Tulipa tässä vielä mieleen, kun kuitenkin otsikkona on
Reikikurssi, niin uskaltaudun ketjun lukittautumisenkin uhalla
kirjoittamaan kyseisestä aiheesta hiukan lisää.
Itse olen kokenut, sisäistänyt ja ymmärtänyt Reikin tarkoituksen ja olemuksen niin, että ennenkaikkea kysymys omasta henkisestä kasvamisesta, eheytymisestä ja terveydestä. Oman itse muuntamisesta. Ja tietysti sitä kautta ympäristönkin muuntamisesta.
Ja sitten jossain vaiheessa kun Reikin on sisäistänyt, voi sen avulla tukea muitakin omassa prosessissaan, jos niin haluavat.
Toki energiaa (aikomus, intention ohjaamana) voi kohdistaa suhteisiin, olosuhteisiin, tapahtumiin, tiloihin jne. Mutta se lähtee aina
itsestä käsin eli itsen suhteessa tuohon toiseen ulkoiseen tekijään, ei siis vain johonkin toiseen tekijään suoraan, koska meillä ei ole lupa/oikeutta muuttaa toisten elämää mieleiseksemme. ( eikä tapahtumia, ilmentymiä yms)
Eli hoidamme ja prosessoimme itseämme ja ehkä nimeämmme sen, suhteessa mihin. Ja kun olemme työstäneet asian, on muutos sisällämme tehnyt sen, että suhtaudumme aivan eri intensiivisyydellä ja syvyystasolla kyseisen asiaan siitä eteenpäin ja näin ollen
Reikitämme kyseistä asiaa ja ilmiötä.
Silloin kun puhtaan ja ajatellaan niin, että lähteän sinne ja sinne tänne rakkautta ja suvaitsuvaisuutta uhkuvaa energaani, kyse ei ole kuin
ajatusenergiasta, joten sen toimintatavatkin ovat ihan erilaiset kuin
intentiosta alkunsa saavat.
Ne sivelee mielen maailmaa ja hivelee manipuloinnin ja projisoinnin pintoja.
Eikä tähän toimintaan todellakaan tarvita mitään vihkimyksiä.
Ehkei toisaalta tavallaan kumpaaankaan.
Joten ympäri mennään, yhteen tullaan!
Itse voin kyllä lämmöllä suositella Reiki kurssia ja vaikka aluksi se toimisi vain ehkä ajatuksena, niin varmasti se siitä syvenee, kunhan kiinnittää siihen huomiota. Avoimella mielellä ja sykkivällä sydämellä, saa ihmeitä aikaan!
Joten hienoja hetkiä Sinulle Selkälokki toivotellen matkallesi!
Tämä oli siis minun tämänhetkinen näkemykseni, siis osaltaan, koska aihe on todella laaja ja syvällinen ja monimuotoinenkin.