Tervehdys!
Tässä sairastellessa tuli mieleen sellainen juttu, jonka haluaisin ottaa esille. Kun lukee näitä eri kanavointeja, ja eri energioiden aiheuttamia muutoksia ja tuntemuksia kehossa, ei voi olla ajattelematta että olisiko syytä mieluummin mennä lääkäriin?
Olen aiemminkin olut aikeissa kirjoittaa samasta aiheesta, mutta jotenkaan en ole saanut aikaiseksi ennen kuin siitä tuli ajankohtainen minulle.
Nimittäin esimerkiksi aivokalvontulehduksen ensioireet ovat hyvin samankaltaisia kuin mistä täällä on ollut usein puhetta vaikkapa kolmannen silmän tai kruunuchakran aktivoitumisessa.
Itselläni ensitunne oli hupaisa, oikeastaan miellyttävä. Kutittava tunne silmien välissä joka levisi koko päähän ja osittain selkärankaan.
Vaan myöhemmin tuli pahoinvointia ja päänsärkyä ja kuumettakin, vaikkei paljoa. Näitäkin pidetään monissa kanavoinneissa "normaaleina". No, itselläni siis naamakin turposi ja oletin ensin kyseessä olevan allergisen reaktion, aikeena anti-allergialääkkeen jälkeen odotella seuraavaan päivään..
Onneksi paitsi Ikiaika, myös mieheni, patisti minua lääkäriin välittömästi.
Syyksi selvisi meningokokki-bakteeri, joka edetessään aiheuttaa tosiaan aivokalvontulehduksen, ja lisäksi vieläpä sen vaarallisimman ja helpoiten tappavan muodon. (virusperäinen on vaarattomin,ja moni sairastaakin sen tietämättään, sillä lievänä oireet ei juuri tavallisesta flunssasta poikkea)
Ajattelinkin tällä siis paitsi sanoa varoittavan sanan, myös herättää keskustelua siitä, että kannattaisiko kuitenkin mennä lääkäriin jos ilmenee outoja tuntemuksia päässä, pistoksia selkärangassa t.m.s. Entäpä, onko kellekään koskaan herännyt sama epäilys kuin minulle, että kun nyt ravintomme on yhä köyhempää ja ilmasto saastuneempaa, niin olisiko tässäkin oiva keino vetää huomiota pois siitä, että nykyisellään ihmiset ovat yhä sairaampia yhä nuoremmalla iällä?
Aspartaamin, lisäaineiden y.m. vaaroista onkin jo ollut puhetta, vaan entäpä kanavoinneissa mainittujen tuntemusten pitäminen "normaalina" ja sitä seuraava oireiden vähättelyn vaarat?
Tarkoitus ei ole pelotella, eikä aina tarvitse olla kysymys niin äärimmäisestä taudista kuin aivokalvontulehdus, mutta sanonpa vain että ihan ensimmäisen tuntemuksen iskiessä ajattelin itsekin jotta hoo, onpa makeeta, näinkö se tähtiportti vaikuttaakin!