Mamie
|
|
« : 04.12.2005 17:48:58 » |
|
Onko täällä mars jousimiehiä? Erityisesti naisten mars jouskari-asemat kiinnostaa? Millaisia te ootte? Mitä mars jouskari tuo ihmisen persoonaan?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 04.12.2005 17:55:16 » |
|
hip hei!! täällä mars jouskari!!!!
No, kun tartun toimeen, niin se myös tapahtuu. En vatuloi sen jälkeen. Olen aika kätevä käsistäni (heh, enkä tarkoita sitä yhtä nyt..). Olin joskus nuorena tyttönä leipomossa töissä ja olin tosi nopea kaikissa hommissa ja siitähän oli siellä hyötyä. Voisko sanoa, että kun tartun toimeen, niin sitten alkaa tuulemaan. Ja tietty se liikkuminen, just se suksilla viillettäminen pitkin mäkiä on aivan huippua!!! Ja muutenkin tykkään liikunnasta. Ehkä se tulee tosta jouskarivaikutteesta, koska veskari ei kai itsessään kovin liikunnallinen ole. Siihen yhteen puuhaanhan tuo kai vaikuttaa myös, mutta täytyy nyt kuunnella mitä muut sanoo.....
|
|
« Viimeksi muokattu: 04.12.2005 17:58:55 kirjoittanut selkälokki »
|
tallennettu
|
|
|
|
Mamie
|
|
« Vastaus #2 : 04.12.2005 18:04:17 » |
|
Mä sanoisin omalta kohdaltani, että innostun tosi monista asioista ja herkästi. Tykkään puuhailla kaikenlaista. Joskus kun muut eivät jaksa tehdä mitään, tai lähteä minnekkään, niin mulla olis kauhea meno päällä. Puhuessa aiheet hyppii, ja juttua tulee aiheesta ku aiheesta. Aina ollut kiinnostunut urheilusta, hevosista, luonnosta, matkailusta. Matkailu on TODELLA lähellä sydäntä, samoin filosofiat ja julistaminen En myöskään väsy koskaan tutkimaan asioita tai paikkoja ja kaikenlaiset muinaishistorialliset jutut ovat niin kiehtovia, ettei mua meinaa saada niistä irti. Tai dokkarit Kiinnostun uusista asioista nopeasti, mutta sitten taas kiinnostun uudesta asiasta ja vanha joko tarttuu mukaan tai jää matkan varrelle. Rakastan ihmisiä ja eläimiä ja olen rauhaarakastava muutenkin, mutta nää alkaa kai oleen jo muiden planeettojen vaikutuksia
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
Mamie
|
|
« Vastaus #3 : 04.12.2005 18:04:49 » |
|
Niin, miten mars jousimiehessä ilmenis seksuaalisesti?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
Sofia
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #4 : 04.12.2005 18:08:37 » |
|
Allekirjoitan Selkälokin kommentin, kun alan toimimaan niin sitten myös teen homman nopeasti, mutta pitkäjänteiseen työhön minusta ei ole. Ihmissuhdesaralla olen aika toivoton, kyllästyn todella nopeasti eikä minusta ole ainakaan vielä ollut sitoutumaan yhtään kehenkään. Jotta niin voisi käydä, täytyy miehen olla kaikin puolin täydellinen. kaverillani on vähän samansuuntaista. Saturnukseni on yhtymässä Marsiin ja ne sijaitsevat 5. huoneessa, joten tämä varmaan vähän selittää kuvioita.. uskoisin, että seksuaalisuuden osalta tuo Marsin sijainti tuo vapautuneisuutta ja sitä ettei ota sitä niin vakavasti. Mulla ainakin on enemmän sellainen "no, mennääs nyt asiaan" kuin "hellitellään vaan hetkinen" asenne. : Mutta sitten jälkeenpäin tulee mieletön morkkis eli Saturnus näyttää rumat kasvonsa. No, ehkä parempi niin, ettei mene vallan mahottomaksi.
|
|
|
tallennettu
|
"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
|
|
|
Sofia
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #5 : 04.12.2005 18:11:06 » |
|
Juu ja tuo uusista asioista innostuminen kanssa pitää paikkansa. Alan hössöttämään heti kaikesta uudesta ja tekemään mielettömiä suunnitelmia, joista vain murto-osa päätyy toteutumaan. Ei se mitään, sillä suunnittelu on se kaikista hauskoin osa.
|
|
|
tallennettu
|
"Hyviin suomalaisiin käytöstapoihin kuuluu, että jos sytytään häissä palamaan, niin sytytään hienotunteisesti ja vaatimattomasti eikä olla häiriöksi kenellekään. Erityisen tärkeää on, ettei pala kirkossa hattu päässä. " -Pasi Kivioja, Legendat
|
|
|
Mamie
|
|
« Vastaus #6 : 04.12.2005 18:14:08 » |
|
Heh, Sofian viimeisistä lauseista olen samaa mieltä omalla kohdallani (siis edellisen viestin, ehdit kirjoittaa jo tuohon väliin ) Pidän itsekkin enemmän actionista kuin liian pitkistä hellyttelyistä Pikasessioista ei tule morkkista, mutta tottakai haluaa kunnollistakin usein Jousimiehet on kait aika spontaaneja ja tulisia?
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #7 : 04.12.2005 18:15:06 » |
|
Periaattessa mars jouskarissa vaikuttaa seksielämään siten, että on intoa ja energiaa silläkin saralla. Ja yksitoikkoisuus inhottaa. Kai se ennenkaikkea lisää kiihkeyttä ja intohimoa. Mutta omalla kohdalla se on kyllä pelkästään positiivista, koska aurinko veskarina ja nousu kauriina taidan kuitenkin olla suhteellisen viileä tapaus. Joten ei pahitteeksi jos tuo vähän tasapainottaa tilannetta. No, joo, onhan tietty toi kuu skorppari myös. :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Sofia
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #8 : 04.12.2005 18:24:02 » |
|
Itse huomaan olevani aika kaksijakoinen seksuaalisuuden yms. suhteen, sillä kartalta löytyy ja olen nouseva . Vesimerkkien "nysväys" yhditettynä tulimaiseen seikkailunhaluun on vähän ikävää välillä. Siitä ehkä tuo morkkistelu, ei osaa päättää mikä olisi paras tapa toimia. Ja kun aurinko Vesimiehenä vielä yrittää älyllistää tunteet niin voilá, meillä on soppa. Mutta joo, joskus tuntuu kuin pitäisi suojella itseään tuolta Mars-jousimiesmäiseltä toiminnalta, mutta eihän sille mitään voi kun tilenne vie mukanaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #9 : 04.12.2005 20:44:31 » |
|
Pikkusiskollani on Jousimiehessä (kuudennessa huoneessa, yhtymässä Uranukseen) ja monista kuvailuistanne hänet tunnistin. Varsinkin tuosta Kuolleen Kalan lainauksesta. Eli helposti innostuva, energinen ja ahkera on siskoni, jos on mieleisessään puuhassa ja ympäristössä. Hän ei ole mikään himourheilija, mutta innostuessaan (esim. teini-ikäisenä tanssista) ottaa lajin täysin tosissaan. En tiedä liittyykö tämä siskoni piirre tähän planeettasijaintiin, mutta hänellä on aika huono keskittymiskyky, ja tuota aiemmin jo mainittua pitkäjänteisyyttä ei aina löydy. Onko teillä muilla näin? Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mamie
|
|
« Vastaus #10 : 04.12.2005 21:09:50 » |
|
En tiedä liittyykö tämä siskoni piirre tähän planeettasijaintiin, mutta hänellä on aika huono keskittymiskyky, ja tuota aiemmin jo mainittua pitkäjänteisyyttä ei aina löydy. Onko teillä muilla näin?
Voi Linn!! Kyllä liittyy! Se on eräs ikävimmistä ja pahimmista ominaisuuksistani, kun oikein mikään ei meinaa valmistua, hommat jätetään kesken jos ne ei kiinnosta tai jotain muuta vastaavaa... Olen saanut noottia juuri tuosta, että aloitan 10 000 asiaa ja vain 10 niistä jalostuu joksikin järkeväksi En jaksa keskittyä mihinkään kauaa tai alkaa puuduttaa. Onneksi olen saanut tehdä suht. vaihtelevaa työtä viimeaikoina, sillä saman radan jankkaamista päivästä toiseen en yksinkertaisesti siedä! Lisäksi tarvitsen vuorovaikutusta ja sosiaalisia kontakteja, sillä yksinollessani erityisesti töissä, minusta tulee aivan ylivireä ja ajatukset alkaa laukkaamaan ja pää käymään ylikierroksilla!
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
selkälokki
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 04.12.2005 21:14:20 » |
|
Onneksi olen saanut tehdä suht. vaihtelevaa työtä viimeaikoina, sillä saman radan jankkaamista päivästä toiseen en yksinkertaisesti siedä! Lisäksi tarvitsen vuorovaikutusta ja sosiaalisia kontakteja naulankantaan. Vaihtelua pitää olla ja sutinaa ja ihmisiä kiitos! Uskoisin tosin, että nousu kauris tuo miulle hieman sitä pitkäjänteisyyttä, koska mie kyllä yleensä suht koht hoidan asiat loppuun ja kärsivällisyyttä löytyy. Tosin mitään pitsinypläystä en voisi kuvitellaakaan, paitsi pahimmissa painajaisissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #12 : 04.12.2005 21:27:13 » |
|
juu on mars jouskarissa. Ilmeni ehkä pentuna niin että olin sellainen poikatyttö ja nyttemin aikuisiällä kömpelönä koheltamisena, ei jaksa keskittyä rutiineihin ja kaiken maailman kotikutoista filosoifointiakin tulee harrastettua. Ja kaikki uudet kokemukset ovat aina tervetulleita, erityisesti kolmoshuoneen alueella, johon koko hässäkän sijainti osuu. Moni Kuolleen kalan kuvauksesta osui aika nappiin. Joo no, urheiluhulluus ei ole koskaan iskenyt tosin.. Mutta marsin lisäksi jouskarissa mulla ovat neppis ja jupiter eli ns. hallitseva merkkikin on tuo tulinen ja joustava, vaikka auriko onkin kaloissa.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Mamie
|
|
« Vastaus #13 : 04.12.2005 21:29:15 » |
|
Mites teidän miesihanteet? Löytyykö jouskarimaisia ominaisuuksia? Itse löydän aina kuujouskarin ja neitsyitä on ollut muutama. Itseasiassa ystävämiehenikin ovat kaikki vaaka-neitsyt-jousimies-linjalla. Muutama kaksonen ja veskari
|
|
|
tallennettu
|
Aurinko vaaka 10.
|
|
|
enska
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 04.12.2005 21:42:05 » |
|
ahaa..no ulkoista jouskarimaisuutta ajatellen mitä pidempi hyypiö sen parempi. Mutta kuinkas se synastrian mukaan menikään, että se merkki jossa on naisen mars edustaa naisen animaa. Eli öh, ei välttämättä sitä miestyyppiä mitä olisi ns. vailla, vaan omaa maskuliinista puolta. En nyt kuitenkaan olet tuosta sata varma, menikö noin..
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|