....Minä olen pahoillani siitä, että joillekin forumilaisille on annettava "porttikielto" kirjoittamaan viestejä forumiin. Mutta kuten muutaman kerran Wanhalla Forumilla huomautin, olisi korrektia toisia forumilaisia kohtaan, ettei ainakaan täällä forumilla solvattaisi tai halvennettaisi toisia, tai puuttuttaisi muutenkaan yksityisesti toisen henkilön tapaan ilmaista itseään.
Jokaisella on oikeus mielipiteeseensä
, mutta on aivan eriasia, miten asian ilmaisee. Rakentavaa keskustelua on hyvä käydä puolin ja toisin ja mielipide-erojakin on suotavaa olla.
Mutta kun mopo-karkaa-käsistä niin, on ymmärrettävää, että siinä vaiheessa jo täytyy ottaa järeämmät aseet käyttöön, koska jos asiallisesta huomautuksesta ei tokene niin, mitäpä muuta, modet tai Seppo voivat tehdä?
Kertokaapa se.
Esimerkiksi Wanhalla Forumilla oli hyviä keskusteluketjuja, mutta voi, joku hyväkäs katkaisi viestien luettavuuden täysin asiattomalla huomautuksella, enkä tässä tarkoita nyt tsoukkia, vaan ihan jotain muuta älytöntä. Minä en kyentynyt lukemaan keskusteluja asiattomien huomautusten tähden