Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: claudia eve  (Luettu 20894 kertaa)
0 jäsentä ja 6 vierasta katselee tätä aihetta.
martta2
Satunnainen astroilija
*

Profiili
« : 25.02.2007 16:47:15 »

onko kellään kokemuksia claudia evestä..mietin varaisinko ajan vai...aika kalliskin taitaa olla.. ?
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija

" Elän tässä ja nyt, täynnä elinvoimaa "

Profiili
« Vastaus #1 : 25.02.2007 22:23:46 »

Hei,
Hinnasta en tiedä mutta hyväksi on kehuttu.
Yksi kaveri kävi hänellä ja Claudia tiesi hänen terveydentilansa ja uudet työkuviot jne... muutamaksi vuodeksi eteenpäin.
Mun tekis mieli myös varata aika mutta just nyt taloudellinen tilanne ei anna myöten, tosin olen ennenkin ennustajilla juossut eikä kukaan ole mulle oikein osannut koskaan tulevaisuudesta sanoa, menneisyydetsä kylläkin. Eräs kädestä ennustaja ( Saksassa, vuonna -95) sanoi ettei mulla ole kohtaloa, liekö syys sitten siinä.... Jos tarviit nron ( claudian) niin pyydä, mulla on se.
 Smiley
tallennettu

May your day be uplifted
filled with sunshine and warmth
the shining rainbows of hope
the white clouds of dreams
the gentle softness of breeze
the sweet smell of fresh air.

May your day be uplifted
from start to end
filled with joy and happiness
untroubled and serene.

May your day be
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #2 : 28.02.2007 10:54:37 »

Lainaus
Eräs kädestä ennustaja ( Saksassa, vuonna -95) sanoi ettei mulla ole kohtaloa

Ystäväni äidillä on sama tilanne - hänellä ei ole ennaltakirjoitettua kohtaloa, vaan sielunsuunnitelma on vapaa toteuttavaksi juuri sellaisena kuin hän haluaa. Selvänäkijä ei nähnyt hänen elämäänsä eteenpäin ollenkaan.
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #3 : 28.02.2007 19:51:31 »

AthaMaarit,
Miten sun mielestä tota "ei kohtaloa" asiaa pitäis tulkita ja miten siihen pitäisi suhtautua? Mulle tulee jotenkin karmiva tunne siitä, tuntuu etten jaksaisi olla tuuliajolla vaan haluaisin että elämä olisi ennalta kirjoitettu.
tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
astraali
Vieras
« Vastaus #4 : 01.03.2007 07:47:37 »

AthaMaarit,
Miten sun mielestä tota "ei kohtaloa" asiaa pitäis tulkita ja miten siihen pitäisi suhtautua? Mulle tulee jotenkin karmiva tunne siitä, tuntuu etten jaksaisi olla tuuliajolla vaan haluaisin että elämä olisi ennalta kirjoitettu.

Minäkin vastaan vaikka en AthaMaarit olekaan... Wink Tämä on niin jännittävä aihe!

Minä uskon siihen, että olemme suunnitelleet elämämme suuret suuntaviivat, jotka tapahtuvat joka tapauksessa, kuljimmepa me sitten kiertoteitä tai tien vieressä. Mutta uskon myös siihen, että jotkut meistä olemme tulleet tänne vain ja ainoastaan tukemaan, auttamaan ja opettamaan muita, jolloin oma kehityksemme ei ole siinä elämässä se tärkein. Uskon myös, että meillä kaikilla on elämänsuunnitelma. Nämä ihmiset ovat voineet toteuttaa ne "tärkeimmät" virstanpylväät jo ennen meedion konsultaatiota, jolloin hän ei näe niitä. Ja se ei tarkoita, että elämä siitä lähtien olisi merkityksetöntä vaan valinnan vapautta on enemmän tai seuraava virtanpylväs on monivalinta, jolloin voimme omilla valinnoillamme ja päätöksillämme vaikuttaa lopputulokseen.
TAI meediolle ei ole haluttu näyttää näiden ihmisten tulevaa, koska se vääristäisi näiden ihmisten valinnan vapautta ja päätöksen tekoa. Silloin se saattaa näyttää "kohtalottomuudelle". Minun kohdallani oli juuri näin. En saanut mitään selkoa tulevaisuudestani ennen 28-ikää jolloin olin käynyt läpi kovan elämän koulun. Se piti käydä läpi ja tehdä valintoja, jotta pystyin siirtymään eteenpäin.

Syitä saattaa olla monia mutta se on varmaan, että se on hyvin tarkoituksenmukaista!  Wink Smiley
tallennettu
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #5 : 01.03.2007 09:58:33 »

Astraali siinä tiivistikin kaiken oleellisen Smiley
tallennettu
Jasca
Vieras
« Vastaus #6 : 01.03.2007 11:53:40 »

Lämmin kiitos AthaMaaritille ja Astraalille tästä selosteesta. Olen tuntenut vuosikausia itseni tosi omituiseksi, koska en ole lainkaan kiinnostunut ennustajista tai meedioista. Syynä on ollut se, etteivät he ole oikein kertoneet minulle mitään, mutta rahat on aina kelvanneet. Nyt osaan yhdistää tämän siihen, että Alva Karppinen aikoinaan sanoi minulle, että kun olet setvinyt tuon ja tuon, niin sitten tuossa kohdassa (iässä) olet täysin vapaa. Se voisi selittää miksi ennusteet ovat niin totaalisen turhauttavia minun kohdallani. Olen siis vähän niinkuin "lepoelämässä" ja saan ihan itse valita mitä täällä puuhastelen ja saan aikaseksi. En siis ollutkaan omituinen - olenkin vain vapaa! Juuri nytkin on yksi haaste, jota tosiaan mietin viitsinkö ryhtyä setvimään sitä vai en. Eli tiedän, että se ei ole pakollinen vaan vapaaehtoinen tehtävä. Kiva juttu!  Smiley
tallennettu
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #7 : 01.03.2007 22:09:28 »

Ok, kiitos AthaMaarit ja astraali.
Pitänee uskoa siihen että elämä kantaa ja pitänee lopettaa turha murehtiminen ja epävarmuudessa olo. Jos tämä asia sitten näin on kohdallani... Mistä sitten tietää kuljenko oikeaan suuntaan, sen näkee myöhemmin. Jostain syystä pelkään aina kulkevani väärään suuntaan...  Undecided vaikka monesti sitä on saanut taaksepäin katsoessaa todeta että ihan kivasti asiat kuitenkin kääntyivät...

Kerran kysyin yhdeltä ennustajalta että menenkö naimisiin silloisen mieheni kanssa ja hän vastasi: "jos niin haluat". No, olisin jossain vaiheessa halunnutkin, tosin vääristä syistä ja yksinolon pelosta, mutta kaveri jarrutteli ja suhteemme kuihtuikin kokoon ajan myötä, tiedä sitten miten olisi käynyt jos oikein tosissani olisin halunnut.

Mutta toisaalta toi ajatus oman itsensä kehityksestä tois-sijaisena asiana on kiinnostava sillä olen huomannut että monesti olen toiminut muiden ihmisten olkapäänä ja joskus tuntuu että no, missä se mun elämä sitten on? ja ihminen jonka kanssa saisin jakaa näitä elämän viisauksia ja harmoniaa? ja sitten kun oma epävarmuus oman elämän laadusta iskee niin haenkin usein jelppiä täältä, ja täältähän sitä kiitettävästi saa.
Kai meillä kaikilla on epävarmat päivänsä ja heikot kohtansa jotka välillä kaipaavat hienosäätöä tavalla tai toisella?! Oli se elämä ennalta kirjoitettu tai ei...

Kiitos teille, viisaita ajatuksia tarvitaan!  Smiley
tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
Hiisitär
Moderaattori
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #8 : 02.03.2007 12:08:08 »

Lainaus
olen huomannut että monesti olen toiminut muiden ihmisten olkapäänä ja joskus tuntuu että no, missä se mun elämä sitten on? ja ihminen jonka kanssa saisin jakaa näitä elämän viisauksia ja harmoniaa? ja sitten kun oma epävarmuus oman elämän laadusta iskee niin haenkin usein jelppiä täältä, ja täältähän sitä kiitettävästi saa.
Kai meillä kaikilla on epävarmat päivänsä ja heikot kohtansa jotka välillä kaipaavat hienosäätöä tavalla tai toisella?!

Ihan sama juttu täälläkin päässä. Minä ylipäätään liikuskelen täällä Astrolla voidakseni auttaa toisia, saan siitä niin paljon itselleni (ai mikä itserakas Oinas Cheesy Grin Cheesy) En oikeastaan edes muista, milloin tämä auttaminen olisi ihan tarkalleen alkanut. Kai sitä on tullut tehtyä aina, tavalla tai toisella, tiedostaen tai tiedostamattaan.

Pikkusiskoni on myös tällainen tukipylväs toisille ihmisille.
« Viimeksi muokattu: 03.03.2007 12:45:04 kirjoittanut AthaMaarit » tallennettu
Brida
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #9 : 02.03.2007 18:33:57 »

Lainaus
olen huomannut että monesti olen toiminut muiden ihmisten olkapäänä ja joskus tuntuu että no, missä se mun elämä sitten on? ja ihminen jonka kanssa saisin jakaa näitä elämän viisauksia ja harmoniaa? ja sitten kun oma epävarmuus oman elämän laadusta iskee niin haenkin usein jelppiä täältä, ja täältähän sitä kiitettävästi saa.
Kai meillä kaikilla on epävarmat päivänsä ja heikot kohtansa jotka välillä kaipaavat hienosäätöä tavalla tai toisella?!
Lainaus

Ihan sama juttu täälläkin päässä. Minä ylipäätään liikuskelen täällä Astrolla voidakseni auttaa toisia, saan siitä niin paljon itselleni (ai mikä itserakas Oinas Cheesy Grin Cheesy) En oikeastaan edes muista, milloin tämä auttaminen olisi ihan tarkalleen alkanut. Kai sitä on tullut tehtyä aina, tavalla tai toisella, tiedostaen tai tiedostamattaan.

Pikkusiskoni on myös tällainen tukipylväs toisille ihmisille.

Moi taas, niin on meitä oinaita montaa sorttia kuin muitakin merkkejä, eikä oinas mielestäni ole ollenkaan itsekkäimmästä päästä, tosin olen törmännyt erittäin paljon omaan napaan tuijottaviinkin oinaisiin, se oli kurjaa katseltavaa.
Mulla tämä muiden auttaminen sijoittuu tuonne reality lifeen sillä tämä astrologia on niin uusi ja mulle vielä tutkimaton alue etten osaisin sillä auttaa, ainakaan täällä, missä muut ovat erittäinkin hyvin asioista perillä?!
Toi uni asia tuolla toisessa topicissa, niin todellakin tuntuu etten tiedä mihin kuljen, ja olen joutunut tähän tilanteeseen vähän kuin muiden tahdosta / syystä. No yritän selvitellä mihin tämä tie johtaa, haluaisin kyllä olla muualla mutta luovuttaminen ei ole parhaita puoliani, ainakaan enään tässä iässä ja jotenkin haluaisin sen oikean ammatinkin hankkia, kun tämä elämä on mennyt töitä tehdessä.  Undecided
tallennettu

May your day be uplifted

May your day be uplifted
from start to end
untroubled and serene.

May your day be
FrozenAngel
Kohtuuastroilija
**

Profiili
« Vastaus #10 : 25.11.2010 08:43:49 »

Mulla oli Claudialle soittoaika tässä n.kk sitten. mielummin olisin tavannut henk.kohtaisesti, mutta välimatka ja aikataulut eivät natsanneet.
hmm..näki kyllä missä mennään, mutta nähtäväksi jää kuinka käy.
melko nopeasti kommentoi ja sitten kyseli, onko mulla ksyyttävää,mutta en osannut kysyä muuta, koska miesasian takia soitin ja sehän sieltä tuli heti. jo.
tallennettu

-Sielut sopivat tärkeimmistä kohtaamisista jo ennen kuin ruumiit kohtaavat-
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #11 : 25.11.2010 10:05:44 »

sulla ei Atha sitte markkinat ja ilot lopu..

juttelin Claudia Even kanssa, mutta heti tuntui että hänelle en ainakaan maksaisi. Intuitiiviset parantajat on ainoita jotka näkee, ymmärtää, tietää, välittää energiaa.. sen parempia ei ole,
ellei joku Masteri tyyliin Amma alkaisi kertoa juttuja, mutta hänelle on n miljoonan ihmisen jono.
mutta voisi tietääkin jotain.. harvassa nämä on.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
^^Queen Nefertiti^^
Astroholisti

au, kuu jousimies / asc vaaka नमस्ते ‏الله‎ ॐ

Profiili
« Vastaus #12 : 25.11.2010 11:24:55 »

tietysti, johan sen Sashakin tiesi.. lupaa miestä ja rahaa niin naisasiakkaat on tyytyväisiä, ehkä.

ja sitten oli tää teoria miksi asiat tapahtuu tai ei.. "koska luot sen itse niin".. joskus mietin että koska ihmiset nousee kapinaan, tai todella muuttaa jotain. kilttejä ihmisiä helppo johdatella.
tallennettu

You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
mateve
Kanta-astroilija

Profiili
« Vastaus #13 : 25.11.2010 11:31:20 »

Todellisia näkijöitä maailmassa on vain kourallinen. Ihmisen kehitys tapahtuu elämällä, saada kokemuksia ja valita niistä se mikä vie seuraavaan kokemukseen ja mikään ei ole väärää, sillä sekin kokemus auttaa näkemään valinnan mahdollisuuden.
Ihmiset ovat niin kiireisiä, heti pitäisi tietää ja saada, ja kuitenkin tiedostamalla viestit ovat meidän edessämme, kiireeltä vain ei ehdi tunnistamaan niitä. Nämä meediot ja näkijät näkevät astraalitasolta, mutta mikä se taso on mistä he katsovat on heidän oman kehityksen taso. Ja ne jotka tekevät rahan vallassa heitä estetään tekemästä vahinkoa, ihmisen oma "suojelija" suojelee. Ehkä tässä on se opetus että ihmiset alkavat uskomaan omaan sisäiseen oppaaseensa, joka auttaa kun pyydetään. Unet ovat hyviä vinkkejä, niitä tulee opetella ymmärtämään mitä ne viestittää, mutta ne ovat luotettavia.
Paras olisi opetella sydäntään se viestittää onko asia totta vai ei, samoin lukiessa esim. kirjaa, hän joka tiedostaa huomaa mitkä asiat ovat tärkeitä, ne tulevat kuin vahvistettuna esille ja tuntuvat tutuilta, sillä meissä on kaikki tieto sisällämme ja ne tulevat ajallaan.
Elämällä NYT hetkeä elää todellisuudessa, menneessä ja tulevan haikailussa se on sitä harhaa, sitä ei ole, elämä tapahtuu nyt ja itse on sen luoja.  angel

Wink  mateve
tallennettu

mateve
Päivi
Astroholisti

Profiili
« Vastaus #14 : 13.12.2010 15:42:29 »

kävin evellä tänään. ihan mukava naikkonen. ihan hyvin se näki mun mielestä.
Smiley
tallennettu

Jos valitset sen, mitä haluat, saat sen. Jos et valitse, elät sen kanssa, mitä saat.
Sivuja: [1] 2
  Tulostusversio  

Siirry: