Voihan hitsi! Minä yritän pysyä poissa näiltä unisivuilta, koska uskon unien olevan jokaiselle henkilökohtainen. Nyt en vaan kykene vaikenemaan tällä kertaa, mutta älä missään tapauksessa usko mitään mitä kirjoitan. Vain sinä pystyt tulkitsemaan oman unesi. Esimerkiksi vain sinä tiedät mitä turkulaisuus sinulle merkitsee. Siksi en edes yritä tulkita sitä sinun puolestasi.
Kun sinulle soitetaan unessa, yleensä kyse on oppaiden ohjauksesta. Koska soittajan ääni oli alkuun lapsen ääni, kyseessä voi olla sisäinen lapsesi. Asiana voisi olla uusien näkökulmien löytäminen omassa elämässäsi. Jos sallit sisäisen lapsesi (eli sen rennon lapsekkaan hyvän tyypin joka jo olet) neuvoa sinua elämäsi valinnoissa, todennäköisesti saat aivan uusia elävöittäviä tuulia elämääsi. Vain sinä itse voit tietää mitä möreä miesääni merkitsee sinulle. Näin ulkopuolisena se voisi tarkoittaa sinun maskuliinista tai loogista puoltasi. Oikeastaan samaa kuin lapsen ääni, mutta aikuisen näkökulmasta. Jos sinulla on lapsia, tiedät kuinka ihanan suoraviivaisia ja viattomia he voivat olla. Tuo lapsenomainen viattomuus yhdistettynä aikuisen terveeseen loogiseen järkeilyyn olisi upea yhdistelmä. Vain sinä tiedät kumpaa puolta itsessäsi pitäisi sallia ja kehittää - sitten vaan sallit sen itsellesi.
No niin...nyt minä taas innostuin. Sorry! Unesi oli vaan niin ihana, etten kyennyt pitämään näppejäni erossa. Toivon sulle oikein leikkisiä päiviä elämääsi.