tuulispää
|
|
« Vastaus #30 : 25.02.2007 15:28:41 » |
|
Höö... Törmäsin tällaiseen mielipiteeseen tuolla... http://www.netmission.fi/index.php?show=messages&tid=19323*** Vääräprofeetta kloonattiin Torinon käärinliinan DNA-verijäljistä (AB-) vuonna 1976 Hawain saaren ykssityisessä laboratoriossa! Kloonattu lapsi syntyi väitteiden mukaan Syyriassa mutta todellisuudeessa se syntyi laboratoriossa Illuminaattien tekemänä operaationa ja siit kirjoitti aikoinaan kuuluisa David Rorvik. ("In HIS IMAGE"). http://en.wikipedia.org/wiki/David_Rorvik Vääräprofeetta joka asustelee Roomassa (vuodesta 1984 lähtien) ja nimeltään "Master Jesus" (Sananda) on siis nyt 31v. ja on Jeesus Nasaretilaisen klooni!*** Niin,mielenkiintoisiin väitteisiin voi törmätä jopa helluntailiikkeen foorumilla...
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko Leijona Nouseva Jousimies Kuu Neitsyt Merkurius Leijona Venus Rapu Mars Neitsyt Keltainen Galaktinen Ihminen
|
|
|
Narmeh
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #31 : 25.02.2007 16:23:31 » |
|
Minä Olen -lehti kertoi, että Jeesus eli Sananda on syntynyt 1977 Lontooseen, mutta ei saa tulla vielä ihmisten tietoisuuteen henkisten lakien mukaan. Vasta kun riittävän moni ihminen maan päällä pyytää sielustaan, että maailma saa apua tilanteeseensa, on hänellä oikeus tulla julkisesti esille. Eli luultavasti tämä tarkoittaa sitä, että maailman tilanne vielä hieman heikkenee henkisesti ja fyysisesti, jolloin ihmiset alkavat heräämään tilanteeseen. On sotia sekä ahneet ja itsekeskeiset ihmiset vielä pahentavat yksilön sekä yhteisönsä asemaa jne. Mutta lopulta kun hyvyys voittaa, maailman värähtely alkaa alkaa pikkuhiljaa kohoamaan. Toki se on nytkin jo kohonnut merkittävästi, kun on täällä mielestäni menty paljon eteenpäin menneisiin vuosisatoihin nähden.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Narmeh
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #32 : 25.02.2007 16:28:10 » |
|
Vaan taisipa olla Maitreya nimellä tällä kertaa inkarnoitunut tänne
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Kotkansilmä
|
|
« Vastaus #33 : 26.02.2007 06:06:42 » |
|
ihanko totta? ai inkarnoitunut sinne? mutta kertokaas nyt sitten että jos Jeesukseen tuli Kristusvoima niin miksi hän enää perus ihmiseksi tänne tulisi kun voi olla Kristus itse? Hän, ja hänen kehonsa toimi Kristus energian avoimena kanavana. Ne vuodet jotka tarvittiin, ja Öljymäki tapahtuman jälkeen nasretin Jeesus lähti Marian ja Juudaksen ym. kanssa intiaan, jossa oli pitkän levollisen elämän.
|
|
|
tallennettu
|
Hetkiä, joita olen kanssanne, haluan unohtaa hetkeksi.
|
|
|
Vajra
|
|
« Vastaus #34 : 26.02.2007 11:15:05 » |
|
Muuttaako mikään näistä vaihtoehdoista myrkkyjä jota joku käy läpi mielessään?
Mitähän tällä tarkoitat? Sitä, ettei jonkin henkilön läsnäolo tai anti-läsnäolo muuta myrkkyjä jota joku käy läpi mielessään. Joten nämä vaihtoehdot eivät ole kovinkaan oleellisia. Jos otamme mukaan vielä absoluuttisen näkökannan, kyseessä ei kummassakaan tapauksessa ole mistään sellaisesta joka olisi mielen ulkopuolelta. Mutta emmehän voi oikein sanoa että se olisi "minun" mieleni, koska silloin se tarkottaisi sitä, että maailma katoaisi kun kuolen. Näin ei ole käynyt vielä kenenkään kohdalla.
|
|
|
tallennettu
|
Some are tortured with initiation rites, others say 'hum', 'phat' and always count their rosary, others eat shit, piss, blood, semen and meat, others meditate the yoga of channels and winds, but all are deluded - Virupa
|
|
|
Yulunga
Vieras
|
|
« Vastaus #35 : 26.02.2007 11:24:17 » |
|
Hän, ja hänen kehonsa toimi Kristus energian avoimena kanavana. Ne vuodet jotka tarvittiin, ja Öljymäki tapahtuman jälkeen nasretin Jeesus lähti Marian ja Juudaksen ym. kanssa intiaan, jossa oli pitkän levollisen elämän. eli koko tarina on symbolinen?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #37 : 27.02.2007 11:16:12 » |
|
En ole ikinä tullut pohtineeksi Jeesuksen eroa Kristuksesta. On vain ollut Jeesus Kristus samassa paketissa. Miten ajattelet asian Rakkauden Valo? Ajattelen niin, että Jeesus oli ihan ihka elävä, oikeata lihaa ja verta oleva ja lopulta hyvinkin inhimillinen ihminen. Ei siis suinkaan mitenkään täydellinen, kuten ei kukaan ihmisistä ole. Kristus, tai kristusminä jonka kautta ja jota Jeesus meille opetti taasen on se "korkein" osa meitä kaikkia. Kaiken tietävä ja täydellinen osa. Osa Luojaamme, itse Luoja. Se, joka on löydettävissä ihan jokaisesta ja jota voi löydettyään ilmentää, aivan kuten Jeesus teki. Eli tavallaan siis Jeesus ja Kristus olivat/ovatkin "samassa paketissa". Usein ihmiset kuitenkin tuppaavat unohtamaan Jeesuksen ihmisyyden ja sen tasavertaisuuden, sekä tietynlaisen samankaltaisuuden ihmisten kanssa. Jeesus oli ihminen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
inkivääri
Vieras
|
|
« Vastaus #38 : 27.02.2007 11:27:22 » |
|
Rakkauden Valo: Tuo selkeytti hyvin paljon, vaikka olet varmasti tuon saman selittänyt aiemmin. Inhimillisyys Jumalassa ja päinvastoin. Allekirjoitan..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #39 : 27.02.2007 11:29:01 » |
|
Lisään vastausvaihtoehdon: "Niin taivaissa kuin maan päällä, mutta omiensa seurassa." Kylläpä on oivallinen vastaus vaihtoehto. Ja kuitenkin hän on meidän laillamme omannut kehollistumisen lahjan eikä vähäisemmin ollessaan ylösnoussut eli jumaluuteensa takaisin yhdistynyt mestaritason olento.
Kyky kehollistua - kuinka olemmekaan iskostaneet sen lankeemuskierteeksi eli karmanpyörään pakotetuksi tulemiseksi.
Kehollistuminen biologiseen muotoon lienee hengelle puhdas tilaisuus, ilo ja täyttymys: tulla takaisin ihmismuotoon, kuten muut itsessään, jotta taivaskoto olisi maan päällä, eivätkä toiset enää kuin kodittomina mieronteillä.
Niinpä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #40 : 27.02.2007 11:35:23 » |
|
Joskus olen miettinyt, että koskakohan Jeesus voidaan päästää irti Näin niinkuin hiukan kuvaannollisesti sanottuna. Minä puolestani olen miettinyt, että koskakohan voidaan päästää irti siitä käsityksestä ihan kirkkoa myöten, että Jeesus ei ollut lopulta sen enempää kuin me kaikki voimme olla/olemme ja ettei hänkään ollut erehtymätön? Koska päästetään irti ja todella ymmärretään ja tunnustetaan kirkkoa myöten, että Jeesus oli "vain" ihminen joka osasi käyttää kaiken sen "potentiaalin" mikä meissä kaikissa on?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #41 : 27.02.2007 11:39:24 » |
|
Juu siis itse olen saanut tähän asti viestiä siitä, ettei hän olisi täällä inkarnoituneena, mutta enää en ole niin varma... jaa että olisi tullut? no sano hälle tai "niille" että tulee kaapista ulos! Jos näin siis on, kyllä hän tulee varmasti kaapista ulos kun on aika. : Että kurkippa nyt varulta sinne omaankin kaappiisi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #42 : 27.02.2007 11:42:10 » |
|
No, kylmäksi Jeesus ei jätä ketään. Eihän Rakkaus voisikaan Niinpä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #43 : 27.02.2007 11:44:49 » |
|
ja siis tulisikin tänne, minä alkaisin opetuslapseksi samantie! Sinähän voit olla jo nyt. Ehkäpä oletkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|