Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yksinolo  (Luettu 27245 kertaa)
0 jäsentä ja 12 vierasta katselee tätä aihetta.
blix
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 41



Profiili
« Vastaus #15 : 15.08.2007 18:03:25 »

Kiitti vaan tiedoista. Mulla on niin ruuhkainen 4 huone, että planeetoilla taitaa olla ahdasta. Todella, yksinolo maistuu  angel ja kun vielä 12 huoneeessa on  neitsyt, niin mikäs on ollessa erakkona. Viikon olen kuitenkin haikaillut lähteä jonnekkin ihmisten ilmoille, mutta en ole saanut sitä lähtemistä aikaiseksi, vaikka nyt olisi just vaikka mitä kivaa tekemistä ja ihmisten tapaamisia.
tallennettu

Punainen Sähköinen Maa
Tuli-Koira


Jos laivasi ei tule satamaan niin souda.
julyette
Vieras
« Vastaus #16 : 15.08.2007 19:31:29 »




Minä pidän sinkkuudesta enkä pysty jakamaan kotiani kenenkään kanssa. Paras suhde olikin exän kanssa 11 vuotta; molemmilla oli koko ajan omat asunnot. Ylipäätään en ole kovin montaa suhdetta käynyt läpi, se ei vain ole minun juttuni. Tasapainoisimmillani olen sinkkuna  (selibaatissa  Cheesy )
Vaadin paljon omaa tilaa ja aikaa ja työssänikin pidän itsenäisyydestä ja vapaudesta.

Lilli tuolla sanoi Nikulan painottaneen huoneita 4, 8 ja 12 .  Minulla 4 ja 8 huone ovat tyhjiä mutta 12. huoneessa onkin sitten paljon tavaraa, mm.   kuu ja  venus neitsyt.  Aurinko on  leijona 11. huoneessa  ja  askendentti  neitsyt. Viitoshuoneessa varmaan vaikuttaa suureen itsenäisyydentarpeeseen suhteessa myös  juno  aspect_con  pallas  vesimies.

tallennettu
julyette
Vieras
« Vastaus #17 : 15.08.2007 19:44:43 »



Minulle ainakin hyvin totta. Silloin kun asia, oleminen tai tekeminen lähtee sisimmästä  sitä ei tarvitse erikseen päättää tai pohtia, sen vain tekee luonnostaan ja mieli on kevyt ja juuri tasapainoinen.  Minä en itse kiinnitä sinkkuuteeni tai yksin olemiseeni mitään huomiota, minä vain tyytyväisenä elän sitä  Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #18 : 16.08.2007 09:32:36 »

Olen varmaan jonkinlainen kummajainen-olen ollut kauan naimisissa, mutta taisin tajuta syyn siihen-molempien oma vapaus.
En sietaisi, etta aina oltaisiin yhdessa, kumpikin tarvitsee omaa aikaa ja omia harrastuksia ja matkoja ja tietysti omia ystavia.
Eli kun tuntee olevansa henkisesti vapaa, eika sidoksissa liian paljon on paljon kivempi olla yhdessa ja kertoa kokemuksia, tietysti taytyy olla luottamus kumppaniin ja arvot jarjestyksessa elamassa.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #19 : 16.08.2007 09:40:35 »

luette ajatuksiani.. minäkin meinasin juuri sanoa, että tarvitsen niin paljon tilaa ja vapautta ja kuitenkin tasapainoista kumppanuutta ja arvoja, että ehkä sellaiseen on vaikea kenenkään sopia. toisaalta tiedän että astrokarttojen on mahdollista natsata yhteen. mutta toistaiseksi parempi ilman.

onneksi olkoon, diamond.  Wink
« Viimeksi muokattu: 16.08.2007 09:50:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Ajatus
Astroholisti
*****
Viestejä: 2365


Linnunradan liftari


Profiili
« Vastaus #20 : 16.08.2007 13:26:25 »

Olen varmaan jonkinlainen kummajainen-olen ollut kauan naimisissa, mutta taisin tajuta syyn siihen-molempien oma vapaus.

Luin juuri eräästä naistenlehdestä haastattelun Miljoonasade-yhtyeen tekstinikkarista ja laulajasta Heikki Salosta ja vaimostaan, ohjaaja ja kirjailija Sirkku Peltolasta, jotka ovat olleet jo 30 vuotta yhdessä. Haastattelussa mainittiin, että erossa olo on heidänkin kohdallaan pikemminkin vahvistanut kuin heikentänyt suhdetta. Minustakin oma vapaus on ihan olennainen asia, jotta suhteessa molemmat voisivat olla onnellisia.

Sirkku Peltola on syntynyt 18.12.1960 Kangasalla ja Heikki Salo 9.11.1957 Lapualla. Jännä haastattelussa esiin tullut asia oli se, että Heikki (aurinko skorpioni) on kuulemma näistä kahdesta se selkeästi sosiaalisempi luonne, kun taas Sirkku (aurinko jousimies) taas kertomansa mukaan hyvinkin "erakko". Pelkistä aurinkomerkeistä voisi äkkiseltään päätellä aivan päin vastoin, mutta Heikillä onkin kuu kaksoset ja mm.  jupiter vaaka (Jupiterhan kuvaa mm. kiinnostuksemme kohteita). Sirkun syntymäpäivänä kuu on suurimman osan päivää ollut vielä Jouskarissa, mutta siirtynyt illalla klo 18 jälkeen jo Kauriiseen ( kuu kauris sopisi kuvaan myös, koska Heikillä  venus kauris alkuasteissa). Joka tapauksessa Sirkulla on  jupiter ( aspect_con saturnus) kauris. Harmi, ettei syntymäaikoja pariskunnalle taida olla julkisesti saatavissa, koska nousumerkitkin voisivat tässä tapauksessa kertoa paljon - myöskään huonepainotuksia ei pysty nyt tutkailemaan.
tallennettu

Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone)
Asc Kauris
Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #21 : 17.08.2007 11:14:22 »

ethän sinä edes ole ollut tosissaan yksinäsi, ainahan sinä ihastut johonkuhun? mutta saamasi viesti oli kiva.

muistaakseni palstalla oli joku, joka oli 6 v yksin. mikäs siinä, time flies when you are having fun. voihan sitä olla vaikka 20v yksin, mutta silloin on ehkä kyseessä luostarin asukas.

A powerful occasion or meeting between friends and partners may result in some changes that really surprise you today. With the astral energy at play, you have a great opportunity to really see something you have never been in a position to notice before. Although you may find this a little difficult to cope with, at least you know where you stand, and can make other arrangements accordingly.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2007 11:47:20 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
julyette
Vieras
« Vastaus #22 : 17.08.2007 16:29:47 »


muistaakseni palstalla oli joku, joka oli 6 v yksin. mikäs siinä, time flies when you are having fun. voihan sitä olla vaikka 20v yksin, mutta silloin on ehkä kyseessä luostarin asukas.

No, minä olen ollut nyt kauemmin yksin, kymmenisen vuotta enkä ole kyllä luostariinkaan ajatellut meneväni silti. En pysty olemaan suhteessa jos tunne on puolinainen ja siinä pitää olla vain sen takia, että se on yleinen tapa ja muutkin ovat. Minä menen suhteeseen vasta sitten kun sydämessä siltä tuntuu.

Yksinolo on näköjään samanlainen aihe kuin jonkun valitsema lapsettomuus, sitä taivastellaan ja pidetään henkilöä jotenkin syrjäytyneenä "normaalista" käytännöstä.
tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #23 : 17.08.2007 17:02:46 »

Itsellänikin on taipumusta erakoitumiseen (Aurinko ja Merkurius 12. huoneessa) ja viihdyn yksikseni vähän liiankin hyvin, mutta valitettavasti tuo libido on sen verran hyvin kehittynyt, että kovin kauan en ole vastakkaisesta sukupuolesta onnistunut pysymään erossa. Koen voimakkaan libidon ns. Jumalan juoneksi (heh), jonka kautta olen joutunut setvimään vanhoja karmojani.

Jos totaalinen yksinolo on helppoa, niin kannattaa varmaankin etsiä myös kartalta merkkejä, jotka viittaavat seksuaalisuuden tukahduttamiseen (esim. Saturnus-Venus-aspekti, Saturnus 5. huoneessa) tai sen voimakkaaseen riippuvuuteen rakastumisesta. Eräs tuntemani mies on esim. tällainen. Hän on impotentti, jollei ole naista kohtaan voimakkaita tunteita. (Aurinko Leijonassa, Kuu Jousimiehessä, AC-Rapu, Venus nousussa Leijonassa väljässä yhtymässä Aurinkoon, Saturnus 7. huoneessa). Ilman parisuhdetta hän ei kuitenkaan osaa olla, aika voimakkaasti läheisriippuvainen tyyppi on kuitenkin kyseessä.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2007 17:26:27 kirjoittanut Lilli » tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
julyette
Vieras
« Vastaus #24 : 17.08.2007 17:40:11 »


Lilli.
Minulla ei kartalla ole Saturnuksen ja Venuksen aspektia mutta Asc. on Neitsyessä samoin Venus (12. huoneessa) ja se taitaa tehdä sen ettei tuo libido ole niitä järin aktiivisempia. Ja minulla tosiaan ensin syttyy yleensä sydän ja sitä seuraa (hitaasti) libido perässä.
Kyllä sitä joskus toivoisi, että tuo libidokin olisi aktiivisempi mutta eipä se ole järin suureen laukkaan koskaan innostunut lähtemään.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2007 17:45:22 kirjoittanut julyette » tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #25 : 17.08.2007 20:42:54 »

Tämä aihe on itselleni läheinen, yksinäinen susi olen. Smiley

Minulla on 4. huoneessa Kuu aspect_con Pluto ja 12. huoneessa Merkurius ja Venus aspect_con Aurinko. No, 8. huoneessa on Juno.. Ja Saturnus on vitosessa. Ja on muuten laskusolmu Vaa'assa ja noususolmu Oinaassa. Olen aika venusmainen... Sitten on Venus-Pluto neliö, joka on inhottava.
« Viimeksi muokattu: 17.08.2007 20:48:43 kirjoittanut tiikerihai » tallennettu
Lilli
Supermoderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 3522



Profiili WWW
« Vastaus #26 : 17.08.2007 22:09:26 »

Lainaus
siis seksin takia vaikeita miehiä, onko tuo ihan järkevää?
.

Siis voimakkaalla libidollahan on se ominaisuus, että se sumentaa järjen. Tunteen, aistien ja vaistojen varassa eläminen on toisaalta äärimmäisen ihanaa ja voimallista, mutta voi todella johtaa vaikeuksiin, jos ei järjen hiventäkään ole miesvalinnoissa mukana.

Minulla on ollut runsaasti karmisia suhteita, eivätkä ne kaduta minua viimeisintä pitkäaikaista suhdetta lukuunottamatta. Kukin taaplaa tyylillään.
tallennettu

Aurinko Kaksonen, huone 12, Kuu Härkä, huone 11, AC Rapu, MC Vesimies

www.horoskooppi.com
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #27 : 18.08.2007 07:55:06 »



Luin muuten jostain menneiden elämieni tulkinnasta, että "1700-luvulla sinulla oli paljon suhteita, joissa oli monenlaista toimintaa, mutta ei välttämättä harmoniaa" siis ymmärsin tulkinnasta, että toiminnalliset tyypit kiinnostavat, toiminta sinänsä, vaikka sehän tarkoittaa että he ovat kokemassa monenlaista kokemusta, ei vain esittämässä enkeliä. Se meni näin "Intiimimmät suhteesi eivät useinkaan ole niin harmonisia, kuin haluaisit niiden olevan. Tämä haaste pohjautuu menneisiin elämiisi, jolloin suosit suhteita, jotka kykenevät pitämään sisällään huomattavan erilaisia mielenkiinnon kohteita runsaan ja vaihtelevan toiminnan kautta." Juuri näin - toiminnan miehet, jotka eivät välttämättä aina toimi oikein. Rapatessa roiskuu.. mutta on mielessä sellainen mielikuva herrasmiehestä, jonka toiminta on herras- miesmäistä, urheilua, bisneksiä, vähän muuta kuin omissa tai muiden kriiseissä luuhaamista.
« Viimeksi muokattu: 02.09.2007 09:56:50 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
PieniPunainen
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 3


Profiili
« Vastaus #28 : 19.08.2007 22:43:56 »

Tämä aihe kolahti.. Toisaalta viihdyn hyvin erakkona, mutta toisaalta saatan jopa ihmisjoukossa tuntea itseni yksinäiseksi. Kartallani on paljon (henkiseen) yksinäisyyteen viittaavia elementtejä: Korostunut 4.huone, aurinko oppositio saturnus, aurinko oppositio kuu.. jossa aurinko oinas ja kuu vaaka. Ainakin nämä tuli nyt mieleen.

Venus on tosin 7.huoneessa, joten toivoa on.. (Kumppanina vapaudenhaluinen vesimies, jolla myös venus 7.huoneessa. Vesimies dc:lläni..)
tallennettu
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #29 : 22.08.2007 00:49:15 »

Mielenkiintoinen aihe. Minulla on  aurinko  kauris 10.huoneessa aspect_opp kuu  rapu 4.huoneessa sekä 12.huoneessa  venus vesimies kuunsolmu kalat jupiter oinas. Minulle hiljentyminen ja oma aika on aivan älyttömän tärkeää ja myös yksinäisyys on aikaa jolloin sieluni oikein saa ravintoa. Muutin yksin asumaan 17-vuotiaana ja nautin yksinäisyydestä suuresti, koska minulle se on samaan aikaan vapautta. Erakkomaisuus on minusta tosi jees, tykkään omassa maailmassani pörräämisestä (aurinko aspect_con neptunus) ja tarvitsen paljon hiljaisuutta, rauhaa ja tilaa ympärilleni jotta pääni pysyy selvänä ( kuu aspect_opp neptunus  aspect_squ jupiter).

Joskus olen toki myös yksinäinen, varsinkin kun olen pidemmän aikaa ollut sinkku eikä sopivia miehiä oikein löydy. Suurin osa mieskontakteistani tai treffailuista on ollut jotenkin katastrofaalisia ( venus aspect_squ pluto) joten tässä mielessä oikeastaan olen ihan tyytyväinen yksin oloon, jos vaihtoehtona on yksikin niistä tapaamistani sekopäistä.  2funny Kuitenkin kyllä parisuhdetta kaipaan pikkuhiljaa elämääni, mutta ehkä sekin tulee jossain vaiheessa.

7.huoneessa on mars ja Pluto, mars aspektoitumaton, muuten  pluto aspect_sex aurinko aspect_tri kuu aspect_squ venus

Eli hyvin perinteisiä merkkejä kartallani on yksinolosta kyllä...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Sivuja: 1 [2] 3
  Tulostusversio  
 
Siirry: