Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Keijuista, haltijoista,, luonnonhengistä....enkeleistäkin :-)  (Luettu 58480 kertaa)
0 jäsentä ja 5 vierasta katselee tätä aihetta.
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #60 : 14.03.2007 09:06:06 »

ihania nuo kaikki kirjoittamasi keijukaisjutut...niitä lukemalla jotenkin alkaa aina aamu paljon paremmin...

pitäisiköhän käydä katsastaa kirjastosta josko silet löytyisi tuo samainen kirjanen...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #61 : 20.03.2007 09:07:15 »

Kiss  angel .......Täällä metsässä ÄitiMaan lempeän voiman puhdistavassa hiljaisessa sylissä - luonnon sylissä - jossa juuresi ankkuroituvat kuin itsestään
...tänä tiistaiaamuna tuntui hyvältä "lähteä liikkeelle" täältä..ankkuroitua-hengittää "syvään maadoitusjohtimia myöten" ja avata "taivaalliset vastaanottimet" - auki - ELI pysähtyä kuulostella sisintään, katsoa ympärilleen, maadoittautua, tarkistaa omat rajat ...avata sydän ja mieli - tunnistaa mikä on ominta itseäni...ja nyt hiljaa lähteä liikkeelle... smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #62 : 20.03.2007 09:18:52 »

itsestäkin oli taas kiva poiketa tämän topicin puolella pitkästä aikaa...

ollut tänä aamuna jotenkin tavallista väsympi...mutta taidanpa kuljeskella/mietiskellä hetken täällä keijukaisten keskellä niin jospa sitä piristyisi ja saisi uutta potkua tähän päivään...

vanhin tyttärenikin oli niin onnessaan kun häneltä lähti taas hammas ja olikin sanomansa mukaan nähnyt yöllä hammaskeijun...oli kuulemma ratsastanut sellaisella pikkuruisella ponilla jonka nimi oli coral...kyllä lapset sitten osaavat suhtautua noihin keijuihin jotenkin meitä monia aikuisia luonnollisemmin...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #63 : 20.03.2007 18:44:12 »

No tänne askel tuo jälleen uudelleen...liekö syynä tämä "että aamulla olin jo varannut LUMIKELLO-talven kukkakeiju kirjoituksen " tuotavaksi tänne...ja  aamulla se jäi vielä lumen alle...vaan nyt kun luin Sulan kirjoituksen NIIN MUISTIN...

Lainaus
Kivaa  Smiley
Joutsenet kuulin maalla käydessäni eilen, tulppaanit pyrkivät kohti aurinkoa  Cheesy Lumikelloja en muistanut tarkistaa  Undecided
Pyörä otettu lapselle käyttöön ja hiekka kulkeutuu sisälle, lämmintä viisi, aurinkoinen päivä.
 smitten 

https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=14728.msg131733#msg131733 
 Smiley toivon ettet pahastu Sulka kun sinut tänne toin - arvaan että et pahastu... smitten... joutsenia itsekin odotan - monena yönä jo nähnyt näistä "sieluni linnuista"  unta ja ääntäkin kuullut jo...yleensä lokit tulee päivää ennen joutsenia...

* LUMIKELLO *

Kaamos ja kylmyys
kattoivat maan.
Ei keväästä ollut tietoakaan.

Mutta  nyt jo keskeltä lumen ja jään
maaliskuun kaunotar
nostaa pään.

* MÄNTY *

M'nty on iso ja muhkea puu,
puna-ruskearunkoinen.
Oravat pyorivät hippasilla
latvuksessa sen.

Siinä on pyöreitä käpyjä
ja pitkät neulaset.
Ruskeiden suomujen suojassa
kypsyvät siemenet.

Oravat ovat hippasilla.
Menikö haltija mukaan,
se pieni pirteä haltija
 - huomasiko kukaan?

- Talven Kukkakeijut/ Cicely Mary Barker ( 1923) -

Snowdrop Flower Fairy- kuva löytyy tästä linkistä
http://maddys-treasure.com/OnlineShop/flower_coins.htm

täällä lisää kukkakeijuja...
http://images.google.fi/images?gbv=2&svnum=10&hl=fi&sa=X&oi=spell&resnum=0&ct=result&cd=1&q=Flower+Fairies&spell=1

« Viimeksi muokattu: 20.03.2007 19:26:54 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #64 : 23.03.2007 10:57:04 »

Tulin hakemaan täältä " Pyhästä Metsästä"herkkää kosketusta , yhteyttä ... ja istahdin hetkisen "arkkienkeleiden seurassa".... ja  Grin hauska yhteensattuma kävi - kas kun siksi aikaa laitoin tietokoneen virus ja vakoiluohjelma puhdistukseen = täystarkistukseen ....  ja juuri kun meditaatio päättyi NIIN tietokonekin ilmoitti ETTÄ " tarkistus suoritettu haittaohjelmia ei löytynyt".... Wink  Grin  smitten

angel  angel  angel  angel  angel  angel  angel
Täällä metsässä ÄitiMaan lempeän voiman puhdistavassa hiljaisessa sylissä - luonnon sylissä - jossa juuresi ankkuroituvat kuin itsestään
...voit , jos niin tahdot, rukoilla - meditoida seitsemän arkkienkelin kanssa - ja näin annat myös suurta kirkkautta, iloa ja suojelusta Maalle- Maaplaneetalle...kuin itsellesikin...

Kun kutsut seitsemää arkkienkeliä, sinulle suodaan suurta kirkkautta, iloa ja suojelusta. Eräs mahtavimmista ja voimallisimmista rukouksista kuuluu seuraavasti:
* Pyydän nyt mahtavaa arkkienkeli Mikaelia seisomaan oikealla puolellani. Vala minuun rohkeutta ja voimaa ja auta minua onnistumaan pyrkimyksissäni. Katkaise kaikki kielteiset kytkökseni ja riippuvuuteni miekallasi. Peitä minut suojaavalla, tummansinisellä viitallasi niin, että auraani pääsee vain se, mikä hohtaa kirkkainta ja puhtainta valoa. Kiitos.     
  Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Mikael voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.

* Pyydän nyt mahtavaa arkkienkeli Gabrielia seisomaan vasemmalla puolellani ja sädehtimään puhdasta, valkoista valoaan. Tuo auraani puhdasta, valkoista energiaasi ja ohjaa minua omalla tielläni tai seuraavissa askeleissani. Valaise ja viritä elämäntehtäväni vertauskuvat. Tuo elämääni iloa, kauneutta, selkeyttä, ymmärrystä, anteliaisuutta ja järjestystä. Kiitos.   
  Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Gabriel voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.

*  Pyydän nyt mahtavaa arkkienkeli Urielia seisomaan edessäni ja täyttämään aurani viisauden ja rauhan purppuranpunaisella ja kultaisella valollaan. Sovita kaikki riidat elämässäni ja korvaa ne seesteisyydellä ja veljeydellä. Katkaise kaikki henkiset kahleeni ja kielteiset tunnesiteeni ja vapauta minut peloistani. Kiitos.     Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Uriel voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.

*  Pyydän nyt smaragdinvihreää valoa sädehtivää mahtavaa arkkienkeli Rafaelia seisomaan takanani. Anna minulle parantavaa energiaa ja runsautta. Suojele matkojani ja täytä minut oikeudenmukaisuudella, totuudella ja näkemyksellä. Kiitos   Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Rafael voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.

* Pyydän nyt vaaleanpunaista valoa sädehtivää mahtavaa arkkienkeli Samuelia kohentamaan rakkauden liekkiä sydämessäni. Auta minua herättämään itsessäni myötätunto ja anteeksianto itseäni ja kaikkia niitä kohtaan, joita koskaan olen vahingoittanut joko tieten tahtoen tai tiedostamattani. Avaa nyt sydämeni niin yksilöllisellä kuin kosmisellakin tasolla. Kiitos.   
  Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Samuel voi saattaa työnsä päätöksen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä

*  Pyydän nyt mahtavaa arkkienkeli Jofielia täyttämään minut viisauden ja valaistumisen kultaisella valolla kruunuchakrani kautta. Anna viisautesi valaista ja innoittaa mieltäni, jotta voisin oppia ja opettaa parhaimmalla mahdollisella tavalla. Valaise ja viritä kaikki ne viisauden vertauskuvat, jotka olen kerännyt kaikkien elämieni aikana. Kiitos.   
  Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Jofiel voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.

*  Pyydän nyt armon, ilon ja muutoksen sinipunaista valoa säteilevää mahtavaa arkkienkeli Zadkielia tuomaan auraani sinipunaista hehkua. Vapauta ja sulata kaikki kielteisyyteni ja korvaa se ilolla, hienotunteisuudella ja suvaitsevaisuudella. Kiitos.   
  Hiljenny hetkeksi, jotta arkkienkeli Zadkiel voi saattaa työnsä päätökseen ja halutessaan lähettää sinulle viestinsä.

Aurasi on nyt täytetty arkkienkeleiden energioilla ja olet yhteydessä mahtavaan Minä olen-olemukseesi. Ole siunattu.
- Diana Cooper/ Ihanat enkelit- anna valon muuttaa elämäsi-
tallennettu
Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #65 : 23.03.2007 13:10:49 »

KIITOS!  smitten
tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #66 : 25.03.2007 10:45:57 »

KIITOS!  smitten
....itsellesi RAKKAUDEN VALO....mukavaa kun tulit...ja toit tullessasi valonhippuja...jätit ne kastepisaroina loistamaan..koko kaikkeuden spektriä - kaikki on yhdessä pienessä pisarassa - pienessä valonhippusessa on jo kaikki VALO...joka säteilee ympärilleen ja ympärillä olevaan kuin VALOAALTO etenee pisarasta toiseen ja kolmanteen ja neljänteen ja vaikka aurinko menisi pilveenkin on VALO läsnä se on SE kastepisara itse - sillä ilman sitä ei VALO tule näkyväksi - valo on olemassa kaikkialla ja kaikessa JA me "kastepisarat" vesipisarat kyynelpisarat, hikipisarat, tuskanpisarat..... lumikiteet kristallinspektrit....teemme valosta näkyvän  - olemme heijastavana pintana VALOLLE....

ps. Wink =klik  smitten
« Viimeksi muokattu: 25.03.2007 10:53:18 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #67 : 02.04.2007 21:05:01 »

Iltaa sielunsiukkunen Jadeania...... Kiss  angel  smitten...
Täällä metsässä ÄitiMaan lempeän voiman puhdistavassa hiljaisessa sylissä - luonnon sylissä ... istun ja kuulostelen näkyykö sinua ja muitakin metsänkävijöitä ....lähetin jo keijuparven viemään viestiä...että täällä olen ja minulla on mukanani ihanaa mettä ja hunajakakkuja....ja sitä Esmiraldan taikavoidetta....rakkausvoidetta... smitten

...tässä odotellessani...lueskelen Nuuskamuikkusen mietekirjaa...ja tässä lukee nyt näin..." Puunlatvojen lomasta kohosi uusi kuu, ja NUUSKAMUIKKUNEN  seisoi sitä katsellen. Hän oli aivan herpaantunut..." Minun täytyy toivoa, hän ajatteli. Nythän on uusi kuu"....ah täällä on niin kaunista, NUUSKAMUIKKUNEN sanoi. Katsokaa tuota mustaa samettipuuta, jonka takana on joukoittain hopeisia värejä! Ja katsokaa kaukaisia vuoria, jotka muuttuvat purppuranpunaisiksi...hmmm. tuumi NUUSKAMUIKKUNEN..." jos kahdentoista jälkeen alkaa tuulla, niin voisimme HEMULIN kanssa lähteä purjehtimaan....

Ja nyt suljen kirjan ja vain kuuntelen mitä täällä tapahtuu... ja:

* Pyydän nyt vaaleanpunaista valoa sädehtivää mahtavaa arkkienkeli Samuelia kohentamaan rakkauden liekkiä sydämessäni. Auta minua herättämään itsessäni myötätunto ja anteeksianto itseäni ja kaikkia niitä kohtaan, joita koskaan olen vahingoittanut joko tieten tahtoen tai tiedostamattani. Avaa nyt sydämeni niin yksilöllisellä kuin kosmisellakin tasolla. Kiitos. ..... smitten 

KLIK kuvaa Wink pääset lähteelle... Cheesy
« Viimeksi muokattu: 02.04.2007 21:06:39 kirjoittanut Rakkaudenliekki » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #68 : 03.04.2007 08:07:48 »

voi sielunsiskoseni miten ihana oli herätä tuohon sinun viestisi lukemiseen  smitten...illalla kyllä enkelit viestisi kantoi mutta luoksesi tänne metsään en kerinnyt...mutta tulin nyt...eikös se ole niin että parempi myöhään kun ei milloinkaan.

hunajakakkuja nam nam..kitosta vaan näillä aamu lähtee kunnolla käyntiin...

nyt miettiskelee metsää mistä päästä alkais pakkaamisen...
tallennettu

Rakkaudenliekki
Vieras
« Vastaus #69 : 03.04.2007 14:00:20 »

nyt miettiskelee metsää mistä päästä alkais pakkaamisen...
oiih... 2funny ihan tulee töpisevä olo kuin lihahyytelöllä - hih Cheesy noin vertauskuvallisesti....tulee siitä kun ajattelenkin muuttoa ja pakkaamista...hitsi - olenkohan nyt väärällä topicilla -  crazy2 no...ei ole sitten eka kerta - kun jaarittelen ihan omiani, kuin pulppuava malja...vaan no kuulehan ja kuulla saa toisetkin - että mitä eilen kävi - niin kun on sitä muuttoenergiaa ollu täälläkin...kutes kerroin - niin eilen sitten soitin yhdestä hyvältä kuulostavasta asunnosta - ihan kaupungin toisella laidalla...JOO mutta se soitto - piip - yhdistyy - haloo" sanoo nimensä"...ja minä että täh mihinkäs tämä tuli - että onko teillä asuntoa vuokralle...kuuluu naurua " joo tämä tuli Jyväskylään - että on siinä netti-ilmoituksessa väärä nummero".....arvaan kun kutkutti ETTÄ soitin sinne Jyväskylään - asuntoa kyselläkseni....no niin....jatketaan taas...eikun pakkaamisenergioita saatat tarvita tuota mars - energiaa ja minulla on sitä ihan yltäkylläisesti nyt... Kiss  Wink  smitten
tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #70 : 03.04.2007 14:37:52 »

vai tänne jyväskylään soittelit  Smiley Smiley

olisiko no enkelit olleet asialla tai keijukaiset???hmmm...pitäisikö tuosta enteestä ottaa onkeen vaiko ei???

hyviä kysymyksiä???
tallennettu

Rakkauden enkeli
Vieras
« Vastaus #71 : 27.04.2007 21:31:24 »

Kiitos upeasta tekstistä ja tästä upeasta kuvasta.  smitten Suorastaan mykistyin katselemaan sitä.  Shocked Cheesy Aivan kuin huokuisi todellakin jumalattaren voimaa.

(https://www.astro.fi/foorumi/index.php?action=dlattach;topic=14198.0;attach=6144;image)
tallennettu
Terhi35
Kohtuuastroilija
**

Minä ja koiruus

Profiili WWW
« Vastaus #72 : 30.04.2007 10:25:48 »

Itse olen Keikas.. tickedoff smitten 2funny
tallennettu

Elämme tässä hetkessä,
Muistelemme menneitä,
haaveilemme tulevasta!

Elämä on lahjaksi saatu!

Seikkaileppa issikkasivuillani:
http://www.issikkakamut.suntuubi.com/
sekä rajatiedon(kesken vielä):
http://www.paranormaalia.suntuubi.com/
Arkiviisu
Vieras
« Vastaus #73 : 03.05.2007 11:55:37 »

Sataa, sataa ropisee pimpelipom ..... sadepäivän ~tai millaisen päivän vainen iloksi ja ratoksi voit suoda itsellesi pienen taianomaisen hetken .... ja " knock at the door "

http://www.duirwaighgallery.com/inspiration_aknock.htm

..... keijujen, luonnonhenkien , druidien ja....seurassa  Smiley

Cool ... jes.
« Viimeksi muokattu: 15.05.2007 05:26:38 kirjoittanut Arkiviisu » tallennettu
*yildirim*
Astroholisti

Profiili WWW
« Vastaus #74 : 03.05.2007 11:58:40 »

olipa taas kiva pitkästä aikaa poiketa täällä keijujen keskellä...tämä sadehan on ihan puhdistavaa ja sen jäkeen koko keijukais maailma tuoksuu puhtaalle antaen meille kaikille uutta energiaa elämään...
tallennettu

Sivuja: 1 ... 3 4 [5] 6
  Tulostusversio  

Siirry: