pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #15 : 02.03.2007 10:20:11 » |
|
Minulla tuo kuvio osuu niin, että tekee tarkkaa semisekstiiliä -yhtymälleni ja pommittaa samaa yhtymää kvinkunssilla. Saturnus taitaa myös suhata -keskipisteeni tienoilla. Kun vielä miehen kartalla tuo -oppositio neliöi asteentarkasti aurinkoa, niin ei mene hyvin täälläkään. Ero taitaa tulla, jos vain isäntä edes jossain välissä suostuisi tulemaan keskustelemaan suhteen koukerot selviksi. Tämä viikko mennyt lähes syömättä ja itkeä pillitäen. Lapsen hiihtoloman vuoksi olen yrittänyt vähän skarpata, mutta aika heikoilla tuloksilla. Ja eron syy: alkoholi ( ) ja minun asettamani rajat ( ) sen suhteen, suostummeko minä ja lapseni vapaaehtoisesti asumaan jonkin asteisen alkoholiongelmaisen kanssa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
maallikko
|
|
« Vastaus #16 : 02.03.2007 13:55:55 » |
|
Voimia sinulle Pluto! Ensin ajattelin, että pääsen kuin koira veräjästä tästä hommelista. Mutta tämän akselin dwad on vaa´an alussa ja dwad on oinaan alussa ja minulla onnettomalla on 0 astetta ja 55 minuuttia vaa´assa. Ihmissuhderintamalla rytisee, todellisuus ja illuusiot ovat ajaneet nokkakolarin viime päivinä. Kipeitä tunteita on noussut pintaan ja juuri tällä hetkellä tekee oppositiota radixin .
|
|
|
tallennettu
|
Kerralla kristityksi, sano akka kun virsikirjan söi.
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #17 : 02.03.2007 14:39:52 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #18 : 02.03.2007 15:23:39 » |
|
Oh my god...! Tänään rytisi oikein kunnolla jo heti aamusta lähtien. Ihmiset tappelevat ympärilläni niin vietävästi ja olen tullut sekoitetuksi jo kahteen tappeluun ilman, että minulla on mitään tekemistä niiden kanssa.
Ihmiset riitelevät niin helevatosti ja asioista, joissa normaalisti ei ole edes mitään ongelmaa.
Joustavina pitämäni ihmiset ovat osoittautuneet kummallisen joustamattomiksi.
Itsekin jyrähdin sitten viimein oikein kunnolla ja sanoin, etten ota vastuuta muiden tekemisistä ja sanomisista ja minua turha sotkea näihin kiemuroihin.
Tosi pelottavaa, kun ei tiedä onko syyllistynyt johonkin kauheaan tekoon ilman, että itse edes tiedän koko asiasta!
Lisäksi näyttää sille, että parhaan ystäväni rakkaus-suhde tulee kaatumaan, kuten myös toisen ystäväni avioliitto.
En uskalla oikein puhua kenenkään heidän kanssa tänään, koska jos otan puhelun vastaan toiselta osapuolelta, niin toinen osapuoli alkaa syyttämään minua siitä ja tuosta jne.
Uskomattomia juonitteluja ja vailla järkeä olevia tekoja ja sanomisia ja nämä tyypit ovat mitä parhaimpia ystäviä keskenään!
Kun tämä transiitti menee ohi, ehkä jo ennemminkin, esim. huomenna, niin monella tulee olemaan paha morkkis sanomisistaan ja teoistaan.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Totsi
|
|
« Vastaus #19 : 02.03.2007 17:04:34 » |
|
Maailmalla ainakin tuulee: Kööpenhaminassa mellakoidaan, Usa:ssa on riehunut tuhoisa myrsky
|
|
|
tallennettu
|
Kultaisin kulmin Päivätär hiipivi vuorien taa, Vaan utusilmin Uinuva Yötär jo sijahan saa... -Bögh
|
|
|
Ajatus
|
|
« Vastaus #20 : 02.03.2007 17:12:02 » |
|
Ja eron syy: alkoholi ( ) ja minun asettamani rajat ( ) sen suhteen, suostummeko minä ja lapseni vapaaehtoisesti asumaan jonkin asteisen alkoholiongelmaisen kanssa... Ikävää kuulla, pluto. Toivottelen myös voimia ja olen henk.koht. sitä mieltä, että olet aivan oikealla asialla sekä itsesi että ennen kaikkea lapsesi puolesta. Tässä maassa on aivan liikaa ihmisiä, joiden elämään alkoholinkäyttö vaikuttaa tuhoavalla tavalla ja tuo Saturnus-Neptunus-oppositio on jo nostanut näitä teemoja ihan yhteiskunnallisestikin esille. Rajat ja kohtuus eivät ole "tylsiä" asioita vaan edellytys onnelliselle elämälle - sanoo sekä Neptunuksen että Saturnuksen hallitsema Kalat, nousu-Kauris.
|
|
|
tallennettu
|
Aur Kalat (Aur-Jup 1. huone) Asc Kauris Kuu Vesimies (Kuu-Mer 1. huone)
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #21 : 02.03.2007 17:32:49 » |
|
En tiedä, onko maailmani tulessa, mutta tuulessa se ainakin on. Tr. Saturnus-Neptunus jyräilee syntymäkartan Suurristillä tehden myös neliötä IC-MC-akselille. Tr. Neptunuksen yhtymä natal-Saturnukselle 6. huoneessa on tuonut mukanaan epämääräisiä terveysongelmia, joihin ei neptuniaaniseen tapaan ole löydetty selvää syytä. Myös IC-MC-akselin teemat on nousseet esiin; outoa ajelehtimista sekä työ- että kotiasioissa. Elämä on heittänyt eteen sekä hienoja, odottamattomia tilaisuuksia että tuonut myös etenkin vanhaan pettymistä ja väsymistä. Kun natal-kartalla ei ole kunnolla edes vettä tai Neptunuksen aspekteja, neppariusvassa vaeltelu on siis perin juuri outo, joskin herättelevä kokemus. Tässä juuri se transiittien kiehtovuus; niiden myötä pääsee aina joksikin aikaa olemaan erilainen kuin ennen, kulkemaan jonkun toisen kengissä. Ja noiden egotrippien jälkeen onkin sitten omien kokemuksien siivittämänä aina vain helpompaa ymmärtää ihmisten erilaisuutta, täysin erilaisella syntymäkartalla varustettuja kanssakulkijoitamme. Hieno systeemi, kuka sitten lieneekin keksinyt. Voimia Pluto! Toivottavasti saatte keskusteltua asiat tyydyttävään ratkaisuun, sillä epävarmuus ja keskeneräiset, selvittämättä jäävät asiat vievät yllättävän paljon voimia. Ja myös lapsi varmasti kärsii tilanteesta vaikka ei sitä selvästi näyttäisikään. Lapset kun vaistovat ja huomaavat paljon enemmän kuin me aikuiset monesti tulemme edes ajatelleeksi.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #22 : 02.03.2007 21:43:25 » |
|
Plutolle täältäkin rutistus. ( Kissa halaa koiraa?! Maailma tulessa!) Huomasittekos, mellakoiden uutiskuvissa, yllätys yllätys, tulipaloja
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
pluto
Kanta-astroilija
...miau...
|
|
« Vastaus #24 : 03.03.2007 11:51:29 » |
|
Voi teitä ihania ihmisiä. Aamulla huomasin sähköpostia avatessani, että olin saanut YV:nä voimantoivotus-viestin. Purskahdin itkuun silkasta mielenliikutuksesta. Ja täällä näitä oli lisää. Oikeasti lämmittää huomata, että maailmassa on paljon ihania ihmisiä! Voimia Pluto! Toivottavasti saatte keskusteltua asiat tyydyttävään ratkaisuun, sillä epävarmuus ja keskeneräiset, selvittämättä jäävät asiat vievät yllättävän paljon voimia. Ja myös lapsi varmasti kärsii tilanteesta vaikka ei sitä selvästi näyttäisikään. Lapset kun vaistovat ja huomaavat paljon enemmän kuin me aikuiset monesti tulemme edes ajatelleeksi.
Niin totta. Viikon kärvistelyn jälkeen lopullinen erokin alkaa jo tuntua helpotukselta. Ja oikeasti huolestuttaa myös tuon tyttären takia. Tyttäreni suorastaan palvoo miesystävääni, joten ero on hänelle itselleenkin kova paikka, mutta vielä enemmän pelottaa se, että minä masennusherkkänä ihmisenä vajoan taas "murheen alhoon" , ja vaikutan lapseni perusturvallisuuteen tällä tavoin. Onneksi osaan nykyisin jo hakea ulkopuolista apua, mikäli tarve vaatii. *********** Ja tunnelmia Kööpenhaminasta. Maailma tulessa: (http://kuvat2.iltasanomat.fi/iltasanomat/iDoc/1331271-468_mellakka_2.jpg)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
K-NRJ
Moderaattori
Astroholisti
PUNAINEN PAHOLAINEN - RED DRAGON
|
|
« Vastaus #25 : 03.03.2007 20:46:19 » |
|
Ja eron syy: alkoholi ( ) ja minun asettamani rajat ( ) sen suhteen, suostummeko minä ja lapseni vapaaehtoisesti asumaan jonkin asteisen alkoholiongelmaisen kanssa... Eiköhän tuo ole jo aika selvää, että teit oikean ratkaisun? Voimia täältäkin, pysy oikealla tiellä!
|
|
|
tallennettu
|
Au Kauris, AC Rapu, Kuu Rapu MC & Merkurius & Venus Vesimies Punainen Galaktinen Lohikäärme
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #27 : 03.03.2007 22:47:07 » |
|
Se on oikeasti niin lohdullista ajatella, miten paljon meillä koko ajan on ympärillämme meitä rakastavia olentoja -emme koskaan ole yksin, uskoimmepa heihin tai emme. Minä ajattelen heitä taivaan perheenäni, joka katselee elämääni ja minua sieltä käsin. Näen itseni suorittamassa täällä tehtävää, jota me kaikki olemme suunnitelleen yhdessä "heidän" kanssaan. Heillä on mahdollisuus ohjata ja suojella minua juuri niissä puitteissa, jotka olemme yhdessä etukäteen sopineet. Eivätkä he voi puuttua niihin asioihin jotka olen halunnut täällä eri kokemusten kautta täällä itse oppia ~vaikka kantapään kautta~
Mutta me olemme sopineet myös ne hetket ja ne tunnussanat ja koodit, joista heidät tunnistan tietyissä tilanteissa, tiettynä aikana. Se voi olla tapahtuma, joka avaa oman tietoisuuteni vastaanottamaan heidän apuaan tai hetki omassa kehityksessäni, jolloin olen valmis palaamaan enkeliyhteyteen. Tai sitten olen voinut päättää, etten vielä ole valmis siihen vaan siirrän tapahtumaa tuonnemaksi. Tai sitten elämä on värittänyt olemukseni niin, etten pysty niitä koodeja vastaanottamaan. Silloin taivaallisella perheelläni on suunnitelma B. Olen itse sopinut heidän kanssaan, että jos en pysty vastaanottamaan sitä tietoa, kun niin on määrätty, minua saa herätellä vähän "ronskimmin". Olen itse sitoutunut tähän suunnitelmaan, eikä sellaista suunnitelmaa ole koskaan tehtykään, mikä ei lopulta toimisi. Taivaallisella perheellä ja minulla on aina uusi suunnitelma, toivoa on aina!
He ovat lähelläni aina. Valaen minuun rauhaa, rakkautta ja energiaa aivan jokainen hetki -tälläkin hetkellä tunnen heidän säteilevän olemuksensa ympärilläni.
Olemme myös sopineet, että joskus minun täytyy yrittää selvitä täällä "yksin", ilman heidän joka hetkistä apuaan. He eivät poistu kokonaan mutta antavat minun itse tehdä valintani suurissa asioissa vaikuttamatta niihin. Ne ovat kuin "loppukokeita" tietyn jakson vaihtumisen yhteydessä; olen opiskellut nyt tätä aihetta -katsotaanpas olenko oikeasti oppinut jotain... Kannan itse vastuu ja osoitan kehittyneeni. Oppaat myös vaihtuvat. Tietyn teeman opettaja siirtyy syrjään, kun hänen oppikokonaisuutensa minun suhteeni on päättynyt. Hänen jälkeensä siirryn seuraavalle kurssille, jota opiskelen uuden opettajan kanssa. Näin olen itse suunnitellut
Se on ihanaa, se on hedelmällistä, se on vapauttavaa!
Ja ajatelkaa, miten ihana hetki heille on, kun he saavat yhteyden meihin...! Se on kuin huonolla kentällä varattu vanha puhelin alkaisi vihdoin toimia... Ensin sanat kuuluvat rätinän säestämänä mutta antaa silti toivoa sille, että se toimii sittenkin...! Sitten kenttä laajenee ja yhteys alkaa toimia yhä kirkkaammin! Kohta olet kuin tuliterä kännykkä kaikilla herkuilla... web-kameroineen päivineen Ja yhteys toimii ja tavoittaa kaikkialla! Näin minä koen, elän ja tunnen. Hei sinä enkeli - Rakkauden Valo - kyllä kannattelevat enkelit ...lainasin tämän kirjoituksen tuolta toiselta topicilta https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9800.45 - " se vain nousi mieleeni" kun kirjoitustasi luin ja kysyit tai totesit "Enkelitkö minua kannattelevat?" : Jostain vuosien takaa minut tavoitti omat kokemukseni hyvin elävästi koskettivat sanasi - vaikka aikaa sitten olen omat kokemukseni ja niiden tunteet läpikäynyt, selannut ja sitten pois laittanut - osa elettyä elämääni silti...ja oli aika kun ne satuttivat , aivan kuin "joku kirjoitti tuolla "kerroppa unesi tänne-topicilla" https://www.astro.fi/foorumi/index.php?topic=9444.msg127594#msg127594 jotenkin näin että kynnet meni syvälle eikä niitä saanut ravisteltua pois ( siihen uneen on jo tullut vastauskin! siellä topicilla ) - oli voimat vähissä - vaan eletty ja selvitty on ja tuli sekin päivä kun ymmärsin... Lämpöisin sydämenajatuksin sinua muistaen t. Rakkaudenliekki Kiitos!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #28 : 03.03.2007 22:48:02 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ScorpioRising
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #29 : 04.03.2007 13:30:43 » |
|
Moiks! Tietyllä tavalla maailmani on tulessa, joo. Saturnus on ilkeästi Venukseni päällä ja Neptuntus sieltä jostain opponoi Saturnusta ja Venusta. Lisäksi Saturnus neliöi syntymä -Saturnustani. Ei oikein inspiroi mikään. On tässä välillä ollut vaihtoehtoja, paljonkin, mutta sellainen pakottava "ota tai jätä" -fiilis on päällä. Välillä tekisi mieli haistattaa pitkät kaikella, varsinkin työpaikalla. Ehkä samanlaiset fiilikset on vangilla, joka haaveilee kaikesta utopistisesta (Neptuntus) ja muistaa rajansa viimeistään silloin kun vanginvartija (Saturnus) muistuttaa jäljellä olevasta vankeusajasta. Mutta onneksi on kevät kovasti tekemässä tuloaan. Toivottavasti kevätaurinko saa kreisin sisäisen rapuni tulemaan kolostaan ja nauramaan tälle kaikelle ja nappaamaan vanginvartijoilta avaimet. Sillä kerranhan täällä vain eletään ja rajat on tehty rikottaviksi! Hyvää kevättä kaikille ja tsemppiä Saturnuksen rääkkäämille.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|