Joo, itse olin ailoittamassa tästä aihetta, mutta kappas - sehän onkin täällä jo.
Itseänikin on Tuomas ja hänen lyriikkansa kiehtoneet. Todella Suuri Taiteilija isoilla kirjaimilla ja todella, todella lahjakas säveltäjä!
Itse jotenkin olisin olettanut että herralla on enemmän Kalaa ja Scorppionia kartalla kun lyriikoita kuuntelee ja kuvia katselee.. Mutta eipäs ollutkaan...Olen laskenut hänelle kartan, nousumerkkiä tosin en tiedä.
No tuo Pluton kolmio Venukselle voipi osittain selittä sitä Scopumaisuutta, vaikka Pluto onkin Vaa'assa ja Venus Vesimiehessä. Sitten Venuksen yhtymä Kuulle voipi olla että tuo sitä pehmeyttä.. Mutta kun katselee niin ei mitään helppoja aspekteja kyllä ole kartalla.
Taas tulee mieleen lyriikat kappaleesta "Dead Boy's Poem"
"Born from silence, silence full of it
Perfect concert, my best friend
So much to live for
So much to die for
If only my heart had a home"
Tuomas Kauriina varmaan on urakeskeinen, toisekseen nuo Jupiterin neliö Venukselle ja Kuun oppositio Saturnukselle eivät varmasti ainakaan kovin paljon lykkyä tuo rakkauteen.. Mulla on Saturnuksen yhtymä Venukseen Kauriissa, tunnistan tuossa myös hiukan itseäni.
Lisäksi minua kiehtoo se, kun Tuomas on kuulemma pitkälle teini-ikäänsä asti ollut hyvin puhtaan naiivi, lapsenuskoinen ja uskonut että kaikki ihmiset ovat aina hyviä toisilleen.. Sittemmin hän on pettynyt ja potee pettymystään ihmiskuntaan myös lyriikoissaan.
"creating the kingdom, reached for the wisdom, failed in becoming a god" ja "Deep, silent, constant, yet always changing, my favorite view of this world..". Jotenkin olin yhdistänyt tämän lapsenuskoisuuden ja herkkyyden Kaloihin.
Kaiken kaikkiaan hyvin mielenkiintoinen persoona. Kun Tuomas lapsena kävi koulua, hänestä sanottiin "Hiljainen, mutta silmien takana tapahtuu kokoajan jotakin.." Ilmeisesti tekee paljon arvioita ympäristöstään, ehkä se on tuota
varautuneisuutta.
Postaan vielä hänen karttansa tähän..