Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #15 : 23.02.2007 20:37:31 » |
|
Eli tämä aihe on nyt tullut minulle hyvinkin ajankohtaiseksi. ei kait kukaan ole tullut väittämään sinulle että olisi Jeesus? spoooooooky No ei sentään. Enkä minä ihan tuosta vain, helposti uskoisikaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #16 : 23.02.2007 20:37:51 » |
|
no joo... ajattelin että tämä olisi jännempi aihe, missä oikeasti pohditaan onko joku YKSI inkarnoitunut uudellen buuuuuuuuuuu pettynyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*Alkmene*
Vieras
|
|
« Vastaus #17 : 23.02.2007 20:44:43 » |
|
En oikein löytänyt sopivaa vaihtoehtoa tarjotuista, mutta itse koen niin, että Jeesus eli elämänsä silloin kuin eli, eikä toista kertaa samaa Jeesusta tule. Se miten me "jälkeenjääneet" hänen muistojensa monumenttia ja jalanjälkiämme pidämme yllä, pitää hänen "elämäänsä elossa täällä". Joskus olen miettinyt, että koskakohan Jeesus voidaan päästää irti Näin niinkuin hiukan kuvaannollisesti sanottuna.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 23.02.2007 20:49:08 » |
|
no joo... ajattelin että tämä olisi jännempi aihe, missä oikeasti pohditaan onko joku YKSI inkarnoitunut uudellen buuuuuuuuuuu pettynyt. No sitähän juuri pohditaankin, tai siis itse ainakin pohdin, vaikka pohjimmiltaan olemme toki kaikki tietyllätapaa kaikkialla. Menipä nyt monimutkaiseksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #19 : 23.02.2007 20:54:46 » |
|
Juu siis itse olen saanut tähän asti viestiä siitä, ettei hän olisi täällä inkarnoituneena, mutta enää en ole niin varma...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
inkivääri
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 23.02.2007 21:23:34 » |
|
En ole ikinä tullut pohtineeksi Jeesuksen eroa Kristuksesta. On vain ollut Jeesus Kristus samassa paketissa. Miten ajattelet asian Rakkauden Valo?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #21 : 24.02.2007 09:10:38 » |
|
Juu siis itse olen saanut tähän asti viestiä siitä, ettei hän olisi täällä inkarnoituneena, mutta enää en ole niin varma... jaa että olisi tullut? no sano hälle tai "niille" että tulee kaapista ulos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
inkivääri
Vieras
|
|
« Vastaus #22 : 24.02.2007 09:25:33 » |
|
Kuinka kauan vielä pidämme maskeja henkilölli syyksi nämme? Tuo onkin hyvä kysymys. Kun tässäkin ollaan jatkuvasti maskin alla. Toiset ovat enemmän antaneet itsestään ilmi.
Tämä maailma on vielä kovin hyökkäävä, varsinkin kun on kyse Jeesuksesta. Olen sen huomannut, kun olen tehnyt anonyymiä space-tilaa. Vaikka sivuilla on vain kuvia Jeesuksesta, niin vihaa saattaa tulla kommentteina ihan toisista kulttuureista. En ymmärrä, mitä he kirjoittavat, mutta Viha Valoa kohtaan on ilmeinen. Tai sitten he kokevat Jeesuksen kuvat pakkopullana. Miksiköhän on pakottava tarve jäädä kommentoimaan ilkeyksinä ja tuhlata aikaansa sellaiseen? No, kylmäksi Jeesus ei jätä ketään.
Täytyy ottaa asia positiivisena reaktiona. Liikautti jonkun sisintä ja ehkä vapautti moskaa ulos asti. No nyt menee "lainaukseksi" koko juttu... en saa sitä pois..olen sen sortin tekniikan ihmelapsi
|
|
« Viimeksi muokattu: 24.02.2007 09:30:48 kirjoittanut inkivääri »
|
tallennettu
|
|
|
|
Ippuska
|
|
« Vastaus #23 : 24.02.2007 09:52:13 » |
|
No, kylmäksi Jeesus ei jätä ketään. Eihän Rakkaus voisikaan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #24 : 24.02.2007 09:56:15 » |
|
ja siis tulisikin tänne, minä alkaisin opetuslapseksi samantie!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
inkivääri
Vieras
|
|
« Vastaus #25 : 24.02.2007 10:30:28 » |
|
En ole Jeesusta nähnyt "livenä", mutta kutsu on käynyt.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Chandra
|
|
« Vastaus #26 : 24.02.2007 12:43:26 » |
|
Minulle täällä,siellä,missä vain. Mutta myös vahvasti täällä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #27 : 25.02.2007 00:20:51 » |
|
Kristus lienee kaikkialla, mutta Nasaretin Jeesus kuulemma toimii taas rauhantöissä, tuolla niin räjähdysherkällä alueella lähi - idässä.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
valoveli
Kohtuuastroilija
Rakkaus on suurin!
|
|
« Vastaus #28 : 25.02.2007 00:47:54 » |
|
Sanoisin että sydämessäni.
Maan päällä, tuntuu siltä.
Lisään vielä, että kaikkialla.
|
|
« Viimeksi muokattu: 25.02.2007 15:39:59 kirjoittanut kalervo »
|
tallennettu
|
Aurinko kaksoset, nouseva leijona, kuu kaksoset, merkurius kaksoset. aurinko+kuu+ merkurius 11.huone, metalli-rotta, valkoinen spektrinen peili
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #29 : 25.02.2007 10:45:42 » |
|
Kristus lienee kaikkialla, mutta Nasaretin Jeesus kuulemma toimii taas rauhantöissä, tuolla niin räjähdysherkällä alueella lähi - idässä. ihanko totta? ai inkarnoitunut sinne? mutta kertokaas nyt sitten että jos Jeesukseen tuli Kristusvoima niin miksi hän enää perus ihmiseksi tänne tulisi kun voi olla Kristus itse?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|