Emelia
|
|
« : 28.02.2007 18:19:44 » |
|
Heips!!
Pitipä minunkin pistää pystyyn yksi GALLUPPI, kun on tullut lueskeltua noita eri eläimiin liittyviä topiceja ja katseltua foorumilaisten erilaisia avatareja...
Eli millaisia kotieläimiä foorumilaisten kodeista löytyykään?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Irish
Vieras
|
|
« Vastaus #1 : 28.02.2007 18:25:17 » |
|
Vastasin että kissa, vaikka oikeastaan se asuu meillä kotonakotona, eikä täällä minun opiskelijaboxissani.
Olen aina ollut ihan kissahullu ihminen. Rakastan niitä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
*yildirim*
|
|
« Vastaus #2 : 28.02.2007 19:37:10 » |
|
meiltä löytyy kaksi pientä kääpiö hamsteria ja miehelt koira. koiria olisi enenpikin mutta oma piti joku aika sitten lopettaa...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Rakkaudenliekki
Vieras
|
|
« Vastaus #3 : 28.02.2007 20:36:39 » |
|
No koira - tämä "Metsätonttu" joka silloin tällöin "vierailee" täällä foorumillakin - siis jouskarikoira.
Kotona kotona-eli lapsuudenkodissa meillä oli kissoja - - kissoissa on sitä jotain - vaan tuon Metsätontun kanssa olen kyllä löytänyt uskomattomia ulottuvuuksia eläinten maailmaan...ja omaanikin on hän melkoinen opettaja...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
aQuarius~
Kanta-astroilija
Au vesimies ja asc neitsyt
|
|
« Vastaus #4 : 28.02.2007 22:29:04 » |
|
4 kissaa löytyy täältä
|
|
|
tallennettu
|
Tule takaisin niin kuuntelen ja haluan ymmärtää. Älä tee näin...
|
|
|
Rakkauden enkeli
Vieras
|
|
« Vastaus #5 : 28.02.2007 22:31:58 » |
|
2 kissaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Elämänilo
|
|
« Vastaus #7 : 28.02.2007 23:25:03 » |
|
|
|
« Viimeksi muokattu: 28.02.2007 23:32:13 kirjoittanut Elämänilo »
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #8 : 01.03.2007 00:35:34 » |
|
3 kissaa (2 burmaa ja 1 latzicat ) + 1 sekarotuinen koira (15 pv 13 vuotta). Vuoden 2005 lopusta 2006 kevääseen kuoli 3 koiraa (2 englanninsetteriä ja 1 leonberger) .
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
|
Risama
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #10 : 01.03.2007 09:19:37 » |
|
Meillä ei ole eläimiä koska lapseni on allerginen.
Koira kuume olisi valtava, ja jos voisin,niin rotu olisi Welshin Gorgi. Mutta, se on haave toistaiseksi.
Iloa pirttiin tuovat kuitenkin pihapiirin linnut, kuten esim. sinitiainen, talitiainen, punatulkku, hömötiainen ja närhi.
|
|
|
tallennettu
|
Anna minulle rohkeutta muuttaa ne asiat, jotka voi ja täytyy muuttaa; anna minulle voimaa myöntää ne asiat, joita ei voi muuttaa; ja anna minulle viisautta erottaakseni, mikä kumpaankin on. - Franciscus Assislainen -
|
|
|
Absintti
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 01.03.2007 10:21:44 » |
|
Kaks itämaista kissaa
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Elektra
|
|
« Vastaus #12 : 01.03.2007 10:25:17 » |
|
Akvaario Meillä kun tuota vettä on niin niukasti kartoilla, Kalaenergiaa vieläkin vähemmän, niin eikös se ole ihan looginen valinta...
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Pallaskissa
|
|
« Vastaus #13 : 01.03.2007 10:27:03 » |
|
Oioioioioioi, pakko vastata tähän että kotona ei VALITETTAVASTI ole yhtään eläintä, kissoista jouduin luopumaan 10 vuotta sitten kun eläinallergiat todettiin... Olen nyt kuitenkin saanut uutta toivoa ja aion aloittaa homeopaattisen siedätyshoidon kissalle että perheeseen saataisiin kauan kaivattu palvottava Turkkilainen van-kissa on tällä hetkellä koko perheen valinta... Edelliset "poikamme" olivat "kasvattajan painajaisia" eli vahinkokissoja, toinen burmalais-persialainen ja toinen eurooppalais-siamilainen Burmaa voisin harkitakin, mutta siamilaista tai itämaista en enää :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Absintti
Vieras
|
|
« Vastaus #14 : 01.03.2007 10:31:13 » |
|
Oioioioioioi, pakko vastata tähän että kotona ei VALITETTAVASTI ole yhtään eläintä, kissoista jouduin luopumaan 10 vuotta sitten kun eläinallergiat todettiin... Olen nyt kuitenkin saanut uutta toivoa ja aion aloittaa homeopaattisen siedätyshoidon kissalle että perheeseen saataisiin kauan kaivattu palvottava Turkkilainen van-kissa on tällä hetkellä koko perheen valinta... Edelliset "poikamme" olivat "kasvattajan painajaisia" eli vahinkokissoja, toinen burmalais-persialainen ja toinen eurooppalais-siamilainen Burmaa voisin harkitakin, mutta siamilaista tai itämaista en enää : Miks et haluu siamilaista tai itämaista enää? Kahden itämaisen pojan palvovana äitinä kyselee täten hän
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|