Olen itsekin nähnyt tuollaisia, aivan samanlaisia unia silloin, kun elämässä on ollut jokin asia tiedostettavasti tai tiedostamatta hyrskyn myrskyn. Huudan enkeleitä apuun, luen Isä Meidän-rukoista tai Gayatri-mantraa, mutta en saa riehuvaa poltergeistiä aisoihin. Unen tunne on ahdistava ja herätessä on pitkään mukana epämiellyttävä olo.
Olen kysynyt usein enkeliltäni Athamaijokselta mistä on kyse, mutta hän käskee vain mennä takaisin nukkumaan kertoen, että unimaailman tasolla käydään nyt sen verran vaikeita asioita läpi, että ne heijastuvat uniini tuollaisina ilmiöinä. En tiedä päivätietoisuudessa millaisista testeistä tai opeista on kyse, enkä usko, että sitä minulle edes paljastettaisiin. Kaikkea ei ole hyvä tietää.
Enkelit tukevat kyllä, MUTTA: eivät voi tehdä asioita puolestamme. Jotkin asiat meidät täytyy vain kohdata ja voittaa itse. Minäkään en saanut uniini apua enkeleiltä. Muistan yhden poltergeist-unen, jossa yritin saada apua vaikka mistä - enkelit eivät tulleet apuun, en löytänyt kännykästä ystäväni numeroa (yritin soittaa häntä hakemaan minut pois kotoani) ja kun viimein löysin sen ja aloin soittaa hänelle, uni loppui. Sen sanoma oli, että asia, joka nyt on meneillään, täytyy hoitaa itse ominpäin. En saa turvautua muihin, eikä asiaan puututa. Minä selviäisin siitä kyllä, sillä unessani näin loppupuolella, miten uuni meni päälle yksinään ja sen sisällä oli pellillinen pullia: pullat hyvin uunissa, ihan kirjaimellisesti!