Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yksinolo  (Luettu 27274 kertaa)
0 jäsentä ja 17 vierasta katselee tätä aihetta.
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« : 23.02.2007 15:42:33 »

tossa on edellä keskustelua yksinäisyydestä ja parin hausta mutta entäpä jos haluaa olla yksin? löytyykö sille mitään "erakko"kuvioita? mulla on paineita päästä kumppanista eroon, ja olen sen ko hlölle sanonutkin mutta kun ei se usko. Huvittavinta oli kun se yhden riidan jälkeen sanoi että tätä menoa mä huomaan olevani ihan yksin..heh, mut just sitähän mä haen. Ehkä yksi syy tohon haluun on se, etten koskaan ole ollut yksin...kotoa suoraan suhteeseen, lapset, ero, uusi suhde samantien.....vai onko tämä sitä kaipuuta, kun et jotain ole saanut sitä kaipaat, tässä tapauksessa yksinäisyyttä? Mä en tarvitse toista ihmistä tohon viereen asumaan ja olemaan tai sitten mulle osuu aina ne väärät ihmiset. (071162 klo 13:44 hki)
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #1 : 23.02.2007 16:12:15 »

Miksihän se on niin että ne jotka haluaa olla yksin, saa tunkua ihmisistä ja ne jotka kaipaisi kunnon kumppania, ei välttämättä saa? Silloin on ikäänkuin pakko olla yksin. Eräs oli juuri tuossa mielentilassa kuin sinä, kun minä eniten kaipasin häntä, nytpä sai yksinolonsa, mutta omilla ehdoillaan hänen on myös saatava jonkun toisen seuraa milloin haluaa. Siis omilla ehdoillaan.

Ja moni on sellaiseen tyytyväinen, koska sinkkuus on se juttu, että vaan tuntee jonkun, tai heittää meiliä, tai harrastetaan. Tuntuu että sellaisia ihmisiä toisilleen sitten löytyykin..tuttavia.
« Viimeksi muokattu: 14.08.2007 11:55:17 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Totsi
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 291


Profiili
« Vastaus #2 : 23.02.2007 16:12:24 »

Juuri eilen kävin tutkimaan samaista aihetta, tosin en ehtinyt vielä pidemmälle kuin 12. huoneeseen. Minulla kun siellä on Kuu, joka aiheuttaa yksinoloon vetäytymisen halun. Tarvitsen paljon ilmaa ja vapautta ympärilleni eikä ole koskaan haitannut ne hetket elämässä kun saa olla yksin.

Parisuhteessakin olen aina tarvinnut itselleni jonkun kolon, johon saa hetkeksi vetäytyä olemaan yksin (lapsena myös harrastin tätä yksinäistä kontemplaatiota ja hyvää teki!).

Kiitos Kuu  Tongue

Sinulla ei 12. huoneessa näyttänyt olevan planeettoja, joten en sitten enempää osaa auttaa. Jos löydän muita indikaattoreita yksinolemisen haikailemiseen tulen hihkaisemaan.
tallennettu

Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa,
Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
suski7
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 473



Profiili WWW
« Vastaus #3 : 23.02.2007 19:51:04 »

mäkin olen tuijottanu tota 12.huonetta, ja typötyhjähän se on MUTTA jos teen kartan meridiaanin mukaan sinne menee jupiter ja saturnus...samoin jos teen siderealin mukaan huoneessa 12. on myös jupiter sekä saturnus.....tosin mun päämerkitkin on sitten siirtyneet vaakaan (vai onko tämä vaa´an päättämättömyyttä ollako vai ei olla?)
aspekteista katsoin sat 180 mar lähinnä kertoo vastarannankiiskistä ja riidanhalusta (öh...minäkö??) sekä sat 180 true nodeen....
tallennettu

sun+mer+ven+nep skorppioni
asc kauris
mon kalat
Yulunga
Vieras
« Vastaus #4 : 23.02.2007 21:27:15 »

Enpä tiedä mistä sen kartalta näkee  idiot2 mutta erakko olen. Voisko olla jotain tekemistä 9. huoneen tai neitsyen kanssa? Neitsythän on se perinteinen erakko. Minulla IC neitsyessä.
tallennettu
inkivääri
Vieras
« Vastaus #5 : 24.02.2007 15:32:28 »

Minulta taisi puuttua tuli-elementti kokonaan. Aikamoinen erakko olen. Harmi, etten pysy mukana näissä astrologisissa kuvioissa, vaikka mielenkiintoa muuten olisi.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #6 : 14.08.2007 11:54:32 »

Nyt on ajatus muuttunut jo niin paljon, että epäilen suhteen kykyä tuoda sen onnellisempaa mielentilaa kuin nyt on. Tuleeko suhde siis silloin kun sitä kaipaa vai ei kaipaa?  vaaka

Melkein tekisi mieli sanoa tulevalle "häirikölle" että älä vie tätä onnea ja tasapainoa. Kuulostanpa minä eräältä.  Cheesy  2funny TOSIN yksin en huomaa asioita, joita pitäisi ehkä hioa, vai. Eihän hänkään halunnut huomata. Ajatus on muuttunut siitä että romans- si, huuma, ylös ja alas toisi onnen. Se voi tuoda JOTAIN lisää, mutta ei välttämättä onnea.

Souls organize themselves into Families, Groups, Clans, Nations, and Grand Nations. There are seven souls in a Soul Family and seven families in a Soul Group, and seven groups in a Soul Clan, and so on. Eventually, you will work with most members of your Soul Clan, that is 343 individual souls. However, for those of you who are teachers, you will more than likely reach your Soul Nation or Grand Nation, which totals almost 17,000 souls.

The majority of your relationships, close friendships, and associations will be with souls who are from your Group of 49 souls.


(http://www.mooseyscountrygarden.com/gardening-books/botanicas-roses-book.jpg)
« Viimeksi muokattu: 14.08.2007 12:43:18 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #7 : 14.08.2007 12:47:41 »

Nikulan synastriaa silmäilin kirjastossa pari viikkoa sitten, ja hän käsitteli tätäkin asiaa teoksessaan. Hänen kokemuksensa mukaan kannattaa kiinnittää huomiota kaikkiin vesihuoneisiin (4,8,12), mutta erityisesti 4. huone näyttää olevan erakkotyypeillä korostunut. Näissä tapauksissa 4. huone on joko pullollaan planeettoja tai siellä on jokin avainplaneetta, erityisesti Kuu tai Saturnus.

Pari esimerkkiä voisin heti tähän paiskata elävästä elämästä.

30-vuotias mies, joka tosin haluaa parisuhteen, muttei ole onnistunut toistaiseksi minkään vakavamman kehittelyssä (ulkoiset ominaisuudet eivät ole este):

-Suurin osa planeetoista 12. huoneessa, Saturnus 4. huoneessa T-ristin kärkenä. T-ristin muut planeetat ovat  venus mars-yhtymä 12. huoneessa ja  neptunus 6. huoneessa.

37-vuotias nainen, jota ei parisuhteen kehittely edes kiinnosta. Suhteita on kyllä ollut joitakin, mutta ne ovat olleet lyhytaikaisia. Hänelle ei tee heikkoakaan olla useita vuosia selibaatissa.

-4. huoneessa ovat  aurinko merkurius venus chiron. Saturnus on 5. huoneessa, mikä ei ainakaan hänestä humputtelijaa tee.  uglystupid2.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #8 : 14.08.2007 13:45:54 »

Tämä on mielenkiintoinen aihe. Joskus aiemminkin on ollut juttua ns. "erakkomerkeistä" ja omalla mutu-tuntumalla olen aiemminkin sanonut, että tällaisia yksin viihtyjiä olisivat ennen kaikkea Skorpionia ja Kaurista kartallaan omaavat. Ja kappas, kysyjänkin aurinko on Skorpparissa, Kauris-nousu. Smiley Asteen päässä omastani tuo askendenttisi, muuten! Lisäksi voisin lisätä listaan Kalat (kysyjällä kuu Kaloissa), aika moni Kalat-painotteinen ihminen haluaa välillä vetäytyä "pois maailmasta".

Itse olen viihtynyt aina myös yksin, mutta olen silti myös sen verran sosiaalinen luonne, etten ole ystävyys- tai seurustelusuhteiltakaan varsinaisesti välttynyt - enkä toki halunnutkaan välttyä. Viihdyn yksin erityisesti kotona, mutta jos täytyy mennä jonnekin, niin silloin on kivempi kun on seuraa. En esimerkiksi osaa lähteä matkalle yksin, kuten esim. eräs Skorppari-nousuinen ystäväni (edelleen liki nelikymppisenä sinkku, vaikka auringoltaan sosiaalinen Kaksonen). Myös avomieheni viihtyy yksin, hän on aurinko-Skorppari. Naureskelemmekin aina, kun toinen meistä lähtee esim. kaveriensa kanssa jonnekin, että voi voi kun sulla on yksin kotona niin surkeaa...tietäen hyvin, että se kotiin jäävä pitää "omat juhlat" nauttien yksinäisyydestä ja herkutellen vaikkapa viinillä & juustoilla. Grin

Tsekkasin tuota Lillin teoriaa neloshuoneesta muutamilla kartoilla, joskin tässähän voi olla merkittävä ero siinä, ollaanko yksinäisiä omasta tahdosta vaiko ei. Voisiko tuo neloshuone liittyä enemmänkin tahattomaan yksinoloon? Esim. alkuperäisellä kysyjällä nelonen on tyhjä, sen sijaan planeetat 1. ja 7. huoneissa (kuten itsellänikin) eli nimenomaan siinä yksin/yhdessä-balanssissa on opetteleminen. Miehelläni neloshuoneessa on neljä planeettaa ja olen hänen ensimmäinen "vakava" seurustelukumppaninsa. Usein seurustelleilla kavereillani neloshuonepainotusta ei esiinny, mutta toisaalta ei myöskään työkaverillani, joka on niin ikään kolmevitosena vielä sinkku. Häneen ei kylläkään päde myöskään Skorppari/Kauris/Kalat-teoria, ainoastaan neloshuoneen kärki on hänellä Kauriissa ja muut merkit hyvin sosiaalisia - tosin Chiron seiskassa. Sellainen juttu tuli hänestä mieleen, että eteeni on tullut muutamakin Vaaka-nousuinen, joka tuntuu myös kamppailevan suhteiden - tai pikemminkin suhteiden puuttumisen kanssa. Olisiko tässä sama symboliikka kuin korostuneissa 1. ja 7. huoneissakin: jotain on opittava suhteista, joko niiden olemassaolon tai sitten niiden puuttumisen kautta.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
Buf~
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 249



Profiili
« Vastaus #9 : 14.08.2007 16:36:43 »

Mä viihdyin hyvin yksin. Olen ollut sinkkuna n. 12 vuotta -tosin joku mies aina välillä käyny kääntymässä. Viimeisin suhteenpoikanen opetti sen mulle, että olen nyt 35 v iässä valmis sitoutumaan, kunhan saan sen verran tilaa itselleni että pystyn hengittämään. Ahdistamaan rupeaa aika nopeasti jos toinen tungettelee liikaa.
 Olen matkustanut yksin ja tykkään käydä yksin viihteellä. Mulla 4 huone on tyhjä samoin kuin 8 ja 10 huoneetkin  idiot2
tallennettu

Aurinko Skorpioni Kuu Neitsyt
Nouseva Neitsyt
Metalli-sika
Sininen planetaarinen yö
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #10 : 14.08.2007 17:05:43 »

Yksinoloakin on varmasti monenlaista. Tunnen esim. miehiä, jotka ovat asuneet yksin suurimman osan aikuiselämäänsä, mutta suhteita on saattanut olla runsaastikin. Nämä kaverit ahdistuvat välittömästi, jos heidän huushollissaan on joku jatkuvasti jaloissa pyörimässä, mutta sopivan pieninä tapaamisannoksina jonkinlaista suhdetta pystytään pitämään yllä.

Tähän on heti paiskattavissa neljä esimerkkiä:

1.  aurinko kauris, 3. h, kuu skorpioni, 2. h,  askendentti vaaka  aspect_con saturnus neptunus mars
2.  aurinko kauris, 3. h kuu vesimies, 4. h,  askendentti vaaka
3.  aurinko vaaka, 12. h kuu kaksoset, 9.h, askendentti vaaka
4.  aurinko oinas , 12. h, kuu neitsyt, 5.h  askendentti rapu

Löysin arkistostani vielä yhden miehen, joka on nuoruudessaan ollut naimisissa ja hänellä on kaksi lastakin, mutta viimeisestäkin suhteesta on tiettävästi useita vuosia aiaa.

 aurinko vaaka, 2.h,  kuu rapu, 10.h,  askendentti neitsyt. Saturnus muuten 4. huoneessa.

Itse olen myös kiinnittänyt huomiota tuohon  vaaka- oinas -solmuasetelmaan. Nämä ruukkaavat olla hyvin parisuhdehakuisia ja todennäköisesti juuri alasolmu-Vaa´at ovat menneet jo nuorena naimisiin, avoliittoon tai muuten vain etsineet sitä oikeaa, mutta yläsolmun asema vie enemmän tai vähemmän väkisin kohti itsellistä elämää.

Ensimmäisen esimerkkini henkilöt olivat merkeiltään seuraavaa:

1.  aurinko kuu kaksosetaskendentti rapu
2.  aurinko oinas kuu vaaka askendentti skorpioni
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #11 : 14.08.2007 20:02:30 »

Mitähän se oinas noususolmuni seiskassa loppujen lopuksi tarkoittaa. Jos näin päin  kuunsolmu se on siis yläsolmu, vai?

Ehkäpä samaa kuin eräällä kirjailijalla, ensin naimisiin, lapsi, ero, sitten kiintoisaa elämää ennen kuin joku mies sopi kuvaan taas.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanna
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 273



Profiili
« Vastaus #12 : 14.08.2007 20:46:21 »

Yksin yksin minäkin jo monta vuotta yksin.
2 vuotta selipaatissa olen ollut enintään,
ei vaan tullut kohdalle silloin sitä oikeaa jonka kanssa olisi voinut....
Viime kesänä tapasin miehen johon rakastuin ja seksi aivan ihanaa mutta nyt olemme oleet erossa 11 kuukautta kun hän on eri maassa, rakastamme toisiamme,
mutta olemme erinäisistä syistä erossa toisistamme , eli taas olen yksin  idiot2
Ja käymme hekisenkehityksen taistelua kumpikin tahoillamme.
On ollut rankka vuosi, nytkin meillä on kriisi, kun eräät ulkopuoliset ihmiset yrittää rikkoa välimme, ja meillä on ongelmana kielimuuri.
Ehkä se kuuluu myös tähän kenkiseen kasvuun, ja huomaamme että mikään tai kukaan ei pysty tätä rikkomaan smitten Toivottavasti
tallennettu

Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #13 : 15.08.2007 10:37:04 »

Mitähän se oinas noususolmuni seiskassa loppujen lopuksi tarkoittaa. Jos näin päin  kuunsolmu se on siis yläsolmu, vai?

Kyllä juu. Sinullakin jännästi yläsolmu itsenäisessä Oinaassa, mutta kuitenkin suhteiden huoneessa, eli olisi opittava olemaan itsenäinen suhteissa? Smiley

Tuosta Oinas-Vaaka-solmuasetelmasta vielä sen verran, että avomiehelläni on juuri yläsolmu Oinaassa (10. h), mutta hän taas ei tosiaan ole ollut ennen minua missään vakavammassa suhteessa. Ehkä sitten olen sopiva kumppani hänelle, kun en hinkua kihloihin, saati naimisiin, tai perhettä perustamaan. :Smiley Minun Plutoni seiskassa muuten osuu asteen päähän hänen alasolmustaan...
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #14 : 15.08.2007 11:43:23 »

hmm

olen aina liiankin itsenäinen, suhteissa tai ei, nyt on vaan tärkeää olla hyvässä fiiliksessä itsekseen, active in business. olenhan kuullut monia tarinoita, eronneita, uusia löytäneitä, jne.. ehkä se siitä..ollut edes ajokorttia, no sen jälkeisellä oli..  Smiley  Grin angel aktiivista elämää kaikille!
« Viimeksi muokattu: 02.09.2007 09:54:19 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sivuja: [1] 2 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: