Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Yksinolo  (Luettu 27237 kertaa)
0 jäsentä ja 2 vierasta katselee tätä aihetta.
Ebenia
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 1496



Profiili WWW
« Vastaus #30 : 22.08.2007 00:49:15 »

Mielenkiintoinen aihe. Minulla on  aurinko  kauris 10.huoneessa aspect_opp kuu  rapu 4.huoneessa sekä 12.huoneessa  venus vesimies kuunsolmu kalat jupiter oinas. Minulle hiljentyminen ja oma aika on aivan älyttömän tärkeää ja myös yksinäisyys on aikaa jolloin sieluni oikein saa ravintoa. Muutin yksin asumaan 17-vuotiaana ja nautin yksinäisyydestä suuresti, koska minulle se on samaan aikaan vapautta. Erakkomaisuus on minusta tosi jees, tykkään omassa maailmassani pörräämisestä (aurinko aspect_con neptunus) ja tarvitsen paljon hiljaisuutta, rauhaa ja tilaa ympärilleni jotta pääni pysyy selvänä ( kuu aspect_opp neptunus  aspect_squ jupiter).

Joskus olen toki myös yksinäinen, varsinkin kun olen pidemmän aikaa ollut sinkku eikä sopivia miehiä oikein löydy. Suurin osa mieskontakteistani tai treffailuista on ollut jotenkin katastrofaalisia ( venus aspect_squ pluto) joten tässä mielessä oikeastaan olen ihan tyytyväinen yksin oloon, jos vaihtoehtona on yksikin niistä tapaamistani sekopäistä.  2funny Kuitenkin kyllä parisuhdetta kaipaan pikkuhiljaa elämääni, mutta ehkä sekin tulee jossain vaiheessa.

7.huoneessa on mars ja Pluto, mars aspektoitumaton, muuten  pluto aspect_sex aurinko aspect_tri kuu aspect_squ venus

Eli hyvin perinteisiä merkkejä kartallani on yksinolosta kyllä...
tallennettu

Aurinko, Merkurius, Neptunus - Kauris
Nousu - Härkä
Kuu - Rapu
Mars, Pluto - Skorpioni
Venus - Vesimies
Jupiter - Oinas
Saturnus, Uranus - Jousimies

http://www.youtube.com/Ebenia
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #31 : 22.08.2007 10:15:30 »

Lillin sanomana: "Nikulan synastriaa silmäilin kirjastossa pari viikkoa sitten, ja hän käsitteli tätäkin asiaa teoksessaan. Hänen kokemuksensa mukaan kannattaa kiinnittää huomiota kaikkiin vesihuoneisiin (4,8,12), mutta erityisesti 4. huone näyttää olevan erakkotyypeillä korostunut. Näissä tapauksissa 4. huone on joko pullollaan planeettoja tai siellä on jokin avainplaneetta, erityisesti Kuu tai Saturnus."

:Smiley Hmm... Itselläni on neloshuone tyhjä ja eipä minua ole kyllä erakoksi tähän elämään tarkoitettukaan.

Olen minäkin kuitenkin elämässäni tietynlaisen erakkovaiheen käynyt läpi ja olen mielelläni yksinkin.  tarvitsen yksinolon "akkujen lataushetkiä" aika säännöllisesti, jotta pysyn tasapainossa. Koen myös muiden parissa olevani usein hyvin erilainen, eräänlainen musta tai pikemminkin valkoinen lammas.  2funny

Jokatapauksessa viihdyn ihmisten seurassa vallan mainiosti. Se on tehtäväni, auttaa monella tapaa mahdollisimman monta ihmistä. Olla heidän keskuudessaan. Nythän kirjoitan niin kuin en ihminen itse olisikaan  :Smiley Ai mutta mähän olinkin se valkoinen lammas. BÄÄ!  2funny
tallennettu
Artemis
Astroholisti
*****
Viestejä: 3621



Profiili
« Vastaus #32 : 24.08.2007 20:08:28 »

Itsellänikin on taipumusta erakoitumiseen (Aurinko ja Merkurius 12. huoneessa) ja viihdyn yksikseni vähän liiankin hyvin, mutta valitettavasti tuo libido on sen verran hyvin kehittynyt, että kovin kauan en ole vastakkaisesta sukupuolesta onnistunut pysymään erossa. Koen voimakkaan libidon ns. Jumalan juoneksi (heh), jonka kautta olen joutunut setvimään vanhoja karmojani.

Jos totaalinen yksinolo on helppoa, niin kannattaa varmaankin etsiä myös kartalta merkkejä, jotka viittaavat seksuaalisuuden tukahduttamiseen (esim. Saturnus-Venus-aspekti, Saturnus 5. huoneessa) tai sen voimakkaaseen riippuvuuteen rakastumisesta. Eräs tuntemani mies on esim. tällainen. Hän on impotentti, jollei ole naista kohtaan voimakkaita tunteita. (Aurinko Leijonassa, Kuu Jousimiehessä, AC-Rapu, Venus nousussa Leijonassa väljässä yhtymässä Aurinkoon, Saturnus 7. huoneessa). Ilman parisuhdetta hän ei kuitenkaan osaa olla, aika voimakkaasti läheisriippuvainen tyyppi on kuitenkin kyseessä.

Minulla on saturnus-venus oppositio ja minullakin on oltava tunteita kumppaniani kohtaan jonka kanssa aion sänkyyn pulahtaa. En voisi kuvitellakkaan antavani vieraan ihmisen koskea minuun. Eläisin mielummin selibaatissa vaikka vuosia kun ottaisin vieraan ihmisen sänkyyni. Mutta siis jokainen saa tehdä niinkuin haluaa, monet ystävistäni harrastaa paljon suhteita eikä se minua haittaa, olen vain jonkinmoinen friikki ilmeisesti  Grin Olisipa toisaalta helppoa jos ei aina tarttisi olla tunteita ja harrastaisi vaan villejä petileikkejä muidenkin kanssa, ehkä... En vaan tiedä mikä siinä kammoksuttaa, ehkä pidän sitä niin yksityisenä asiana etten tahdo jakaa sitä vieraan kanssa. Seksi sinäänsä on oikein mukavaa, mutta ei kenen tahansa kanssa  Wink
Ja en todellakaan tuomitse ihmisiä jotka toimivat eritavalla, välillä olen jopa kadehtinut sellaisia ihmisiä.
tallennettu
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #33 : 25.08.2007 08:43:01 »

Läheinen ihminen voi haavoittaa enemmän kuin "vieras".. ei minua kirpaissut ne 3 tuntematonta miestä v 2004 kuin se yksi "läheinen" seur. vuonna.. tai se toinen läheinen. Eli ei se välttämättä haavoita, mutta ei ole niin tärkeätäkään, kun on libidot kurissa. Sen jälkeenkään ei haitannut "vieras" - sellaisestahan on aina helppo lähteä (varsinkin kun 5, 7 tyhjät tai saturnus). Ei ota ristikseen kuten yleensä rakastetun murheet. Jokainen läheinen oli alussa vieras, ja nyt taas-

Sinkkuilu..  Huh
« Viimeksi muokattu: 25.08.2007 10:07:09 kirjoittanut ^Soul´s Adventure^ » tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
asboo
Kanta-astroilija
***
Viestejä: 461



Profiili
« Vastaus #34 : 25.08.2007 15:57:08 »

Täällä aikamoinen erakko tosiaan.  aurinko skorpioni, 5.huoneessa  saturnus. Saturnus ei tee kovia aspekteja. Neloshuone on tyhjä(kärki ravussa), kuten kasikin. 12. huoneessa on jupiter ja chiron.
Oman tien tallaaja olen ollut lukiosta asti, ei oikein ne kännäämiset ja juhlinnat kiinnostaneet, keskityin mielummin kirjoihin ja eläimiin. Yksi läheinen ystävä on ollut yläasteelta lähtien. Seurustelusuhteet tulivat mukaan vasta 20 ikävuoden jälkeen. Mitkään kevyet suhteet eivät kiinnosta. Ihmisten kanssa seurusteleminen esim.juhlissa on yhtä tuskaa. Mielummin olisin puuhaamassa yksin tai rakkaan kanssa kaksin jotain mukavampaa kuin heittämässä jotain tyhjänpäiväistä läppää siellä.

Onneksi on tuo aurinko 7.huoneessa. Nyt 2v parisuhteessa. Mietin juuri liittyiskö tähän myös tuo nousumerkin vaikutuksen lisääntyminen, minulla se on härkä.
tallennettu

Aurinko Skorpioni, nouseva härkä, kuu kaksonen
Ippuska
Astroholisti
*****
Viestejä: 5054


4ever


Profiili
« Vastaus #35 : 25.08.2007 17:13:04 »


muistaakseni palstalla oli joku, joka oli 6 v yksin. mikäs siinä, time flies when you are having fun. voihan sitä olla vaikka 20v yksin, mutta silloin on ehkä kyseessä luostarin asukas.

No, minä olen ollut nyt kauemmin yksin, kymmenisen vuotta enkä ole kyllä luostariinkaan ajatellut meneväni silti. En pysty olemaan suhteessa jos tunne on puolinainen ja siinä pitää olla vain sen takia, että se on yleinen tapa ja muutkin ovat. Minä menen suhteeseen vasta sitten kun sydämessä siltä tuntuu.

Yksinolo on näköjään samanlainen aihe kuin jonkun valitsema lapsettomuus, sitä taivastellaan ja pidetään henkilöä jotenkin syrjäytyneenä "normaalista" käytännöstä.
Time flies, anyway  2funny

Minulla  venus 12:ssa ja olenpa ollut (melkein) selibaatissa - sanotaanko suhteettomassa suhteessa  idiot2 muutaman vuoden ajalla 15 vuotta: time FLIES  Undecided

Noh, pystyn ihan hyvin ignoroimaan SEn libidon - MUTTA tiedän, että JOS olisi oiva kumppani "vieressäni" niin SE roihuaisi, ehkäpä liikaakin  :Smiley

Näin ollen olen pystynyt keskittymään olennaiseen paremmin tänä yh-aikana, mutta ainokaiseni kun kohta pesästäkin jo lentää, niin toivon, että en joudu aivan erakoitumaankaan. Minullakin sydän syttyy ensin, anyway - sitten seuraa vasta fysiikka   Kiss Kiss smitten
tallennettu

Ophiuchus

Trooppisesti:
 aurinko jousimies , kuu leijona , askendentti vesimies

Sideerisesti:
 aurinko skorpioni , kuu leijona , askendentti kauris

Maya: Sininen Kosminen Yö
AnnaSV
Satunnainen astroilija
*
Viestejä: 9


Profiili
« Vastaus #36 : 31.08.2007 22:47:26 »

Njaa.. itselläni ikää kohtapuoliin 32 vuotta eikä yhtäkään seurustelusuhdetta, ainoastaan pari pikaista ihastumista. Mukavuudenhalussani en oikein jaksa vaivautua tutustumaan miehenpuolikkaisiin.. Tongue
Aikaisemmin puhuttiin neloshuoneesta, minulla siellä sijaitsee merkurius ja uranus. Aurinko on kolmosen ja nelosen rajalla, liekö vaikutusta?
Kuu on neitsyessä ja sehän oli se erakkomerkki. Molemmat vanhemmat neitsyitä, äiti myös nousevalta merkiltään ja viihtyvät kyllä omissa oloissaan; lienen saanut vaikutteita :Smiley
tallennettu
Riitta
Astroholisti
*****
Viestejä: 2899



Profiili
« Vastaus #37 : 01.09.2007 00:07:08 »

Varmasti olet saanut runsaasti vaikutteita, mutta pida oma paasi!
tallennettu
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #38 : 01.09.2007 02:15:31 »

"Nautin yksinäisyydestäni. Voin lakata olemasta yksin milloin vain haluan"
-Gerd Ziegler/Tarot-sielun peili smitten

Oma korttini: "Erakko"
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #39 : 01.09.2007 12:29:00 »

Jostain syystä haluan laittaa tänne tällaisen kirjoittamani "hajatelman"  Grin vuodelta 1991:

Sanot
että sinulla ei ole ystävää...
Katso puita, kukkia,
eläimiä ja koko luontoa.
Meillä kaikilla on
nämä ystävät.
On meidän velvollisuutemme auttaa
ja suojella niitä.
Eihän ystäviä kohdella kaltoin.
Eihän?

 angel
tallennettu
ti0
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 102


Profiili
« Vastaus #40 : 21.09.2007 18:17:08 »

Löysin yhdeltä sivulta tulkintoja huoneiden hallitsijoiden sijainneista ja tarkastelin vielä lisää näitä mun mahdollisia yksinäisyys -aspekteja, ja kun on 11. huoneen (ystävien huone) hallitsija sosiaalinen Venus huoneessa 12 niin se varmaan on myös yksi merkki. Sitten näin sanotaan 4. huoneen hallitsijasta (venus) 12. huoneessa:

Ruler of the Fourth House is in the Twelfth House 
A lonely position, or a position far distant from town.
 
Sitten on myös niin päin että 12. huoneen hallitsija (kuu) on huoneessa 4 ja venus ja kuu ovat keskenään neliössä.

Mars ykköshuoneessa on myös itsenäisyyttä ja yksinäisyyttä lisäävä, se tuo halua tehdä asiat itse eikä liikaa palvoa muita ja asettaa heitä oman itsen yläpuolelle.
tallennettu
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
*****
Viestejä: 2620


PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON


Profiili
« Vastaus #41 : 21.09.2007 20:07:27 »

Minulla on  saturnus 11:ssa huoneessa. Tuota monesti käsitellään niin, ettei oikein ole ystäviä tai ei sopeudu joukkoon.

No minä en ole ikinä ollut mikään seuraihminen niin, että olisin vaatinut sellaisen joukon aina mukaani. Mieluummin olen suosinut muutamaa hyvää ystävää, jonka kanssa sitten ollaan.  Näitä on ollut.

Mieluummin muutama hyvä joka todella välittää kuin kaamea lössi joka menee menojaan.. 




tallennettu

Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu
MC & Merkurius & Venus Vesimies
Punainen Galaktinen Lohikäärme
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti
*****
Viestejä: 10595


au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ


Profiili
« Vastaus #42 : 08.10.2007 23:41:18 »

On se tylsempää yksin kuin edes hieman yhdessä (kun kerran kaikki on yhtä). Yhdessähän ei tarvitse olla joka sekunti, vaan pyrähtää toinen toisensa maailmaan väliajoin. Nice.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
Sanani
Kohtuuastroilija
**
Viestejä: 154



Profiili
« Vastaus #43 : 09.10.2007 21:57:39 »

Rakastan yksinoloa. En koskaan mielelläni käytä edes käsitettä "yksinäisyys", koska voiko ihminen olla edes "yksin", jos hän täyttää elämänsä/itsensä kehittämisen/energiansa muuhun kuin (pääasiassa) ihmissuhteisiin?
tallennettu
Sivuja: 1 2 [3]
  Tulostusversio  
 
Siirry: