Pallaskissa
|
|
« Vastaus #15 : 03.03.2007 18:02:42 » |
|
Emelia, kiitos, tuo toinen pimennysketju on aivan mahtava tietopaketti. Vielä kun omaksuisi kaiken ...Sanoo hän, jolla kartan hallitsevaksi merkiksi tulee Kaksoset
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Lilli
|
|
« Vastaus #16 : 03.03.2007 18:22:43 » |
|
Itse olen ollut varsin herkkä pimennyksille ja nythän tuo sattuu radixilla huoneeseen 4 ja tarkkaan neliöön Kaksosissa ja huoneessa 12 sijaitsevan :n kanssa. Nyt aion viettää rauhallista koti-iltaa, mutta eilinen ilta ja tämäkin aamu oli melko epätavallinen. Ihmissuhdedraamaa, juu. Tapailen miestä, jonka hyvä ystävä tappoi itsensä vajaa viikko sitten. Tästä sitten päästiinkin puhumaan laveamminkin melko synkistä asioista. Death, death ja vielä kerran death. Jos meille piirtää synastriakartan, niin kummankin kuut osuvat toisten kahdeksanteen huoneeseen. Kompositiokartalla Aurinko ja Kuu ovat niin ikään kahdeksannessa huoneessa. Sen mukaiset ovat myös olleet tämän lyhyehkön tuttavuuden teematkin.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
Yussra
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #17 : 03.03.2007 19:37:41 » |
|
Mulla 10 astetta, eli orbi olis 3 astetta. Tuntuis kolisevan tälläkin väljyydellä ihan mukavasti. Ai niin tätähän mulla neliöi syntymäkartalla sekä ja Mutta ne on sitten kummatkin jo 19 astetta.
|
|
« Viimeksi muokattu: 03.03.2007 19:41:06 kirjoittanut Mathilda »
|
tallennettu
|
Asc Jousimies Au Neitsyt Kuu Kaksoset Apina
Punainen kosminen maa Elämänpolku 11
|
|
|
ellunen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #18 : 03.03.2007 20:22:23 » |
|
netissä surffaillessa löysin artikkelin jossa oli selitetty mitä kuunpimennys tai auringonpimennys missäkin huoneissa merkitsee yleisesti.. http://www.lunarliving.org/articles/id3d.htm
|
|
|
tallennettu
|
Sinun rakkautesi pimentää tähtesi - kuu nousee minun elämässäni. Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi. Sinun kätesi on himo - minun käteni on kaipaus.
Edith Södergran
|
|
|
kultainen sulka
|
|
« Vastaus #19 : 03.03.2007 21:05:18 » |
|
Juu, Lontoota Kiitos May avustasi ... josta selvisi tarkemmin että se 11.huoneen tekee neliön 2.huoneen Onko jollakin kokemusta tästä?
|
|
|
tallennettu
|
ASC Vaaka Aurinko & Merkurius Skorpionissa Kuu Vaa * assa Venus & Mars Jousimiehessä *** * Sininen lunaarinen yö *
|
|
|
Asterix
Vieras
|
|
« Vastaus #20 : 03.03.2007 22:12:37 » |
|
Hmmm... Mitäs kun tuo kuun pimennys osuu minun 9.huoneeseen syntymäkartalla, joka ammottaa tyhjyyttään?
Härkä-miehelläni ( ) kuun pimennys osuu hänen 1.huoneeseen, joka muuten on tyhjä.
Vaaka-miehelläni kuun pimennys osuu 5.huoneeseen, jossa ovat 16 astetta ja 17 astetta ja eikös nuo ollut ne avioero-aspectit?
Mitä ilmeisemmin hänen avioeronsa tuota myöden selvää pässinlihaa?
Ote tuosta Ellusen linkistä tälläinen ote;Moon in the 5th house/ Sun in the 11th house: The results from risks taken and their emotional fall-out. Risks generally involve anything where "chance" is involved, i.e. new romance, having children, gambling, investments, even creative talents, such as performances or other artistic ventures. Find the emotional balance between the desire to take the risk and the expectations of society (your peers) when that risk is taken. Kuun pimennys osuu minun 9. huoneeseen (joka siis tyhjä), mutta on Totuuden Huone, joten taidan jäädä odottelemaan myrskyn nousua, johon minulta tullaan vaatimaan totuuden kertominen..?
Lisäksi 3.3. viikko villitys lupaa tälläistä minulle;Kuu oppositio Merkurius
Kaksoset Saatat joutua yllättäen keskelle sanallista kamppailua, joka ei millään tavalla tunnu koskettavan sinua. Silti juuri sinulla on ratkaisun avaimet. Kuuntele siis kärsivällisesti ja anna viisautesi puhua.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
taiska
|
|
« Vastaus #21 : 04.03.2007 01:41:34 » |
|
Hieno oli kuunpimennys ja hyvin näkyi ! Harmittaa kun en osannut sitä Leijonan tähtikuviota katsoa !
|
|
|
tallennettu
|
Trooppinen Oinas, Kuu Kauris, Asc Leijona Sideerinen Kalat, Kuu Jousimies,Meridiaani Vesimies Punainen sähköinen(spektrinen) taivaanvaeltaja Kiinalainen: Metalli Rotta, egona Hevonen Egyptiläinen: Isis Asteekki merkki: Acatl eli Ruoko Druidi: Pähkinäpensas Kiinalainen: Rotta , Feng Shui 472
|
|
|
ellunen
Satunnainen astroilija
|
|
« Vastaus #22 : 04.03.2007 09:49:33 » |
|
|
|
|
tallennettu
|
Sinun rakkautesi pimentää tähtesi - kuu nousee minun elämässäni. Minun käteni ei ole kotonaan sinun kädessäsi. Sinun kätesi on himo - minun käteni on kaipaus.
Edith Södergran
|
|
|
Ikitosi
|
|
« Vastaus #23 : 04.03.2007 12:10:15 » |
|
Jee, pläjähtää Kuunpimennys heti syntymäpäiväni jälkeiseen yöhön. Neloshuone - niin kuin viime vuonnakin. Ja seikkailu jatkuu. Ainakin viimevuotisesta tuli supersessio. Hyvää (eilisen) syntymäpäivän jatkoa Iason Supersessioita tällekin vuodelle!
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
ametist
Kohtuuastroilija
|
|
« Vastaus #24 : 04.03.2007 12:49:07 » |
|
Oli aivan taianomainen tuo kuunpimennys Rakastan
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
|
Emelia
|
|
« Vastaus #26 : 04.03.2007 18:16:46 » |
|
Sitäkö tuo viime yö oikein olikin? Itse "pakenin" myös.. laitonin puhelimen ja verhot kiinni, sekä valot pois ja yritin nukkua, vältellen yhtä mieshenkilöä, joka on käyttäytynyt omituisesti parin kuukauden ajan mua kohtaan. Ei tunnu ymmärtävän, että se laiva lähti ja upposi jo kauan sitten.... (http://img521.imageshack.us/img521/5489/titanic2mr.gif)
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
May
|
|
« Vastaus #27 : 05.03.2007 11:06:36 » |
|
Alla Iltalehden tekstiä kuunpimennyksestä. Joihinkin se on näemmä vaikuttanut ihan merkittävästikin. Kuunpimennys sekoitti Suomen 5.3.2007 7:36 Poliisia työllistivät harvinaisen useat juoppotappelut ja känniajelut.NUJAKOITA. Turun poliisia työllisti yön aikana 12 pahoinpitelyä, mikä on puolet normaalia enemmän. (RONI LEHTI)
- Niinhän nämä sanoivat, että koko kylä oli täynnä kahjoja. Partioilla riitti hommia kapakkanujakoiden taltuttamisessa ja rattijuoppoja jahdatessa, kertoo ylikonstaapeli Raimo Viljanen Vantaan poliisista. Sunnuntaiöisen täydellisen kuunpimennyksen aikaan juhlatuulella olleet suomalaiset takasivat viranomaisille kiireisen yön. Poliisit kautta maan joutuivat puuttumaan poikkeuksellisen useisiin tappelunnujakoihin ja känniajeluihin.
Turun poliisipiirin kiireistä tiedottanut Harri Savolainen ihmettelee, mikä oli vilkkaan yön takana.- Kun edellinen yö sujui lähes ilman väkivallantekoja, niin nyt sitten otettiinkin takaisin oikein kunnolla.
Pimennys kesti täydellisenä puoli yhdestä aamukahteen, mutta kuuhulluus näyttää vaikuttaneen kansalaisten lainkuuliaisuuteen aina aamuun asti.
Nyrkit heiluivat Turussa
- Liekö täydenkuun aika ja kuunpimennys yhdessä pimentäneet joidenkin kansalaisten pään sisustaa, sillä yön aikana tapahtui eriasteisia pahoinpitelyjä 12 kappaletta, Harri Savolainen kertoo Turun vilkkaasta yöstä.
Iltakymmeneltä heti pimennyksen alettua tuntematon mies kaatoi maahan ravintolasta poistuneen miehen ja potki tätä eri puolille vartaloa. Tuntematon ei jäänyt selittelemään potkimistaan vaan pinkaisi pakoon. Illan pahin joukkotappelu syntyi, kun kahden miesporukan tiet kohtasivat täyden kuun aikaan aamukahdelta Turun keskustassa. Miehet eivät sopineet ohittamaan toisiaan vaan turvautuivat nyrkkeihin.
Seuraava kuunpimennys nähdään ensi vuoden helmikuussa. Virkavallan onneksi pimennys osuu kuitenkin torstaihin, joka on tavannut olla viikonloppua hiljaisempi aika rettelöinnin suhteen.
|
|
|
tallennettu
|
|
|
|
meruska
|
|
« Vastaus #28 : 05.03.2007 16:00:38 » |
|
täällä ei tuntunut kyllä ei sitten missään. Työpäivä meni oikein rattoisasti. Ei todellakaan tapahtunut yhtään mitään... Ainakaa raflaavaa. Perussettiä. Oikeastaan tavallista rauhallisemmin. Kaipa se voi siis vaikuttaa noinkin. HEH.
|
|
|
tallennettu
|
Taivasta katsellen ja ihmetellen
|
|
|
|
|