteessa täytyy kyetä kompromisseihin, myös seksin suhteen. Jos haluttaa, aina on omat kädet apuna, ei tarvitse ahdistella puolisoa, jos tätä ei juuri silloin kiinnosta. Tämä on myös yleinen seksiterapeuttien ohje. Toisekseen seksi ja henkinen läheisyys kulkevat käsikädessä. Jos seksiä ei ole eikä kuulu, kannattaa miettiä, mitä voisi tehdä lähentääkseen suhdettaan puolisoonsa. Suhteen alussa seksiä on paljon, koska molemmat haluavat vain helliä ja helliä ja vielä helliä toisiaan. Hiljalleen hellyys kuitenkin unohtuu arkiaskareiden alle. Parisuhde on työtä, myös hellyyden osalta.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
BlueRose
Kanta-astroilija
I Love Yuo Mom
|
|
« Vastaus #18 : 23.02.2007 13:55:44 » |
|
Sawotar, teillähän sauhuaa lakanat. Meillä on harrasteltu seksi puuhia ehkä 1/krt kuukaudessa, nyt ei edes senkään vertaa,vähenemään päin ...
Öööö...ei ollu mun seksielämästä vaan yleisestä mielipiteestä mitä olen elämäni varrella kuullut
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 23.02.2007 13:57:38 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
kaiko
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #20 : 23.02.2007 14:47:36 » |
|
sawotar, anteeksi väärin ymmärrys...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 23.02.2007 16:02:55 » |
|
Ette ymmärrä mikä turhautuneisuus minusta huokuu, kun kaverit kyselevät joka päivä että mitäs eilen teitte, *fiffiuuu* *silmäniskuja* *tönimistä* En tiedä olenko hidas, mutta tuntuu että en pysy oikein tahdissa. Olen tuntenut miehen nyt n. 2 kuukautta ja olemme harrastaneet seksiä vain ? 3 kertaa. Kaikista kummallisinta tässä on se, että ennen tätä rakastumistani harrastin paljon useammin seksiä ja olin paljon vapautuneempi vieraiden miesten kanssa ja todella nautin siitä. Ehkä asiaan vaikuttaa sekin että olin aina pikku kännissä tai krapulassa ja kun tietää että se on ehkä viimenen kerta kun näkee tyypin, ei voi olla mitään menetettävää. Mistä minä repisin itselleni sellaista varmuutta, että uskaltaisin heittäytyä tähän? Minusta tosiaan Lilli ja Small vastasivat jo "hienosti" tähän. (kuten jo tuolla aiemmin mainitsin) Helposti sitä tulee ristiriitaisia kokemuksia ja tuntemuksia kaikenmaailman "informaatiotulvista" ja sitä rikkoo vain siinä "vaatimusten" melskeessä itsensä. Unohda 'paljon ja vähän'. Niillä lopun viimeksi ensisijaisesti ei ole mitään merkitystä. Nekin tulee luonnostaan sivutuotteena. Minulle tulee mieleen, että olet vain niin "aito"(sisältäpäin ohjautuva) ihminen, ettet lähde helposti tekemään mitään siksi, että olet kuullut sillä saavutettavan jotain tai että se olisi ulkoisesti jonkin sisäisen määre. Minusta tuo ajatus, että seksi on tunteiden ilmaisua, herkkyydestä intohimoon ja kaikkea siltä väliltä, on hieno ajatus pohjalla. Jos olet rakastunut/rakastumassa aidosti toiseen ihmiseen, on hyvin luonnollista, että tunteet eivät olet vielä "täysiä", vaan luonnollista etsintää ja haparointia, tutustumista, maistelua ja aistimista... tunteissa ja sitä myöden seksissä. Ei kai itsevarmuus ole sitä, että hyökkää pedon lailla seksin pyörteisiin. Minusta on hienoa, että joku menee tunteiden mukaan, eikä vain himon mukaan. Tunteista syntyvä himo on paljon "arvokkaampaa" kuin himosta syntyvät tunteet. Kait. : Ja jos toinen osapuoli kokee epävarmuutta jollain tasolla, se eittämättä heijastuu sinuunkin, joten en usko, että kaikki tässä on yksin sinusta kiinni. En tiedä. Itsekin vielä matkalla...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 23.02.2007 16:04:55 » |
|
Ai niin... Muistathan, merenkävijä: sumussa oli joskus pysähdyttävä niin kuin arka eläin kuuntelemaan Purjehduksista pisimmät, ne lähes perille vievät, tehdään lopulta, avoimien silmien välillä- Tommy Tabermann-
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #23 : 23.02.2007 17:51:54 » |
|
Onpa tänne tullut paljon vastauksia, kiitos kaunis teille kaikille!
Pahoittelen en jaksa lainailla, mutta monien teidän tekstit herättivät minussa seuraavanlaisia ajatuksia:
Suorituspaine ja rakkaus ovat asioita, jotka eivät mitenkään voi synkata keskenään. Miksi siis tunnen suorituspaineita? Nämä ongelmat eivät ole pelkästään päässäni vaan ne ovat itse toiminnassakin. En ole ikinä harrastanut seksiä miehen kanssa joka jaksaa noin kauan! Itse asiassa se on aina pitänyt lopettaa kesken, koska minä olen aina ihan puhki. Ehkä se ei ole enää ongelma siinä vaiheessa, kun pääsemme noista kortsuista eroon, mutta se taas vaatii minulta sen että alan syömään pillereitä, mitä en tekisi mielelläni.
Kellään mitään hyvää ehkäisymenetelmää tiedossa?
Toisekseen aloitimme ehkä liian aikaisin. Asioista olisi voinut puhua ensin. Minä en ole sanonut hänelle suoraan kaikkea, vaan olen pitänyt pahan mielen sisälläni. Hän ei ehkä ymmärrä miten arkaluontoinen ja monimutkainen tämä asia voi minulle olla. Hän ei itse ole ikinä aiemmin seurustellut vakavasti ja sen kyllä huomaa. Vaikka hän muuten arjessa koko ajan hellii, hieroo, halailee, pussailee, huomioi, niin sängyssä hän muuttuu jotenkin ... pelottavaksi.. En tiedä. Etäiseksi? Tai sitten vain kuvittelen?
No ehkä viimeisin kerta onnistui melko hyvin, ainakin nauroimme ihan katketaksemme kun vaihdettiin asentoa ja sitten (hei apua, mitä mä puhun täällä tällaisia ) siitä ei meinannut tulla mitään kun ei vaan mennyt. On oikeasti jotenkin tragikoomista kun me ei vaan jotenkin meinata löytää asentoja missä se onnistuisi kun on niin paljon pituuseroakin ja mä olen ainakin kokematon noin isojen miesten suhteen!
Rakkautta on ja läheisyyttä paljonkin, mutta minä ja minun seksikompleksini yhdistettynä tuohon joka on tähän mennessä varmaan pannut jokaista vastaantulevaa vaikka ei edes välitä yhtään, niin.. Olenkohan jotenkin katkera siitä?
Olen yleensäkin aika jumiutunut menneisiin, pari raiskausta ja yksi suhde jossa minun ulkonäköäni haukuttiin koko ajan, luulin kuitanneeni sen huumorilla ja päässeeni eroon niistä kaikista katkeruuksista, mutta siltikin joskus tulee niin vahvana päähän se että v*ttu jos kosketkin niin tapan sut. En ole ikinä siitä kenellekään raivonnut, itkenyt tai tilittänyt, koska tuntuu että ei ole oikeutta kun se on mennyttä, pitää vaan unohtaa. Miten karistaisi paremmin uuden jätkäkaverin seksihalut kun kertomalla mitä mulle on tehty?! Tai mitä tyhmyyttäni olen sallinut itselleni tehtävän? Miten voin päästä yli, miten voin antaa anteeksi, sillain tosta vaan, *naps*?
Meidän tosiaan pitää puhua asioista, mutta se vaan on niin vaikeaa. En voi olla nyt myöntämättä että minua pelottaa, että tämä seksihomma pilaa kaiken "jos en tee itselleni äkkiä jotain"..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 23.02.2007 18:01:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 23.02.2007 18:08:31 » |
|
*Inanna*, olisihan tuo tietenkin parempi kuin pillerit, mutta siltikin olen aika nihkeä kun vähänkään ajattelen mitään ehkäisymenetelmää, josta vapautuu hormoneita kehooni. Se ei voi olla luonnonmukaista eikä terveellistä. Olen sitä paitsi harvinaisen lääkeherkkä ihminen, saan pahan olon jo ihan tavallisesta päänsärkypilleristä. Kun viimeksi söin puolitoista vuotta pillereitä (kokeilin kolmea eri merkkiä) olin jatkuvasti pöhöttynyt, oli outoja päänsärkyjä, huimausta, kuumeilua ja hirveää pahoinvointia ja mahakipuja uuden liuskan alussa. Olin sitä paitsi mieletäni aivan liian tasainen ollakseni minä! Se oli outoa! Minä haluan olla juuri niin ailahtelevainen kuin olenkin ja masentua silloin kun masennun, kamalaa jos jotkut lääkkeet tekee musta normaalin! Pitääkö tässä nyt sitten alkaa lisääntymään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #26 : 23.02.2007 18:16:08 » |
|
Heh, itselleni tuo ringi oli ainut mitä viitsin/ilkesin käyttää(hormonaalisista), mutta tosiaan siinäkin niitä hormoneita on vaikka hiukan vähemmän kuin joissain pillereissä. Aika vähissä ne keinot kyllä on.. : Joskus kuulin sellaisesta jostain pienestä "laitteesta" (eräältä homeopaatilta) johon "syötettiin" oman kierron tiedot jonkin aikaa ja sitten painettiin aina jotain nappia ja se näytti vihreää valoa varmoina päivinä ja punaista ei varmoina... En kyllä uskaltanut moista kokeilla... ja voihan se itsekin laskea, jos luottaa ns."varmoihin päiviin".
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #27 : 23.02.2007 20:19:38 » |
|
No ainakin sinun pitää puhua, PUHUA ja PUHUA ! Nyt se ehkä tuntuu vaikealta, mutta se että pidät kaveristasi jopa ehkä rakastat häntä, niin jos hän on koko ajan väärässä luulossa ( miehetkin ajattelee )se ei ole mikään hyvä asia suhteenne tulevaisuutta ajatellen ja yksi tärkein asia useimmalle miehelle on seksi ja se on myös herkin alue miehille . Toisaalta jos et itsekään nauti siitä, niin menetät paljon.Nämä asiat on vain selvitettävä, vaikka tekee kipeää ! Olemalla rehellinen hänelle, olet rehellinen myös itsellesi ja se on tärkeintä mikä suhteessa merkitsee .Rohkeutta sinulle .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 23.02.2007 22:09:22 » |
|
No huh. Sitten varmaan lystit vähenee vaakalaisen kanssa kun härän kanssa ollaan naimisissa?
Miksi en itse ollut noin seksikoukussa edes seurustellessani? Huh. 2 päivää ilman? Miten olisi 5-50 kuukautta? En osaa kuvitella tuollaista. Miten tyttölapsi alkaa noin seksinnälkäiseksi? Siis ensin ollaan lapsia. Sitten yhtäkkiä on pakko olla mies/miehiä joilta saa sitä koko ajan. En ymmärrä.. en tosiaan.. ja siis en tuomitse, en vain osaa kuvitella.
Olin hyvin seksuaalinen ja erittäin utelias jo lapsena, myöskin varsin rohkea kokeilemaan kaikkea.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #29 : 23.02.2007 22:22:15 » |
|
*Inanna*, olisihan tuo tietenkin parempi kuin pillerit, mutta siltikin olen aika nihkeä kun vähänkään ajattelen mitään ehkäisymenetelmää, josta vapautuu hormoneita kehooni. Se ei voi olla luonnonmukaista eikä terveellistä. Olen sitä paitsi harvinaisen lääkeherkkä ihminen, saan pahan olon jo ihan tavallisesta päänsärkypilleristä. Kun viimeksi söin puolitoista vuotta pillereitä (kokeilin kolmea eri merkkiä) olin jatkuvasti pöhöttynyt, oli outoja päänsärkyjä, huimausta, kuumeilua ja hirveää pahoinvointia ja mahakipuja uuden liuskan alussa. Olin sitä paitsi mieletäni aivan liian tasainen ollakseni minä! Se oli outoa! Minä haluan olla juuri niin ailahtelevainen kuin olenkin ja masentua silloin kun masennun, kamalaa jos jotkut lääkkeet tekee musta normaalin! Pitääkö tässä nyt sitten alkaa lisääntymään. juu-u
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|