Seija78
Vieras
|
|
« : 05.12.2005 19:33:30 » |
|
Tervehdys Astrolaiset. Mitä olette mieltä henkilöstä jolla Eli omassa merkissään. Lisäksi 10 huoneessa. Mitä se tuo teille mieleen? Myös Jupiterin aspektit: Todella mielenkiintoista kuulla mitä teille tulee mieleen noista
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #1 : 05.12.2005 21:19:39 » |
|
Hei Se on ylennetty oma merkissään ja antaa hyvät työmahdollisuudet, onnea työssä ja statuksessa
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Seija78
Vieras
|
|
« Vastaus #2 : 05.12.2005 21:25:16 » |
|
Eikö muuta tule mieleen? Antakaa intuitiollenne siivet ja kertokaa kaikkea
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
saai
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #3 : 05.12.2005 22:23:14 » |
|
Yhtymässä uranukseen ja aurinkoon; myös omituinen ja valtava ego.
|
|
|
tallennettu
|
"Gradually feelings, thoughts etc. become more important than whether they are pleasant or not."
"Fill the place better where ye are, and the Lord will open the way." - - - - - - - - - - - - - -
|
|
|
Seija78
Vieras
|
|
« Vastaus #4 : 05.12.2005 22:41:10 » |
|
Kolmiossa Aurinkoon Omituinen on mutta Egosta en tiedä.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Missa
|
|
« Vastaus #5 : 05.12.2005 23:36:26 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
boboo
Kohtuuastroilija
Keltainen Resonoiva Soturi
|
|
« Vastaus #6 : 06.12.2005 08:26:07 » |
|
eikös R planeetan perässä meinaa että se on peräytyvä.
Mulla on voimakas jupiter kartalla ja olen siitä erikiinnostunut. Vielä en ole siitä mitään tyhjentävää sivua löytänyt, en ehkä löydäkkään.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Stareyes
Kanta-astroilija
Tuon kultaisen säteen, missä ikinä kuljenkin
|
|
« Vastaus #7 : 06.12.2005 11:53:00 » |
|
Hei Missa Mä voisin vähän katsoa, mutta en ehdi ihan vielä. Palaan YV:llä Stareyes
|
|
|
tallennettu
|
"Mikä haavoittaa sinua niin paljon, että tunnet olevasi pakotettu haavoittamaan minua, jotta parantuisit?"
|
|
|
Linn
|
|
« Vastaus #8 : 06.12.2005 14:56:39 » |
|
Minullekin Jupiter on jäänyt vähän vieraaksi, koska se on kartallani heikosti aspektoitunut ja ainoa taivaankappale maamerkissä (Härässä, 7. huoneessa). Jostain olen lukenut, että tällaiset "singleton-planeetat" olisivat hyvin merkittäviä, mutta enpä tiedä.. Sopisi se minulle, koska pidän Jupiteria aika kivana planeettana. Ainoa merkittävä transiitti on neliö Aurinkoon. Muita ovat yhtymä Lilithiin, neliö Pallakseen ja neliö MC:hen (sekä IC:hen). Linn
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
^^Queen Nefertiti^^
|
|
« Vastaus #9 : 06.12.2005 15:22:02 » |
|
Kyllä Jupiter kympissä ainakin työmenestystä lupaa.. koko elämälle muodossa tai toisessa luulen, ellei muuta häikkää ole. Minulla sama.
|
|
|
tallennettu
|
You become GRATITUDE for ALL that THE UNIVERSE provides. It becomes obvious to You that ALL OF THE UNIVERSE GIVES AND CONTINUES TO GIVE IN LOVING PERFECTION exactly what you ask for, because THE UNIVERSE LOVINGLY PROVIDES FOR YOU ALWAYS! BECOME LOVE!
|
|
|
Timotheus
Vieras
|
|
« Vastaus #10 : 06.12.2005 15:40:03 » |
|
Tervehdys Astrolaiset. Mitä olette mieltä henkilöstä jolla Eli omassa merkissään. Lisäksi 10 huoneessa. Mitä se tuo teille mieleen? Myös Jupiterin aspektit: Todella mielenkiintoista kuulla mitä teille tulee mieleen noista Heippa Seija! Nuo kaiki on hyvin hyödyllisiä aspekteja. Oletko kenties opettaja? Tai jopa nimekäs opettaja? Uranus ja jupiter kumpikin liitetään opettamiseen, etenkin kun jupiter on kotonaan .ssä. Myöskin aikaansa edellä olevat teemat sopisivat julkikuvaasi, uraasi ja statukseesi(muoti, mainos yms.) Taidat olla tai tulla tunnetuksi omaperäisestä, radikaalista ja miksei huumorintajuisesta tyylistäsi. Urheilullisuus, ulkomaa ja vapaus leimaavat hyvin statustasi... varmasti kiirettä ja sähäkkää menoa riittää etenkin kun aurinkosi taitaa olla tulimerkissä :
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Seija78
Vieras
|
|
« Vastaus #11 : 06.12.2005 17:08:39 » |
|
Nyt kuulostaa jo hyvältä Mitään tuollaista ei vielä siis ole ollut näkyvissä, mutta haaveissa kylläkin. Toteen tulkaa Kuinkas Timotheus tiesit Aurinkoni sijainnin tulimerkissä?
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Missa
|
|
« Vastaus #12 : 06.12.2005 17:20:05 » |
|
Nyt kuulostaa jo hyvältä Mitään tuollaista ei vielä siis ole ollut näkyvissä, mutta haaveissa kylläkin. Toteen tulkaa Kuinkas Timotheus tiesit Aurinkoni sijainnin tulimerkissä? En ole Timotheus, mutta vastaan kuitenkin, muut voivat korjata jos menee metsään. Jupiterisi on jousimiehessä, joten aurinkosi täytyy olla toisessa tulimerkissä jotta Jupiter muodostaisi kolmion siihen, mutta kuitenkin muussa kuin jousimiehessä tai muuten se olisi yhtymässä siihen. Eli olet oinas tai leijona.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Timotheus
Vieras
|
|
« Vastaus #13 : 06.12.2005 20:11:46 » |
|
Nyt kuulostaa jo hyvältä Mitään tuollaista ei vielä siis ole ollut näkyvissä, mutta haaveissa kylläkin. Toteen tulkaa Kuinkas Timotheus tiesit Aurinkoni sijainnin tulimerkissä? En ole Timotheus, mutta vastaan kuitenkin, muut voivat korjata jos menee metsään. Jupiterisi on jousimiehessä, joten aurinkosi täytyy olla toisessa tulimerkissä jotta Jupiter muodostaisi kolmion siihen, mutta kuitenkin muussa kuin jousimiehessä tai muuten se olisi yhtymässä siihen. Eli olet oinas tai leijona. Kylli Tästä oli kysymys.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Seija78
Vieras
|
|